Gmailista ulos?

Anonyymi

Miten saan kirjauduttua G-mailista ulos älypuhelimessa? Nyt se on niin, että kun vain klikkaa sitä Gmail-ikonia, niin sähköposti aukeaa suoraan, ilman että kysyy mitään käyttäjätunnusta ja salasanaa.
Tässä tietokoneella sensijaan on G-mailissa oik. yläkulmassa sen oman kuvakkeen takana "kirjaudu ulos kaikilta tileiltä" ja niin aina teen.
Mutta älypuhelin on aivan älytön, siinä ei ole mitään uloskirjautumispainiketta?
Voiko siitä jotain kautta päästä kirjautumaan ulos ja jos voi, niin minkä reitin takana se on, jos joku voisi auttaa?

12

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kirjaudu tilillesi ja sieltä asetukset, poista laitteeltasi gmail, älä päivitä sitä.

    • Anonyymi

      Älypuhelimesta ei pidä kirjautua ulos Gmailista.

      • Anonyymi

        Koska Gmail=Google tili=Älykännykän "sielu". Ilman sitä älypuhelin on kuin peruspuhelin ilman nettiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska Gmail=Google tili=Älykännykän "sielu". Ilman sitä älypuhelin on kuin peruspuhelin ilman nettiä..

        Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?

        Tottakai pelittää sillä Windows/Linuxiin asennetaan ohjelmat muista kuin sovelluskaupoista. Älypuhelimissa oli ne Android tai Applen IOS pohjaisia kaiken keskiönä toimii Google/Apple tili joka avaa kännykän älytoiminnot.

        Mutta on olemassa myös ChromeOS kannettavia. Niissä ei oikein mikään pelaa ilman Google tiliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pelittää sillä Windows/Linuxiin asennetaan ohjelmat muista kuin sovelluskaupoista. Älypuhelimissa oli ne Android tai Applen IOS pohjaisia kaiken keskiönä toimii Google/Apple tili joka avaa kännykän älytoiminnot.

        Mutta on olemassa myös ChromeOS kannettavia. Niissä ei oikein mikään pelaa ilman Google tiliä.

        Kiitos, selvä sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?

        Windows 10/11 tietokoneissa on vastaavasti Microsoft-tili joka yritetään tuputtaa kaikille, tosin se ei ole aivan yhtä välttämätön kuin Android-kännykän google-tili.


      • Anonyymi

        Tilin voi pitää ilman gmailiakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tilin voi pitää ilman gmailiakin

        Ei voi. Google tili=Gmail.


    • Anonyymi

      Koko tili pitää poistaa laitteelta. Gmailista pääset poistamaan tilin.

    • Anonyymi

      Vaihda google-tilin salasana jollain muulla laitteella, käynnistä puhelin uudelleen, äläkä anna tilin salasanaa, kun sitä pyydetään.

      • Anonyymi

        Eipä toimi noin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe