Oman käden oikeus

Nautin harjoittaa tätä oikeutta välillä vaikka seksi puolison kanssa olisikin ollut hyvin tyydyttävää. Joskus sitä vain käy ylikierroksilla ja haluan aina vain lisää ja lisää ja lisää..
Sitten teen suurinpiirtein näin.

Musiikki tärkeä osa, vaikka
Tiesto-Ritual
Verite-Saint
We are Scientists- Nobody move, nobody gets hurt
Arctic monkeys-do i wanna know?
Kim Petras- do me
Musa soimaan ja..

Makaan sängyllä pitsitoppi päällä joka puristaa mukavasti rintojani, mulla ei ole pikkuhousuja. Hiukset levällään pitkin patjaa. Kuvittelen miten mies ristiverinen hiukset hartioille asti, lihaksikas astuu huoneeseen ja hänellä on heti valtava erektio. Nuolen huuliani kiimaisena. Pyyhin vartaloani käsilläni reisiltä ylös kohti rintoja, iho menee kananlihalle käsi puristaa kaulaa kevyesti (tämä on fantasia) kuvittelen miten mies tekee sen ja kuiskaa korvaani käyttävänsä minua tänään kuin lutkaa. Pilluni valuu märkää sängylle ja kastan toisen käden sormen suussani ja vien sen herkälle klitorikselleni ja hieron päältä kevyesti, en paina. Avaan reiteni ja koukistan jalat levälleen.
Kuvittelen miten mies heittää minut ympäri mahalleni ja pakottaa minut konttausasentoon, hän painaa minua päästä sänkyyn ja koskettelee kyrvällään aukkoani, koko tämän ajan kosketan klitoristani. Meinaan heti saada samalla kun kuvittelen miehen survaisevan kyrpänsä sisääni yhdellä työnnöllä. Lopetan klitorikseni pyörittelyn, en halua saada vielä.

Kastan sormen uudestaan suussani ja vien sen takaisin, tiedän että nyt meinaan saada koko ajan, lopetan aina juuri ennen, haluan padota painetta sisääni ja se tekee minut aivan märäksi ja hulluksi.
Kuvittelen, miten mies työntelee kyrpäänsä sisälläni välittämättä paljonkaan siitä että asentoni on epämukava, hän puristelee peppuani ja läimäyttelee sitä kuin piiskaisi vauhtia hevoseen. Hän vetää minut ranteistani ylös sängystä ja pitää käsiäni toisella kädellä selkäni takana. Kiihotun kovasti ja meinaan saada, mies lopettaa välittömästi ja vetää kyrpänsä ulos minusta. Hän sanoo etten saa tulla. Yritän miettiä etten saa tulla. Koko ajan keskityn vain siihen. Tunnen kuitenkin miten halu ja kaipuu patoutuu sisälläni. Hän työntää pääni aivan kiinni sängynpäätyä vasten ja sitten jalkojani lähemmäs ylävartaloani, olen kaksinkerroin perse pystyssä, reikäni hänen käytettävissään. Hän nojaa kättään seinään ja toisella kädellä ohjaa paksuna sykkivän kyrpänsä taas sisääni. Parahdan, hän täyttää minut kokonaan ja meinaan taas saada, mies vetäytyy kokonaan pois ja sanoo lähtevänsä jos saan. Hän työntää uudestaan.
Samalla hieron herkimpääni, olen aivan märkä, sängyllä allani on kohtalainen lammikko, hiestä, nesteistäni, olen todella valmis jo tulemaan mutta vielä lopetan leikin kesken juuri ennen kuin meinaan tulla.
Mies survoo kyrpäänsä sisääni taas kovalla vauhdilla ja syvälle, ulvahdan ja mietin että en saa tulla hän ei antanut lupaa. Tuntuu että mies jaksaa ja jaksaa loputtomiin hän höylää minua. Olen aivan tuskissani fantasiassani ja oikeasti. Hinkkaan peppuani sänkyyn niin valmiina saamaan, en pysty enää lopettamaan ajoissa vaan saan räjähtävän orgasmin joka on kaikki keskeytetyt yhteen liimautuneet orgasmit. Wow, työnnän sormet pilluuni ja lypsän itseäni yhtä nopeasti kuin kuvittelemani mies työntää kyrpäänsä sisääni, saan toisen heti perään mutta tämä on paljon märempi, sängylle lentää kiimanesteet kaaressa.
Samalla mies saa karjaisten ja vetää kyrpänsä voimalla sisältäni ja spermaa lentää seinille.
Minä jään peppu pystyssä odottamaan tyydytystä sitä saamatta..mies lupaa, ehkä seuraavalla kerralla.
Elän kuvitelmassa toivossa, niin ehkä.

23

8325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löytäisipä tollasen varatun naaraan omiin leikkeihinsä uppoutuneena! Sulle tulisi tuhma loppupäivä ;)

    • Anonyymi

      Ehkä parasta, kun naiseni "kävi ylikierroksilla" jo etätyöpäivän aamusta. Sain kiusata, ja hoidella kiimaista naistani eri huoneissa Teams- ja muiden työpuheluidensa välissä. Ja monesti päivän aikana kävi niin, että naiseni työpuhelin soi vielä TODELLA huonoon aikaan!!!

    • Anonyymi

      Tuhmeliini ;)

    • Anonyymi

      Olet varattu nainen. Silti lähetät Minulle seksikkään kuvan, jossa näkyy vain osa kasvoistasi ja nuolaiset pillumehuistasi kostuneita sormiasi.

      Ja kesken työpäivän ajatukseni harhautuu eiliseen auringonottoosi, miten otin Sut takaapäin viltillä. Voihkit tuhmana, hiestä nihkeänä ja kiimaisena edessäni. Nautit uusinnasta!, herkullinen perse pystyssä. Sä sait kunnolla vierasta kyrpää kotipihallasi.

      Mutta tuon kuvasi perusteella, tarviit jo tänään lisää!

    • Anonyymi

      Kivat kuvitelmat!

    • Anonyymi

      Ihan oikein! Anna lapasen laulaa duurissa tahi mollissa.

    • Anonyymi

      Tummansiniset silmäsi ja platinanvaaleat hiuksesi ,pienet rintasi ja pyöreät piukat pakarasi saivat minut joka aamu unohtamaan ikäni.
      Se avoin t- paita, joka houkutti katselemaan
      paljasti melkein kokonaan pienet pyöreät rintasi.

      Olit niin nuori ja siro ,että siinä ensimmäisessä unessanikin pelkäsin rusentavani sinut kokonaan
      Kun unessa työnsin kalun niin ahtaaseen, mutta liukkaaseen pilluusi, tunsin sen kielletyn hedelmän äärimmäisen kiihoittavan maun; olinhan sua niin paljon vanhemoi, olit kollega ja itse olin onnellisesti naimisissa.

      Ristiriitaiset tunteeni katosivat kun yhdyntämme jatkui,tunsin vain ihanaa ,kaikenvoittavaa seksuaalista himoa saadessani nauttia Sinun ihanasta nuoresta ruumiistasi ja tuntiessani Sinunkin nauttivan minun miehuudestani kun kyntesi upposivat pakaroihini,kiskoessasi minua lantiotasi vasten, hoikkien säärtesi kietoutuessa tiukemminympärilleni ,imien kaluani yhä syvemmälle, voihkiessasi allani ,ja lopulta lauetessasi jatkuvaan nautinnolliseen, kovaääniseen orgasmiin ,halusin laueta sisääsi ,mutta silloin herätyskellon pirinä palautti minut tylsään arkeen.

      Herätessäni
      kalu oli vielä aamukankea , joten käytin tilaisuutta hyväkseni ja työnsin kalun muitta mutkitta vieressäni kyljellään makaavan vaimoni jalkojen väliin ja se löysi heti tiensä tuttuun paikkaan ja vieläkin himokkaana unesta, Sinua ajatellen , silmät kiinni , aloin nussimaan kuin viimeistä päivää, vaimo hätkähti ja huudahti unisena jotain epäselvää, mutta alkoi sitten työntää kiihkeästi persettä vastaan ja vain muutaman minuutin kuluttua kuulin hänen voihkivan orgasminsa ja laukesin itsekin ,ruiskien kuumaan pilluun ,sysäyksittäin, spermaryöpyn toisensa jälkeen,koko ruumis kouristellen , kunnes olin tyhjentänyt itseni kokonaan ja jäimme lusikka - asentoon vielä hetkeksi nauttimaan.
      Uuuhh ihana herätys! Vaimo sanoi
      Ole hyvä !
      Näitä taitaa tulla lisää!
      Mietin itsekseni .

      Sinä aamuna kun tulin töihin ja avasit oven ,olin varma että olimme nähneet samaa unta, silmäsi olivat niin utuiset ,poskesi niin punaiset ja pienet kovat nännit nöpöttivät- paidan alla...
      Ja taas tunsin kalvavaa himoa, halusin nostaa Sinut siihen pöydälle,repiä vaatteet yltäsi ja naida yhtä rajusti kuin unessakin...

      • Anonyymi

        Uuh, kiihottava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, kiihottava.

        Painoit vain 48 kiloa ,sanoit kun kysyin

        No voinko kokeilla ,kysyin ja nostin tytön samantien syliin.
        Hän oli kevyt ja kun suutelin hänen punaisia suppuhuuliaan,tunsin kaluni kohoavan vasten hänen farkkupeppuaan..
        Mmmm, hän mumisi suudellessamme ja veti minua niskasta tiukemmin.
        Hän kiersi hoikat söörensä ympärilleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painoit vain 48 kiloa ,sanoit kun kysyin

        No voinko kokeilla ,kysyin ja nostin tytön samantien syliin.
        Hän oli kevyt ja kun suutelin hänen punaisia suppuhuuliaan,tunsin kaluni kohoavan vasten hänen farkkupeppuaan..
        Mmmm, hän mumisi suudellessamme ja veti minua niskasta tiukemmin.
        Hän kiersi hoikat söörensä ympärilleni

        48 kiloa, no juupa joo. Teinin painaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        48 kiloa, no juupa joo. Teinin painaja.

        Kaikki aikuiset naiset EIVÄT OLE LÄSKEJÄ!
        24 v nainen ei ole teini!

        Jummartaako!?


    • Anonyymi

      Lapanen siis laulakoon duurissa tahi mollissa!

    • Anonyymi

      Kannattaa laulattaa lapasta, mielellään kaksin käsin, aina kun on mahdollista. Ei tule toraa kun itse itseään poraa. Tosi on, sano.

    • Anonyymi

      Minulla lentää mälli parhaiten Huuhaa Innasen musiikin tahtiin. Tosi on, sano.

    • Anonyymi

      Täytyy naisen tyydytys AINA miehen huomioida !!

      • Anonyymi

        Tottakai,eihön se muuten tunnu miltään ellei nainenkin nauti
        Tämä on ollut selvä juttu siitö löhtien kun ensi kerran oukille pääsin v.1973


      • Tjaa, ei se nyt ihan noinkaan mene. Tietysti molempien pitää haluta seksiä, mutta koen että seksikäs voi olla varsin tyydyttävää ilman sitä Ooootakin. Voin tyydyttää miehen pelkästään, pyytämättä sillä hetkellä vastapalvelusta ja joskus sen saankin. This is called parisuhde.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Tjaa, ei se nyt ihan noinkaan mene. Tietysti molempien pitää haluta seksiä, mutta koen että seksikäs voi olla varsin tyydyttävää ilman sitä Ooootakin. Voin tyydyttää miehen pelkästään, pyytämättä sillä hetkellä vastapalvelusta ja joskus sen saankin. This is called parisuhde.

        Siis voit antaa pillua nauttimatta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis voit antaa pillua nauttimatta?

        Nautin naimisesta, en tarvitse aina orgasmia.


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Nautin naimisesta, en tarvitse aina orgasmia.

        Hyvä,minökin nautin siitä, varsinkin kun nainen todella nauttii ja saa oikean orkun eikä feikkaa


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Tjaa, ei se nyt ihan noinkaan mene. Tietysti molempien pitää haluta seksiä, mutta koen että seksikäs voi olla varsin tyydyttävää ilman sitä Ooootakin. Voin tyydyttää miehen pelkästään, pyytämättä sillä hetkellä vastapalvelusta ja joskus sen saankin. This is called parisuhde.

        Just noin :)


      • Anonyymi
        KukanNovellit kirjoitti:

        Nautin naimisesta, en tarvitse aina orgasmia.

        Nautinto :)
        Naiminen :)
        Orgasmit :)


    • Anonyymi

      Tulisin suihkusta, ja jäisin katsomaan miten tuo ihana leikkisi etenisi. Näyttäisit kauniilta, hiuksesi hajallaan ja pelkässä pitsitopissa sängylläsi liikehtien.
      Tuntisit katseeni syövän vavahtelevaa vartaloasi, märkiä sormiasi tanssimassa pillullasi.
      Kiihottuisit yhä enemmän, kun siirtyisin sängyn laidalle istumaan. Olisin vain siinä, niin lähellä ja silti koskematta Suhun.
      Et vielä edes aavistaisi kaunotar, että saatuasi :) Alkaisin nuolla hellästi ja hitaasti orgasmimehujasi, samalla kun toipuisit leikkisi jäljiltä...

    Ketjusta on poistettu 137 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe