Ennakkoäänet kaikista 50 % laskettu Reijo Kivelä numero 96 Kokkola 1 ääni.
Iltalehti tulokset Kokkola
19
93
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama sata postiääntäni on vielä laskematta. Kaikki facebook kaverini äänestivät Filippiineillä ja Thaimaassa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Yksi ääni, jännäksi meni, hahhahhaa
- Anonyymi
Yksi ääni, jännäksi meni.
- Anonyymi
Hyvin menee
Kävitkö Ressu muuten äänestämässä ennakkoon?
- Anonyymi
Nyt jo kolme ääntä. Ilmeisesti oma ääni tuo ennakkoääni, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Siellä onkin muutama tapausta tuntematta äännestänyt titteliä. Jauhopäitä on moneen junaan.
- Anonyymi
Näemmä muutama muukin vihaa (kadehtii) venevajoja että haluaisi räjäyttää "nirristanin" (kateuspäissään) mielellään.
- Anonyymi
Persuista meni läpi Åivo (ruotsalainen O) ja joku Manolis. Seuraaviin vaaleihin vaihda Ressu nimeksi Rolf Sten
- Anonyymi
Pääsikö neljällä äänellä läpi, edes varalle?
- Anonyymi
Kunhan Floridan äänet lasketaan, 96 nousee äänikunkkuksi
- Anonyymi
Uskomaton äänisaalis. Ilmeisesti eivät sitten vaan tiedä tarkemmin ketä äänestivät.
- Anonyymi
Hyvinhän tuo meni loppukiri kampanjassa. Varsinaisena vaalipäivänä viisi ääntä lisää. Prosenteissahan tuo satoja. Kylähullujen sarjassa varmasti tuli podiumpaikka. Kyllä nyt kelpaa toisten ideoita kopioida, kun on kansanjoukkojen vankka tuki toiminnalle.
- Anonyymi
Ihan mielenkiintoista miettiä miten tässä selvitään kun johdossa on kaksi vilisteri puoluetta kokoomus ja demarit kumpiki on aina ollut kaupunki johtoisia puolueita joilla ei ole ollut maaseudulle mitään annettavaa,eli kiitos kokoomuksen ja sdp n äänestäjät tyhjästä
- Anonyymi
Eikö kesKUSTA sitten oikein pärjännyt?
- Anonyymi
Eikö maaseudun väki älynnyt äänestää omiaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö maaseudun väki älynnyt äänestää omiaan?
Onhan siellä toinenkin Peltokangas. Voi voi, kyllä Perhokin on vajonnut alas...
Miksi Heimo Linna ei ollut ehdolla. Olisi sotaveteraani pessyt vieläkin kaikki menen tullen ja palatessa, hah hah haaa!!!... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä toinenkin Peltokangas. Voi voi, kyllä Perhokin on vajonnut alas...
Miksi Heimo Linna ei ollut ehdolla. Olisi sotaveteraani pessyt vieläkin kaikki menen tullen ja palatessa, hah hah haaa!!!...96-vuotiaan ei tarvitse enää kaikkea jaksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan siellä toinenkin Peltokangas. Voi voi, kyllä Perhokin on vajonnut alas...
Miksi Heimo Linna ei ollut ehdolla. Olisi sotaveteraani pessyt vieläkin kaikki menen tullen ja palatessa, hah hah haaa!!!...Miksi repa ei mennyt läpi! Vuosikymmenet eläkkeellä huilannut kun jaksaa vielä hyvin hahattaa ja ennustella säitäkin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550