Hei,,uusi pöytäkone ja en saa ääntä tuleen ja en onnistu
tulostinta saamaan kuntoon vaikka ajoin siihen ajurit,,oliisko neuvoja..
Äänet ja tulostin ongelma
30
167
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat tyypillisiä Windows ongelmia.
Kokeile uusia ajurit...- Anonyymi
Tulostus, usb, äänet, kuvansumennus, 4 ytimen ongelma, päivitys kaaatuilu ja muuten vaan kaatuili sekä hitaus..
Ne on yleisenpiä W ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus, usb, äänet, kuvansumennus, 4 ytimen ongelma, päivitys kaaatuilu ja muuten vaan kaatuili sekä hitaus..
Ne on yleisenpiä W ongelmia.Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!... - Anonyymi
WLAN on iso ongelma windowsissa, katkoo ja tahmaa jos ylipäätäään toimii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus, usb, äänet, kuvansumennus, 4 ytimen ongelma, päivitys kaaatuilu ja muuten vaan kaatuili sekä hitaus..
Ne on yleisenpiä W ongelmia.HP tulostimen näyttäisi olevan tosi ongelmia windowsille.
Puhelin löytää ja tulostaa, windows ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus, usb, äänet, kuvansumennus, 4 ytimen ongelma, päivitys kaaatuilu ja muuten vaan kaatuili sekä hitaus..
Ne on yleisenpiä W ongelmia.Windows on hankala tapaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WLAN on iso ongelma windowsissa, katkoo ja tahmaa jos ylipäätäään toimii!
Wlan ei tunnu toimivan windowsissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!...Nyt vaihdan Ubuntuun!
- Anonyymi
Se on kyllä huomattu.
- Anonyymi
Vaihdoin winkuran pois!
- Anonyymi
Vaihda Ubuntuun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häpeän olla enää Windows-käyttäjä!
Sen verran surkee ja vakoileva Windows nykyään on!...Kaamee windows.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulostus, usb, äänet, kuvansumennus, 4 ytimen ongelma, päivitys kaaatuilu ja muuten vaan kaatuili sekä hitaus..
Ne on yleisenpiä W ongelmia.Onneksi on 💗 UBUNTU 🇫🇮
- Anonyymi
Vaihda toimimaton windows parempaan! 💗 UBUNTU 🇫🇮
Olen ajurit ajanu useasti ei vaan ala toimiin,,äänet ei pihahdakaa,,,
- Anonyymi
Vähän enemmän taustatietoja tarvittaisiin. Kaiuttimien mukana on varmaan omat ajurit, ja niiden säädöt joskus kinkkiset. Kannattaa katsoa kaikki asetukset.
- Anonyymi
Kokeile muita ajureiata, tosi winsowsiissa voi olla muutakin solmussa.
- Anonyymi
Asenna valmistajan ääniajuri , eikä mikkisoftin.
- Anonyymi
Menikö bios halki!
- Anonyymi
Asenna emon valmistajan ajuri! ei MS:n.
- Anonyymi
Windows on todellla hankala.
- Anonyymi
On vain näytön kaiuttimet vanha kone toimi mutta tää
uusi acer xc-830 ei toimi,,asetuksia olen katsellu mutta en
löydä sieltä apuja..- Anonyymi
Pitää valita oikea äänilähtö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää valita oikea äänilähtö!
Siis säätämääääään.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää valita oikea äänilähtö!
On se windows sitten hankala tapaus!
- Anonyymi
Nyt sain tulostimen toimiin kun sais vielä äänetkin
- Anonyymi
Asenna Ubuntu!
- Anonyymi
Ubuntu on hyvä!
- Anonyymi
"en saa ääntä tuleen"
Mitä ihmettä ääni tulessa muka tekisi? Äänen on parasta olla kaiuttimissa.
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504