Tuote-esittelijä

Tämä on tällainen pikku tuhma kirjoitelma. En osannut sitä oikein oikeaan osoitteeseen ehkä laittaa.


Secrecy, tavasin ilmoitusta netistä. "Etsitään tuote-esittelijää kutsuille. Työhakijan kyky pitää huolta itsestään katsotaan eduksi."
Mitähän sekin mahtoi tarkoittaa? "Palkkaus määräytyy työpanoksen mukaan. Kuitenkin 500€ on minimi per kutsu."
Ohhoh, parin tunnin kutsuista viis sataa, aika hyvä, jos sen saa vain siitä että ilmestyy paikalle.
"Soita rohkeasti tai tule käymään Secrecy, osoite se ja se, puhnro. 0123456789."
Ajattelin heti että ei ota jos ei annakkaan ja soitin numeroon. Sovin tapaamisen heti seuraavaan päivään.

Aamulla kävin suihkussa, föönasin hiukset ja laittauduin oikein kunnolla. Tunnin päästä olisi työhaastis. Meikkasin silmät kajalilla ja ripsareilla vähän paremmin kuin normaalin päivämeikin tavoin. Huulet punasin. Vaaleapunaiset pitsipikkuhousut ja yhteensopivat kaarituettomat rintaliivit. Nappasin vaatehuoneesta päälleni mustan kynähameen ja vaaleanpunaisen mohairpaidan, alle valkoinen satiinitoppi. Vilkaisin itseäni eteisen peilistä. Jalkaan vedettävät saappaat ja avaimet mukaan. Sitten menoksi.

Saavuin mustan rakennuksen eteen, oven yläpuolella luki mustin kirjaimin Secrecy, ohi kävellessä ei ehkä huomaisi siinä mitään liikettä edes olevan. Painoin oven summeria joka surisi ja oven lukko laukesi. Avasin oven ja astuin sisään.
-Hei! Tervetuloa Secrecyyn! Olet varmasti Iida? ystävällisesti hymyilevä kaunis noin 45 vuotias nainen sanoi.
-Kyllä olen.
-Hienoa! Olet todella kaunis, ja näen että osaat pitää itsestäsi huolta. Omaat kauniit kurvit ja ison takapuolen, kyllä kyllä ja kauniit silmät. Pienet rinnat eivät ole este. Oli vähän vaikea kirjoittaa ilmoitusta käyttämättä sanoja 'vain kauniita ihmisiä'. Tiedä mikä haloo siitä olisi noussut; nainen selosti minulle ja minä vain nyökyttelin hymyillen pää pyörällä.
-Jospa minä vähän kertoisin millaisia kutsuja järjestämme ja mitä meidän tuotteemme ovat, jos sen jälkeen vielä haluat jäädä on seuraava siirto työsopimuksen ja salassapitotodistuksen allekirjoitus; nainen nosti kysyvästi kulmakarvojaan ja minä mietin kuumeisesti ja uteliaana että mikäs tällainen firma oikein oli. Myönnyin ja nainen vei minut seuraavaan huoneeseen. Huone oli tummansininen, nainen pyysi minua istumaan nojatuoliin ja istui itse viereiseen ja antoi käteeni nahkakantisen kirjan. Avasin kirjan ja henkäisin. En voinut ääneen sanoa mitä Secrecyn tuotteet olivatkaan (jätän nyt teidätkin hetkeksi pimentoon).
Tuijotin sivuja ja selasin kirjaa. Pääsin loppuun ja istuin hiljaa.

-Saatoit hieman järkyttyä vai? nainen kysyi minulta.
-No niin, eihän nuo nyt ihan tuntemattomia tuotteita ole, mutta ihan kuvittelin että tämä olisi jokin kalliimpi kultasepänliike; vastasin häpeillen.
-Meidän tarkoitus ei olekaan loistaa neonvaloissa, pitää olla hienotunteisempi asiakaskunnan vuoksi. Onhan kuvastossa monia tuotteita myös timantti- ja jalokiviupotuksin, myymme vain parasta laatua; nainen selventää.
Nyökyttelen päätäni osaamatta lausua enempää järkeviä sanoja.
-Jos tämä oli nyt jotenkin hyväksyttävissä niin haluat varmasti tietää mitä tuote-esittelijältä vaaditaan? nainen meinasi jatkaa ja katsoi suoraan silmiini ja nielaisin hermostuneesti, ääni käheänä kysyin:
-Mitä tekemällä sen 500€ saa?
Hän hymyili ystävällisesti ja vastasi:
-Se lähtöpalkka perustuu paikalla oloon ja esittelemään tuotetta. Meidän tytöt ja pojat esittelevät tuotteita asiakkaille eri tavoin. Esittely voi olla henkilökohtaisempaa ja näistä palkka on aina suurempi. Jos suostut vain siihen että esittelet tuotetta mutta sinuun ei saa koskea, saat alkupalkan.
-Kuinka pitkiä nuo tapahtumat ovat? kysyn punan noustessa poskilleni.
Järjestämme näitä tapahtumia joka lauantai klo 20, joskus täällä tai muualla esim. asiakkaan luona. Lyhyimmillään paikalla tulee olla neljä tuntia, mutta joskus nämä saattavat venyä. Pystytkö joustamaan? hän kysyy.
-Kyllä kai. Lauantaina? Eli siis jo heti huomenna? kysyn sydän rinnassani takoen.
-Aivan. Miltä kuulostaa? Haluaisitko kokeilla? Tehdään sopimukset ja niin että saat yhden illan kokeilla ja teet sitten lopullisen päätöksen; nainen hymyilee rohkaisevasti ja lupaudun, en tiedä yhtään että mihin.
Kirjoitamme sopimukset ja sovimme tapaamisen huomiseksi klo 19 liikkeeseen.

Jatkuu..

16

8075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraavana iltana istuin metrossa ja jännitin, yöllä en ollut paljon nukkunut sillä mietin koko ajan miten niitä tuotteita siis esiteltäisiin. Secrecyn nainen, Tiina, ei ollut oikein vastannut kysymyksiini ja sanoi että kokemus on parempi arvio. Nyt olin siis juoksemassa suoraan suden suuhun.
      Kävelin loppu matkan vaikka busseja meni ohi enemmän kuin tarpeeksi.
      Painoin ovisummeria ja Tiina avasi oven, hän oli pukeutunut pikku mustaan mekkoon. Tärkeä ilta ilmeisesti tulossa.
      Minä olin saanut vain ohjeet saapua paikalle puhtaana ja laitettuna. Tiina ei puhunut mitään, saattoi minut vain huoneeseen jossa oli muutama nainen.
      -Huomio, kiitos, tässä on Iida, hän on täällä kokeilemassa, älkää pelästyttäkö häntä; Tiina esitteli minut toisille. Toiset meikkasivat kasvojaan ja katselivat minua uteliaina.
      -Hyvin se menee, yksi tytöistä sanoi, saat helpon työn ja näet miten me muut saadaan raataa perse ruvella, hän laukoi ja sai muut rääkymään naurusta.
      -Oikeasti ei hätää, Minni on rääväsuu, jokaisella on ollut se eka kerta, minä olen muuten Lissu. Sanoin kättäpäivää hänen ja Minnin kanssa. Yksi tyttö istui naurua pidättelemättä, sanatta hiljaa ja Lissu esitteli hänet Katjaksi.
      Istuin alas, kun en muutakaan osannut. Pian Tiina saapui takaisin ja muut tytöt lähtivät valmistautumaan.
      -No niin, saat pukea erään tuotteen päällesi ja sitten joko seisot paikallasi koko illan ja muutaman kerran voit vaihtaa asentoa mutta tee se mielellään vaivihkaa. Tuotteesta riippuen pitää miettiä mikä asento on paras tapa tuoda se esille, jotta asiakkaat voivat sitä tutkia. Sinuun ei tänään kosketa, no niin älä pelästy, ei ikinä jos et sitä halua. Jotkut tytöt nauttivat siitä. Et saa puhua asiakkaille, neljän tunnin aikana on puolen tunnin tauko välissä, saat juoda ja syödä, suorittaa tarpeesi. Sitten tulet takaisin saliin ja asetut esille. Onko tämä selvä? Kierrän salissa koko illan ja seuraan sinua, sinun hyvinvointisi on minulle tärkeää.
      Kuuntelen todella jännittyneenä Tiinaa ja yritän sisäistää kaiken. Nyökkään. Mietin kyllä vielä miten pystyn suoriutumaan illasta kunnialla.
      -Saat itse päättää mikä on sinun tuotteesi tänään. Jotkin tuotteet vaativat alastomuutta, mutta jos se on ongelma, pystymme keksimään muutakin. Tiina kertoo aina vain huolestuneempi ilme kasvoillaan. Minä kuitenkin uteliaana nielaisen tyhjää ja kirkkaalla äänellä sanon:
      -Kyllä! Kaipa se onnistuu. hymyilen rohkaisevasti Tiinalle.
      -Hyvä, hyvä. Tässä on sinulle tällainen naamio, valitsin punaisen sinulle, saat sillä vähän yksityisyyttä ja turvallisuutta. Tiina pukee päähäni kauniin sulilla ja jalokivillä koristellun naamion vain silmäni ja suuni näkyvät sen alta. Hyvä että punasin tänäänkin huuleni punaisiksi.

      Jatkuu pysy mukana..

      • Kuljen Tiinan perässä toiseen huoneeseen, siellä on esillä Secrecyn tuotteita. Tiina pysähtyy yhden pöydän eteen ja katson esineitä uteliaana. Muutama niistä näyttää silmiini ihan viattomilta kapistuksilta. Tiina arvaa ajatukseni;
        -Saattavat näyttää, mutta katsotaan lähemmin. En halua päästää sinua ihan helpolla että kuitenkin ymmärrät mihin olet ryhtymässä ja voit sitten illan jälkeen miettiä oletko oikeasti valmis tähän työhön.
        -Näyttää kyllä ihan tavallisilta alusvaatteilta nuo tai no nahkaisilta sellaisilta: luulen olevani hauska ja vitsailen hermostuneesti.
        -Niin. Kerron niistä kohta. Tässä ensimmäisenä on kaulapanta, kultasolki ja rubiiniupotukset, piikit ovat myös kultaa. Ketju joko talutukseen tai nipistimelle, kultaa nekin; Tiina kertoo minulle ja en ole uskoa että aitoa kultaa olisi tälläisessa tuotteessa. Tiina jatkaa;
        -Kultaiset käsiraudat, näillä sinut sidottaisiin sängynpäätyyn huoneessa olevalle sängylle tai kädet selän taakse, tämä voisi olla helpoin tänään sinulle? hän katsoo minua kysyvästi ja kun en vastaa mitään hän jatkaa:
        -Kultainen anaalitappi, päässä sievä rubiini.
        Veri kohisee päässäni ja puna nousee poskilleni, anaalitappi, ajatella. Nielaisen tyhjää ja Tiina vilkaisee minua ennen kuin jatkaa:
        -Punainen nahkainen älybody, kangasta ei ole liiaksi jotta tuote näyttäisi mahdollisimman viettelevältä, sisäosa vuorattu alaosasta. Kiihottaa käyttäjänsä äärimmilleen jos joku niin haluaa, käytetään kaukosäätimellä. Kiihotin haaraosassa sekä rintaosassa. No, miltä vaikuttaa? Mitä haluaisit tänään esitellä?

        Saa ehdottaa millä tuotteella tarina jatkuu 😉


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Kuljen Tiinan perässä toiseen huoneeseen, siellä on esillä Secrecyn tuotteita. Tiina pysähtyy yhden pöydän eteen ja katson esineitä uteliaana. Muutama niistä näyttää silmiini ihan viattomilta kapistuksilta. Tiina arvaa ajatukseni;
        -Saattavat näyttää, mutta katsotaan lähemmin. En halua päästää sinua ihan helpolla että kuitenkin ymmärrät mihin olet ryhtymässä ja voit sitten illan jälkeen miettiä oletko oikeasti valmis tähän työhön.
        -Näyttää kyllä ihan tavallisilta alusvaatteilta nuo tai no nahkaisilta sellaisilta: luulen olevani hauska ja vitsailen hermostuneesti.
        -Niin. Kerron niistä kohta. Tässä ensimmäisenä on kaulapanta, kultasolki ja rubiiniupotukset, piikit ovat myös kultaa. Ketju joko talutukseen tai nipistimelle, kultaa nekin; Tiina kertoo minulle ja en ole uskoa että aitoa kultaa olisi tälläisessa tuotteessa. Tiina jatkaa;
        -Kultaiset käsiraudat, näillä sinut sidottaisiin sängynpäätyyn huoneessa olevalle sängylle tai kädet selän taakse, tämä voisi olla helpoin tänään sinulle? hän katsoo minua kysyvästi ja kun en vastaa mitään hän jatkaa:
        -Kultainen anaalitappi, päässä sievä rubiini.
        Veri kohisee päässäni ja puna nousee poskilleni, anaalitappi, ajatella. Nielaisen tyhjää ja Tiina vilkaisee minua ennen kuin jatkaa:
        -Punainen nahkainen älybody, kangasta ei ole liiaksi jotta tuote näyttäisi mahdollisimman viettelevältä, sisäosa vuorattu alaosasta. Kiihottaa käyttäjänsä äärimmilleen jos joku niin haluaa, käytetään kaukosäätimellä. Kiihotin haaraosassa sekä rintaosassa. No, miltä vaikuttaa? Mitä haluaisit tänään esitellä?

        Saa ehdottaa millä tuotteella tarina jatkuu 😉

        Kultaiset käsiraudat!⛓️ Mutta jotta hommasta ei tulisi aivan helppoa, niin alusvaatteiden tulisi silloin olla kyllä hyvin paljastavia tai jopa olemattomia (ihomaalaus?), jotta asiakkaat saisivat rauhassa tutkia tuotetta ja kaunista tuote-esittelijää.

        Nyt olet keksinyt tarinaasi todella paljon kiehtovia aineksia, joista vähäisin ei ole Secrecyn naisyhteisö. Vaikka Iida varmasti nauttiikin huomion keskipisteenä olemisesta, se mokoma pikku hepsankeikka😉, niin älä kokonaan unohda luomiasi hahmoja menon muuttuessa tuimemmaksi! 😄


      • Slick76 kirjoitti:

        Kultaiset käsiraudat!⛓️ Mutta jotta hommasta ei tulisi aivan helppoa, niin alusvaatteiden tulisi silloin olla kyllä hyvin paljastavia tai jopa olemattomia (ihomaalaus?), jotta asiakkaat saisivat rauhassa tutkia tuotetta ja kaunista tuote-esittelijää.

        Nyt olet keksinyt tarinaasi todella paljon kiehtovia aineksia, joista vähäisin ei ole Secrecyn naisyhteisö. Vaikka Iida varmasti nauttiikin huomion keskipisteenä olemisesta, se mokoma pikku hepsankeikka😉, niin älä kokonaan unohda luomiasi hahmoja menon muuttuessa tuimemmaksi! 😄

        Huomasin yhden yhteneväisyyden tarinoissani ja se on se mikä tuo tarinoihin jotain minusta. Hassu juttu. Kaikissa päähenkilöissä siis.

        Vai käsiraudat, mutta onko se tarpeeksi kiinnostavaa kun "hepsankeikkaa" saa vain katsoa? 🤭


      • En kyllä taida tietää mitään purjosipuliliukasteista.
        Otetaan harkintaan anaalitappi. Kiitos kommentistasi.


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Huomasin yhden yhteneväisyyden tarinoissani ja se on se mikä tuo tarinoihin jotain minusta. Hassu juttu. Kaikissa päähenkilöissä siis.

        Vai käsiraudat, mutta onko se tarpeeksi kiinnostavaa kun "hepsankeikkaa" saa vain katsoa? 🤭

        Niin kauan kuin pyrit kirjoittamaan itseäsi kiinnostavaa ja kiihottavaa tekstiä, niin teksteistä varmasti tulee kirjoittajansa näköisiä tavalla tai toisella. 🙂 Koska tunnut varjelevan yksityisyytäsi, niin et varmaan halua kertoa, mikä huomaavasi yhteneväisyys on?
        Myös rajojen etsiminen on mielenkiintoista, koska kirjoittamisen kautta oppii omien mieltymyksien lisäksi tietämään myös, mistä _ei_ tykkää, kun siitä ei halua kirjoittaa. (Jouduin työntämään rajojani Talviyön jatkobileitä kirjoittaessani, mutta sillä oli tarkoituksensa.)

        Tiinan vaatimus paikoillaan pysymisestä ja puhumattomuudesta tietenkin rajoittaa tarinankirjoittajan mielikuvitusta, mutta voihan Iida tarkkailla käsiraudoissa ollessaan, miten kokeneemmat tytöt "raatavat" samassa salissa "perse ruvella"... ja lisätienestit voivat alkaa houkutella häntä. 😉


      • Slick76 kirjoitti:

        Niin kauan kuin pyrit kirjoittamaan itseäsi kiinnostavaa ja kiihottavaa tekstiä, niin teksteistä varmasti tulee kirjoittajansa näköisiä tavalla tai toisella. 🙂 Koska tunnut varjelevan yksityisyytäsi, niin et varmaan halua kertoa, mikä huomaavasi yhteneväisyys on?
        Myös rajojen etsiminen on mielenkiintoista, koska kirjoittamisen kautta oppii omien mieltymyksien lisäksi tietämään myös, mistä _ei_ tykkää, kun siitä ei halua kirjoittaa. (Jouduin työntämään rajojani Talviyön jatkobileitä kirjoittaessani, mutta sillä oli tarkoituksensa.)

        Tiinan vaatimus paikoillaan pysymisestä ja puhumattomuudesta tietenkin rajoittaa tarinankirjoittajan mielikuvitusta, mutta voihan Iida tarkkailla käsiraudoissa ollessaan, miten kokeneemmat tytöt "raatavat" samassa salissa "perse ruvella"... ja lisätienestit voivat alkaa houkutella häntä. 😉

        Noh noh, eipäs mennä asioiden edelle.
        Tiedät näemmä mihin tarinointini on menossa, olenko jo liian avoin kirja? 🤭

        Olen aika hyvin jo oppinut itsestäni sen mistä en tykkää. Siksipä täältä tulee paljon sitä 1 1 kamaa, pienin twistein tottakai. Lukija voi miettiä onko niitä kokeiltu oikeasti vai ovatko vain toiveunta.

        Kerron jos muistan sen sanan. 😉


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Paistoi läpi jo ihan ekasta lauseesta.


      • KukanNovellit kirjoitti:

        Kuljen Tiinan perässä toiseen huoneeseen, siellä on esillä Secrecyn tuotteita. Tiina pysähtyy yhden pöydän eteen ja katson esineitä uteliaana. Muutama niistä näyttää silmiini ihan viattomilta kapistuksilta. Tiina arvaa ajatukseni;
        -Saattavat näyttää, mutta katsotaan lähemmin. En halua päästää sinua ihan helpolla että kuitenkin ymmärrät mihin olet ryhtymässä ja voit sitten illan jälkeen miettiä oletko oikeasti valmis tähän työhön.
        -Näyttää kyllä ihan tavallisilta alusvaatteilta nuo tai no nahkaisilta sellaisilta: luulen olevani hauska ja vitsailen hermostuneesti.
        -Niin. Kerron niistä kohta. Tässä ensimmäisenä on kaulapanta, kultasolki ja rubiiniupotukset, piikit ovat myös kultaa. Ketju joko talutukseen tai nipistimelle, kultaa nekin; Tiina kertoo minulle ja en ole uskoa että aitoa kultaa olisi tälläisessa tuotteessa. Tiina jatkaa;
        -Kultaiset käsiraudat, näillä sinut sidottaisiin sängynpäätyyn huoneessa olevalle sängylle tai kädet selän taakse, tämä voisi olla helpoin tänään sinulle? hän katsoo minua kysyvästi ja kun en vastaa mitään hän jatkaa:
        -Kultainen anaalitappi, päässä sievä rubiini.
        Veri kohisee päässäni ja puna nousee poskilleni, anaalitappi, ajatella. Nielaisen tyhjää ja Tiina vilkaisee minua ennen kuin jatkaa:
        -Punainen nahkainen älybody, kangasta ei ole liiaksi jotta tuote näyttäisi mahdollisimman viettelevältä, sisäosa vuorattu alaosasta. Kiihottaa käyttäjänsä äärimmilleen jos joku niin haluaa, käytetään kaukosäätimellä. Kiihotin haaraosassa sekä rintaosassa. No, miltä vaikuttaa? Mitä haluaisit tänään esitellä?

        Saa ehdottaa millä tuotteella tarina jatkuu 😉

        Hivelen tuotteita kädelläni ja todella vaikeaa, anaalitapin kanssa ei voisi käyttää alushousuja ja mietin, olisinko valmis heti siihen. Kaulapanta pelotti minua nipistimineen ja jos joku taluttaisi minua, joutuisin konttaamaan. Jäljellä olivat älybody ja käsiraudat.
        Body kiehtoi minua, mutta sitten se että kuka tahansa voisi painella kaukosäätimen nappuloita! Nielaisin.
        -Valitsen käsiraudat.
        -Hienoa, oiva valinta. Saat päällesi ohuen pitkähihaisen punaisen bodyn, ei rintaliivejä alle. Tiina sanoo ja katsoo minua kysyvästi.
        -Selvä, vastaan mietteissäni.
        -Mennäänpä sitten valmistautumaan. Ovet avautuvat 10 minuutin kuluttua; seuraan Tiinaa takaisin pukeutumishuoneeseen. Body odottaa verhon takana. Puen päälleni stringit ja riisun rintaliivini ja vedän bodyn ylleni, siinä on korkea kaula-aukko, body suljetaan haaroista. Vilkaisen itseäni peilistä ja henkäisen, en tunnista itseäni peilistä. Ehkä se on vain hyvä. Tänään olen joku muu.

        Menen takaisin Tiinan luo ja hän nyökyttää päätään hyväksyvästi. Siirrymme punaiseen huoneeseen. Huoneessa on punainen samettinen divaani. Lissu makaa sen päällä kyljellään, kädet raukeasti pään takana koukussa. Hänen vasen jalkansa on myös koukussa, yllätyn kun näen sen, kultaisen anustapin! Lissu hymyilee minulle rohkaisevasti ja hymyilen takaisin.
        Minni on lattialla olevan lasipöydän päällä kontillaan, hänellä on päällään lyhyt minihame, niin lyhyt että hänen pakaransa näkyvät. Mietin että tuo olisin voinut olla minä. Hänellä on kaulassaan kaunis punainen kaulapanta. Hänen vieressään pöydällä on punainen nahkainen ratsupiiska kultaisella kahvaosalla. Nielaisen jälleen tyhjää. Minua alkaa kuumottaa, olen jännittynyt.
        Saavumme sängyn luo. Sängyssä on puupääty jossa on metallisia yksityiskohtia. Lakanat ovat varmasti satiinia, sillä ne kiiltävät vähän.
        Tiina tulee taakseni ja laittaa ranteisiini käsiraudat. Siirryn sängylle kyljelleni makaamaan. Yritän näyttää hieman viattomalta, viettelevällä tavalla. Olen niin että näen koko huoneen, samalla myös Minnin ja Lissun.
        -Hyvä, kaikki alkaa olla valmista. Kohta vieraat saapuvat. Muista ei sanakaan asiakkaille; Tiina muistuttaa ja lähtee pois.
        Kaiuttimista alkaa soida pehmeä, latautunut musiikki ja me jäämme odottamaan iltaa.


    • Asiakaskunta tulee sisään huoneeseen, yksitellen, jotkut keskustelevat keskenään ja toiset eivät ole muita tuntevaankaan. Heillä on myös naamiot päässään. Tottakai, mitäpä muutakaan. .Valtaosa on miehiä, muutama nainen myös.
      Eräs nainen mustassa leningissä joka nuolee hänen jokaista kurviaan astelee suoraan Mimmin luo. Nainen hymyilee leveästi ja ottaa ratsupiiskan käteensä.
      -Ai, miten hurmaavaa. Tiina olet selvästi ajatellut minua, nainen hyrisee ja läpsäyttää piiskaa Mimmin pakaroille. Mimmi ei reagoi mitenkään, hän on siis kokenut saman ennenkin, minun sykkeeni sen sijaan nousi. Nainen kohottaa piiskaa ylemmäs ja läpsäyttää uudestaan muutamia kertoja ja sitten siirtyy eteenpäin. Minuun hän vain vilkaisee ja jatkaa ohitseni seuraavaan huoneeseen. Vilkaisen Mimmiin ja hän puhaltaa ilmaa hampaiden välistä, vilkaisee minuun ja nikkaa silmää. Katson ihmeissäni hänen viileyttään. Mihin olenkaan joutunut.

      Harmaa hiuksinen mies smokissa astelee sisään ovista. Hän skannaa huoneen läpi ja hymyilee viekkaasti, nielaisen tyhjää. Hän kävelee luokseni ja koskettaa käsirautoihin ja nykäisee niitä, Tiina on heti vierelläni ja mies lopettaa. He kääntyvät pois keskustelemaan, muutan asentoa vaivihkaa, työnnyn polvilleni niin että käteni makaavat alaselkäni päällä ja nojaan poskeani sänkyyn, raskaat rintani tuntevat satiinin viileyden ja tunnen nännieni kovettuvan.
      Mies siirtyy Lissun luo ja heti hän vetää anustappia ulos "katsoakseen lähemmin" kuten hän sanoi. Lissu kiemurtelee diivaanilla miehen liikuttaessa tappia.
      -Tuote todella on aitoa kultaa! mies toteaa ja siirtyy Mimmin luokse. Hän ottaa kultaisen kahvaosan käteensä ja hivelee punaisella nahkapäällä Mimmin käsivartta olkapäähän, pitkin selkärankaa. Siitä nilkkaan ja ylös takareittä ja yhtäkkiä läimäyttää piiskalla pakaran alapuolelle yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi kertaa ja toistaa piiskalla hivelyn ja taas läimäyttää piiskalla pakaraa 10 kertaa. Hän siirtyy Mimmin taakse ja toteaa:
      -Mukava punoitus, loistava tuote. Tarpeeksi jämäkkä.
      Tunnen pilluni kostuvan. En haluaisi olla Mimmin paikalla mutta jotenkin tuo kiihoitti minua kovasti.

    • Huoneen läpi menee paljon ihmisiä noin parikymmentä, kaikki tekevät kutakuinkin samaa mitä edelliset. Käymme välillä tauolla.
      -Mitä tuolla toisessa huoneessa on? kysyn Lissulta syödessäni banaania.
      -Luulitko että vain me olemme täällä töissä? Täällä on paljon erilaisia huoneita. Meidän huone on ensimmäinen ja vielä aika rauhallinen, meno kovenee tuolla. Mimmi voi kertoa lisää. Lissu sanoo ja vilkaisee Mimmiä.
      -Niin en kai osannut ajatella mitään; totean vakavana. Uteliaisuutena herää ja loppuillan mietin mitä punaisten ovien takaa siis mahtaakaan löytyä.

      -Kotiinlähdön aika tytöt: Tiina kuuluttaa. - Ilta meni hyvin kaikkien osalta ja tilauksia saimme mukavasti. Myös kultaisia käsirautoja.
      Ranteeni ovat puutuneet ja siirryn pukuhuoneeseen vaihtamaan vaatteita. Tiina tulee perässä:
      -Iida, pääsetkö taas lauantaina tulemaan?
      -Kyllä kai, joo ainakaan nyt en vielä kieltäydy. Hymyilen rohkeasti.
      Sanomme heipat ja kukin lähdemme eri suuntiin. Pihalla on yksi musta limusiini ja sen takaikkuna menee nopeasti kiinni kun vilkaisen sitä päin. Lähden kävelemään metrolle ja tunnen miten jokin auto matelee hitaasti perässäni.

    • Anonyymi

      Lisää!!!

      • Niin, tuli vähän oikosulku. Katsotaan jos saan tämän joskus jatkumaan. 😉


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Niin, tuli vähän oikosulku. Katsotaan jos saan tämän joskus jatkumaan. 😉

        Sä oot tietty limusiinin takapenkillä, huivi silmiesi eteen sidottuna ;)


    • Anonyymi

      lisää todellakin!! olis kiva nähä sitä bodya jota voi kaukosäätimellä ohjata ja saada iidalle täysin avuttoman olon… tai sitten rajumpaan huoneeseen suoraan!!

    • Anonyymi

      Lisää kiitos. Erittäin hyvää kerrontaa.

    Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe