Oon 14v tyttö, joka kärsii virtsaongelmista. Mulla tulee virtsaa kun nauran tai liikun välillä. Oon yrittäny estää mutta ei auta. Käyn myös vessassa yli 5 kertaa päivällä välillä yli 10. Olisko kelläkään apua miten saisin loppumaan.
Virtsankarkailu
7
618
Vastaukset
- Anonyymi
Minullakin oli pahat virtsaongelmat ja kävin uronpolilla ja hoito vaan pahensi tilannetta. Sitten pääsin lantionpohjan lihasten fysioterapeutille ja se hoito auttoi. Nyt pärjään hyvin.
Hmm. Olet 14v. Tuossa iässä tytöt joutuvat muutekin käyttämään todella paljon pikkuhousunsuojaa eli sidettä. Onhan niitä nyt sellaisiakin, jotka sitovat myös virtsaa.
- Anonyymi
Paras mennä koululääkärille,jos kirjotuksesi totta ? Eikä vain jonkun keksimä? Koululäkärit ovat nuoria varten ja vaitiolo ongelmia.Juttu haisee jo sitä syystä että tuon ikäinen tyttö puhu asiasta lähikasvatajalle tai kumille.ym.Joihn läheset välit jotka aikuisia.
- Anonyymi
Kannattaa tilata pikkarit vaikka www.inkontinenssihousut.fi, ja sitten kuitenkin käydä vaikka terkalla juttelemaan asiasta.
- Anonyymi
Mielipiteni Itä-Helsinki. Naiselta:Minä en usko 14 vuotias tänne kirjoita virtsan karkailu.Nyky nuoret ovat avoimia,puhuvat keskenään asiat kotona ja kouluterveyden hoitajalle,kuin opolle. Tietoa saavat kaikesta myös terveysoppi tunneilla.Heillä on myös ihan eri sivut kontakteihin kuin suomi 24. Joten älä leiki 14 vuotiasta tyttöä täällä tekseilläsi.Ali arviot nyky nuorten tiedot ja taidot.
- Anonyymi
Minulla on sama ongelma. Olen 17v. Käytän vaipaa.
- Anonyymi
Jokohan on saanut vaivoihinsa apua?
Kyllä lääkärit auttaa kun siellä käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767