Polttarit karkasi

Anonyymi

Olin 23-vuotias, kun menimme mieheni kanssa naimisiin. Tyttöystäväni olivat tietenkin järjestäneet polttarit. He tulivat meille yllättäen ja alkoivat pukea ja ehostaa minua niin, että näytin varsin maksulliselta naiselta. Idea oli se, että myimme pusuja 10 mk / kpl. Joimme meillä kotona muutamat lasilliset ja suuntasimme satamaan, mistä lähti risteily. Porukkamme ja kaulassani oleva tarjouslappu herättivät kiinnostusta. Iltaa kohden "asiakkaita" riitti ja pusut olivat osin kielisuudelmia. Yhdessä miesporukan pöydässä istuessamme sain pöydän alla jonkun verran verkkosukkahousujen peittämän reiden puristelua. Siinä kun muutamat pusut oli myyty, yksi mies ehdotti ääneen, että saisiko lisähinnasta jotain muutakin. Minä ja ystäväni kielsimme tietenkin. Sitten mies ehdotti, että tonnilla hetkeksi hyttiin. Sen enempää miettimättä sanoin, että no sillä hinnalla kyllä, oletin että se oli vain heitto, eikä tonnia löytyisi. Viisi miestä lappasi kukin 200 mk pöytään. Sitten yksi heistä järjesti pitkän tikun vedon ja lopulta yksi miehistä osoittautui voittajaksi. Hän otti rahat pöydältä, antoi ne minulle ja sanoi, että nyt mennään. Tyttöystäväni vain nauroivat, kun mies otti minua kädestä ja vei. Kävelimme alas hyttiä kohti ja selittelin miehelle, että en voi suostua tähän. Tulimme lopulta hyttiin ja mies kävi heti suutelemaan minua kiihkeästi. Olin huppelissa ja en laittanut vastaan, vaikka tiesin, että pitäisi viheltää peli poikki. Mies puristeli rintojani pantteripaitani läpi ja aloin olla valmis mihin vain. Hän napitti paitani auki ja pullautti rintani ulos liiveistä. Sitten mies otti kiinni päästäni ja painoi minua alas lattialle. Olin polvillani hänen edessään ja katsoin kun hän aukoi vihreiden suorien housujen etumusta. Hän laski housunsa ja vapautti seisovan kalunsa naamani eteen. Tartuin siihen kädelläni ja runkkasin hetken. Sitten avasin suuni ja aloin imemään. Mies huokaili tyytyväisenä ja työnteli kaluaan kohti poskeani. Sitten hän nousi ylös, nosti lyhyen hameeni vyötärölleni ja laski sukkahousut ja pikkuhousut alas. Hän ohjasi minut hytin pienelle yöpöydälle, josta sain levitettyä jalkani molemmin puolin olleille sängyille. Siinä olin karvainen pimppi levällään ja rinnat paljaana pienessä hytissä vieraan miehen edessä. Mies työnsi kaksi sormea pimppiini ja työnteli ja hieroi niin oikeasta kohdasta, että nautin todella. Pian olin niin kiimassa, että pyysin häntä työntämään kalunsa sisääni. Mies työnsikin todella kovana seisovan kalunsa sisään ja alkoi työnnellä. Yöpöytä painoi hieman pyllyäni, mutta nojasin seinää ja hieroin klitoristani samalla kun mies pani täyttä vauhtia. Huippuni lähestyi ja tärisin lopulta miehen lantiota vasten. Mies nousi äkkiä pystyyn ja runkkasi kaluaan edessäni. Minä vain nojasin seinää ja katselin kun mies jännittyi ja ruiski spermat rinnoilleni ja vatsalleni. Toivuin hetken ja nousin ylös ja menin vessaan pyyhkimään sotkuja. Mies puki hytissä päälleen ja minäkin sain sukkahousut takaisin jalkaan ja paidan napit kiinni. Menimme takaisin yökerhoon ja löysimme osan porukastamme sieltä. Loppuillasta lähdin kohti minun ja kaasoni Annin hyttiä. Menin avaimella sisään ja kohtasin yllättävän näyn. Yksi porukan miehistä pani sängyllä kontilaan olevaa Annia täyttä vauhtia. Menin hyttiin ja vedin oven nopeasti kiinni. Anni ja mies kyllä huomasivat minut, mutta jatkoivat touhuaan. Istuin vastapäiselle sängylle ja katselin miehen karvaista pyllyä edessäni. Tunsin taas kiihottuvani ja auoin paitani napit. Nousin ylös ja hyväilin miehen rintaa hänen edelleen työnnellessä Annia takaa päin. Mies pysäytti ja aloimme suudella. Anni vetäytyi miehestä ja katseli meitä. Kyykistyin lattialle ja runkkasin miehen kalua ja katselimme Annin kanssa toisiamme ja nauroimme. Siirryin hyväksi todettuun asentoon yöpöydälle ja levitin jalkojani. Mies tarttui sukkahousuihini ja repäisi niistä haarat auki. Hän siirsi pikkuhousuni sivuun ja työnsi seisovan kalunsa sisään. Anni tuli auttamaan ja piti pikkuhousujani sivussa, jotta mies pääsi paremmin sisääni. Pian Anni halusi paikalleni ja mies jatkoikin hänen kanssaan. Tahti kiihtyi ja viime hetkellä mies veti kalunsa ulos ja laski spermat Annin häpykarvoille. Mies nosteli housunsa ja häipyi pian hytistä. Minä nukahdin sängylleni melkein heti. Aamulla heräsin, kun aurinko paistoi hytin ikkunasta. Hameeni oli lattialla ja sukkahousut revitty. Anne nukkui sängyssään meikit naamallaan. Pian hänkin heräsi ja nousi seisomaan hytin lattialle. Annilla oli alapää paljaana ja kuivuneet spermat karvoillaan. Tästä sitten kokoilimme itseämme ja lähdimme kohti aamupalaa.

15

16229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kumminkin luit Aku Ankkaa paskahuusissa

    • Olis kyllä kivaa olle teidän tyttöjen kanssa samalla laivalla niin saisin kunnolla munaa

    • Anonyymi

      Pitäähän sitä juhlia ennen vakiintumista ;)

      • Anonyymi

        Niin kyllähän sitä pitää vierasta saada ennen kuin avioituu ja vielä sittenkin aina välillä se pitää mielen virkeänä😉


      • Anonyymi

        Ja kaikki muutkin taudit samalla mitä nainen ikinä voi vain toivoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikki muutkin taudit samalla mitä nainen ikinä voi vain toivoa.

        .. eikä se elämäkään oo sitten liian pitkä.


    • Anonyymi

      Molemmat anteliaat mimmit oisi ansainneet vielä kiitokseksi kunnon aamu-uusinnat ;)

    • Anonyymi

      Polttarikisulin pelastus oli, kun tulevan miehensäkin polttarit oli sattuneet samalle illalle. Ja hotellissa aamuseksistä nauttivaa neitiä ei taidettu vielä kotona kaipailla..?

    • Oltiin kavereiden kanssa laivalla ja siellä oli polttariporukka (naisia) diskosta tuleva morsian ja 2 kaasoa meidän hyttiin jatkoille. Oli mukava kimppaseksi tuokio ja naisetkin oli tyytyväisiä

    • Anonyymi

      Saitko kiinni karkurin?

    • Anonyymi

      Haen Sua häissäsi tanssimaan, jutellaan ja kauniit silmäsi sädehtii kun hymyilet minulle. Vain kaksi viikonloppua sitten, tavattiin polttariyönäsi.
      Halusit lähteä luokseni, en tiedä miksen estellyt? Sen jälkeenkin on tavattu pari kertaa. Nyt molemmat varmaankin miettii mielessään tanssin pyörteissä.., voidaanko yhä jatkaa yllättäen alkanutta suhdettamme?

    • Anonyymi

      Kunnon polttarit tytöllä!!!

    • Anonyymi

      Hyvä yö tytöillä!

    • Anonyymi

      Olisiko ollut markka-aikaan tuo seikkailu? Eipä sillä, kiihottavan kuuloinen homma ja jotain mitä muistella. En ihmettele, että kaverilla oli kyrpä tanassa, ja vielä jos sai sinut kiihottumaan ja laukeamaan, sen parempi. Tuo häpykarvoille ja tisseille laukeaminen ei ole minun juttu, sisään ja syvälle ne kuuluu mennä. Kalu kovenee, kun miettiikin sellaista parikymppisen nuoren tytön tiukkaa värisevää pillua kalun ympärillä.

      Hyvä meininki, olisitpa ollut mukana

    • Anonyymi

      Varattu Anni heräilee vierestäni. Näyttää seksikkäältä pelkässä avonaisessa kauluspaidassaan, hiukset sekaisin, kuivunutta spermaa vartalollaan ja kasvot yön yli juhlameikissä. Mikä ilo viedä naitu yövieraani aamusuihkuun!

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe