Miten saan kirjauduttua G-mailista ulos älypuhelimessa? Nyt se on niin, että kun vain klikkaa sitä Gmail-ikonia, niin sähköposti aukeaa suoraan, ilman että kysyy mitään käyttäjätunnusta ja salasanaa.
Tässä tietokoneella sensijaan on G-mailissa oik. yläkulmassa sen oman kuvakkeen takana "kirjaudu ulos kaikilta tileiltä" ja niin aina teen.
Mutta älypuhelin on aivan älytön, siinä ei ole mitään uloskirjautumispainiketta?
Voiko siitä jotain kautta päästä kirjautumaan ulos ja jos voi, niin minkä reitin takana se on, jos joku voisi auttaa?
Gmailista ulos?
12
237
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjaudu tilillesi ja sieltä asetukset, poista laitteeltasi gmail, älä päivitä sitä.
- Anonyymi
Älypuhelimesta ei pidä kirjautua ulos Gmailista.
- Anonyymi
Koska Gmail=Google tili=Älykännykän "sielu". Ilman sitä älypuhelin on kuin peruspuhelin ilman nettiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Gmail=Google tili=Älykännykän "sielu". Ilman sitä älypuhelin on kuin peruspuhelin ilman nettiä..
Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?
Tottakai pelittää sillä Windows/Linuxiin asennetaan ohjelmat muista kuin sovelluskaupoista. Älypuhelimissa oli ne Android tai Applen IOS pohjaisia kaiken keskiönä toimii Google/Apple tili joka avaa kännykän älytoiminnot.
Mutta on olemassa myös ChromeOS kannettavia. Niissä ei oikein mikään pelaa ilman Google tiliä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai pelittää sillä Windows/Linuxiin asennetaan ohjelmat muista kuin sovelluskaupoista. Älypuhelimissa oli ne Android tai Applen IOS pohjaisia kaiken keskiönä toimii Google/Apple tili joka avaa kännykän älytoiminnot.
Mutta on olemassa myös ChromeOS kannettavia. Niissä ei oikein mikään pelaa ilman Google tiliä.Kiitos, selvä sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai sitten...mutta jos nyt kysyn tyhmiä, niin miten tämä tietokone netteineen nyt kuitenkin hyvin pelittää, vaikka ole kirjaunut tässä ulos G-mailista?
Windows 10/11 tietokoneissa on vastaavasti Microsoft-tili joka yritetään tuputtaa kaikille, tosin se ei ole aivan yhtä välttämätön kuin Android-kännykän google-tili.
- Anonyymi
Tilin voi pitää ilman gmailiakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilin voi pitää ilman gmailiakin
Ei voi. Google tili=Gmail.
- Anonyymi
Koko tili pitää poistaa laitteelta. Gmailista pääset poistamaan tilin.
- Anonyymi
Vaihda google-tilin salasana jollain muulla laitteella, käynnistä puhelin uudelleen, äläkä anna tilin salasanaa, kun sitä pyydetään.
- Anonyymi
Eipä toimi noin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429