Moi. Kirjoitan ensimmäistä kertaa tänne ja olen tosiaan todella kiinnostunut oppimaan lisää ja syvemmin noituudesta sekä yliluonnollisista asioista. Enkä tosiaankaan tiennyt mihin aihealueeseen tämä aihe kuuluu joten laitoin tänne "kysy mitä vain" aihealueeseen. Olen tosiaankin rakastanut tällaisia yliluonnollisia asioita jo pikku tytöstä asti mutta en osaa enkä tiedä mistä aloittaa syvemmin noituuden jne opiskelun oppimisen. Olisi todella kiinnostavaa tietää mitä noituudessa tärkeintä on ja olisi kiva kuulla muiden aloittelijoiden tai osaavien noitien oppimisen polun alun mistä olette aloittaneet opiskelun. Seuraan tosiaan tik tokissa 2 noidan sisältöä sekä olen etsinyt netistä lisä tietoa ja jopa kirjastoista vaikka en ole kovinkaan kova tyttö lukemaan. Olisi kiva saada joiltakin apua. Kiitos jos luit ja autat
Mistä aloittaa noidaksi oppimisen
1
108
Vastaukset
Auttaa en tosin voi kun en tunne alaa.
Oletko edennyt opinnoissasi?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607