Pystytkö antamaa porttikieltoja tällä foorumilla?
Bluu!
Minä
5
617
Vastaukset
IP-bannit pystyy antaa..
Täällähän käydään uteliaksi. Enpäs kerro.
Gta palstan scuubi on mun siskon kaveri ja se on sanonu, että on ip-bannit turha sun on sitä salailla.
- Minä
blueale kirjoitti:
Gta palstan scuubi on mun siskon kaveri ja se on sanonu, että on ip-bannit turha sun on sitä salailla.
Sheriffi ei voi edes kertoa voiko antaa banneja täällä.
Minä kirjoitti:
Sheriffi ei voi edes kertoa voiko antaa banneja täällä.
En minäkään ymmärrä minkälainen sheriffi hän, kun niin sanotussa "Profiilissa" on aika paha niinkun just.. Ei varmaa uskoin, että han on yli 18w..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381