Kyselisin kokemuksia siitä kummat on paremmat, carmen liu vai danaë tucking stringit?
Tucking alkkarit
8
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Kumpanen Pää tukkeutuu tehokkaammin toisilla?
- Anonyymi
Itsellä on molempia, tykkään enempi Carmen Liun stringeistä. Lempparit on normaali pikkarit Danaelta, mutta niitä ei ole Suomen kaupassa ainakaan ollut pitkään aikaan saatavilla.
T:Mari- Anonyymi
Kiitos, tilaan siis carmen liut 😊
- Anonyymi
Miten tucking alkkarit eroaa tavallisista naisten pikkuhousuista?
Miten pystytte istumaan tuccittuna? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tucking alkkarit eroaa tavallisista naisten pikkuhousuista?
Miten pystytte istumaan tuccittuna?Ne eroaa tavallisista niin että ne litistää etupuolta. Voi käyttää huoletta tiukkoja housuja ja hameita ettei näy Ei toivottua pullotusta jalkovälissä
Tykkään Carmen Liun akushousuista mutta ne on hirveen kalliita.
- Anonyymi
Kauan kestää tilaus tulla Carmen Liulta? Tilasin melkein kuukausi sitten ja vieläkään ole kuulunt
- Anonyymi
Omapaha on mieles.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354471- 1242214
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2191862Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801660
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871513- 541364
- 611298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751291- 1191161