Venäjän rikkain oligarkki omistaa TUI matkanjärjestäjästä noin kolmanneksen.
Älkää matkustako TUI:lla!!!
TUI laitettava boikottiin
16
5015
Vastaukset
- Anonyymi
Faktaa? Nimiä?
- Anonyymi
Lue sunnuntain TS
- Anonyymi
Syötä hakukoneeen ko. matkatoimiston nimi and oligarch, niin alkaa englanninkielisiä hakutuloksia löytymään, joista asia käy ilmi. Välillinen omiistus näyttää olevan 34 %.
- Anonyymi
Tulee vielä tänään omistajan nimi ja faktaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee vielä tänään omistajan nimi ja faktaa
Mordasova
- Anonyymi
"Tuli tarjous, josta ei voinut kieltäytyä" | Kauppalehti
https://www.kauppalehti.fi › Uutiset › Yrittäminen
2.2.2018 — Oligarkki Aleksei Mordašov tunnetaan Vladimir Putinille lojaalina ... joka omistaa muun muassa neljänneksen matkailuyritys TUI:sta.
Hieman vanhempi juttu Kauppalehdestä.
Ilmeisesti omistus noussut tuosta neljänneksestä- Anonyymi
Poistivat tämän linkin heti tuolta yleistä matkailusta osiosta.
- Anonyymi
Hyvä täällähän ne oliki jo
Yksinkertaista, tältä toimijalta ei sitten matkoja tilata!
- Anonyymi
Näin on!
Mekin katseltiin ensi talven Kanarianmatkoja ja päätettiin heti jättää TUI paitsioon.
Emme halua rahoittaa tappajan ystävän miljarditilejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
Mekin katseltiin ensi talven Kanarianmatkoja ja päätettiin heti jättää TUI paitsioon.
Emme halua rahoittaa tappajan ystävän miljarditilejä.Hyvä onhan niitä muitakin matkan järjestäjiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on!
Mekin katseltiin ensi talven Kanarianmatkoja ja päätettiin heti jättää TUI paitsioon.
Emme halua rahoittaa tappajan ystävän miljarditilejä.Sama täällä Tjäreborgilta ja oli halvempikin
- Anonyymi
Nostetaan ylös, että kaikki matkoja sunnittelevat tulevat tietoisiksi oligarkin omistuksesta.
- Anonyymi
Suomalainen tuuliskansa juoksee halpalomien perässä, ei siinä ehdi boikotoimaan.
- Anonyymi
Oligarkin vaimosta tuli lomajätti Tuin suuri omistaja
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008692259.html - Anonyymi
Näkemiin TUI, kuten myös Teboil,veribensan myyjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558