Romanit Ukrainassa

Anonyymi

Oletteko Suomen romanit valmiita avaamaan auttavan ja anteliaan kätenne sodasta kärsivienne heimolaistenne puolesta Ukrainassa? Jos siellä kaikki kärsivätkin, niin heidän asemansa on vielä muitakin huonompi.

11

1533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen ainakin. Autan rahallisesti mieluummin romaneja koska he ovat ennestään syrjittyjä. Moni Suomen Romani on sanonut minulle miksi auttaisimme juuri Romaneita? Eikö sodan keskellä kaikki ukrainalaiset ole yhtä ja samaa niinkuin Suomessa sodan uhan alla ole kaikki samassa veneessä? Eli siis edes romanit eivät tunnu olevan kärryillä siitä, kuinka Romanit jäävät kaikkien avustuksien ulkopuolelle ja lapset ilman turvapaikkaa...

• Anonyymi

Miksei oltaisi valmiita auttamaan.Yhtälailla,kuin te valkolaiset omia heimo veljiänne.

• Anonyymi

Kun ette käy töissä, niin millä rahalla? Mietin vaan

• Anonyymi

Uskoisin siellä on romaneillekin varmasti hyökkääjien puolesta suunnitelmat. Mitäpä luulette niiden olevan?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun ette käy töissä, niin millä rahalla? Mietin vaan

Kauppa se on mikä kannattaa
        Hae saksasta halvalla, myy suomessa kalliilla😎

• Kysele auto liikkeistä pitkin suomea ketä ne sinne on vienyt.
        Lentokoneeseen ja rahtilaivaan on vaikee pölliä meno vettä

• Anonyymi

Itse olen valmis vaikka HAKEMAAN RAJALTa heidät kun joku keksii sen miten heidät saa rajan yli ilman henkilöpapereita joit heillä ei ole

• Anonyymi

Auttavatko Suomen romanit näitä Romanian kerjäläismustalaisua joita taas on ilmestynyt katukuvaan. Tarjoatteko heille yösijan, ruokaa ?

• Anonyymi

Näitä autetaan jo ja muita eri puolilla maailmaa. Suomen romaanit ja ruotsis asuvat jotka on muutanut suomesta

Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7293
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4906
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4599
    4. 69
      4370
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4158
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3188
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2908
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2458
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2397
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      209