Oletteko Suomen romanit valmiita avaamaan auttavan ja anteliaan kätenne sodasta kärsivienne heimolaistenne puolesta Ukrainassa? Jos siellä kaikki kärsivätkin, niin heidän asemansa on vielä muitakin huonompi.
Romanit Ukrainassa
11
1460
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen ainakin. Autan rahallisesti mieluummin romaneja koska he ovat ennestään syrjittyjä. Moni Suomen Romani on sanonut minulle miksi auttaisimme juuri Romaneita? Eikö sodan keskellä kaikki ukrainalaiset ole yhtä ja samaa niinkuin Suomessa sodan uhan alla ole kaikki samassa veneessä? Eli siis edes romanit eivät tunnu olevan kärryillä siitä, kuinka Romanit jäävät kaikkien avustuksien ulkopuolelle ja lapset ilman turvapaikkaa...
- Anonyymi
Miksei oltaisi valmiita auttamaan.Yhtälailla,kuin te valkolaiset omia heimo veljiänne.
- Anonyymi
Kun ette käy töissä, niin millä rahalla? Mietin vaan
- Anonyymi
Uskoisin siellä on romaneillekin varmasti hyökkääjien puolesta suunnitelmat. Mitäpä luulette niiden olevan?
Anonyymi kirjoitti:
Kun ette käy töissä, niin millä rahalla? Mietin vaan
Kauppa se on mikä kannattaa
Hae saksasta halvalla, myy suomessa kalliilla😎Kysele auto liikkeistä pitkin suomea ketä ne sinne on vienyt.
Lentokoneeseen ja rahtilaivaan on vaikee pölliä meno vettä
- Anonyymi
Itse olen valmis vaikka HAKEMAAN RAJALTa heidät kun joku keksii sen miten heidät saa rajan yli ilman henkilöpapereita joit heillä ei ole
- Anonyymi
Auttavatko Suomen romanit näitä Romanian kerjäläismustalaisua joita taas on ilmestynyt katukuvaan. Tarjoatteko heille yösijan, ruokaa ?
- Anonyymi
Näitä autetaan jo ja muita eri puolilla maailmaa. Suomen romaanit ja ruotsis asuvat jotka on muutanut suomesta
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822