Onko narkoottisten aineiden kauppiaita esimerkiksi jossain pikkupohjolankadun tienoilla vanhalla etuvetoautolla?
Poikani 12v haluaisi ostaa, kuten naapurin yläasteikäinenkin, jolla on jo juoksupojan mainetta.
Ostoajankohta voisi olla koulun päättymisen aikoihin tai ruokatauon aikoihin.
Narkkikauppaa
9
742
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Mene itse vaikka linja-auto pysäkille ja tarkkaile kulkijoita, niin kalpeat kakarat kyllä erottuu joukosta
- Anonyymi
Aijai taas, joku välkky kuvittelee osaavansa sarkasmin, hohhoijaa!!
- Anonyymi
Kajaanin huumeidenmyynti kakaroille mielestäsi oikein? Siinäkö on sarkasmia?
Kauppaa tehdään peliautomaattien luona(lähinnä jo täysikäiset), juoksupojat kaupoissa, suoraan liikkuvien myyntikojujen ikkunasta ja mitä kaikkia kaupantekopaikkoja julkisilla paikoilla voi ollakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kajaanin huumeidenmyynti kakaroille mielestäsi oikein? Siinäkö on sarkasmia?
Kauppaa tehdään peliautomaattien luona(lähinnä jo täysikäiset), juoksupojat kaupoissa, suoraan liikkuvien myyntikojujen ikkunasta ja mitä kaikkia kaupantekopaikkoja julkisilla paikoilla voi ollakaan.VOi nääsnääsnääs, eiköhän tuolla aloituskommentilla ole just yritetty vääntää sarkasmia, et kai tosissasi kuvittele että kirjoittaja etsii pojalleen diileria??!!
Huumeiden myynnissä tai niiden käytössä on sarkasmi kaukana, tästähän ei kommentoinnissa alunperin ollutkaan kyse, joten rauhoituhan hieman!
- Anonyymi
Se on sitä surutonta somepullamössöikäluokan huumehörhöily aikaa paskaräppien ja pelialan vain.
Kainuun merivartiosto pidättää ja pamputtaa tuollaiset. Lentosiipialuksella oulajärveä risteilevät ohjuksena.
- Anonyymi
Se on meillä on unelma-väen unelmaa kun pennut kuuntelee paskaräppiä ja käyttää aineita. Ja vanhempansa muuten vain idiootteja.
- Anonyymi
Keskuskoulun ympärillä pyöri autoillaan takavuosina 18-35 vuotiaiden poikaporukka joka saalisti teinejä . Yksikin veljeskaarti kavereineen taisi olla kotoisin Ristijärveltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1043101
- 542324
- 221872
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61688Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394