Minkälainen systeemi tämä oikein eikö ensihoidon kuuluu viedä ihminen hoitoon kun ambulanssi soitetaan..
Veljeni soitto lanssin koska hänellä oli korkea kuume ja valitti hengenahdistusta..
No lanssi tuli otti kaikki mitä nyt ensihoito voi.
Eivät ottaneeta kyytiin veli kuoli päivä tämän jälkeen oksensi veret pihalle..
Mitä hemmtiä tämmöstä tämä..
Ensihoitoooo
14
102
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän siinä yleensä käy kun varixet puhkeaa ruokatorvessa. Maksasta kannattaa huolehtia ajoissa
En tiedä. Itse olin jokin aika sitten ambulanssissa kun olin kaatunut selälleni ja selkään sattui paljon. Ambulanssiukko kyseli että miksi en kävellyt viereiselle terveysasemalle. Enpä soittele jatkossa ambulanssia sitten kun en jaksa kuunnella tuommoista ihme syyllistämistä.
- Anonyymi
Näistä hoitajista lähtee kantelu että eiköhän varoitusta tule heitteille jätöstä..
Ihminen on niin rairas silloin se viedään hoitoon mitähän lie raakileen aloittelijoita olivat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä hoitajista lähtee kantelu että eiköhän varoitusta tule heitteille jätöstä..
Ihminen on niin rairas silloin se viedään hoitoon mitähän lie raakileen aloittelijoita olivatAmbulansseissa on paljon näitä luonnevikaisia hoitajia. Luulisi noihin tehtäviin jotain soveltuvuuskokeita tehtävän. Vihaisia ja asiakkaita haukkuvia.
- Anonyymi
Novassa on annettu ohjeet ettei tajuissaan olevaa ja itse hengittävää asiakasta saa tuoda rasittamaan joutilaita erikoislääkäreitä. Pitää ehdottaa taksikyytiä, bussia tai naapurin Eskoa kuskiksi. Tajuttomat ja tunnetut henkilöt saa tuoda, ettei tule suurempaa älämölöä jälkeenpäin.
Tästä syystä sairaankuljettajat ovat sisäistäneet itselleen eräänlaisen puolijumalan roolin, kun autokin pitää siivota aina keikan jälkeen.- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään 😂 🤣 ei voi kun nauraa onneksi on tallella dokumenttia ketkä nämä lanssi kuskit oli nyt ei hyvä heilu...
Ihmistä jolla on perussairaudet ja istuu pyörätuolissa..
Korkea kuume ja keuhkoihin sattuu sellainen on toimitettava hoitoon..
- Anonyymi
mistä vpoisi saada kriisi apua tämän Olympia jääkiekko suomi-Ruotsi pelin jälkeen Ooon kauhean kamala olo,Hävitään tuo matsi Sweduille kyllä osaa V...tuttaa
- Anonyymi
Nykyään ei ambulanssiin oteta ellei kyseessä ole akuutti hengenvaara.
- Anonyymi
Ja sen arvion tekevät autokuskit jotka ovat saaneet ensiapukoulutuksen!
- Anonyymi
Eikös jostakin voi tilata yksityisen ambulanssin ja maksaa kyydin itse. Pakko niiden on Novaan ottaa kun työnnetään sisätiloihin. Edes se esiarviointisurkimus ei pääse naputtamaan että "omaan terveyskeskukseen, omaan terveyskeskukseen"!
- Anonyymi
Lääkärin kehoitus,jos tulee sitä ja sitä oiretta heti on mentävä lääkäriin.Mutta kun tuli sitä oiretta,ja pahempaa tilata ambulanssi ,eivät edes vie lekuriin.Kehotus mene seuraavana päivänä lääkäriin,että nämä pitää ottaa vakavasti sydämestä kysymys.
- Anonyymi
Osanottoni, milloin tämä tapahtui? Meillä kävi lanssi tällä viikolla. Oli mukavia ja päteviä hoitajia tällä kertaa
- Anonyymi
Pelastusaseman lepohuoneessa on paljon mukavampi loikoilla kuin raahata jotakin paareilla autoon. No, Caffitellaan voi toki ajella sopimuskahveille.
- Anonyymi
Tahti muuttuu kunhan aluevaltuusto pääsee työhönsä. Tehokkuutta tullaan vaatimaan. Sairaankuljetukseen tehdään kelat, eli haetaan useampi asiakas samalla reissulla, niin ei tarvitse ajella edestakaisin. Kuljettajaksi riittää suntion koulutus ja apuhenkilöksi SPR:n ykkönen ja kakkonen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773