Onks mittää vinkkilöit

Anonyymi

Ku mie hiivin joka yö tietokonneelle klo 2.00-07.00 ni mite siel voi olla ettei koko suku herrää?? Meil assuu kumminkin aika iso lauma saman katon alla??
T: Kyl työ tiijätte😀

53

1219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiks vinkin laittaa siu sivuloil?
      T:Aarno

    • Voi sinnuu reppanaa ku oot pahast seonnu 🤣🤣🤣🤣

    • Hei sinä ketjun aloittaja! Tiesitkö et Penan porukan facebook sivua päivittää useampi henkilö? Harmi, jos itse asut suvun kanssa samassa huoneessa ja joudut hiiviskelemään öisin. Onneks Penalla ei ole sitä ongelmaa.

      • Anonyymi

        Täh koko suku päivittää sivua??? 😀😀😀
        Ok ymmärrän....


      • Anonyymi

        Kotkan kimulilla yövuoro ollu 🤣🤣🤣Pikkasen viiraa päästä tolla porukalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotkan kimulilla yövuoro ollu 🤣🤣🤣Pikkasen viiraa päästä tolla porukalla

        Ei ollu. Minä lehtinen olin yövuorossa täällä hotellin respassa .


    • Anonyymi

      Oli niissä tainion ryhmissäkin yp:nä. Kummasti ne kirjotukset hävisi. Vanhat ystävät käy näköjään kuumana.

    • Kaikki nämä trollaajat varmaan muistaa mitä täällä palstalla tapahtui sen jäkeen, kun se alkuperäinen tainionkoski-ryhmä lopetettiin. Ja seuraavissa ryhmissä jäseninä olleet muistaa niiden ryhmien ylläpitäjätkin ja sen mitä heistä kirjoititte tänne palstalle.

      • Anonyymi

        En ymmärrä mistä puhut 🤷


      • Anonyymi

        Ei mitään muistikuvaa. Valaisisitko vähän?



      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muistu ei. Johtuu varmaan siitä että en ole koskaan nähnyt koko ketjua.

        Enkä mnä, mistä tuo pikein mahtaa puhua???


      • Anonyymi

        Nyt on penan sukulaisilla ajatus hukassa!!
        Ei tuostakaan mitään tietoa


      • Anonyymi

        Imatra facebook-ryhmä


        kiinnostunut_imatrainen
        30.08.2016 06:54
        Ilmoita
        Imatra ryhmä on toiminut Facebookissa jo vuosia. Siellä on vuosien mittaan tapahtunut paljon muutoksia. On tullut lisää ylläpitäjiä ja kaupunkikuvista on siirrytty luontokuviin. Ajankohtaiset asiat eivät enää synnytä keskustelua. Eikö kukaan uskalla keskustella kommenttien poiston pelosta vai eikö Imatran asiat vaan enää jaksa kiinnostaa. Ryhmän kommenttien sävy on muuttunut, helposti arvostellaan kommentoijaa ja eikä keskustelun aihetta. Toisia jäseniä saa haukkua ja aliarvioida eikä niihin ylläpito puutu millään tavalla. Sen sijaan jos julkaiset siellä esim. kuvan kadonneesta pyörästä, silloin heti yp ilmoittaa ettei asia kuulu ryhmän sivulle.
        Kertokaahan kokemuksistanne.
        Oliko pena aiheuttamassa tuollakin eripuraa?


    • Anonyymi

      Pena on ollu suosittuna aiheena täällä 2015 lähtien. Joku vetovoima siinä miehessä on, kun pysyy aina vaan pinnalla.

      • Anonyymi

        Palstan suosituin aihe. Vuodessa yli 100 ketjua vain hänestä. Maaginen vetovoima houkuttaa trolleja :)


      • Etkö vieläkään huomaa miten sinua kusetetaan? Tiedätkö onko koko penaa edes olemassa?


      • Anonyymi
        t.nina kirjoitti:

        Etkö vieläkään huomaa miten sinua kusetetaan? Tiedätkö onko koko penaa edes olemassa?

        Jäi kysymyttä. V******ko?


      • Anonyymi

        Kimulit sanoi ettei penaa ole olemassakaan


    • Anonyymi

      Ketjun alottaja on pilkannu feikkiä HAH HAA.
      Kirjottanu hurjan määrän ketjuja olemattomasta hahmosta? Ei voi olla totta 🤭🤔

      • Facebook profiili on kyl iha oikeen penan.


      • 🤣🤣🤣


      • Siinä teille aiheita vuodeksi eteenpäin. Pohdittavaa riittää tänne palstalle.


      • Aarno ei kyllä kuulu penan porukkaan. Porukka koostuu vanhojen tainion ryhmien ylläpitäjistä. Sen kerroin jo aamulla, mut se poistettiin. Yks nimikin näkyy yhdessä aikasemnmassa viestissä.


      • Anonyymi

        Kuka keksi kotkankimulit? Joku anonyymi täällä palstalla 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka keksi kotkankimulit? Joku anonyymi täällä palstalla 🧐

        Nina, kuka keksi rakkauden? Sinä toit minulle sen 💗💗


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Facebook profiili on kyl iha oikeen penan.

        Pena on mielkyvitushahmo! Nyt se on paljastunut!!!


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Facebook profiili on kyl iha oikeen penan.

        Äsken täällä sanottiin ihan sukulaisen voimalla että olet feikki


    • Anonyymi

      Ettei vaan olis ollu feikki-aarno 😃

    • Kivaa on ollu ku on saanu keksii hauskoi tarinoit näille uteliaille 😄 ninnillä ei vaa enää pokka pitäny. Ei silti minnuukii alko jo kyllästyttää tää satuilu. Mut sie anonyymi voit kyl jatkaa, sius on ainesta vaik satukirjan kirjottajaks 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kiitos. Mutta aika helppoa se on ollut kun muutama hörhö antaa hyvät aiheet.
        Meinaat sie nyt lopettaa? Alkaaks nyt uuvet kujjeet?


      • Anonyymi

        Mielkuvitus pena ,et ole todellinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielkuvitus pena ,et ole todellinen

        Miul on hyvä mielkuvitus.


      • Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Miul on hyvä mielkuvitus.

        Jatkuu.. Paras juttu täs mielikuvitustarinas miust oli se jakso mis mie kerroin et myytii vaimon kämppä karhumäelt ja miu talo mikkelist ja sit ostettii pojan perhee kans iso talo pääkaupunkiseuvult. Mis oli molemmille perheille omat asunnot. Ne etekii sai porukoil mielikuvituksen laukkaamaa, heh heh.


    • Anonyymi

      Penan porukka, tainion tomppelit ois hyvä kirjan nimi

      • Asutko tainiolla. Kukaan meidäm porukasta ei onneks asu 😄


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Asutko tainiolla. Kukaan meidäm porukasta ei onneks asu 😄

        Totta kai asun. Missäs ryhmä hau sitten asuu symbioosissa?


      • Anonyymi

        Tainion tommpelit on hyvä👍 Pena on usean teollin keksimä mielikuvitushahmo, ei kukaan asu kimppakämpässä kkoko suvun kanssa, ellei ole kotoisin afrikasta tai ole manne tai mormooni


    • Anonyymi

      Pena on vähän kuin bätmänni, mielikuvitushahmo, ei niiku mistään kotoisin...

    • Anonyymi

      Kauanko meinaatte jatkaa tuota typeryyttä? Koko elämän? No ompahan teilläkin sitten jotain mitä muistella vanhana.. Välillä käyn täällä piipahtamassa ja samat jorinat jatkuu ja jatkuu, mitä työ saatte tuosta elämäänne?

      • Niin kauan jatketaan kun jaksatte jauhaa penasta.


    • Anonyymi

      Miltä pilkkaajasta mahtaa tuntua, kun on feikistä kirjottanut tänne yli 100 ketjua ja haukkunut "häntä", jota ei ehkä ole olemassakaan? Hauskaa stooria olemattomasta ihmisestä. Oliskohan ollut aiheellista tarkistaa ensin faktat ennen kirjoittamista.

      • Anonyymi

        Imatralaiset nauttii siitä, kun pääsevät haukkumaan muita. Sen huomasin jo aikoinaan facebook ryhmissä. Eniten kommentointia oli sellaisissa ketjuissa missä haukuttiin toisia henkilöitä.


      • Anonyymil ei tuo englanti oikee taivu :)
        Joko be tai take, mut ei molempii....


      • Ootko iha varma ?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Ootko iha varma ?

        Ai mistä varma?


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Anonyymil ei tuo englanti oikee taivu :)
        Joko be tai take, mut ei molempii....

        Sinulla kun tuntuu taipuvan niin kerro koko palstalle miksi joko be tai take mut ei molempii?


      • 😄😄😁


    • Anonyymi

      Ihana pena 🥰

    • Anonyymi

      No voi voi.

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe