Ensihoitoooo

Anonyymi

Minkälainen systeemi tämä oikein eikö ensihoidon kuuluu viedä ihminen hoitoon kun ambulanssi soitetaan..
Veljeni soitto lanssin koska hänellä oli korkea kuume ja valitti hengenahdistusta..
No lanssi tuli otti kaikki mitä nyt ensihoito voi.
Eivät ottaneeta kyytiin veli kuoli päivä tämän jälkeen oksensi veret pihalle..
Mitä hemmtiä tämmöstä tämä..

14

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinhän siinä yleensä käy kun varixet puhkeaa ruokatorvessa. Maksasta kannattaa huolehtia ajoissa

• En tiedä. Itse olin jokin aika sitten ambulanssissa kun olin kaatunut selälleni ja selkään sattui paljon. Ambulanssiukko kyseli että miksi en kävellyt viereiselle terveysasemalle. Enpä soittele jatkossa ambulanssia sitten kun en jaksa kuunnella tuommoista ihme syyllistämistä.

• Anonyymi

Näistä hoitajista lähtee kantelu että eiköhän varoitusta tule heitteille jätöstä..
        Ihminen on niin rairas silloin se viedään hoitoon mitähän lie raakileen aloittelijoita olivat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä hoitajista lähtee kantelu että eiköhän varoitusta tule heitteille jätöstä..
        Ihminen on niin rairas silloin se viedään hoitoon mitähän lie raakileen aloittelijoita olivat

Ambulansseissa on paljon näitä luonnevikaisia hoitajia. Luulisi noihin tehtäviin jotain soveltuvuuskokeita tehtävän. Vihaisia ja asiakkaita haukkuvia.

• Anonyymi

Novassa on annettu ohjeet ettei tajuissaan olevaa ja itse hengittävää asiakasta saa tuoda rasittamaan joutilaita erikoislääkäreitä. Pitää ehdottaa taksikyytiä, bussia tai naapurin Eskoa kuskiksi. Tajuttomat ja tunnetut henkilöt saa tuoda, ettei tule suurempaa älämölöä jälkeenpäin.
      Tästä syystä sairaankuljettajat ovat sisäistäneet itselleen eräänlaisen puolijumalan roolin, kun autokin pitää siivota aina keikan jälkeen.

• Anonyymi

Voi hyvänen aika sentään 😂 🤣 ei voi kun nauraa onneksi on tallella dokumenttia ketkä nämä lanssi kuskit oli nyt ei hyvä heilu...
        Ihmistä jolla on perussairaudet ja istuu pyörätuolissa..
        Korkea kuume ja keuhkoihin sattuu sellainen on toimitettava hoitoon..

• Anonyymi

mistä vpoisi saada kriisi apua tämän Olympia jääkiekko suomi-Ruotsi pelin jälkeen Ooon kauhean kamala olo,Hävitään tuo matsi Sweduille kyllä osaa V...tuttaa

• Anonyymi

Nykyään ei ambulanssiin oteta ellei kyseessä ole akuutti hengenvaara.

• Anonyymi

Ja sen arvion tekevät autokuskit jotka ovat saaneet ensiapukoulutuksen!

• Anonyymi

Eikös jostakin voi tilata yksityisen ambulanssin ja maksaa kyydin itse. Pakko niiden on Novaan ottaa kun työnnetään sisätiloihin. Edes se esiarviointisurkimus ei pääse naputtamaan että "omaan terveyskeskukseen, omaan terveyskeskukseen"!

• Anonyymi

Lääkärin kehoitus,jos tulee sitä ja sitä oiretta heti on mentävä lääkäriin.Mutta kun tuli sitä oiretta,ja pahempaa tilata ambulanssi ,eivät edes vie lekuriin.Kehotus mene seuraavana päivänä lääkäriin,että nämä pitää ottaa vakavasti sydämestä kysymys.

• Anonyymi

Osanottoni, milloin tämä tapahtui? Meillä kävi lanssi tällä viikolla. Oli mukavia ja päteviä hoitajia tällä kertaa

• Anonyymi

Pelastusaseman lepohuoneessa on paljon mukavampi loikoilla kuin raahata jotakin paareilla autoon. No, Caffitellaan voi toki ajella sopimuskahveille.

• Anonyymi

Tahti muuttuu kunhan aluevaltuusto pääsee työhönsä. Tehokkuutta tullaan vaatimaan. Sairaankuljetukseen tehdään kelat, eli haetaan useampi asiakas samalla reissulla, niin ei tarvitse ajella edestakaisin. Kuljettajaksi riittää suntion koulutus ja apuhenkilöksi SPR:n ykkönen ja kakkonen.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7806
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3761
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2487
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      27
      1912
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe