kaatuuko crysis4

mitä luulette kun mun koneen keskusyksikkö on ostettu vuoden 2021 joulukuun 12 päivä gigantista ja maksoi 1799e niin tuleeko se pyörittään aikanaan ilmestyvää crysis4 peliä koska mulla toimii uusin doom ja destiny2 ja titanfall2 ultimate ja battlefielt5 se sotapeli anteeksi kirjoitusvirheet mutta aikoinaan kun tuli eka crysis niin se kaato kaikki koneet jos laitto asetukset tappiin tuleeko tuleva crysis4 tekeen peli pc koneille saman

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kerrot koneen osat voit saada perempia vastauksia, eli mikä näytönohjain ja prosessori ja paljonko muistia.

      • Anonyymi

        Ettei nyt taaskin olisi kyse windows ongelmasta!


    • no 11 sukupolven octal core i7 suoritin siis f tyyppiä ja 2.50ghz ja 16 gigaa ddr4 muistia 3200mhz ja zotac nvdia rtx 3070 8 gigan näyttis reflex ja muilla tuilla ja nopea ssd kiintolevy mutta pahoin pelkään että cryisis4 tulee kaataan kaikki koneet niinkö teki crysis1 aikoinaan että yritetään tehä peli jolla pelinkehittäjät ja ihmiset voisivat päätellä millaista rautaa tulevaisuuten pelit vaatii jne luulen että vaikka mun kone joulukuun 12 päivä joka oli 1799e keskusyksikön rautan hinta niin luulen ettei tule hyvin crysis4 pyörittään että tarvitaan vähintään jos merkki koneesta niinkö mun acerista kysymys niin merkkikoneessa pitäisi osien maksaa 4890 euroa ja osista koottu kone senkin osat pitäisi maksaa jotain 3890 euroa koska kuten crysis1 määritti rautalle todella kovat vaatimukset niin uskon että crysis4 tulee aikanaan laittaan kyykkyyn suurimman osan ihmisten tietokoneista en sitten tiiä miten tuo ps5 pelikone ja microsoftin xbox x series kyseistä peliä tulee pyörittään mutta tietokoneet joutuu todella koville jopa tämän hetken parhaat merkkimikrot jotka maksaa 4890 euroa koska kuten sanoin että on ihan varmaa että ne jotka kehittää crysis4 peliä haluaa että peli vaatii paljon tehoa tämähän on ihan selvä juttu pelintekijät ja rautavalmistajat tekee yhteistyötä pelintekijät tekee kauniita ja raskaita pelejä jotta ihmiset joutuisi ostaan uuden pelin lisäksi uutta rautaa koska muuten ei pelejä ostettaisi mutta toisaalta muuten ei uutta rautaakaan välttämättä pelejä varten ostettaisi jos ei tarvisi jotenkin musta tuntuu että pelinkehittäjät ja rautavalmistajat on jotenkin kimpassa keskenään että peleistä tulee vaan kalliimpia ja raskaampia ja että ihmisten täytyy uusinta rautaa ostaa kellä sitten varaa on jos haluaa kyseista peliä pelata ja jos haluaa että se kyseinen raskas peli pyörii hyvin ja tässä aavistelen kyllä ikävyyksiä että crysis4 tekee sen minkä crysis1 aikoinaan että jos laittaa asetukset täysille niin kaataa koneen kuin koneen

    • toisaalta miksei crysis4 voisi pyöriä koska pyöriihän mulla uusin doom ja destiny2 ja titanfall2 ja battlefielt5 se toiseen maailman sotaan sijoittuva sota peli ja jos nämä toimii miksei voisi toimia crysis4 koska eletään koronan takia tiukkoja aikoja jos crysis4 vaatii tehoiltaan useamman tuhannen euron tietokoneen niin kyseinen peli jää monelta kokematta koska nyt suomea uhkaa köyhyys ja on vielä korona niin harvalla on varaa pistää useita tuhansia euroja pelikeskusyksikköön varsinkaan yhen pelin takia eli sen crysis4 takia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe