Moi! Oon 13 vuotias tyttö. Mulla on ollun nytten jo muutaman päivän keuhkokipua ja kipua yläselässä. Olen altistunun asbestille joskus, kun olen ollut asbestirakennuksessa n. 6-7 kertaa n. 30 min. Ja olen kokeillut tupakkaa 3 kertaa ja sähkötupakkaa kerran. Ja kumpaankin keuhkoon sattuu joskus mutta kipu tuntuu eniten vasemmassa keuhkossa ja vasemmalla ylä selässä.
Ja mulla on astma. Mun vanhemmat ei tupakoi.
Kiitos jo valmiiksi jos tähän vastaisi joku <3
Onko mulla syöpä????
6
161
Vastaukset
- Anonyymi
Enkä voi mennä esim terkkarille kun juuri alkoi loma ja en uskalla puhua iskälle tästä :( toivottavasti joku vastaisi <3
- Anonyymi
Ihan tavallista jomotusta. Ei vaarallista. Kasvukipuja ja ehkä joku jumi lihaksissa. Tuo voi purkautua siten että kipunöi joku paikka. Mulla kerran jumi helpotti ja silmissä asti kipinöi.
- Anonyymi
Aa okei. Kiitos paljon <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa okei. Kiitos paljon <3
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw oletko aivan varma :D
Mulla on luottamusongelmiiKyllä sinun tarttee mennä terkkarille.
Ja elä kokeile enää tupakkaa, eläkä sähkötupakkaakaan!
Nyt näin alussa saat sen lopetettua helposti vielä, jatkossa et!
Ite aikonani kun lopetin, niin aina kun teki mieli, niin ostin jäätelön.
Parempi sekin.
Sitten se meni ohi.
Et arvaa miten hyvä kun saa lopetettua!
Aattele minkä verran rahaa menee ja TERVEYS!
Mene nyt kipin kapin koulun terveyshoitajalle!
Tässä linkki tupakan aiheuttamista keuhkoista:
https://www.google.com/search?q=tupakka keuhkot&tbm=isch&ved=2ahUKEwjQ5svqpN_2AhVI2xoKHQ8GAv8Q2-cCegQIABAA&oq=tupakka keuhkot&gs_lcp=CgNpbWcQAzIECAAQHjIGCAAQBRAeOgQIABBDOgUIABCABDoECAAQEzoICAAQCBAeEBM6BggAEB4QEzoICAAQBRAeEBM6BggAEAgQHjoECAAQGFC3B1juH2DuJGgAcAB4AIABP4gB7wOSAQE5mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=Yaw8YpCyH8i2a4-MiPgP&bih=955&biw=1704&client=firefox-b-d
Kävitkö lääkärissä?
Mitä sanoi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2143534- 1202083
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641724Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2071717- 1741568
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861466- 531304
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751251- 591228
- 1191141