Tekninen asiakaspalvelu

Anonyymi

www.tekninenasiakaspalvelu.com

Onko kokemusta kyseisestä sivustosta ja palvelusta? Nettisivut näyttää asialliselta. Tarjolla on monipuolista tukea: gmail, maps, hotmail, avast jne. Soitin sivuilla annettuun suomalaiseen numeroon ( 358-14547141), mutta ei löytynyt suomenkielistä palvelua.

8

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Silloin en kovin luotettavana pitäisi, mikäli ei ole tarjolla suomenkielistä asiakaspalvelua. Sivustolla ainakin omaan silmään pistää se, että siellä on sekaisin suomea ja englantia. Moni kohta vaikuttaa, että olisi käännetty Google Translatella, ja se tekee hieman hassuja käännöksiä. Google ei esim. löydä mitään tietoja tuosta firmasta. Katuosoite on todennäköisesti väärä. Helsingistä löytyy Ilmalankuja, nämä väittävät sijainnikseen Porin, jonka kohdalla ei tule osumia.

    • Anonyymi

      Etsin googlen asiakaspalvelun tietoja, mutta en löytänyt. Sitten päädyin tälle www. tekninenasiakaspalvelu.com sivustolle. Jostain syystä oletin, että kyseessä on joku googlen alihankkija tai vastaava ja päästin ne kirjautumaan mun koneelle utraviewerillä (joo oli paha moka). Aika pian halusivat 2 euron maksun, joka 'tarvittiin minun henkilöllisyyden varmistamiseksi'. Maksu muuttui sitten 150 euroksi ja tässä vaiheessa kieltäydyin, mutta utraviewer jäi edelleen auki. Kohta mun ruudulle alkoi aueta pornosivuja. --- Rahaa ei mennyt, mutta opetusta tuli.

      • Anonyymi

        Googlella ei ole Suomessa mitään asiakaspalvelua, tai toimipistettä. Lähin, missä on niin löytyy Norjasta. Nyt kävi tuuri, että mitään sen ihmeempää ei tapahtunut. Näistä varoitellaan jatkuvasti, ja silti jotkut näihin menevät. Ensimmäinen hälymerkki, minkä täytyy pistää silmään on epämääräisesti toteutettu nettisivu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kokeilin tänään (23.2.2022) googlettaa 'google asiakaspalvelu' ja www.tekninenasiakaspalvelu.com oli hakutuloksissa kuudentena. Luulisi, että googlen intresseissä olisi poistaa tällainen huijarifirma hakutuloksista.

    • Anonyymi

      VAROKAA!
      Minulta yritettiin juuri huijata, kun selvittelin Youtube ongelmaa. Soitin numeroon, jossa ei saanut suomenkielistä palvelua, vaan kuulosti lähinnä intialaiselta.

      Onneksi älysin heti soittaa pankkiini.

      • Anonyymi

        Itse jouduin huijatuksi tähän samaan… tehty rikosilmoitus ja toivottavasti poliisi osaa selvittää asian ja joutuu vastuuseen teoistaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe