koko-asioista

mia

Tykkäättekö että kumppaninne on pienemmän-/suuremman-/samankokoinen kuin te itse? Itse haluan pienemmän syliini :)

11

2754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara

Minulle ei juurikaan toisen koolla ole suurtakaan merkitystä loppupeleissä. Kuitenkin silmääni viehättää, pienempi kokoinen kuin mitä itse olen.

• lepakko

Varmaan vähän suurempi tai samankokoinen, koska oon itse niin pikkunen, että vielä pienempi ihminen olisi jo sula mahdottomuus =D

• m-size

olen ollut suhteessa jossa toinen oli kymmenisen senttiä pidempi, minkä koin hankalaksi... mieluummiin lähes samankokoinen tai pienenmpikin käy...

• koomori

täällä kyllä kysellään. Onko sillä oikeasti mitään merkitystä, minkä kokoinen toinen on, jos häntä rakastaa? Voiko esim. toisen pituus olla rajoittavana tekijänä suhteeseen ryhdyttäessä? Sen vielä ymmärrän, että joillekin saattaa olla vaikeaa hyväksyä, jos toinen on hyvin ylipainoinen (varsinkin jos itse on hyvässä kunnossa ja kiinnostunut ruumiillisesta kunnostaan), mutta ei kai sellaisella muuten pitäisi niin hirveästi olla merkitystä, jos toinen nyt on hieman ylipainoinen tai alipainoinen... Minulle sillä ei ole merkitystä, ellei esim. juuri ylipainoisuus mene sellaisiin mittoihin, että se häiritsee jo asianomaisen elämää. Muutenkin mielestäni on kyllä tärkeää jossain määrin kiinnittää huomiota fyysisiin tekijöihin. Mutta ei kenenkään pituus tai paino kai voi varsinaisesti estää minua kiinnostumasta...

• On se että se voi kyllä välillä vaikuttaa.

Vähän kuin heteroillakin, pojat eivät yleensä halua itseään kovin paljon pidempää naisystävää, joten he eivät välttämättä edes katso näitä naisia kahteen kertaan. silloin ei heistä voi edes kiinnostua.

Taas naiset haluavat itselleen miehen jonka kainaloon käpertyä ja joka on turvallinen, isompi ja voi suojella. (ja anteeksi nyt taas kauheat yleistykset ja stereotypiat)

Mutta jotenkin näin se välillä (ei aina) menee lepakoidenkin keskuudessa.

Mutta kyllähän se niin on että jos rakastuu sillä ei enää sitten ole väliä.. :)

• roteva

Onhan se toki niin, että toisen koko ei ole se ratkaisevin tekijä eikä ulkonäkö muutenkaan, mutta kyllä joka ikisellä ihmisellä on oma makunsa, ja monesti ulkonäkö on se, johon me ekana huomio kiinnitetään. Moni ei vaan halua tätä myöntää, ettei leimautuisi pinnalliseksi.

Itse oon aika roteva nainen, sekä pyöreä että melko pitkä. En jotenkin tunne oloani luonnolliseksi tosi pienen naisen rinnalla, tulee semmonen isosisko-olo ennemminkin. Vaikea selittää. Kiinnostun lähes poikkeuksetta enemmän itseni kokosista naisista, ja jostai syystä laihat tytöt ei kiinnosta yhtään. Musta on ihanaa halailla ja kosketella pehmeää, pyöreämpää naista :) Tulee jotenki turvallinenkin olo, jos toinen on isomman kokonen.

• XL3

Johtuisikohan tuo siitä, että huonon itsetunnon omaavana ja rotevana tunnet itsesi vahvemmaksi, paremmaksi, pienemmäksi kun naisesi on isompi kuin sinä. Eli jos joku katsoo sinua, että ompas lihava niin heti kaverisi huomattuaan katsookin, että eipäs ollutkaan, tuo toinenhan se vasta lihava onkin ;)

• roteva
        XL3 kirjoitti:

Johtuisikohan tuo siitä, että huonon itsetunnon omaavana ja rotevana tunnet itsesi vahvemmaksi, paremmaksi, pienemmäksi kun naisesi on isompi kuin sinä. Eli jos joku katsoo sinua, että ompas lihava niin heti kaverisi huomattuaan katsookin, että eipäs ollutkaan, tuo toinenhan se vasta lihava onkin ;)

En usko sen olevan itsetunnosta kiinni :) Jännä, että näet asian niin. Oon kuullut monenki ihmisen pitävän itsensä kokoista ihmisistä, koska se vaan tuntuu luontevimmalta heille. Enkä ole NIIN iso, että se aiheuttaisi epävarmuutta ainakaan noin paljon kuin oletat.

Nämä on vain makuasioita, joita ei sen kummemmin osaa perustella.

• XL3
        roteva kirjoitti:

En usko sen olevan itsetunnosta kiinni :) Jännä, että näet asian niin. Oon kuullut monenki ihmisen pitävän itsensä kokoista ihmisistä, koska se vaan tuntuu luontevimmalta heille. Enkä ole NIIN iso, että se aiheuttaisi epävarmuutta ainakaan noin paljon kuin oletat.

Nämä on vain makuasioita, joita ei sen kummemmin osaa perustella.

pus pus :))

• herefordshire

pienempi herättää halun, käytännössä päädyn vaihtelevankokoisiin syleihin.

• stefanie

kyllä se on meillä niinkuin heteroillakin , kokoratkaisee, en voisi kuvitella, että nainen olisi pitempi tai isompi kuinminä. ei vaan toimi, muuten voi olla mikä tahansa kunvaan on hampaat suussa ja hyvä käytös. pieni ja pippurinen nainen, vau ainakin menee muntajuntaa. ja kokemusta on 25 vuotta ettei ole mitään huuhaata.makuasioista ei tietty voikiistellä. mun kohdalla vaan asiat on näin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe