Onko kankkunen?

vappu möykkynen

Miten meni vappu?

Oliko kivaa?

Onko krapula?

Löytyikö seuraa, vai oliko seuraa jo mennessä..??

25

4626

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merrie Mary

Jeps, oli suht outo vappu: Tuore tyttöystäväni (1 kk)tuli luokseni jo torstaina vapunviettoon. Hän kysyi voisiko hänen masennuksesta ym kärsivä yksinäinen ystävänsä tulla viettämään vappua kanssamme. Mä suostuin, vaikka en kamalasti innostunut asiasta. No, se ystävä tulikin multa lupaa kysymättä jo perjantaina. Tyttikseni ja hän olivat koko ajan kahdestaan, ihan kun mua ei olisi ollut olemassakaan.

Pyysin pari omaa ystävääni myös vapunviettoon, koska emme kuitenkaan olisi olleet kahdestaan. Siitähän tyttöystäväni näytti nyrpeää naamaa. Yöllä poislähtiessään ystäväni sanoivat mulle että ei kyllä tiedä kuka tässä seurustelee kenen kanssa.

Aamulla kävin lenkillä, sillä aikaa neidit olivat häipyneet.

En ole yhtään suruissani, joutikin mennä mokoma persoonallisuushäiriöinen tyyppi. Vihainen olen ja ihmettelen, miten joku voi tulla tekemään toisen kämppään tuollaista :(

• rva möykky

.. mut älä välitä..

mul on ollut tylsääkin tylsempi vappu..

yksin kotona..

• Inna

Kuten sanoit, tuollaiset tyypit joutavat mennä. Ihan hyvä, että asia ilmeni jo alkuvaiheessa. Olipa neidillä pokkaa tehdä tuollainen temppu. Hyvää jatkoa sinulle ja katse kohti fiksuja naisia! =)

• morri:)
        rva möykky kirjoitti:

.. mut älä välitä..

mul on ollut tylsääkin tylsempi vappu..

yksin kotona..

Méillä ainakin meni hyvin vappu, ja nyt on krapulakin hävinny kauas pois.. :) Lauantaina porukkaa tuli meille päin, syötiin ja juotiin. Matka jatkui baariin keskustaan ja hauisin hauskaa ol!!! Kaikki taisi olla enemmän tai vähemmän tuhannen humalassa mutta kukaan ei tainnu övereidä liikaa eikä muutenkaan säheltää. Pariskunnat pysyivät pareina ja muutenkin päästiin ilman kommervenkkejä!
        Oman kullan kanssa lähettiin ja aamun sarastaessa oltiin kotosalla.. Hih, hauska vappu:) Nyt vaan muistona hiukset punasena vappuväristä mutta muuten oikein ilolla muistelen vappua 2005;D

• moraalisessa krapulassa kam...

joo, mun vappuni oli todella syvältä..olin perskeleenmoisessa humalassa (tequila-paukut taisi olla vähän liikaa). mentiin sitten gay-hippoihin kaverin kanssa, jossa juoksin koko ajan vessassa hakemassa vettä, jotta humalatila haihtuisi. no, siinä sitten kaveri lähti 12 aikaan kotiin, kun en ollut mitään mahdollisen hyvää seuraa.
      loppuillan sitten kattelin, kun entinen tyttöystävä vikitteli muita naisia ja otti todella pahasti luonnolleni. yöllä lähdettyäni baarista laitoin entiselleni todella ikäviä viestejä, joita nyt kadun saakelin kovassa moraalisessa krapulassa.(veden ansiosta onneksi ei iskenyt fyysistä krapulaa, sitä en olisi kestänyt)
      ensi vappu ehkä sitten rauhallisempi, toivottavasti...

• tyttoe-

Vappu meni mukavasti ja kivaa oli, töissä. Ilta meni humalaisia vapunviettäjiä katsellessa ja niille lisää alkoholia tarjoillessa. Eli krapulaa ei ole. Tänään kyllä maistuisi yksi olut, mutta ehkä jääpi väliin, kun kaverit viettävät krapulapäivää. Harmin paikka.

• lepakko

Ei ole kankkunen, kun en juonu montaa pulloo.
      Yksin on vähän tylsää ryypätä.
      Niin, ei ollut erityisen kivaakaan.
      Eikä löytynyt seuraa, jota ei myöskään ollut.

Yksi hyvä puoli tässä vapussa on :
      Se on jo melkein ohi =)

P.S. : Anteeksi aiheeton valitukseni.

• pirulainen

Moi!
      Mulla oli kamala herätys aamulla.. Kamala vapina, menkat alko kamalilla vatsakivuilla ja flunssan olin ottanu bileistä mukaani!! Farkut oli punaviinissä, mutta jotain positiivista: rahaa ei kulunu penniäkään kun en menny baariin. Hetkeksi riitti mulle taas nämä sähläilyt!

• tyttö

ei ole kankkunen ku en paljon juonutkaan:DLuojan kiitos.Vappu oli ihan jees, aika tavanomainen.Sais joskus jotain jänskää mullekin tapahtua...:/

• Iuks

Ei kankkusta...Sehän tässä huolestuttavaa onkin :D Ja kavereiden kanssa meni tissutellessa!

• mikkelissä

Vappuaattona satoi täällä lunta, samoin koko vappupäivän. Kotona yksin istuskelin ja kattelin pihalle, ei siis voi kehua miunkaan vappua. Blaah..

• Juuh, eli istuttiin kultani ja parhaan ystäväni kanssa meillä. Kokattiin kaikki yhdessä hieno ateria ja yritettiin sitten syödä itsemme hengiltä..

Eli istuimme ruokapöydän ääressä parantamassa maailmaa pikkutunneille.
      Ja ilman pisaraakaan viinaa.

Noh,myönnetään että minä join muutaman lasin ruuanlaitosta ylijäänyttä punaviiniä.. :)

• Walpuri

.. join liikaa jo perjantaina. Ja lauantaina. Ja sitten tänäänkin. Itkin menetettyä Rakkauttani. Nauroin elämälle. Kurkistin peiliin. Ja huomasin - liian ovat tummat nuo silmänaluset. Ja liikaa tupakkaakin poltin. Mutta elän yhä. Ja se on jo himpskutin hyvä juttu.

Huomenna ARKI, ja elän siltikin yhä. Nyt poltan tupakin. Ja itken vielä kerran sitä menetteyä Rakkauttani. Ja nauran vielä kerran elämälle. Mutta peiliin EN enää katso. Liian tummat ovat. Ja liikaa poltin. Ja poltan yhä.

Ja rakastan sinua. Sinua siellä toimistollasi - tukka pystyssä, kahvimuki kädessäsi ja eksyksissä oleva katse silmissäsi. Olet hassu.

Näin tänä Walpurina.

• Battery016

en ollut kovin sosiaalisella tuulella, eli juhlinta ei kiinnostanut vähääkään. en oikein edes pidä koko vapusta. kännisiä joka puolella. itse päätin kerrankin repäistä ja join ihan koko pullollisen siideriä! siis puoli litraa...

• Catsy_666

Tänään on mulla syntymäpäivä. Ehkä piipahdan illalla Nallessakin.

Kun näin on, vappuna en viinaan koskenutkaan, vaan vappu meni aatteen puolesta marssiessa. Punamustan lipun kantajien joukossa olin varsinainen harmaahapsi. Tuli mies jututtamaan puiston penkillä eikä yrittänyt iskeä, vaan puhuttiin politiikkaa ja se oli hyvä juttu. Metrossakin yksi kundi oli kännissä ja sanoi että vappu on työläisten juhla, mutta mitäs minä juhlin kun en ole tehnyt päivääkään töitä. Hän sitten päättikin että vappu on sossun juhla. :)

• Catsy_666

... mutta kauheasti ei juovuksissa oleva keski-ikäinen nainen jonka mielestä minä olin L-koodin Shane ei sytyttänyt. Sain kuitenkin hellyysvajeeni täytettyä joksikin aikaa ja olen loppujen lopuksi ihan tyytyväinen.

• eräsL

Vappu meni tosi mukavasti mökillä. Mukana oma kulta ja pieni kaveripiiri. Hyvää syömistä, saunomista, musiikkia, tanssiakin, teeveen katselua, järven jäällä kävelyä. Sen verran kävimme kylillä välillä että pelasimme muutaman erän biljardia. Vapusta jäi puuttumaan vain nuotiolla istuminen, kun sää äityi talvisen kylmäksi.

Krapulaa ei tullut perjantain kahdesta siideristä ja lauantain yhdestä siideristä.
      En yleensäkään ymmärrä miksi vappuna pitäisi hankkia krapula. Onneksi oltiin kaukana paikoista joissa olisi pitänyt katsoa kännisten ihmisten örveltämistä.

• ja meni

Hyvin meni vappu.

Oli kivaa joo :o). Kaisassa oli vaan liian täyttä ja sikasta. Juokaas tytöt hitusen vähemmän, ettei tarvi pöytiin oksuilla.

Ei oo krapula, eikä juuri ollut eilenkään. Ehkä pientä päänsärkyä oli havaittavissa, mutta lähti sillä perinteisellä keinolla ;O)

Oma kulta oli seurana koko viikonlopun. Ah mitä luksusta.

• yäks

Kaisassa tuli oltua. Ihan saman havainnon tein minäkin, vaikka en itsekään selvin päin ollut.
        Onko nykyään tapana kotonakin tumpata tupakka lattialle ja viskellä oluttuoppi pöydän alle? Ihme käytöstä, vaikka väkeä olikin älyttömästi.
        Musiikki soi kanssa niin kovaa, että ei tarvinnut isompia jutun aiheita keksiä, kun ei kuitenkaan olisi kuullut toisen puhetta.
        Hyvä kuitenkin, että bileitä järjestetään. Kiitoksen järjestäjille voisi kyllä osoittaa kauniimmallakin tavalla.

• jipii

Kauhee krapula oli eilen, join liikaa sekä pe. että la.aattona että su.vapunpäivänä.
      Aattoyön vietin putkassa, kännykkä meni hukkaan vappuaattona sekä lakki.
      Helkkarinmoinen morkkis kaikesta..tyttis on suuttunut ja elämä on..kallista!!!
      Arvaa juonkoo vähän aikaa? EN ikinä!
      P.s. anteeksi muru kaikesta

• elga

Minun "vappuni" oli jo edellisellä viikolla, kun kotiuduin valomerkin jälkeen ja heräsin aamulla takki päällä eteisessä. Se neljäs litra olutta taisi olla hieman liikaa... hitusen heikotti, vaan siitäkin näköjään selvittiin hengissä. Viime viikonlopun vietin kodin rauhassa hyvä ruoka ja yksi kuohuviinipullollinen seuranani, ilmapallo pikkusormessa ;)

• Pehmolepakko

Vietin vapun tällä kertaa töissä. Emme ole aikoihin jaksaneet mennä minnekään vappuna tai muutenkaan juhlapyhinä, joten kiva oli päästää nuorempi väki juhlimaan ja olla itse töissä.

• hiiru

ja hauska ilta kavereiden ja oman kullan kans

• Paha, paha olo

Ihan liian lujaa. Tein kaikki moat mitä ihminen vain kahden päivän aikana ehtii tehdä. Morkkis on niin kamala, ja tulee olemaan pitkään, että tekisi mieli todella hypätä kaivoon. Miten ihmismieli edes kykenee tämän tason tyhmyyteen?!?
      *Kituu* Vihaan vappua ja itseäni.

• Pir

Vähän vstapainoa noihin morkkistarinoihin. Kankkusta ei ole ollut aikoihin, en edes muista, milloin. Raitisko? Ei, pientä tissutusta vaan ilman rymistelyä, ihmiset on mukava kohdata hyväntuulisena ja seurallisena, sellaisessa olotilassa, jossa jokainen pitää itseään ja porukkaa säkenöivänä. Heh, harhaahan sekin, mutta siinä tunnelmassa viihtyy.

Lohdutukseksi, usein iän myötä tarve pakkohauskaan vähenee, ja kokemuksista oppii. Enpä tiedä onko ketään, joka ei olisi nuorempana erehtynyt kokeilemaan lähes kaikkea kantapään kautta.

No, mulla oli vappuseurana kirja, tosi tylsä ja kliseinen. Muuten kivaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe