Kuka on se oikea

"...niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea".
Mistä tiesit/mikä sai sut uskomaan, että hän on se oikea?

106

2701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole yhtä oikeaa, en usko Disney-leffoihin.
      Toivottavasti tulee vastaan joku ihana erityinen nainen kuitenkin.

      • ...Niin, tiiäpä siitä mikä ompi (kaunista) satua ja mikä totta.
        J.Karjalaista oon lainannut täällä ketjuissa jo pariin otteeseen ja teenpä niin nyttenkin.
        Hänestä 💞... Hän on saanut mut hymyilemään ja nauramaan, luultavasti ainakin kerran pari oon myös hiljakseen hyräillyt. Hän on antanut mulle kauniin sävelmän, itse asiassa useammankin.
        Ja taas, tunnen saman ikävän... 😔


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        ...Niin, tiiäpä siitä mikä ompi (kaunista) satua ja mikä totta.
        J.Karjalaista oon lainannut täällä ketjuissa jo pariin otteeseen ja teenpä niin nyttenkin.
        Hänestä 💞... Hän on saanut mut hymyilemään ja nauramaan, luultavasti ainakin kerran pari oon myös hiljakseen hyräillyt. Hän on antanut mulle kauniin sävelmän, itse asiassa useammankin.
        Ja taas, tunnen saman ikävän... 😔

        En ole hetkeen näillä sivuilla käynyt, joten onko sinulla uusi ihastus eoet? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole hetkeen näillä sivuilla käynyt, joten onko sinulla uusi ihastus eoet? :)

        Näin ompi päässyt käymään eli lätkässä olen ja oikeen kunnolla 😅


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näin ompi päässyt käymään eli lätkässä olen ja oikeen kunnolla 😅

        No sehän ihanaa, eoet :) Olisi kiva kuulla sun ihastuksesta lisää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän ihanaa, eoet :) Olisi kiva kuulla sun ihastuksesta lisää :)

        Oonpa tainnut näistä ihastuksistani vähän liiankin kanssa täällä kertoilla ja höpistä tai semmosta palautetta ihan hetki sitten tuli 😅 eli en lähe nyt sille tielle.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Näin ompi päässyt käymään eli lätkässä olen ja oikeen kunnolla 😅

        Taas?
        Sulla näköjään ihastukset vaihtuu. Mulla vuodesta toiseen yks ja sama 💔❤️


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oonpa tainnut näistä ihastuksistani vähän liiankin kanssa täällä kertoilla ja höpistä tai semmosta palautetta ihan hetki sitten tuli 😅 eli en lähe nyt sille tielle.

        No ois kiva kuulla susta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ois kiva kuulla susta..

        No mitäs se sun elämään kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas?
        Sulla näköjään ihastukset vaihtuu. Mulla vuodesta toiseen yks ja sama 💔❤️

        Niin, on ne muutaman kerran vaihtunut tässä vähän yli kymmenen vuoden aikana (tuolloin tämä naisiin ihastuminen alko). Tätä edeltävä ihastuksen kohde "pakeni paikalta" ja tarpeeksi kauas, niin ihastus stoppasi siihen. Hyvä niin.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No mitäs se sun elämään kuuluu?

        Harva se uskaltaa täällä kertoilla mitä elämään oikeasti kuuluu, jos on tavat ennallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harva se uskaltaa täällä kertoilla mitä elämään oikeasti kuuluu, jos on tavat ennallaan.

        Mitäs se tämä tarkotti?


    • Anonyymi

      Mä uskon yhteen oikeaan.
      Mun sattuu sydämeen vieläkin kun tunne ei ole molemminpuolista.
      Olen loppuelämän yksin.
      Uskon rakkauteen mut omalla kohdallani ei tule tapahtumaan.
      💔

      • Nämä kuulostaa jotenkin niin lohduttomilta 😔 Miksi et kuitenkin antais mahdollisuutta jollekulle toiselle ja rakkaudelle?


      • Anonyymi

        Voiko olla se oikea silloin, kun vastakaikua ei saa? Riipaiseva tunne, viiltävä kaipuu.


    • Anonyymi

      Mitä väliä asialla on lesboilla kun lapsi hankitaan kuitenkin kravattisonnin kanssa.

      • Anonyymi

        Onko kravattisonni mies vai maskuliininen nainen? Ei auennut.


    • Anonyymi

      Masentaa tuollainen kun ihmisillä vaihtuu ihastuksen kohteet kuin sukat.
      Haetaan jotain mystistä huumaavaa tunnetta loputtomasti ja kun alkuhuuma hieman laantuu niin taas vaihtuu.
      Itse haluaisin pysyvää... Viettää arkea rauhassa ja luottaa siihen että tää kantaa elämän loppuun asti ❤️

      • Anonyymi

        Sinuun suhde perustuu johonkin muuhun kuin fyysiseen


        Odotan kestävää suhdetta


      • Anonyymi

        Säälittävää kun aikuiset ihmiset puhuu ihastuksistaan eikä parisuhteista. Elämä luonnollisesti menee niin, että ensin ihastutaan, sitten pariudutaan ja rakastutaan. Elämää naisen kanssa, se on kiinnostavampi aihe kuin vuosikausien haikailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun suhde perustuu johonkin muuhun kuin fyysiseen


        Odotan kestävää suhdetta

        Ja suhun johonkin muuhun kuin henkiseen.

        Mulle tärkeämpää suhteessa on henkisyys ja läheisyys. Seksi tulee ajan myötä kuvioihin. Näin on käynyt.


      • No eiköhän tuo rauhallinen arki ja sinne elämän loppuun asti kestävä rakkaus ole suurimman osan toiveissa, vaikka sukat joillakuilla nopiaan vaihtuukin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Säälittävää kun aikuiset ihmiset puhuu ihastuksistaan eikä parisuhteista. Elämä luonnollisesti menee niin, että ensin ihastutaan, sitten pariudutaan ja rakastutaan. Elämää naisen kanssa, se on kiinnostavampi aihe kuin vuosikausien haikailut.

        Etkös tuota voi pistää aiheesta ketjun pystyyn 😉


    • Mikä sai uskomaan, niin harha. Lapsellinen mielikuva, että niin vois olla. Kyllähän mun realistina pitäs tietää, että kaikki on siitä kii mitä toiveita elättelee, miten nätiks ite päässään kaiken maalailee.

      Todellisuus on monesti ihan toisenlainen.

      • Harhoissa on täälläkin paljon menty ja vallan ilman mitään lisäaineita. Sanoja vain en enää niin helpolla usko ja niele, teot saavat jatkossa puhua jos puhuvat.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Harhoissa on täälläkin paljon menty ja vallan ilman mitään lisäaineita. Sanoja vain en enää niin helpolla usko ja niele, teot saavat jatkossa puhua jos puhuvat.

        Jos saa kysyä niin onko niitä tekoja tullut uudelta ihastukselta vai harhoissako/haaveissako sitä taas mennään? Työpaikallako se lempi leiskahti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa kysyä niin onko niitä tekoja tullut uudelta ihastukselta vai harhoissako/haaveissako sitä taas mennään? Työpaikallako se lempi leiskahti?

        Saahan sitä aina kysyä. Ei ole työpaikalla syttynyt ja mistäs sitä varmaksi tietää, jotta saatan harhailla edelleen.


    • Anonyymi

      Hänen kaltaistaan ei ole toista. Jos hän joskus jättää minut niin olen yksin!

      • Anonyymi

        Mistä edes löydätte ihania lesbonaisia... Tuntuu että heitä ei ole vapaana ainakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä edes löydätte ihania lesbonaisia... Tuntuu että heitä ei ole vapaana ainakaan.

        Ei ainakaan pienemmistä kaupungeista meinaa löytyä mistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan pienemmistä kaupungeista meinaa löytyä mistään.

        Ei isommastakaan. Enemmistö on androgyynisiä tai tomboytyyppisiä. Kumpikaan ei nappaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei isommastakaan. Enemmistö on androgyynisiä tai tomboytyyppisiä. Kumpikaan ei nappaa.

        Tomboy tyyppiset vaatteet on olleet aina mun suosikki kamppeita. Tykkään tyylistä. Casuaali.


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        Tomboy tyyppiset vaatteet on olleet aina mun suosikki kamppeita. Tykkään tyylistä. Casuaali.

        Tai street muoti ylipäänsä. Jotkut sanno trash väen muodiksikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan pienemmistä kaupungeista meinaa löytyä mistään.

        Juurikin näin😪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei isommastakaan. Enemmistö on androgyynisiä tai tomboytyyppisiä. Kumpikaan ei nappaa.

        Mulle nappais juurikin tuon tyyliset mut en oo löytäny.. Taidan olla sokea vissiin 🧐😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle nappais juurikin tuon tyyliset mut en oo löytäny.. Taidan olla sokea vissiin 🧐😆

        Aijaa? Tuntuu että muuta ei olekaan markkinoilla. Puhun nimenomaan lesbonaisista, en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa? Tuntuu että muuta ei olekaan markkinoilla. Puhun nimenomaan lesbonaisista, en muista.

        Vallan taitaa olla näitä miks niitä sanotaan androgyynistä lesbonaista.
        Itse viehätyn vain sellaisista. Mut kun ite oon välimaastosta niin tuntuu et usein nuo hakee oikein korostetun naisellista naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vallan taitaa olla näitä miks niitä sanotaan androgyynistä lesbonaista.
        Itse viehätyn vain sellaisista. Mut kun ite oon välimaastosta niin tuntuu et usein nuo hakee oikein korostetun naisellista naista.

        Voi olla. Itse tykkäisin naisellisista, mutta en tiedä löydänkö sellaista jolle kelpaisin omana itsenäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. Itse tykkäisin naisellisista, mutta en tiedä löydänkö sellaista jolle kelpaisin omana itsenäni.

        Jos ei kelpaa toiselle omana itsenään niin ei sellaiseen suhteeseen kannatakkaan lähteä.


    • Anonyymi

      Se kun katsomme toisiamme silmiin ja muu maailma katoaa… Tai se, kun keskustelemme ja tajuan siinä hetken päästä, että olemme paljon lähempänä toisiamme kuin äsken (molemmilla kerroilla olimme kaahdenkesken)

      • ☺️❤️Onnellisia hetkiä...


      • Anonyymi

        Niin. ❤️‍🔥 Nuo ovat ne parhaat tunteet. Itselle on käynyt juuri noin. Toki siitäkin on jo muutama vuotta, ellei enemmänkin. 🤔


    • Anonyymi

      Kyllä mä sen heti ensi katseesta tiesin silloin syksyll 2017 🥰 Tuntui heti silti niinkuin oisin tuntenut hänet jo paljon pidempäään 🤗

      • Tuolta se kai aika usein tuntuu, jotta tunnettu ois jo pitkän aikaa, tai niin olen kuullut joidenkin sanovan.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuolta se kai aika usein tuntuu, jotta tunnettu ois jo pitkän aikaa, tai niin olen kuullut joidenkin sanovan.

        Noh en oo koskaan saanut kenestäkään sellaista fiilistä et just kun tapaa niin tuntuis et olis vuosia tunnettu. Ei oo paha juttu ollenkaan. Tykkään erilaisuudesta ja siltä kun tuntuu ettei tunne toista mutta halu tutustua on kova


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuolta se kai aika usein tuntuu, jotta tunnettu ois jo pitkän aikaa, tai niin olen kuullut joidenkin sanovan.

        Alkuihastuksen hurmiossa olettaa tuntevansa toisen, mutta totuus paljastuu aikanaan. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkuihastuksen hurmiossa olettaa tuntevansa toisen, mutta totuus paljastuu aikanaan. ;)

        Niin kyllä se todellinen luonne paljastuu aina ajan kanssa, olipa se sitten hyvä tai huono asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh en oo koskaan saanut kenestäkään sellaista fiilistä et just kun tapaa niin tuntuis et olis vuosia tunnettu. Ei oo paha juttu ollenkaan. Tykkään erilaisuudesta ja siltä kun tuntuu ettei tunne toista mutta halu tutustua on kova

        Omalla kohdalla se on sellainen tuttuuden tunne vaikka hän ei vielä olisi tuttu, tai mitä joidenkin seurassa ei tule edes vuosien jälkeen. Se on tunne, että toisen seurassa on helppo ja välitön olla, voi olla oma itsensä, sellainen tunne mikä yleensä tulee ajan kanssa, jos tulee.
        Se on erikoinen ja erityinen tunne, ainakin itselle, eikä tapahdu kovin usein.

        Eikä se edellytä ollenkaan että pitäisi olla jotenkin samanlainen ja täytyy siihen ihmiseen vielä erikseen tutustuakin 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllä se todellinen luonne paljastuu aina ajan kanssa, olipa se sitten hyvä tai huono asia.

        Jep, onneksi ymmärsin eräästä ihmisestä, ettei hän olis mulle missään määrin sopiva. Silmät avautu ja siitä olen kiitollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, onneksi ymmärsin eräästä ihmisestä, ettei hän olis mulle missään määrin sopiva. Silmät avautu ja siitä olen kiitollinen.

        Pikemminkin vois ajatella et sä et ollu hänelle sopiva ja hän ei ollut sulle.
        Ei tarvi aina puhua toisista et hän ei vastannut mun odotuksia. Itse voi omat odotuksensa täyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikemminkin vois ajatella et sä et ollu hänelle sopiva ja hän ei ollut sulle.
        Ei tarvi aina puhua toisista et hän ei vastannut mun odotuksia. Itse voi omat odotuksensa täyttää.

        Miksi arvostelet tuntemattomia ihmisiä jouden tildnteita et tunne? Keskity kuule omiin asioihisi ja jaa neuvoja nille jotka niitä pyytävät. Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi arvostelet tuntemattomia ihmisiä jouden tildnteita et tunne? Keskity kuule omiin asioihisi ja jaa neuvoja nille jotka niitä pyytävät. Kiitos.

        Koska hän saattaa kokea kirjoituksen tarkoittavan häntä. Jos anonyymisti kirjoittaa, voi sitä kuka tahansa tulkita miten tahansa. Ehkä vastaus ei ollutkaan spec. tuohon kirjoitukseen vaan avautumista omaan tilanteeseen liittyen.
        Tuli vain mieleen... 🤔 Vähän enemmän ymmärrystä ja pelisilmää.
        Kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska hän saattaa kokea kirjoituksen tarkoittavan häntä. Jos anonyymisti kirjoittaa, voi sitä kuka tahansa tulkita miten tahansa. Ehkä vastaus ei ollutkaan spec. tuohon kirjoitukseen vaan avautumista omaan tilanteeseen liittyen.
        Tuli vain mieleen... 🤔 Vähän enemmän ymmärrystä ja pelisilmää.
        Kiitos.

        No miksi vastata anonyymiin kirjoitukseen kuin se olisi itselle suunnattu. Suorastaan typerää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi vastata anonyymiin kirjoitukseen kuin se olisi itselle suunnattu. Suorastaan typerää.

        Kertoo palstan hörhötasosta paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi vastata anonyymiin kirjoitukseen kuin se olisi itselle suunnattu. Suorastaan typerää.

        Peace… Anonyymit tekstit on vapaata riistaa. Pusut sulle ja muksuu iltsuu 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peace… Anonyymit tekstit on vapaata riistaa. Pusut sulle ja muksuu iltsuu 😊

        Tietysti ovat mutta niihin tilittäminen omista tunnoista käsin on kyllä pikkasen yksinkertaista.
        Ottakoon yhteyttä ihmiseen jonka kanssa on selvitettävää. Lapsellista jos mikä tuollainen käytös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti ovat mutta niihin tilittäminen omista tunnoista käsin on kyllä pikkasen yksinkertaista.
        Ottakoon yhteyttä ihmiseen jonka kanssa on selvitettävää. Lapsellista jos mikä tuollainen käytös.

        Puhuin kuule ihan yleisesti et voi sitä ajatella myös niin päin et sä et ollu hänelle sopiva ja toisin päin.ei tarvi aina sitä toista osapuolta väheksyä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alkuihastuksen hurmiossa olettaa tuntevansa toisen, mutta totuus paljastuu aikanaan. ;)

        Niin, kyllähän se ihastus päätä sotkee olan takaa.


    • Anonyymi

      "Et ole kumppanisi omaisuutta eikä hän ole sinun omaisuuttasi. Vaikka sanomme sellaisia asioita kuin “minun poikaystäväni”, “minun kumppanini”, “minun mieheni”, tuo “minun” on vain viestintäväline. Todellisuudessa tuo henkilö on vapaa, hän ei kuulu sinulle. Hän on tullut elämääsi koska hän halusi ja hän voi lähteä milloin vain haluaa, pidät siitä tai et. Siksi sinun pitäisi alkaa irrottamaan itseäsi ja ymmärtämään että vaikka hän on kumppanisi juuri nyt ja jaatte elämänne tietyllä tavalla, jonain päivänä hän saattaa olla kuin kuka tahansa maailmassa ja sinä selviät ilman häntä"


      Mä ajattelen vähän erilailla. Itse haluaisi löytää kumppanin jossa molemmat haluaa luvata toisensa loppuelämäkseen. En halua alkaa olemaan kenenkään kanssa vaan hetken kun on kivaa ja sitten kun tulee vaikeaa niin lähdetään eri teille. Jos mä johonkin lähden niin se on pysyvää. Enkä sen takia ala kenen tahansa kanssa suhteeseen.

      • Anonyymi

        Joo voit olla varma, ettei oo poikaystäviä eikä miehiä 😂 Taas joku pertti väärällä palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo voit olla varma, ettei oo poikaystäviä eikä miehiä 😂 Taas joku pertti väärällä palstalla

        Siis tuo oli lainattu teksti. En huomannut vaihtaa sanaa tyttöystäksi. Mutta pointin varmaan ymmärsit.


    • Tää(kin) keskustelu on mennyt niin ohi ap. aiheen että vastaus on:
      Fazerina ja Ressu.
      Oikeit ja ihqui molemmat 🥰

      Ja nyt kaikki synkistelijät, tosikot ja hapannaamat: huumoria peliin ja iloa elämään, omalla tavallanne.

    • Anonyymi
      • Ehheh 🤣


    • Anonyymi

      Joku ihana mies?

      • Onko semmosia? Ihania naisia kyllä on ja yks oikeen erityisen ihana 😍😘


      • Anonyymi

        Voisitteko bisarit vihdoin mennä omalle palstalle kuolaamaan miehiä? Tämä palsta on tarkoitettu lesbojutuille ja naisia rakastaville, jos on päässyt unohtumaan. Kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitteko bisarit vihdoin mennä omalle palstalle kuolaamaan miehiä? Tämä palsta on tarkoitettu lesbojutuille ja naisia rakastaville, jos on päässyt unohtumaan. Kiitos.

        Kukas tässä on ukkoja kuolannut?


    • Anonyymi

      Kokeilee monta kertaa uudestaan 😂😂😂😂😂😂, RATKIRIEMUKASTA ☺. No osaavat käyttäytyä pykälien mukaan ☺, ja vähän ylikin 😂😂😂🤑😙

    • Dooris Dooris sä veit mun sydämmein, Dooris Dooris tuo se pois takaisin, sydäntäni vielä tarvitsen... 💏

      • No johan on Dooris, kun tuolla tavalla sydämen pihisti. Toivottavasti käypi tuomassa takaisin ja loppu hyvin kaikki hyvin 😉


    • Heippa EOET. Kaipa meillä kaikilla on oma Dooris? Saavuttamaton unelma. Siitä saa voimia jaksaa ja unelmoida elemästä joka olisi voinut olla yhden lauseen, tai muun kontaktin takana. 💕💕💕

      • Anonyymi

        Miksi saavuttamaton ja vain unelma? Miksi jää ne sanat sanomatta? Miksi jää ottamatta askeleet sen oikean luo? Ei ihan avaudu ajatuksesi, miten siitä saa voimaa, jos pitää "sen oikean" etäällä, haaveen mitan päässä. Jos on olemassa se oikea, niin hänen kuuluisi olla siinä vierellä. Ei kai muuten voida puhua siitä oikeasta.


      • Anonyymi

        Meitä on moneksi. En saa voimia toteutumattomista unelmista, ne vain vievät voimia. Mikäli jokin unelmani olisi yhden lauseen takana, todellakin sanoisin sen lauseen. En voi ollenkaan samaistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneksi. En saa voimia toteutumattomista unelmista, ne vain vievät voimia. Mikäli jokin unelmani olisi yhden lauseen takana, todellakin sanoisin sen lauseen. En voi ollenkaan samaistua.

        Niinpä. Ne vievät voimia. Aina kannattaa olla avoin. Yksi lause voisi muuttaa koko elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ne vievät voimia. Aina kannattaa olla avoin. Yksi lause voisi muuttaa koko elämän.

        En voi kuvitella tilannetta, että tapaisin jotakuta ja salaisin tunteeni. Puhun liiankin avoimesti kaiken mitä ajankohtaisesti ajattelen ja tunnen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kuvitella tilannetta, että tapaisin jotakuta ja salaisin tunteeni. Puhun liiankin avoimesti kaiken mitä ajankohtaisesti ajattelen ja tunnen.

        Se on hyvä asia, mutta joillekin ilmeisesti liikaa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä asia, mutta joillekin ilmeisesti liikaa??

        Ei ole ollut liikaa kenellekään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meitä on moneksi. En saa voimia toteutumattomista unelmista, ne vain vievät voimia. Mikäli jokin unelmani olisi yhden lauseen takana, todellakin sanoisin sen lauseen. En voi ollenkaan samaistua.

        Niin, jos unelmien Dooris ei ole tavattavissa?
        Ei pääse irti unelmien naisesta.


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Niin, jos unelmien Dooris ei ole tavattavissa?
        Ei pääse irti unelmien naisesta.

        Joku toinen voisi olla tyhjien haaveiden sijaan se oikea. Dooris taitaa olla reissunainen, joka vain antaa maistaa omaa lääkettään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku toinen voisi olla tyhjien haaveiden sijaan se oikea. Dooris taitaa olla reissunainen, joka vain antaa maistaa omaa lääkettään.

        Niin, kukapa kykenee ohjailemaan tunteitaan?
        Hillitä ehkä, mutta ei se niin onnistu.


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Niin, kukapa kykenee ohjailemaan tunteitaan?
        Hillitä ehkä, mutta ei se niin onnistu.

        Tunteet ohjailee itse itseään. Saavuttamattomuus syö tunteita. Erilaisia ollaan. Illuusiot ei riitä rakkaudeksi.


    • Anonyymi

      Sekin on sitten hyvä asia. Kertoo hyvästä vuorovaikutuksesta.

      • Anonyymi

        Ja vuorovaikutukseenhan tarvitaan se toinenkin osapuoli. Hänen tapansa tai kykynsä reagoida asioihin ja käsitellä tunteita.


    • Anonyymi

      En ole tavannut...ehkä on vain riittävän sopivia naisia kun elämäntilanne otollinen. Sori jos pilasin disneysatunne, leidit:p

    • Anonyymi

      Moi kaikille. Minulle on kyllä aina ollut päivänselvää, jos alan suhteeseen jonkun kanssa, niin se myös on silloin suhde vain hänen kanssaan eikä siihen papin aamenta tarvita todistamaan rakkauttani. Mikäli kyse on yhden illan tai muutaman kerran hengailuista, niin silloin se on sitten sitä. Olen monessa liemessä keitetty ja suhteen alussa (mikäli se on yhdessä päätetty, että nyt me ollaan me) on jo täysin selvää, ettei siihen hypätä tosta vain vaan että on oikeesti valmis sitoutumaan. Ja tuo, että mistä tietää löytäneensä sen oikean, niin se onkin hieman kinkkisempi juttu, sillä minäkin olen luullut turhan usein juuri niin, että tämä on SE juttu, SE. Vaan ikävä on ollut jälkeenpäin herätä todellisuuteen, ettei näin ollutkaan. Vaikka kuinka hyvin tutustuu toiseen ja hänen sielunelämää sä ja kaikki natsaa kohdilleen ja kemiat toimii, niin siltikään SE juttu ei ole se vuosisadan rakkaustarina. Mutta silmät ja korvat auki kun kulkee ja mieli avoimena, niin ei voi koskaan tietää, kuka sieltä saattaakaan tupsahtaa elämääsi ja rytinällä vieden kaiken järjen ja jalat alta ja tarkoitan tätä hyvässä mielessä siis. En panisi pahakseni, mikäli vaikka heti minullekin kävisi niin. Elämään kuuluu riskien ottaminen ja ok onhan se aina riski, onko sittenkään juuri tämä ihminen juuri minua varten. Luotan jonkin verran intuitioon, se on ohjannut minua melko lailla hyvin. Nyt joku ajattelee, että eiväthän nuo sinun intuitiosi pidä paikkaansa, koska etsit nytkin sitä oikeaa, mutta tähän sanon, että elämä tuo mukanaan muutoksia ja ne kaikki eivät johdu aina itsestä tai siitä toisestakaan. Sanoisin, että jos yhtään tuntuu siltä, että tuo ihminen vetää sinua puoleensa, niin tartu tilaisuuteen ja katso, miten käy. Muuten voi mennä ohi se paras juttu. Elämää tämä kaikki on eikä pidä jättää elämättä. Ainakin itselläni olisi ollut hyvinkin tylsää, mikäli en olisi uskaltanut lähteä edes kokeilemaan. Tarkoitan tällä pidempää suhdetta ja jos se ei kanna hedelmää, niin on ainakin yrittänyt. Itse olen kokenut tietynlaista "värinää", tunnetta, että heiiii tuo ihminen saa minut haluamaan tietää hänestä lisää. Silmät ja mieli avoimena siis ☺️

      • Kirjoittelet hyviä huomioita reaalimaailmasta! Komppaan ajatuksiasi ja elelen omaa maailmaani pitkälti kirjoitamiesi mallien mukaan.
        Vaan kaikeksi onneksi meitä on hyvin erilaisia naisia ja niin tulee täydennettyä
        tätä yhteistä toimintaympäristöämme.
        Tulipahan sanojen sana oikeen.?
        Niin kaikesta huolimatta kuljetan unelmia ja haaveilen tuosta ja tästä.💕💃♥️


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Kirjoittelet hyviä huomioita reaalimaailmasta! Komppaan ajatuksiasi ja elelen omaa maailmaani pitkälti kirjoitamiesi mallien mukaan.
        Vaan kaikeksi onneksi meitä on hyvin erilaisia naisia ja niin tulee täydennettyä
        tätä yhteistä toimintaympäristöämme.
        Tulipahan sanojen sana oikeen.?
        Niin kaikesta huolimatta kuljetan unelmia ja haaveilen tuosta ja tästä.💕💃♥️

        Erilaisuus on rikkautta. Mutta tunteita koetaan eri lailla. Toinen saa voimaa jostain mistä toinen vain kipeän sydämen.


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Kirjoittelet hyviä huomioita reaalimaailmasta! Komppaan ajatuksiasi ja elelen omaa maailmaani pitkälti kirjoitamiesi mallien mukaan.
        Vaan kaikeksi onneksi meitä on hyvin erilaisia naisia ja niin tulee täydennettyä
        tätä yhteistä toimintaympäristöämme.
        Tulipahan sanojen sana oikeen.?
        Niin kaikesta huolimatta kuljetan unelmia ja haaveilen tuosta ja tästä.💕💃♥️

        Hienoa! Kuljeta unelmia ja anna unelmien kuljettaa 😊 sekä haaveile juuri siitä, mistä ikinä haluatkaan, sillä olen sitä mieltä, että mikäli ei ole unelmia eikä haaveita, niin paljon köyhempää voisi olla se arki, mitä elää. Ja toisaalta niistä oppii tuntemaan itseään ja tajuamaankin, mitä oikeasti sisimmässään haluaa eikä välttämättä jää vain unelmaksi tai haaveeksi. Sitä paitsi: niillä on tapana joskus jopa toteutua 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Kuljeta unelmia ja anna unelmien kuljettaa 😊 sekä haaveile juuri siitä, mistä ikinä haluatkaan, sillä olen sitä mieltä, että mikäli ei ole unelmia eikä haaveita, niin paljon köyhempää voisi olla se arki, mitä elää. Ja toisaalta niistä oppii tuntemaan itseään ja tajuamaankin, mitä oikeasti sisimmässään haluaa eikä välttämättä jää vain unelmaksi tai haaveeksi. Sitä paitsi: niillä on tapana joskus jopa toteutua 😉

        Se on juurikin näin... Vai miten sitä nykyisin tokaistaan? Olet oivaltanut mitä yritän tuoda esiin.
        Kaikilla olisi hyvä olla haaveita, unelmia!
        Sillä nehän ovat se elämää ja jaksamista kannatteleva voima. Se näyttää valoa eteenpäin ja se on ihan totta että usein ihminen alkaa joskus tietämättäänkin toteuttaa unelmaansa! Se voi olla jollekin toiselle pienempi asia, toisen jotain pilvilinnoja! ♥️♥️
        Ilman toivon rippeitäkään tulevaisuus on ankea... Dooris sydäntäni vielä tarvitsen.?


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Se on juurikin näin... Vai miten sitä nykyisin tokaistaan? Olet oivaltanut mitä yritän tuoda esiin.
        Kaikilla olisi hyvä olla haaveita, unelmia!
        Sillä nehän ovat se elämää ja jaksamista kannatteleva voima. Se näyttää valoa eteenpäin ja se on ihan totta että usein ihminen alkaa joskus tietämättäänkin toteuttaa unelmaansa! Se voi olla jollekin toiselle pienempi asia, toisen jotain pilvilinnoja! ♥️♥️
        Ilman toivon rippeitäkään tulevaisuus on ankea... Dooris sydäntäni vielä tarvitsen.?

        Sitä tässä juurikin yritän tuoda esille. Toiselle sama asia näkyy tai tuntuu erilaiselle kuin jollekin toiselle. Eivät kaikki ajattele samalla tavalla samoista asioista eivätkä kaikki tunne samalla tavalla eri tunteita. Samankaltaisuutta toki voi löytyä, mutten usko, että aivan samanlaisuutta kuin todella harvoin. Siksi meidän pitäisi yrittää ymmärtää toinen toisiamme ja kunnioittaa toisten tunteita ja mielipiteitä, arvomaailmaa ja kokemuksia, niitä unelmia ja haaveita, jotka joillekin on se valo, mitä kohti mennä, mutta joillekin vain valo, jonka ehkä näkee, muttei kulje sitä kohti. Meillä kaikilla on oma erilainen taustamme, menneisyys, joka monestikin ohjaa meitä tiettyyn suuntaan, koska opimme varomaan tiettyjä asioita, mutta myös opimme, mihin voimme luottaa tai että, mikä ei olisi juuri minulle "vaarallista". Unelmat ovat tavallaan sitä luottamista tulevaisuuteen, että näin jonain päivänä kävisi. Ja vaikkei kävisikään, saattaa ne antaa sitä voimaa, mitä tarvitsee juuri sillä hetkellä, juuri siinä elämäntilanteessa. Tässä tekstissänikään ei kaikki pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, koska on yhtä monta ajatusta ja mielipidettä kuin on ihmisiä. Suotakoon edelleenkin jokaiselle oikeus unelmoida. Onhan meillä jokaisella oikeus elääkin.


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Se on juurikin näin... Vai miten sitä nykyisin tokaistaan? Olet oivaltanut mitä yritän tuoda esiin.
        Kaikilla olisi hyvä olla haaveita, unelmia!
        Sillä nehän ovat se elämää ja jaksamista kannatteleva voima. Se näyttää valoa eteenpäin ja se on ihan totta että usein ihminen alkaa joskus tietämättäänkin toteuttaa unelmaansa! Se voi olla jollekin toiselle pienempi asia, toisen jotain pilvilinnoja! ♥️♥️
        Ilman toivon rippeitäkään tulevaisuus on ankea... Dooris sydäntäni vielä tarvitsen.?

        Molemminpuolista 🧡
        T:Lara Croft


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä tässä juurikin yritän tuoda esille. Toiselle sama asia näkyy tai tuntuu erilaiselle kuin jollekin toiselle. Eivät kaikki ajattele samalla tavalla samoista asioista eivätkä kaikki tunne samalla tavalla eri tunteita. Samankaltaisuutta toki voi löytyä, mutten usko, että aivan samanlaisuutta kuin todella harvoin. Siksi meidän pitäisi yrittää ymmärtää toinen toisiamme ja kunnioittaa toisten tunteita ja mielipiteitä, arvomaailmaa ja kokemuksia, niitä unelmia ja haaveita, jotka joillekin on se valo, mitä kohti mennä, mutta joillekin vain valo, jonka ehkä näkee, muttei kulje sitä kohti. Meillä kaikilla on oma erilainen taustamme, menneisyys, joka monestikin ohjaa meitä tiettyyn suuntaan, koska opimme varomaan tiettyjä asioita, mutta myös opimme, mihin voimme luottaa tai että, mikä ei olisi juuri minulle "vaarallista". Unelmat ovat tavallaan sitä luottamista tulevaisuuteen, että näin jonain päivänä kävisi. Ja vaikkei kävisikään, saattaa ne antaa sitä voimaa, mitä tarvitsee juuri sillä hetkellä, juuri siinä elämäntilanteessa. Tässä tekstissänikään ei kaikki pidä paikkaansa kaikkien kohdalla, koska on yhtä monta ajatusta ja mielipidettä kuin on ihmisiä. Suotakoon edelleenkin jokaiselle oikeus unelmoida. Onhan meillä jokaisella oikeus elääkin.

        Tietysti jokaisella on oikeus unelmiin ja ne todella joskus kantavat mm. vaikeiden aikojen keskellä. Tosin sekin pistää mietittymään, miksi se joka valoa näkee, ei sitä kohti kulje. Mikä jarruttaa? Ketjun aihe on se oikea. Ja jos minä olisin Dooris, niin haluaisin kuulla tunteesi. Turhaan niitä piilotat. Mutta sekin on mahdollista, että jos Dooris ei piittaisikaan tunteistasi, niin haaveet vaihtuisivatkin sydänsuruiksi. Joskus on pakko vain ottaa se riski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jokaisella on oikeus unelmiin ja ne todella joskus kantavat mm. vaikeiden aikojen keskellä. Tosin sekin pistää mietittymään, miksi se joka valoa näkee, ei sitä kohti kulje. Mikä jarruttaa? Ketjun aihe on se oikea. Ja jos minä olisin Dooris, niin haluaisin kuulla tunteesi. Turhaan niitä piilotat. Mutta sekin on mahdollista, että jos Dooris ei piittaisikaan tunteistasi, niin haaveet vaihtuisivatkin sydänsuruiksi. Joskus on pakko vain ottaa se riski.

        Elämä on riskien ottamista. Lähes kaikessa. Vauvasta vaariin. Tiedostamattammekin (ja tottakai tietoisesti) me otamme riskejä. Sehän on selvää. Ja vaikka Dooris ei piittaisikaan tunteistani, niin ei ne välttämättä vaihtuisi sydänsuruksi. Mielestäni kolikolla on edelleenkin kaksi puolta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti jokaisella on oikeus unelmiin ja ne todella joskus kantavat mm. vaikeiden aikojen keskellä. Tosin sekin pistää mietittymään, miksi se joka valoa näkee, ei sitä kohti kulje. Mikä jarruttaa? Ketjun aihe on se oikea. Ja jos minä olisin Dooris, niin haluaisin kuulla tunteesi. Turhaan niitä piilotat. Mutta sekin on mahdollista, että jos Dooris ei piittaisikaan tunteistasi, niin haaveet vaihtuisivatkin sydänsuruiksi. Joskus on pakko vain ottaa se riski.

        Niinhän se on, vaan ihastuminen ja rakastuminen on vasta hyvä alku. 💏Elämä on käänteitä ja yllätyksiä täynnä. Rakastaminen on jo isompi asia, sen eteen täytyy jaksaa, jaksaa vielä vähän jaksaa. Elämä tuo haasteita kaiken aikaa. Rehellisyys, huomioon ottaminen ja avoimuus auttavat arjessa eteenpäin. 🥰En tarkoita pohjatonta kiltteyttä, se on myös turmiollista! On hyvä pyrkiä tasapuoliseen suhteeseen. Jos osaisin kaiken ihmis-suhteista olisin hyvin rikas nainen. Mutta tässä nyt sitten näitä eteeni tulleita ja osittain myös omien kokemusten tuomia ajatuksia. 🌹💕


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Niinhän se on, vaan ihastuminen ja rakastuminen on vasta hyvä alku. 💏Elämä on käänteitä ja yllätyksiä täynnä. Rakastaminen on jo isompi asia, sen eteen täytyy jaksaa, jaksaa vielä vähän jaksaa. Elämä tuo haasteita kaiken aikaa. Rehellisyys, huomioon ottaminen ja avoimuus auttavat arjessa eteenpäin. 🥰En tarkoita pohjatonta kiltteyttä, se on myös turmiollista! On hyvä pyrkiä tasapuoliseen suhteeseen. Jos osaisin kaiken ihmis-suhteista olisin hyvin rikas nainen. Mutta tässä nyt sitten näitä eteeni tulleita ja osittain myös omien kokemusten tuomia ajatuksia. 🌹💕

        Elämässä on käänteitä ja yllätyksiä, totta. Niin negatiivisia kuin myös positiivisia. Ja ne molemmat auttavat meitä menemään eteenpäin elämää ja kehittymään. Tämä on sellainen aihe, josta voisi keskustella tunti tunnin perään, varsinkin yön pimeinä hetkinä, jolloin ei ole muita häiriötekijöitä ja aivot ovat enemmän herkemmässä tilassa kuin päivisin. Ainakin itse olen saanut eniten irti yöllisistä pitkistä keskusteluista isossa ja myös pienessä porukassa.


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Niinhän se on, vaan ihastuminen ja rakastuminen on vasta hyvä alku. 💏Elämä on käänteitä ja yllätyksiä täynnä. Rakastaminen on jo isompi asia, sen eteen täytyy jaksaa, jaksaa vielä vähän jaksaa. Elämä tuo haasteita kaiken aikaa. Rehellisyys, huomioon ottaminen ja avoimuus auttavat arjessa eteenpäin. 🥰En tarkoita pohjatonta kiltteyttä, se on myös turmiollista! On hyvä pyrkiä tasapuoliseen suhteeseen. Jos osaisin kaiken ihmis-suhteista olisin hyvin rikas nainen. Mutta tässä nyt sitten näitä eteeni tulleita ja osittain myös omien kokemusten tuomia ajatuksia. 🌹💕

        Rakastamisesta ja muista mainitsemistasi asioista olen samaa mieltä. Kaipa se Dooris sulle sitten onkin omat tunteensa näyttänytkin, kun olet hänessä niin kiinni ajatuksen tasolla. En voi tietää. Omat kokemukseni ovat vain olleet hieman erilaisia. Jos olen jotain ihmistä idealisoinut unelmissani, niin jossain vaiheessa totuus on näyttänyt pilvilinnojen hataruuden. Ihan kiva on unelmoida monista asioista, mutten sentään enää sellaisen ihmisen varaan unelmiani laske, joka saattaakin osoittautua ihan toisenlaiseksi kuin ajatteli ja ihannoi. Kannattaa ottaa kontaktia rohkeasti siihen unelmien naiseen, jotta näkee kantaako lovestory vai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamisesta ja muista mainitsemistasi asioista olen samaa mieltä. Kaipa se Dooris sulle sitten onkin omat tunteensa näyttänytkin, kun olet hänessä niin kiinni ajatuksen tasolla. En voi tietää. Omat kokemukseni ovat vain olleet hieman erilaisia. Jos olen jotain ihmistä idealisoinut unelmissani, niin jossain vaiheessa totuus on näyttänyt pilvilinnojen hataruuden. Ihan kiva on unelmoida monista asioista, mutten sentään enää sellaisen ihmisen varaan unelmiani laske, joka saattaakin osoittautua ihan toisenlaiseksi kuin ajatteli ja ihannoi. Kannattaa ottaa kontaktia rohkeasti siihen unelmien naiseen, jotta näkee kantaako lovestory vai ei.

        Kyllä. Kannattaa. Muuten voi jäädä paljon kokematta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastamisesta ja muista mainitsemistasi asioista olen samaa mieltä. Kaipa se Dooris sulle sitten onkin omat tunteensa näyttänytkin, kun olet hänessä niin kiinni ajatuksen tasolla. En voi tietää. Omat kokemukseni ovat vain olleet hieman erilaisia. Jos olen jotain ihmistä idealisoinut unelmissani, niin jossain vaiheessa totuus on näyttänyt pilvilinnojen hataruuden. Ihan kiva on unelmoida monista asioista, mutten sentään enää sellaisen ihmisen varaan unelmiani laske, joka saattaakin osoittautua ihan toisenlaiseksi kuin ajatteli ja ihannoi. Kannattaa ottaa kontaktia rohkeasti siihen unelmien naiseen, jotta näkee kantaako lovestory vai ei.

        Olipas hyvää keskustelua "Dooriksesta" 👍🙂


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Olipas hyvää keskustelua "Dooriksesta" 👍🙂

        Heippa EOET. Yllätyin itsekin kuinka nää "vanhatpapparaiset" innostui kirjoittelemaan haaveiden ja unelmissa siintävien säröttömien rakkaus tarinoiden mahdollisuudesta ja mahdottomuudesta? Mutta ihmiselo on kaikkinensa kovin yksilöllistä ja erittäin monimutkaista. 😉 Suuret kiitokset kaikille kirjoituxista, puolesta tai vastaan.! 😊🥰Uutta ketjua odotellessa. N59💕💃


      • Anonyymi
        Tuula63 kirjoitti:

        Heippa EOET. Yllätyin itsekin kuinka nää "vanhatpapparaiset" innostui kirjoittelemaan haaveiden ja unelmissa siintävien säröttömien rakkaus tarinoiden mahdollisuudesta ja mahdottomuudesta? Mutta ihmiselo on kaikkinensa kovin yksilöllistä ja erittäin monimutkaista. 😉 Suuret kiitokset kaikille kirjoituxista, puolesta tai vastaan.! 😊🥰Uutta ketjua odotellessa. N59💕💃

        Täällä on ajattelevaisia naisia kirjoittelemassa.


      • Tuula63 kirjoitti:

        Heippa EOET. Yllätyin itsekin kuinka nää "vanhatpapparaiset" innostui kirjoittelemaan haaveiden ja unelmissa siintävien säröttömien rakkaus tarinoiden mahdollisuudesta ja mahdottomuudesta? Mutta ihmiselo on kaikkinensa kovin yksilöllistä ja erittäin monimutkaista. 😉 Suuret kiitokset kaikille kirjoituxista, puolesta tai vastaan.! 😊🥰Uutta ketjua odotellessa. N59💕💃

        No moikka ☺️ Laitapa siekin joku ketju pystyyn päivän polttavista tai pitemmän ajan roihuista... taikka vaikka käväse tuolla runoboksissa ja paa Doorikselle 💞 riimit 😉😁


    • Anonyymi

      vaikuttipa vanhalta papalta läheltä katsottuna

      • Anonyymi

        Deittailet vanhoja pappoja??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Deittailet vanhoja pappoja??

        joo näin on. :)
        hän oli mies ja näytti papalta


    • Anonyymi

      Aika surullinen tunne kun somen perusteella sai toisesta niin ystävällisen tunteen. Kun hänen kanssa pääsi juttelemaan niin hän jäi heti valheesta kiinni. Ei ollut huomannut.
      Se siitä. Ainakin tiedän nyt et somessa annettu kuva pettää usein.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe