Tarjottiin japsiin vaihdossa puolta vähempi ajettua C4 'sta

Anonyymi

Kaikinpuolin siistin oloinen ja hyvällä historialla, mutta ilmeni että on bemarin VTi koneella. Tekeekö näillä bmw'n 1.6 koneilla mitään? 120 VTi siis, sama mikä mineissä. Aivan helvatasti tulee juttua että ketjut ei kestä...

3

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-itselläni oli uudesta asti moinen C4 1.6 120 VTi vm -12 ja ajelin sillä 9 vuotta / 100 tkm, niin ei ainakaan sinä aikana ollut mitään ongelmia minkään kuluvan osan kanssa -tosin yksi setti suvigummeja meni vaihtoon 😉

• Anonyymi

Minulle tarjottiin 250tkm ajettuun tojota yarikseen päikseen vaihdossa 150tkm ajettu C4. Lueskelin tuosta VTi koneesta niin on bemarin tuotos ja jakoketjut venyy 25-50tkm välein. En suosittele.

• Anonyymi

BMW;n tekniikalla ei tee juuri mitään, erehdyin itse ostamaan Grand
      C4 Picasson tuolla VTI koneella, syö öljyä ja ketju on kuin lasten polku-
      pyörän ketju ja siinä missä PSA:n koneitten jakohihnalla sai leikiten ajaa
      100 000, ei tuolla ketjulla pääse siihen.
      Olisi pitänyt ostaa diesel jotka ovat vielä PSA;n omia, mutta kun ei ole tullut
      koskaan pidettyä dieseliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      63
      1626
    2. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      106
      1344
    3. Martina, Jasser ja kaik neljä tytärtä Järvisydämessä

Sinne se Jasseri kiitää pitkin baanaa. Esko oli niin kiva, että antoi autonsa hälle. Noin toimii fiksu, avarakatseinen ex.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1328
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      78
      1221
    5. Miten musta tuntuu

että sä teet niitä mulle :) Olen katsonut rivien välistä ja ymmärrän ehkä mitä tarkoitat. Olemme samalla viivalla ja täysiä idiootteja jos me ei yhdis
      Ikävä
      40
      785
    6. Valtamedia VALEHTELI Oodin tapahtumista, paikalla ollut pastori kertoo totuuden

Eli ainoa joka häiriköi oli naiseksi pukeutunut mies(sairasta), joka töni ja jopa löi pastoria ja haastoi kaksintaisteluun. Youtubelta löytyy video j
      Maailman menoa
      235
      712
    7. Jos en olisi rakastunut sinuun

voisin sentään tapailla muita. Rakastumalla sinuun tuomitsin itseni yksinäisyyteen.
      Ikävä
      57
      699
    8. Helteet paljastaa.

Sumin naiset on kyllä aika läskejä, osa ihan yököttää ku vähissä vaatteissa kauppaa lyllertävät, läskit tursuu ja sit koittavat viel pitää tiukkoja va
      Suomussalmi
      48
      692
    9. En halua elää ilman sinua

Mutta ei sinun kanssakaan voi elää. Miten tästä voisi päästä yli..
      Ikävä
      47
      685
    10. Miten reagoisit

Jos heräisitkin aamulla palstalaisen vierestä?
      Sinkut
      128
      676
    Aihe