Eli omassa käytössä on vain Android-älypuhelin, ei tietokonetta. Puhelimesta löytyy Gmail-sovellus muiden Google-sovellusten joukosta. Gmailiin ei siinä tarvitse erikseen kirjautua vaan viestit ovat heti näkyvillä ja kirjoittaa voi.
Oli sellainen käsitys, että Gmailit voisi halutessaan lukea miltä tahansa nettiin kytketyltä tietokoneelta Googlen sivun kautta asianmukaisesti kirjautumalla, missä on linkki Gmailiinkin; vaikkapa kirjaston koneelta. Yritin, ei onnistunut. Palauttamisen sähköpostiosoitteeseen tuli ilmoitus epäilyttävästä kirjautumisyrityksestä samoin kuin itse Gmailiin, puhelimeen.
Mitähän tässä nyt pitäisi osata viilata jotta Gmailit pystyisi lukemaan mielellään miltä tahansa tietokoneelta, jollei puhelin sattuisi olemaan käytettävissä?
Gmailin käyttö tietokoneella?
4
897
Vastaukset
Laitoitko oikean salasanan? Oliko siinä viestissä vaihtoehtoa että kyseessä olit sinä eikä kirjautuminen ollut epäilyttävä tms.?
- Anonyymi
Ei siinä muuta tarvita, kuin menet googlen sivulle:
https://www.google.com/
Sivun ylälaidassa oikella on pienellä tekstillä gmail. Näpäytä sitä.
Paina sitten Logg in painiketta ja kirjoita oma gmail osoitteesi ja sen salasana, niin olet gmailissasi.- Anonyymi
Juuri tuosta se herjasi. "Epäilyttävä kirjautumisyritys estetty" tms. tuli palautuksen sähköpostiin.
Liekö jotkin tietoturva-asetukset pielessä ja jo niin mitkä, härravarjele näistä kaikista viilailuista...
vaan jo on tietoturva huippuunsa viety jollei omia sähköpostejaan meinaa päästä lukemaan 😡😆 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuosta se herjasi. "Epäilyttävä kirjautumisyritys estetty" tms. tuli palautuksen sähköpostiin.
Liekö jotkin tietoturva-asetukset pielessä ja jo niin mitkä, härravarjele näistä kaikista viilailuista...
vaan jo on tietoturva huippuunsa viety jollei omia sähköpostejaan meinaa päästä lukemaan 😡😆Gmailiin tuli hiljattain pakolliseksi tuo kaksivaiheinen kirjautuminen. Siis uudet laitteet (sellaiset joilta kirjaudutaan ensimmäistä kertaa) täytyy hyväksyä puhelimessa. Jatkossa kirjautuminen onnistuu ilman tuota vahvistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466