Miksi VW, skoda ja audi ei käy suomessa kaupaksi?

Anonyymi

Joko E vikaa liikaa?

Nii ja seat sama

18

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauppa käy ja kävisi, mutta kun autoja ei saada valmiiksi sirupulan takia.
      Kannattaa lukea uutisia, niin tietäisi miten asiat on.

      • Anonyymi

        Todellisuudessa on kyseessä laatupula.


    • Anonyymi

      Autoissa ei ole mitään vikaa tai ongelmaa, ongelma on ettei perusjantterilla ole varaa ja kerrostaloissa ei ole latausmahdollisuutta.

      • Anonyymi

        Aika paljon kuluttajariita lautakunnassa vw autojen kaupanperuutus riitoja.Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika paljon kuluttajariita lautakunnassa vw autojen kaupanperuutus riitoja.Miksiköhän?

        Älä jaksa keksiä noita idioottimaisia juttujasi.


    • Anonyymi

      Menee vuosi tai kaksi, niin Toyotan itsetyydyttäviä on vaihtoautohallit täynnä halpaan hintaan.

      • Anonyymi

        Itsesaastuttavat Tohjotat pitäisi kieltää.


    • Anonyymi

      Kallis ja vanhasta toyotasta saa parhaiten ylihintaa kun vaihtaa taas toyotaan,,,

    • Ihmiset ovat kyllästyneet skoodan jatkuviin vikoihin kuten TSI, TDI, DSG, ohut maalipinta, nitisevä kojelauta, veden kerääntyminen oviin ja valuminen sisään, raadon haju kabiinissa jne.

      Lisäksi jatkuvat kohut ei näytä loppuvan koskaan. Kaikki muistavat päästöhuijauksen, en minkä piti "koskea kaikkia autoja" jostain syystä vain vw skeidoinaan jäi siitä kiinni. Nyt on Suomessa paljastunut jo toinen skoodan rengashuijaus.

      Uskoa ei ollut kuin muutamalla fanaatikolla enää, pian sekin murtuu ja skooda on mennyttä.

      • Anonyymi

        Höpö poika. Kaikki jäivät kiinni, mutta pelatuivat kun ilmiantoivat toisiaan jne... Noin vanhoilla jutuilla ei ole enää mitään merkitystä kuin Toyotan omapojille.
        Poika yrittää vääntää Toyotan ongelmia muille, kuten ohut maalikerros. Veri ja pöly tulee RAVin tiivisteistä hienosti läpi.
        Onko sulla jotain ajankohtaista ongelmaa, kuten moottorin lohkojen halkeamiset, kannen irtoamiset, ruostuminen, auton polttavat kaapeloinnit jne...?


    • Anonyymi

      Viime vuonna saldo oli yli 10.000 erolla VW:lle. Ei yksi kuukausi maailmaa muuta kuin antaa pienen hetken ilon Toyotan omapojalle. Hihii!

      • Anonyymi

        Herää pahvi! Nyt on vikavagina kanveesissa!


    • Anonyymi

      Ääh kyllä nämä toyotistikommarit jaksavat kateuksissaan. Päivästä toiseen Epätoivo on suuri.

    • Anonyymi

      Hitlerin kosto elää

    • Anonyymi

      Ovat muinaisjäänteitä.
      Vuosimalli vaihtuu mutta tyyppivikoja ei korjata, niitä tulee vain lisää.

    • Anonyymi

      laadun merkki on toyota

    • Anonyymi

      laatu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe