50 v mies.
20-30 v naiset halailee silittelee ja hinkkaa minua tansseista.
40-50 v naiset ja 50-80v miehet tehtailee minusta ilmoja järkkärrille. Olen kuulemma päällekäyvä.
No osaan lämmittää naisen jos jos tanssin alussa hieman lämmin ja kostea. Eli saan pimpsan kostumaan tansdiparketilla.
Mikä nyt awugsi ? ?
Ongelma minulla
12
111
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on juuri sitä, mistä täälläkin on keskusteltu, että onko mitään syytä ottaa sellaisten ihmissurkimusten takia riskiä ketkä pandemian aiheuttamia vaaroja halveksien vielä tansseissa käyvät että pandemia sieltä ihmissurkimusten tansseista räjähtäisi koko yhteiskunnan käsiin? Ja kuten sinunkin esimerkkisi osoittaa vastaus on yksiselitteisen selvästi, että ei ole mitään syytä. Ja vastaus kysymykseesi on yhtä yksiselitteinen: kallonkutistaja!
- Anonyymi
Sitten sä heräsit.
- Anonyymi
Sinisiä pillereitä awugsi.
- Anonyymi
Mikä nyt awugsi ? ?
Ei mikään. Tai tietty voisit opetella kirjoittamaan. Oletko sinä edes missään tansseissa ollut? Ja jos olet, niin onko todellakin niin että sinua häiriköidään vai oletko itse se häirikkö?
Vaihda harrastusta ja mene esim hiihtämään- Anonyymi
Toinen vaihtoehto on vaikka pa Ne maan.
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on vaikka pa Ne maan.
Mitä tarkoitat? Siis oletko naimisissa naisen kanssa? Jos kyllä niin silloinhan se kuuluu avioliittoon. Mutta jos et ole naimisissa ja aiot tuota toimintaa harjoittaa avioliiton ulkopuolella niin sehän on syntiä. älä semmoiseen ryhdy
- Anonyymi
No kerroppas että missä on tanssit koronan aikaan???
- Anonyymi
ltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fe772a52-81f4-45c3-998f-6adccb755017
Salatansseja on varmaan suomessa pilvin pimein.
- Anonyymi
Minä ajattelen aina kuinka lähellä "Pikku Taavi" on sitä ihanaa kullanmurua.
Puhutaan millimetreistä.- Anonyymi
Ai sun nimes on Taavi. Ei nimi miestä pahenna jos ei ... jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581