Feministien kaksi jyrkästi eriävää linjaa alastomuuteen

Suhtautuminen alastomuuteen parimarkkinoilla on oleellisen tärkeä valintaperuste.

A) Varsinkin ulkomailla feministit julkaisevat kuvasarjoja naisen kauneimmasta, kirjoja ja kipsivaloksia. Motiivi näyttää olevan kuvallisesti osoittaa, että erilaisuus on kaunista.

B) Toisen linjan feministit argumentoivat perusteenaan naisen ehdoton itsemääräämisoikeus. Vaikka kukaan ei ole vaatinut, tuntevat että heitä yritetään painostaa vastoin heidän itsemääräämisoikeuttaan. Kaikki alkuihmiset olivat alasti. Koko kysymystä ei silloin ollut.

Ajatus, että ujostelu johtuisi menneestä miesten harjoittamasta sorrosta ja uskonnon perinnöstä torjutaan jyrkästi. On kyse vain itsemääräämisoikeudesta.

Feminismi on pyrkinyt jonkinasteiseen yhtenäisyyteen ideologiassaan, mutta tässä asiassa on näköjään pakko antaa kaikkien kukkien kukkia. Selvää kuitenkin lienee, että avioliittomarkkinoilla A-ryhmän siskot ovat paremmassa asemassa, mutta irtoseksimarkkinoilla kelpaavat myös B-ryhmäläiset.

260

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä ihmeen takia alastomuuteen ylipäänsä pitäisi suhtautua mitenkään? Sori, mutta mulle on yhdentekevä hilluvatko minulle yhdentekevät ihmiset alasti vai käyttävätkö vaatteita. Mulle riittää, kun mulle jollain tavoin ilmaistaan missä kuljetaan alasti ja missä ollaan vaatetettuina. Osaan sitten olla menemättä vaatetettuna sinne nakujen puolelle. Sekin käy, että on olemassa paikkoja, joissa voi olla vapaasti joko tai ihan miten itsestä tuntuu. Saan sitten itse valita, että jaksanko tänään katsella erilaisia vapaana höllyviä ja heiluvia kehonosia vai enkö.

      Eli on siis olemassa 3. tapa suhtautua (joka lienee se yleisin) = no kuule oikeesti ihan yks lysti, kunhan et tuputa tapojas mulle.

      • Selität todellisuuden kuvauksen toiveeksi. En ole pyytänyt, että pitäisi suhtautua jollakin tavalla, vaan olen kertonut, että saman feminismin alla on kaksi suuntaa, joissa tosiasiassa, ei toiveissa, suhtaudutaan eri tavalla. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Selität todellisuuden kuvauksen toiveeksi. En ole pyytänyt, että pitäisi suhtautua jollakin tavalla, vaan olen kertonut, että saman feminismin alla on kaksi suuntaa, joissa tosiasiassa, ei toiveissa, suhtaudutaan eri tavalla. 🌹👀

        Ja minä kerroin, että suhtautumistapoja on vähintään kolme. Joku muu saattaa hyvinkin kertoa vielä neljännen ja viidennen ja kuudennenkin tavan suhtautua asiaan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Selität todellisuuden kuvauksen toiveeksi. En ole pyytänyt, että pitäisi suhtautua jollakin tavalla, vaan olen kertonut, että saman feminismin alla on kaksi suuntaa, joissa tosiasiassa, ei toiveissa, suhtaudutaan eri tavalla. 🌹👀

        En esittänyt muuten oikeasti yhtään ainoaa toivetta. Olen täydellisen tyytyväinen tilanteeseen juuri näin kun se on. En koe tarvetta esittää toiveita muutokseen.

        Vaan jos joku toinen haluaa muutosta, niin silloin minut ja muut kaltaiseni täytyy tietysti myös ottaa huomioon. Minulle se muutos olisi muutoin yhdentekevä, kunhan vaan saan itse edelleen olla kuten olen nytkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En esittänyt muuten oikeasti yhtään ainoaa toivetta. Olen täydellisen tyytyväinen tilanteeseen juuri näin kun se on. En koe tarvetta esittää toiveita muutokseen.

        Vaan jos joku toinen haluaa muutosta, niin silloin minut ja muut kaltaiseni täytyy tietysti myös ottaa huomioon. Minulle se muutos olisi muutoin yhdentekevä, kunhan vaan saan itse edelleen olla kuten olen nytkin.

        "Minkä ihmeen takia alastomuuteen ylipäänsä pitäisi suhtautua mitenkään?"

        Luepa uudestaan tämä lauseesi. Kun verbimuoto on konditionaali (pitäisi), se sisältää implisiittisen ajatuksen, että esittäisin toivottuna sen, minkä lausuin puhtaasti indikatiivissa, vain tosiasiana, en toivottuna. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "Minkä ihmeen takia alastomuuteen ylipäänsä pitäisi suhtautua mitenkään?"

        Luepa uudestaan tämä lauseesi. Kun verbimuoto on konditionaali (pitäisi), se sisältää implisiittisen ajatuksen, että esittäisin toivottuna sen, minkä lausuin puhtaasti indikatiivissa, vain tosiasiana, en toivottuna. 🌹👀

        Ei tuossa ole yhtään ainoaa toivetta, eikä oletusta toiveesta. Se on yksinkertainen kysymys, vailla ennakko-oletuksia. Jos ei tarvitse, niin siihen on helppo vastata "ei tarvitse olla". Sä teet yksinkertaisista asioista aivan liian monimutkaisia ja kuvittelet aivan liikaa sanamuodoista, jotka eivät lopulta kerro mitä kuvittelet niiden kertovan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "Minkä ihmeen takia alastomuuteen ylipäänsä pitäisi suhtautua mitenkään?"

        Luepa uudestaan tämä lauseesi. Kun verbimuoto on konditionaali (pitäisi), se sisältää implisiittisen ajatuksen, että esittäisin toivottuna sen, minkä lausuin puhtaasti indikatiivissa, vain tosiasiana, en toivottuna. 🌹👀

        Nimenomaan konditionaali ei sisällä oletusta. Jos olisin sanonut "miksi pitää suhtautua", lause olisi sisältänyt olettaman. Tuollaisenaan se ei sisältänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan konditionaali ei sisällä oletusta. Jos olisin sanonut "miksi pitää suhtautua", lause olisi sisältänyt olettaman. Tuollaisenaan se ei sisältänyt.

        Ilmeisesti eräiden kaikki aika koulussa meni luonnontieteiden pänttäämiseen, ei vissiin ehtinyt sisäistää äidinkielen kiemuroita samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti eräiden kaikki aika koulussa meni luonnontieteiden pänttäämiseen, ei vissiin ehtinyt sisäistää äidinkielen kiemuroita samalla.

        Ehkä hän käytti kaiken aikansa niihin mainostamiinsa vieraisiin kieliin ja suomenkieli jäi vähemmälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti eräiden kaikki aika koulussa meni luonnontieteiden pänttäämiseen, ei vissiin ehtinyt sisäistää äidinkielen kiemuroita samalla.

        Et ole nyt oikein perillä muotojen tarkoitteista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et ole nyt oikein perillä muotojen tarkoitteista. 🌹👀

        Sinä näköjään et sitten osaa suomenkieltäkään niin hyvin kuin kuvittelet. Riittäisi, kun tietäisit edes mikä konditionaali on. Se on ehtotapa, joka ilmaisee epävarmuutta ja ehdollisuutta. Se nimenomaan ei sisällä oletusta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et ole nyt oikein perillä muotojen tarkoitteista. 🌹👀

        Kynikselle sopiva ehtolause: myöntäisin olevani väärässä, ellei arroganttiuteni tekisi sen mahdottomaksi.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Et ole nyt oikein perillä muotojen tarkoitteista. 🌹👀

        Okei Kynis. Sovitaan että "miksi se pysyisi siellä" tarkoittaa samaa kuin "miksi se pysyy siellä". Olen varma, että jokainen suomea osaava on tuosta kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei Kynis. Sovitaan että "miksi se pysyisi siellä" tarkoittaa samaa kuin "miksi se pysyy siellä". Olen varma, että jokainen suomea osaava on tuosta kanssasi samaa mieltä.

        😂

        Miksi pitäisi olla passi?

        Miksi pitää olla passi?

        Jep, ihan tasan sama juttu. Noissa ei ole mitään eroa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä näköjään et sitten osaa suomenkieltäkään niin hyvin kuin kuvittelet. Riittäisi, kun tietäisit edes mikä konditionaali on. Se on ehtotapa, joka ilmaisee epävarmuutta ja ehdollisuutta. Se nimenomaan ei sisällä oletusta.

        En yleensä kiinnitä huomiota kielivirheisiin, mutta tässä tapauksessa sallittakoon kertoa, että suomen kieli kirjoitetaan erikseen. Tosin olen itsekin ottanut jo merkittäviä vapauksia.🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei Kynis. Sovitaan että "miksi se pysyisi siellä" tarkoittaa samaa kuin "miksi se pysyy siellä". Olen varma, että jokainen suomea osaava on tuosta kanssasi samaa mieltä.

        Ota huomioon myös konteksti. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En yleensä kiinnitä huomiota kielivirheisiin, mutta tässä tapauksessa sallittakoon kertoa, että suomen kieli kirjoitetaan erikseen. Tosin olen itsekin ottanut jo merkittäviä vapauksia.🌹👀

        Vai kauhistus. Kiinnostaisi, jos olisinnihminen. joka ikinä vaivautuu oikolukemaan tekstinsä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ota huomioon myös konteksti. 🌹👀

        Tuossakaan kontekstissa se ei ilmentänyt oletusta. Konditionaali on ehtolauseen merkki ja sellainen se ilmiselvästi on tuossakin. Asia ei muutu, vaikka sinä et kehtaakaan myöntää mokanneesi.

        "Minkä ihmeen takia alastomuuteen ylipäänsä pitäisi suhtautua mitenkään?"

        Minkä ihmeen takia lämpötilan muutokseen pitäisi reagoida yhtään mitenkään? Kun vaihdoin alastomuuden tilalle lämpötilan ja muutin toiminnan lämpötilaan sopivammaksi niin konditionaali lienee sinullekin ihmettelyä, ei olettamista. Tämä varsinkin, kun ihmettelyä vielä korostetaan sanalla "ihmeen". Ero lauseeseen: "Minkä takia lämpötilan muutokseen pitää reagoida yhtään mitenkään?" on selkeä. Ainakin heille, jotka uskaltavat asian myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti eräiden kaikki aika koulussa meni luonnontieteiden pänttäämiseen, ei vissiin ehtinyt sisäistää äidinkielen kiemuroita samalla.

        Ha, hah.. Mikä olikaan se asia josta keskusteltiin?
        Eräs tapa välttää tappio väittelyssä on kääntää huomio sivuasioihin, kuten oikeaoppiseen äidinkielen kirjoittamiseen.


    • Anonyymi

      Ulkomaiset naiset suhtautuvat oudosti alastomuuden. Johtuu siitä, etteivät edes pariskunnat näe toisiaan alasti, kuten meillä täällä suomessa ja luonnollisesti saunakulttuurista johtuen. Tämän seurauksena heillä on outo tapa intoutua kipsivedoksiin, koska kuvittelevat koko alastomuuden ihmeellisyyden kiteytyvän tuohon yhteen ruumiin osaansa. Normaalitilanteessa ulkomaiset naiset kauhistuvat saunomista suomalaisten alasti. Ajatus järkyttää heitä kovasti. Johtuu varmaan noista kipsivedoksista.

      • Anonyymi

        Niinhän se vähän tuopaa olemaan, että sitä mikä on outoa, tupataan mystifioimaan. Se on suomalaiselle kovin outo asia, että jotakin noin luonnollista ja tavallista tarvitsee noin glorifioida.

        Yleensähän nuo ulkolaiset naiset tuppaavat olemaan sellaisia, että ei niitä meinaa saada saunaan edes naisten kanssa. Miesten kanssa nyt ei todellakaan, edes pyyhe päällä. Sillä vaikka itsellä olisi pyyhe niin ne miehet olisivat silti alasti, kauheaa.


    • Anonyymi

      Eikö noita samanlaisia kuvasarjoja ole myös tisseistä, molempien sukupuolten perseistä, peniksistä ja muistakin kehonosista? Itse ainakin olen monen nähnyt monenmoisia tuollaisia kuvakollaaseja. Liittyvätkö nekin jotenkin feninistiseen alastomuuskäsitykseen?

    • Anonyymi

      Feministit hävisi edellisen keskustelu ketjusi ja poistattivat koko ketjun. xD

      • Anonyymi

        Taisivat voittaa ja Kynis poisti sen itse. Kynis aina vetää herneen käkättimeen kun agrumentit loppuu.


      • Anonyymi

        Taidat olla kateellinen ettei kurppa-aloituksiisi vastata. Mieluummin vastaan näihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen ettei kurppa-aloituksiisi vastata. Mieluummin vastaan näihin.

        Näytähän yksikin viestini jossa olen maininnut sanan "kurppa"? En ainakaan täällä, vaan korkeintaan jossain luonto palstalla puhuessani linnuista.
        Näyt kärsivän yhä pahenevista harhoista.


      • Voi johtua feministien pyynnöstä tai sensorin oikusta. Meille ei kerrota. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytähän yksikin viestini jossa olen maininnut sanan "kurppa"? En ainakaan täällä, vaan korkeintaan jossain luonto palstalla puhuessani linnuista.
        Näyt kärsivän yhä pahenevista harhoista.

        Antifeministejä nuo kurpittelijatkin on, samoin kuin näiden raiskauksia ihailevien aloitusten tekijät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antifeministejä nuo kurpittelijatkin on, samoin kuin näiden raiskauksia ihailevien aloitusten tekijät.

        Kurpittelijat ja raiskauksia ihannoivat lienevät luuserisovinisteja ja samalla antifeministejä. Se taas ei tarkoita, että kaikki antifeministit olisivat kurpittelijoita ja raiskauksia ihannoivia.

        Suurin osa meistä arvostaa feminismin roskaluokkaan siksi, että sen ideologia sisältää ad hoc -premissejä ja perustuu vihalle ja katkeruudelle toista sukupuolta kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijasta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kurpittelijat ja raiskauksia ihannoivat lienevät luuserisovinisteja ja samalla antifeministejä. Se taas ei tarkoita, että kaikki antifeministit olisivat kurpittelijoita ja raiskauksia ihannoivia.

        Suurin osa meistä arvostaa feminismin roskaluokkaan siksi, että sen ideologia sisältää ad hoc -premissejä ja perustuu vihalle ja katkeruudelle toista sukupuolta kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijasta. 🌹👀

        Tämä!! Juuri näin kuten sanoit.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kurpittelijat ja raiskauksia ihannoivat lienevät luuserisovinisteja ja samalla antifeministejä. Se taas ei tarkoita, että kaikki antifeministit olisivat kurpittelijoita ja raiskauksia ihannoivia.

        Suurin osa meistä arvostaa feminismin roskaluokkaan siksi, että sen ideologia sisältää ad hoc -premissejä ja perustuu vihalle ja katkeruudelle toista sukupuolta kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijasta. 🌹👀

        Tunnut arvostavan julkkis-feministejä, jotka mm. tekevät vaginataidetta. Heitä pidät hienostuneina.
        Kuitenkin puhut feminismistä "roskana".

        Vaikutat nyppivän varsin ronskisti rusinoita pullasta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kurpittelijat ja raiskauksia ihannoivat lienevät luuserisovinisteja ja samalla antifeministejä. Se taas ei tarkoita, että kaikki antifeministit olisivat kurpittelijoita ja raiskauksia ihannoivia.

        Suurin osa meistä arvostaa feminismin roskaluokkaan siksi, että sen ideologia sisältää ad hoc -premissejä ja perustuu vihalle ja katkeruudelle toista sukupuolta kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijasta. 🌹👀

        En näe mitään eroa antifeministeillä ja sovinisteilla. Agendaan kuuluu tietysti feminismin vääristely.


    • Anonyymi

      Voitko tarkentaa, että miten se on selvää? Tälläkin palstalla seksuaalisesti aktiiviset ja itseään avoimesti esittelevät naiset leimataan horoiksi ja lortoiksi, jollaista kukaan mies ei puolisoksi halua vaikka muuten voikin panna. Joko olet jälleen erittäin poikkeava omien mieltymystesi kanssa tai sitten yrität kömpelösti taas kerran manipuloida naisia horoiksi ja lortoiksi.

    • Anonyymi

      En näe mitään loogista ristiriitaa siinä, että kannatan samanaikaisesti sekä A- että B-linjaa.

      Suoraan sanoen en edes ymmärrä, miksi näiden kahden linjan pitäisi erota toisistaan jyrkästi.

      Naisen ja miehen sukuelimiä voi pitää äärimmäisen kauniina ilman, että kokee mitään tarvettä puuttua kenenkään itsemääräämisoikeuden noudattamiseen.

      🦄

      • Anonyymi

        No niinpä. Tuskin ne ulkomaiset feministit tekevät niitä kipsivaloksia ja ottavat kuvia vastoin kohteen omaa halua ja hänen itsemääräämisoikeuttaan loukaten. Siis,ainakaan jos ovat ihan oikeasti feministejä.


      • Pidätkö itsemääräämisoikeuteen puuttumisena, että havaittuani ujostelun olevan todellisuutta, kerroin mielipiteeni, että rohkeampikin linja on aivan ok? Tarkoitukseni oli vain vapauttaa turhista peloista.

        Jotkut väärinymmärtäjät tulkitsivat sen SUOSITUKSESKSI ja selittivät sen PAINOSTUKSEKSI. Huhumylly on koko ajan suurennellut sanomaani.

        En enää edes yritä keskustella asiasta, niin kuin aikaisemmin, koska olen jo huomannut, että keskustelu oli aivan patologisten ja harhaisten kanssa, eikä vaikuttanut mitään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Pidätkö itsemääräämisoikeuteen puuttumisena, että havaittuani ujostelun olevan todellisuutta, kerroin mielipiteeni, että rohkeampikin linja on aivan ok? Tarkoitukseni oli vain vapauttaa turhista peloista.

        Jotkut väärinymmärtäjät tulkitsivat sen SUOSITUKSESKSI ja selittivät sen PAINOSTUKSEKSI. Huhumylly on koko ajan suurennellut sanomaani.

        En enää edes yritä keskustella asiasta, niin kuin aikaisemmin, koska olen jo huomannut, että keskustelu oli aivan patologisten ja harhaisten kanssa, eikä vaikuttanut mitään. 🌹👀

        Sinun pitäisi olla syntynyt naisen vartaloon, jotta ymmärtäisit, miten paljon siihen liittyy painostusta ulkopuolelta ikävuosien varrella.

        En pidä ollenkaan kummastuttavana, että suuri osa naisista kokisi avoimuuteen kannustavan painostavana. Monet tahot eivät kunnioita naisten itsemääräämisoikeutta. Siksi kirjoituksesi koetaan hyvinkin ahdistavana ja saat vihamielisyyttä osaksesi.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Pidätkö itsemääräämisoikeuteen puuttumisena, että havaittuani ujostelun olevan todellisuutta, kerroin mielipiteeni, että rohkeampikin linja on aivan ok? Tarkoitukseni oli vain vapauttaa turhista peloista.

        Jotkut väärinymmärtäjät tulkitsivat sen SUOSITUKSESKSI ja selittivät sen PAINOSTUKSEKSI. Huhumylly on koko ajan suurennellut sanomaani.

        En enää edes yritä keskustella asiasta, niin kuin aikaisemmin, koska olen jo huomannut, että keskustelu oli aivan patologisten ja harhaisten kanssa, eikä vaikuttanut mitään. 🌹👀

        Se ehdottomasti on itsemäärämisoikeuteen puuttumista ja se on myös loukkaavaa. Sinä teet oletuksen, että ihmisen toiminta johtuu "ujoudesta" ja että hän ei tietäisi "oikeudestaan" toimia toisin. Se on alentuvaa ja vähättelevää käytöstä. On oikeastaa yhdentekevää mikä sen käytöksesi motiivi on. Se ei silti ole asiallista eikä kohteliasta käytöstä sinulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi olla syntynyt naisen vartaloon, jotta ymmärtäisit, miten paljon siihen liittyy painostusta ulkopuolelta ikävuosien varrella.

        En pidä ollenkaan kummastuttavana, että suuri osa naisista kokisi avoimuuteen kannustavan painostavana. Monet tahot eivät kunnioita naisten itsemääräämisoikeutta. Siksi kirjoituksesi koetaan hyvinkin ahdistavana ja saat vihamielisyyttä osaksesi.

        Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos nainen ei pidä hyvänä jotakin muuta ulkonäön seikkaa, olisi naista loukkaavaa sanoa, että pelko on aiheeton?

        Kyllä kokemukseni on ollut NORMAALIEN naisten kanssa, että aiheettomien pelkojen sanominen aiheettomiksi, ja naisen todellisen kauneuden julkituominen, otetaan hyvin vastaan.

        Yhä varmemmaksi tulen, että tällä palstalla esiintyy feministisiä oikuttelijoita, joille mikä tahansa lause on kielteinen. Näin ei todellakaan ole normaalielämässä. Palstan naiset ovat erittäin VALIKOITUNEITA, katkeria ja vihaisia miessukukunnalle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos nainen ei pidä hyvänä jotakin muuta ulkonäön seikkaa, olisi naista loukkaavaa sanoa, että pelko on aiheeton?

        Kyllä kokemukseni on ollut NORMAALIEN naisten kanssa, että aiheettomien pelkojen sanominen aiheettomiksi, ja naisen todellisen kauneuden julkituominen, otetaan hyvin vastaan.

        Yhä varmemmaksi tulen, että tällä palstalla esiintyy feministisiä oikuttelijoita, joille mikä tahansa lause on kielteinen. Näin ei todellakaan ole normaalielämässä. Palstan naiset ovat erittäin VALIKOITUNEITA, katkeria ja vihaisia miessukukunnalle. 🌹👀

        Jos nainen kysyy asiaa sinulta niin kerro toki kaikki nuo positiivisiksi kokemasi asia. Silloin ne on toivotettu tervetulleiksi. Vaan älä tyrkytä niitä silloin kun niitä ei ole millään tasolla pyydetty. Noissa tilanteissa on todella iso ero.

        Alkamalla selittää noita ujouksiasi jne. teet oletuksen, että toisella on ongelma ja hän kokee ongelman. Sinä oletat, että nainen kokisi sukupuolielimensä, jos hän ei halua sitä esitellä
        Jos/kun ongelmaa ei ole niin toimintasi kääntyy painostamisen puolelle. Ja kyllä tuo toimii ihan kaikissa asioissa ja kaikkien ihmisten kanssa samalla tavalla. Jos haluan pitää hiukseni kiinni, niin en todellakaan kaipaa siihen ketään kertomaan minulle kuinka saan kyllä pitää ne auki ja ne ovat niin kauniit. Niin joo, mutta kun HALUAN pitää ne nyt kiinni ja kiitos.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos nainen ei pidä hyvänä jotakin muuta ulkonäön seikkaa, olisi naista loukkaavaa sanoa, että pelko on aiheeton?

        Kyllä kokemukseni on ollut NORMAALIEN naisten kanssa, että aiheettomien pelkojen sanominen aiheettomiksi, ja naisen todellisen kauneuden julkituominen, otetaan hyvin vastaan.

        Yhä varmemmaksi tulen, että tällä palstalla esiintyy feministisiä oikuttelijoita, joille mikä tahansa lause on kielteinen. Näin ei todellakaan ole normaalielämässä. Palstan naiset ovat erittäin VALIKOITUNEITA, katkeria ja vihaisia miessukukunnalle. 🌹👀

        Ja ei, se ei liity mitenkään sukupuoleesi. Tuollainen täysin tarpeeton ja asian vierestä tuleva "kannustaminen" on aivan yhtä rasittavaa tuli se keneltä vaan ja missä asiassa vain.

        Jos olet vaikkapa hyvä matemaattisissa aineissa, mutta et halua lähteä opiskelemaan insinööriksi, niin on lähinnä rasittavaa ja turhauttavaa jos joku siinä vieressä "kannustaa", että kyllä sinä voit ja kyllä nainen voi ja se on täysin ok. Se on asiatonta ja painostavaa. Eri juttu, jos olet epävarma ja tavallaan haluaisit. Silloin kannustus on hyvää ja positiivista.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tarkoittaako tämä myös sitä, että jos nainen ei pidä hyvänä jotakin muuta ulkonäön seikkaa, olisi naista loukkaavaa sanoa, että pelko on aiheeton?

        Kyllä kokemukseni on ollut NORMAALIEN naisten kanssa, että aiheettomien pelkojen sanominen aiheettomiksi, ja naisen todellisen kauneuden julkituominen, otetaan hyvin vastaan.

        Yhä varmemmaksi tulen, että tällä palstalla esiintyy feministisiä oikuttelijoita, joille mikä tahansa lause on kielteinen. Näin ei todellakaan ole normaalielämässä. Palstan naiset ovat erittäin VALIKOITUNEITA, katkeria ja vihaisia miessukukunnalle. 🌹👀

        Ei, ei se tarkoita sitä. Voisit sanoa, että hänen kasvonsa ovat kauniit, mutta hän pitäisi sitä ahdistavana ja painostava ja peittäisi mieluummin kasvonsa, koska hän on kokenut, että kauneutensa takia hänen itsemääräämisoikeuttaan loukattu.

        Ihan millä tavoin tahansa hän on kokenut tulleensa vastoin tahtoaan kajotuksi, voi saada hänet suojaamaan itsensä katseilta. Suostuttelu avoimuuteen voi saada hänet ahdistuneeksi ja vihamielisesti. Se että tunnet halua katsellessasi häntä, voi saada hänet pohjattoman raivon valtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos nainen kysyy asiaa sinulta niin kerro toki kaikki nuo positiivisiksi kokemasi asia. Silloin ne on toivotettu tervetulleiksi. Vaan älä tyrkytä niitä silloin kun niitä ei ole millään tasolla pyydetty. Noissa tilanteissa on todella iso ero.

        Alkamalla selittää noita ujouksiasi jne. teet oletuksen, että toisella on ongelma ja hän kokee ongelman. Sinä oletat, että nainen kokisi sukupuolielimensä, jos hän ei halua sitä esitellä
        Jos/kun ongelmaa ei ole niin toimintasi kääntyy painostamisen puolelle. Ja kyllä tuo toimii ihan kaikissa asioissa ja kaikkien ihmisten kanssa samalla tavalla. Jos haluan pitää hiukseni kiinni, niin en todellakaan kaipaa siihen ketään kertomaan minulle kuinka saan kyllä pitää ne auki ja ne ovat niin kauniit. Niin joo, mutta kun HALUAN pitää ne nyt kiinni ja kiitos.

        Ohjeesi ovat niin kasuaalisia ja kimurantteja, että niitä ei saata ennakoida edes mies Gruusiasta. On jo selvä, että olen tekemisissä oikuttelevien feministien kanssa, jotka antavat neuvoja AD HOC. Pelleilyyn ja oikutteluun en suostu.

        Kun on tekemisissä NORMAALIEN naisten kanssa tietää jo EDELTÄ, miten käyttäytyä, mutta palstanaisten ad hoc -maailmaa ei voi ennakoida. Kaoottista. 👀🌹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei se tarkoita sitä. Voisit sanoa, että hänen kasvonsa ovat kauniit, mutta hän pitäisi sitä ahdistavana ja painostava ja peittäisi mieluummin kasvonsa, koska hän on kokenut, että kauneutensa takia hänen itsemääräämisoikeuttaan loukattu.

        Ihan millä tavoin tahansa hän on kokenut tulleensa vastoin tahtoaan kajotuksi, voi saada hänet suojaamaan itsensä katseilta. Suostuttelu avoimuuteen voi saada hänet ahdistuneeksi ja vihamielisesti. Se että tunnet halua katsellessasi häntä, voi saada hänet pohjattoman raivon valtaan.

        En ole SUOSTUTELLUT ketään mihinkään, vaan sanonut, että se on SALLITTUA.

        NORMAALI nainen on aina ymmärtänyt sanani ihan oikein, niin kuin ne olen tarkoittanut, mutta oikuttelevat palstafeministit eivät. Vaikka miten asettaisi sanansa, niin jälkikäteisen ad hoc -arvioinnin mukaan se on väärin. 👀🌹


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ohjeesi ovat niin kasuaalisia ja kimurantteja, että niitä ei saata ennakoida edes mies Gruusiasta. On jo selvä, että olen tekemisissä oikuttelevien feministien kanssa, jotka antavat neuvoja AD HOC. Pelleilyyn ja oikutteluun en suostu.

        Kun on tekemisissä NORMAALIEN naisten kanssa tietää jo EDELTÄ, miten käyttäytyä, mutta palstanaisten ad hoc -maailmaa ei voi ennakoida. Kaoottista. 👀🌹

        Aika, erikoista, kun valtaosa ihmisistä (myös miehistä) tajuaa ja osaa nuo asiat lähes itsestään. Sellaiset ihmiset, jotka eivät tajuaisi, ovat lopulta harvassa. Enkä mä tunne ketään Gruusiasta. Tai en ole ihan varma olenko kerran keskustellut yhden Georgiasta kotoisin olleen miehen kanssa. Voi olla.

        Normaalit ihmiset nimenomaan tajuavat olla tuputtamatta "neuvoja" ja kannustuksia, kun ei ole kysytty. Ei toivottujen neuvojen tuputtajat tuppaavat usein olemaan sellaisia vanhoja sukulaistätejä, joiden sosiaaliset taidot ovat ruosteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika, erikoista, kun valtaosa ihmisistä (myös miehistä) tajuaa ja osaa nuo asiat lähes itsestään. Sellaiset ihmiset, jotka eivät tajuaisi, ovat lopulta harvassa. Enkä mä tunne ketään Gruusiasta. Tai en ole ihan varma olenko kerran keskustellut yhden Georgiasta kotoisin olleen miehen kanssa. Voi olla.

        Normaalit ihmiset nimenomaan tajuavat olla tuputtamatta "neuvoja" ja kannustuksia, kun ei ole kysytty. Ei toivottujen neuvojen tuputtajat tuppaavat usein olemaan sellaisia vanhoja sukulaistätejä, joiden sosiaaliset taidot ovat ruosteessa.

        Gruusia oli yksi neuvostotasavalta. En ole tuputtanut neuvoja, vaan kertonut, että minun mielestäni vapaampikin suhtautuminen on sallittu.

        NORMAALIT naiset eivät KOSKAAN ole loukkautuneet oman mielipiteen ilmaisemisesta, koska ei ole ollut pienintäkään aihetta epäillä, että olisin lausunut jotakin epäystävällistä tai loukkaavaa. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Gruusia oli yksi neuvostotasavalta. En ole tuputtanut neuvoja, vaan kertonut, että minun mielestäni vapaampikin suhtautuminen on sallittu.

        NORMAALIT naiset eivät KOSKAAN ole loukkautuneet oman mielipiteen ilmaisemisesta, koska ei ole ollut pienintäkään aihetta epäillä, että olisin lausunut jotakin epäystävällistä tai loukkaavaa. 🌹👀

        Saat viimeisen sanan, jos tahdot. Minulle riittää. Sapienti sat. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole SUOSTUTELLUT ketään mihinkään, vaan sanonut, että se on SALLITTUA.

        NORMAALI nainen on aina ymmärtänyt sanani ihan oikein, niin kuin ne olen tarkoittanut, mutta oikuttelevat palstafeministit eivät. Vaikka miten asettaisi sanansa, niin jälkikäteisen ad hoc -arvioinnin mukaan se on väärin. 👀🌹

        Aivan totta, mutta kerroin syyn siihen, miksi se koetaan ahdistavaksi ja pelottavaksi. Ja miksi se herättää vihaakin.

        Normaalit naiset, useimmat, elävät ympäristössä jossa heidän itsemääräämisoikeutta loukataan. Vain harva nainen elää turvallisessa ympäristössä, jossa olisivat saaneet kasvaa vapaasti ilman väkivaltaista tungettelua heidän seksuaaliselle alueelleen. Uskon vahvasti, että tällaiset naiset kykenevät avautumaan rakkaalleen vapaasti. Uskon myös, että vahingoitetut naiset voivat oppia hyväksikäyttämään toisen sukupuolen heikkoutta ja käyttäytyä näennäisen avoimesti. Nainen on aina monimutkainen oman elämänsä tulos.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Saat viimeisen sanan, jos tahdot. Minulle riittää. Sapienti sat. 🌹👀

        Tiedän, että sinulle riitti. Sinulle riittää aina kun argumenttisi loppuvat ja ad hocit alkavat.

        p.s. Juu tiedän kyllä Gruusia on ... se on Georgia.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Pidätkö itsemääräämisoikeuteen puuttumisena, että havaittuani ujostelun olevan todellisuutta, kerroin mielipiteeni, että rohkeampikin linja on aivan ok? Tarkoitukseni oli vain vapauttaa turhista peloista.

        Jotkut väärinymmärtäjät tulkitsivat sen SUOSITUKSESKSI ja selittivät sen PAINOSTUKSEKSI. Huhumylly on koko ajan suurennellut sanomaani.

        En enää edes yritä keskustella asiasta, niin kuin aikaisemmin, koska olen jo huomannut, että keskustelu oli aivan patologisten ja harhaisten kanssa, eikä vaikuttanut mitään. 🌹👀

        Minulle on selvää, että rohkeampi linja on ok miehelleni. Hän on ainoa, joka näkee minusta tämän "rohkean puolen". Itse kutsuisin sitä intiimiksi ja rakkaudelliseksi puoleksi, en niinkään rohkeaksi.

        Muilta osin en jatka keskustelua, koska se ei koske minua. Se, etten näytä itsestäni "rohkeampaa puolta" muille kuin rakkaalleni, ei ole ujostelua.

        Kyse on varmaankin sellaisesta imagonhallinnasta, joka ei ole mahdollista muuten kuin itsemääräämisoikeutta harjoittamalla: vaikka mieheni pitää alastonta minua kauniina, tiedän että hän pitää henkisiä ominaisuuksiani vielä sitäkin kauniimpina. Se näkyy hänen toiminnassaan. Tällainen ei ole mahdollista muuten kuin läheisissä suhteissa, sillä pelkän alastoman vartalon näkevät miehet näkevät pelkän alastoman vartalon. Kaikki naiset eivät pidä siitä, esimerkiksi minä, mutta toisille se on täysin ok. Toiset jopa varta vasten esittelevät alstonta vartaloaan vieraille. Jokainen tehköön niin kuin itse haluaa.

        🦄


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole SUOSTUTELLUT ketään mihinkään, vaan sanonut, että se on SALLITTUA.

        NORMAALI nainen on aina ymmärtänyt sanani ihan oikein, niin kuin ne olen tarkoittanut, mutta oikuttelevat palstafeministit eivät. Vaikka miten asettaisi sanansa, niin jälkikäteisen ad hoc -arvioinnin mukaan se on väärin. 👀🌹

        Jälleen kerran:

        Se että sinä etuoikeutettu valkoinen heteromies julistat naisille mitä näiden on lupa tehdä, on alentavaa.
        Koet että sinulla on miehenä valta kertoa naisille, mitä he saavat omilla vartaloillaan tehdä.

        Ei ole sinun asiasi "antaa naisille lupaa" mihinkään. He eivät tarvitse sinulta siunausta siihen, mitä omilla vartaloillaan tekevät tai eivät tee.
        On vähättelyä kuvitella, että sinun tarvitsisi kertoa naisille mitä he saavat tehdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jälleen kerran:

        Se että sinä etuoikeutettu valkoinen heteromies julistat naisille mitä näiden on lupa tehdä, on alentavaa.
        Koet että sinulla on miehenä valta kertoa naisille, mitä he saavat omilla vartaloillaan tehdä.

        Ei ole sinun asiasi "antaa naisille lupaa" mihinkään. He eivät tarvitse sinulta siunausta siihen, mitä omilla vartaloillaan tekevät tai eivät tee.
        On vähättelyä kuvitella, että sinun tarvitsisi kertoa naisille mitä he saavat tehdä.

        Enkä minä tarvitse oikuttelevien palstafeministien lupaa sanoakseni oman mielipiteeni, jonka voin ilman haittaa sanoa irl normaalien naisten seurassa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Enkä minä tarvitse oikuttelevien palstafeministien lupaa sanoakseni oman mielipiteeni, jonka voin ilman haittaa sanoa irl normaalien naisten seurassa. 🌹👀

        Kuinka monta kertaa viikossa, vuodesta toiseen se mielipide pitää täällä jankuttaa?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole SUOSTUTELLUT ketään mihinkään, vaan sanonut, että se on SALLITTUA.

        NORMAALI nainen on aina ymmärtänyt sanani ihan oikein, niin kuin ne olen tarkoittanut, mutta oikuttelevat palstafeministit eivät. Vaikka miten asettaisi sanansa, niin jälkikäteisen ad hoc -arvioinnin mukaan se on väärin. 👀🌹

        Sinullekin on sallittua levittää takapuoltasi tietyille miehille. Jos et näin toimi, on se sinulta ujostelua. Ymmärrätkö nyt miten naurettavia väitteesi ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika, erikoista, kun valtaosa ihmisistä (myös miehistä) tajuaa ja osaa nuo asiat lähes itsestään. Sellaiset ihmiset, jotka eivät tajuaisi, ovat lopulta harvassa. Enkä mä tunne ketään Gruusiasta. Tai en ole ihan varma olenko kerran keskustellut yhden Georgiasta kotoisin olleen miehen kanssa. Voi olla.

        Normaalit ihmiset nimenomaan tajuavat olla tuputtamatta "neuvoja" ja kannustuksia, kun ei ole kysytty. Ei toivottujen neuvojen tuputtajat tuppaavat usein olemaan sellaisia vanhoja sukulaistätejä, joiden sosiaaliset taidot ovat ruosteessa.

        Sanotaankin, että pyytämättä annettu neuvo on loukkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanotaankin, että pyytämättä annettu neuvo on loukkaus.

        Kyllä 😁. Noin se juuri on ja onneksi valtaosa ihmisistä (myös) tajuaa sen varsin intuitiivisesti. Pyytämättä neuvominen usein kertoo sosiaalisten taitojen puutteesta tai ruosteesta. Sitä esiintyy tosi usein esimerkiksi sellaisilla ihmisillä, jotka eivät juuri vietä aikaa muiden ihmisten seurassa. Sen on sellaista hapuilua - ihan ystävälliseksi ja kohteliaaksi tarkoitettua, mutta tökeröä. Valtaosalla ihmisistä varmasti on se joku vaikkapa vanhempi sukulainen, joka aina silloin harvoin tavatessa "jakelee ystävällisiä neuvoja" ja jonka tapaaminen on aika vaivaannuttavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinullekin on sallittua levittää takapuoltasi tietyille miehille. Jos et näin toimi, on se sinulta ujostelua. Ymmärrätkö nyt miten naurettavia väitteesi ovat?

        Hän ei ole herttainen eikä halua levittää pyllyään tietyille miehille. Hän on siis ahdasmielinen ja estoinen ujostelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä 😁. Noin se juuri on ja onneksi valtaosa ihmisistä (myös) tajuaa sen varsin intuitiivisesti. Pyytämättä neuvominen usein kertoo sosiaalisten taitojen puutteesta tai ruosteesta. Sitä esiintyy tosi usein esimerkiksi sellaisilla ihmisillä, jotka eivät juuri vietä aikaa muiden ihmisten seurassa. Sen on sellaista hapuilua - ihan ystävälliseksi ja kohteliaaksi tarkoitettua, mutta tökeröä. Valtaosalla ihmisistä varmasti on se joku vaikkapa vanhempi sukulainen, joka aina silloin harvoin tavatessa "jakelee ystävällisiä neuvoja" ja jonka tapaaminen on aika vaivaannuttavaa.

        Ai että, vanha kunnon sukujuhlien bravuuri! Aina riittää "hyväntahtoisia" neuvojia jotka pyytämättä kertovat että mikä kaikki sussa on vialla ja mitä voisit tehdä asiat korjataksesi.

        Klassikkoja: laihduta, hymyile, naura, ole hiljaa, pukeudu eri tavalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai että, vanha kunnon sukujuhlien bravuuri! Aina riittää "hyväntahtoisia" neuvojia jotka pyytämättä kertovat että mikä kaikki sussa on vialla ja mitä voisit tehdä asiat korjataksesi.

        Klassikkoja: laihduta, hymyile, naura, ole hiljaa, pukeudu eri tavalla...

        Oi, sä näyttäisit niin nätiltä mekossa. Tai vielä parempi ... Oletpas sä tänään niin kaunis, kun olet kerrankin pukenut mekon. Oli sitten pakko lisätä se sivulause ja pilata koko kehu. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, sä näyttäisit niin nätiltä mekossa. Tai vielä parempi ... Oletpas sä tänään niin kaunis, kun olet kerrankin pukenut mekon. Oli sitten pakko lisätä se sivulause ja pilata koko kehu. 😂

        Tai klassikko: "Sun pitäis käyttää useammin mekkoja, ne sopivat sinulle".


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole SUOSTUTELLUT ketään mihinkään, vaan sanonut, että se on SALLITTUA.

        NORMAALI nainen on aina ymmärtänyt sanani ihan oikein, niin kuin ne olen tarkoittanut, mutta oikuttelevat palstafeministit eivät. Vaikka miten asettaisi sanansa, niin jälkikäteisen ad hoc -arvioinnin mukaan se on väärin. 👀🌹

        Itse asiassa sukupuolielinten näyttäminen esimerkiksi kahvilassa EI OLE SALLITTUA.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa sukupuolielinten näyttäminen esimerkiksi kahvilassa EI OLE SALLITTUA.

        Hyviä paikkoja sukupuolielinten rauhalliseen näyttämiseen ja herttailuun ovat koti, sauna, auringonotto ja uiminen. Yleensä paras on kahden kesken, jotta mies ei joutuisi pakosta näyttämään muille, miten hän reagoi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hyviä paikkoja sukupuolielinten rauhalliseen näyttämiseen ja herttailuun ovat koti, sauna, auringonotto ja uiminen. Yleensä paras on kahden kesken, jotta mies ei joutuisi pakosta näyttämään muille, miten hän reagoi. 🌹👀

        Aivan, kyllä revaa julkisesti leviteltäessä täytyy olla huolissaan siitä näkeekö muut miehen housujen pullotuksen, eikä siitä näkeekö muut levällään retkottavan revan :D


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Hyviä paikkoja sukupuolielinten rauhalliseen näyttämiseen ja herttailuun ovat koti, sauna, auringonotto ja uiminen. Yleensä paras on kahden kesken, jotta mies ei joutuisi pakosta näyttämään muille, miten hän reagoi. 🌹👀

        "jotta mies ei joutuisi pakosta näyttämään muille, miten hän reagoi. 🌹👀"

        Mitä? Miten se mies on niin estoinen ja ujosteleva?


    • Anonyymi

      En ole ennen kuullut feministien enkä muidenkaan ihmisten alastomuuslinjoista yhtään mitään. Itsemääräämisoikeudesta tiedän paljonkin. Nämä kaksi asiaa eivät liity mitenkään toisiinsa. Kirjoituksesi on jälleen tiivistelmä omasta fantasiastasi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kulttuurissamme suhtautuminen alastomuuteen on kummallinen.
      Telkkarissa voidaan näyttää murhia ja väkivaltaa ihan mihin kellonaikaan tahansa. Mut paljas peppu, niin on ikärajoitukset korkealla. Saati kahden ihmisen kaunein asia. Siitä on jotenkin saatu tehtyä likaista ja rumaa.

      • Olen täsmälleen samaa mieltä. Väkivallalla mässäilyä pidetään aivan normaalina, mutta varaton alastomuus on aivan kauhea.

        Eihän se ihmiskunnan alkutilaa vastaa. Silloin kuljettiin alasti. Vääntyneen uskonnon peruahan vääntynyt sensuuri on. Uskonto ihmistä kahlitsevana muotona on jo mennyttä, mutta ei sen tuoma alastomuuden pelko. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen täsmälleen samaa mieltä. Väkivallalla mässäilyä pidetään aivan normaalina, mutta varaton alastomuus on aivan kauhea.

        Eihän se ihmiskunnan alkutilaa vastaa. Silloin kuljettiin alasti. Vääntyneen uskonnon peruahan vääntynyt sensuuri on. Uskonto ihmistä kahlitsevana muotona on jo mennyttä, mutta ei sen tuoma alastomuuden pelko. 🌹👀

        Minä haluan katsella ihmisiä mieluummin vaatteet päällä.Taiteilijatkaan eivät kuvaa alastonta siksi,että se näyttää kauniilta, vaan koska ihmisen vartalon mittasuhteet paljastavat hyvin piirtämisessä tehdyt virheet. Sääli,että ihminen on kadottanut turkkinsa kuten se yksi kissarotukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan katsella ihmisiä mieluummin vaatteet päällä.Taiteilijatkaan eivät kuvaa alastonta siksi,että se näyttää kauniilta, vaan koska ihmisen vartalon mittasuhteet paljastavat hyvin piirtämisessä tehdyt virheet. Sääli,että ihminen on kadottanut turkkinsa kuten se yksi kissarotukin.

        Minäkin katselen ihmisiä mielummin vaatteet päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin katselen ihmisiä mielummin vaatteet päällä.

        Niin minäkin, mutta pidetään mielessä, että me olemme epänormaaleja friikkejä ja NORMAALIT ihmiset haluaisivat katsella vain alastomia ihmisiä.


    • Käymäni pitkät keskustelut palstafeministien kanssa ovat paljastaneet asioita, joita en ennen täysin arvannutkaan.

      KAIKEN selittävänä tekijänä on ERITTÄIN HUONO ITSETUNTO. Palstafeministeille feminismi on kainalosauvat, joilla koetetaan kohentaa huonoa itsetuntoa, mutta onnistumatta. Huono itsetunto on geneettinen ominaisuus, synnynnäinen, koko elämän kestävä, hyvin lähellä käsitettä ahdistuneisuus.

      Tästä käsin selittyy loputon ad hoc, oikuttelu, kaikkinainen pelko, viha ja katkeruus. Kaikki huonolla itsetunnolla varustetut eivät suinkaan tule feministeiksi, mutta aatetta noudattaa osa sellaisista, joiden PÄÄTTELYKYKY eli looginen ajattelu ei toimi.

      Feministien ajattelussa on pohjana, että melkein kaiken pahan takana ovat miehet. Kuvion rakenne on täsmälleen sama kuin natsien ajattelussa, että pahan takana ovat juutalaiset, ja marxilais-leniniläisten, että pahan takana ovat porvarit ja kulakit.

      Yhtä vähän kuin selkeän ajattelun avulla sai natseja ja marxilaisia ymmärtämään oppinsa virheen, yhtä vähän feministin: miehet ovat syyllisiä.

      Tämänkin käyttäytymismuodon taustaselitys on biologiassa. Minkä tahansa epämukavuuden tunteminen saattaa aiheuttaa toista vastaan hyökkäämisen, vaikka todellisuudessa toisella ei ole epämukavuuden aiheuttajana osaa eikä arpaa. Psykologismissa ilmiötä nimitetään projisioimiseksi.

      Tällainen hyökkäyskäytös on evolutiivisesti perusteltua, sillä osassa tilanteita toinen kuitenkin aiheuttaa epämukavuuden.

      Miesten naisiin kohdistama sorto on ollut todellista, mutta nykymiehet ovat siihen täysin syyttömiä. Miehet eivät ole kautta aikojen, eivätkä edes omana aikanaan, toisiaan tukeva intressiryhmä. KOLLEKTIIVISTA vastuuta ei ole länsimaisessa ajattelussa. Vain sortaja on syyllinen, eivät muut miehet.

      Feministisessä ideologiassa on tässäkin epäjatkuvuuskohta, selvä looginen virhe, mutta piintynyttä feministiä ei saa sitä ymmärtämään.

      Normaalit naiset, naisten ylivoimainen enemmistö, ovat ystävällisiä ja miellyttäviä, feministit synkkiä, vikoilevia, lohduttomia, jotka nojaavat kainalosauvoihinsa, feministiseen ideologiaan, saamatta siitä kuitenkaan apua. 🌹👀

      • Edellä sanottu ei miltään osin koske yksisarvista (🦄), sivistyneesti käyttäytyvää ja loogisesti ajattelevaa sisarta, joka sanoo olevansa feministi. En näe hänen kirjoituksissaan vihaa, katkeruutta enkä pyrkimystä alistamiseen, vaan puhdasta tasa-arvon ideologian ajamista. 🌹👀


      • Anonyymi

        Joo joo tiedetään, kaikki naiset jotka on tasa-arvon asialla on kamalia, epänormaaleja hirviöitä.

        Kaikki naiset jotka esittelee sulle pinppaa kahvipöydässä on herttaisia norminaisia.

        Olisko välillä jotain muuta puheenaihetta, tää alkaa olla jo aika kaluttu?


      • Anonyymi

        Tuo heikko itsetunto on hauska diagnoosi. Itse tiedän itselläni olevan aika roimastikin keskiarvoa parempi itsetunto. Mua on monet kerrat moitittukin siitä, että itsetuntoni on turhan horjumaton ja olen liian vahvasti ihan vain oma itseni.

        Monia ihmisiä tuntuu kovasti ahdistavan se, kun toinen ihminen on oma itsensä, tämä minä olen ota tai jätä. Mielipiteissäni olen monesti tehnyt kompromisseja ja muuttanut niitä uusien tietojen valossa. Vaan itseäni en ole muuttanut, minä vain olen minä ja tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, mitä en halua, mikä vaikuttaa minuun mitenkin. Mä olen kuulemma välillä raivostuttavankin tasapainoinen ja sinut itseni kanssa. Toisaalta siitä tulee kuulemma myös rauhallinen ja turvallinen olo, kun mua ei juuri mikään horjuta.

        Samapa se mitä sinä minun ujoudestani kuvittelet, ei se lopulta muuta minun eläämäni mihinkään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että sinä Kynis kuvittelet voivasi määritellä niitä ihmisiä, jotka eivät ole yhtä paljon itsensä kanssa tasapainossa. Se nostaa suojeluvaistoni pintaan ja minun tekisi mieleni ottaa siipieni suojaan ne, joita sinä jatkuvasti kiusaat ja painostat.


      • Anonyymi

        Ahaa!
        Sitä ruvettiin taas kerran kyökkipsykologiksi. Siitäkin huolimatta, että psykologia on (sinun mielestäsi) täysin huuhaatiedettä! Niin sitä vaan sorrutaan psykologisointiin ja vastaväittäjän diagnosointiin, heti, kun muut argumentit loppuvat, hehehee...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo heikko itsetunto on hauska diagnoosi. Itse tiedän itselläni olevan aika roimastikin keskiarvoa parempi itsetunto. Mua on monet kerrat moitittukin siitä, että itsetuntoni on turhan horjumaton ja olen liian vahvasti ihan vain oma itseni.

        Monia ihmisiä tuntuu kovasti ahdistavan se, kun toinen ihminen on oma itsensä, tämä minä olen ota tai jätä. Mielipiteissäni olen monesti tehnyt kompromisseja ja muuttanut niitä uusien tietojen valossa. Vaan itseäni en ole muuttanut, minä vain olen minä ja tiedän tasan tarkkaan mitä haluan, mitä en halua, mikä vaikuttaa minuun mitenkin. Mä olen kuulemma välillä raivostuttavankin tasapainoinen ja sinut itseni kanssa. Toisaalta siitä tulee kuulemma myös rauhallinen ja turvallinen olo, kun mua ei juuri mikään horjuta.

        Samapa se mitä sinä minun ujoudestani kuvittelet, ei se lopulta muuta minun eläämäni mihinkään. Ainoa mikä ärsyttää on se, että sinä Kynis kuvittelet voivasi määritellä niitä ihmisiä, jotka eivät ole yhtä paljon itsensä kanssa tasapainossa. Se nostaa suojeluvaistoni pintaan ja minun tekisi mieleni ottaa siipieni suojaan ne, joita sinä jatkuvasti kiusaat ja painostat.

        Hän kirjoitti jälleen itsestään. On kertonut kuinka kärsii pahasta ahdistuneisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kirjoitti jälleen itsestään. On kertonut kuinka kärsii pahasta ahdistuneisuudesta.

        No sitten on ihan ymmärrettävää, että vahvan itsetunnon omaavat ihmiset ärsyttävät ja heitä täytyy yrittää kiusata. Paradoksaalista kylläkin, sillä vahvalla itsetunnolla varustettu ei ole niistä yrityksistä millänsäkään ja se tietysti raivostuttaa sitten vielä entistä enemmän. No se selittää ainakin osan tuosta valtavasta "feministivihasta" ja katkeruudesta.

        Aloittaja leimaa aina feministeiksi kaikki häntä vastustavat, täysin riippumatta näiden todellisesta feministisyydestä. Feminismi on hänelle pelkkä haukkumissana, jolla ei lopulta ole mitään tekoa yhdenkään -ismin kanssa. Aivan yhtä hyvin hän voisi haukkua tyhmäksi tai rumaksi, tarkoitus on täysin sama. Hän myös huutaa jatkuvasti NORMAALIA, joka tietysti on vain toinen tapa ilmaista "olet epänormaali", joka tietysti taas ihan puhtaasti haukkumista. Näissä alotuksissa on alottajalta aina enemmän haukkumista kuin rakkikoiran viikossa.

        Mä itse vietän tosi paljon aikaa "epänormaalien" ihmisten kanssa. Ihmisten, jotka ovat lähes koko ikänsä kuunnelleet juuri tuollaista haukkumista ja painostamista, jota aloittaja aina harrastaa. Juuri tuollaista "kannustusta" olla olematta mitä on ja kuinka on "oikeus" olla sitä mitä muut tahtovat. Aloittajan tyyli on ihan tavattoman julma ja ilkeä tapa muka kohteliaasti ja sivistyneesti paimentaa "epänormaalit" ruotuun eli siihen järjestykseen, joka aloittajan mielestä on normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on ihan ymmärrettävää, että vahvan itsetunnon omaavat ihmiset ärsyttävät ja heitä täytyy yrittää kiusata. Paradoksaalista kylläkin, sillä vahvalla itsetunnolla varustettu ei ole niistä yrityksistä millänsäkään ja se tietysti raivostuttaa sitten vielä entistä enemmän. No se selittää ainakin osan tuosta valtavasta "feministivihasta" ja katkeruudesta.

        Aloittaja leimaa aina feministeiksi kaikki häntä vastustavat, täysin riippumatta näiden todellisesta feministisyydestä. Feminismi on hänelle pelkkä haukkumissana, jolla ei lopulta ole mitään tekoa yhdenkään -ismin kanssa. Aivan yhtä hyvin hän voisi haukkua tyhmäksi tai rumaksi, tarkoitus on täysin sama. Hän myös huutaa jatkuvasti NORMAALIA, joka tietysti on vain toinen tapa ilmaista "olet epänormaali", joka tietysti taas ihan puhtaasti haukkumista. Näissä alotuksissa on alottajalta aina enemmän haukkumista kuin rakkikoiran viikossa.

        Mä itse vietän tosi paljon aikaa "epänormaalien" ihmisten kanssa. Ihmisten, jotka ovat lähes koko ikänsä kuunnelleet juuri tuollaista haukkumista ja painostamista, jota aloittaja aina harrastaa. Juuri tuollaista "kannustusta" olla olematta mitä on ja kuinka on "oikeus" olla sitä mitä muut tahtovat. Aloittajan tyyli on ihan tavattoman julma ja ilkeä tapa muka kohteliaasti ja sivistyneesti paimentaa "epänormaalit" ruotuun eli siihen järjestykseen, joka aloittajan mielestä on normaali.

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten on ihan ymmärrettävää, että vahvan itsetunnon omaavat ihmiset ärsyttävät ja heitä täytyy yrittää kiusata. Paradoksaalista kylläkin, sillä vahvalla itsetunnolla varustettu ei ole niistä yrityksistä millänsäkään ja se tietysti raivostuttaa sitten vielä entistä enemmän. No se selittää ainakin osan tuosta valtavasta "feministivihasta" ja katkeruudesta.

        Aloittaja leimaa aina feministeiksi kaikki häntä vastustavat, täysin riippumatta näiden todellisesta feministisyydestä. Feminismi on hänelle pelkkä haukkumissana, jolla ei lopulta ole mitään tekoa yhdenkään -ismin kanssa. Aivan yhtä hyvin hän voisi haukkua tyhmäksi tai rumaksi, tarkoitus on täysin sama. Hän myös huutaa jatkuvasti NORMAALIA, joka tietysti on vain toinen tapa ilmaista "olet epänormaali", joka tietysti taas ihan puhtaasti haukkumista. Näissä alotuksissa on alottajalta aina enemmän haukkumista kuin rakkikoiran viikossa.

        Mä itse vietän tosi paljon aikaa "epänormaalien" ihmisten kanssa. Ihmisten, jotka ovat lähes koko ikänsä kuunnelleet juuri tuollaista haukkumista ja painostamista, jota aloittaja aina harrastaa. Juuri tuollaista "kannustusta" olla olematta mitä on ja kuinka on "oikeus" olla sitä mitä muut tahtovat. Aloittajan tyyli on ihan tavattoman julma ja ilkeä tapa muka kohteliaasti ja sivistyneesti paimentaa "epänormaalit" ruotuun eli siihen järjestykseen, joka aloittajan mielestä on normaali.

        Jep, ja yksi olennainen juttu on se, että hänen näkemyksensä mukaan feministit ovat aina naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja yksi olennainen juttu on se, että hänen näkemyksensä mukaan feministit ovat aina naisia.

        En toki. Tiedän, että minikry on mennyt pienen miesväestön kohdalla pitkälle. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ja yksi olennainen juttu on se, että hänen näkemyksensä mukaan feministit ovat aina naisia.

        No sitä en itse ole huomannut. Hän haukkuu ja vähättelee (suorastaa kuohitsee) myös feministisesti ajattelevia miehiä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En toki. Tiedän, että minikry on mennyt pienen miesväestön kohdalla pitkälle. 🌹👀

        Eli että oikeasti he eivät ole feministejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä en itse ole huomannut. Hän haukkuu ja vähättelee (suorastaa kuohitsee) myös feministisesti ajattelevia miehiä.

        Toki, mutta silloin kynis purkaa kiukkuaan hyökkäämällä henkilöön itseensä kiinni, esim vähättelemällä kirjoittajan älykkyyttä tai mielenterveyttä. Kun taas ne kirjoittajat ( = kaikki anonyymit kirjoittajat), joiden olettaa olevan naisia, edustavat hänelle feminismiä.

        Erimielisten miesten, esimerkiksi feministimiesten mielipiteet taas johtuvat kaikki mimicrystä, eli ne vain esittävät, ja oikeasti ovat kuin hän. ;D


    • Anonyymi

      Aloituksessa annetaan ymmärtää, että itseään auliisti esittelevät naiset olisivat sitä halutuinta A-kastia avioliittoon.
      Kuitenkin reaalimaailmassa tuntuu miesväestössä elävän vallalla ajatus, että "ilolinnusta ei tehdä vaimoa".

      Ilolintuna iso osa miehistä tuntuu pitävän naisia, jotka estoitta esittelevät vartaloaan esim. sosiaalisen median palveluissa. Ja sellaisia naisia, jotka nauttivat irtoseksistä.

      Harvoin on kuullut missään yhteydessä miesten suurin joukoin haaveilevan, että voi kun löytyisi vaimo jonka elimen kaikki muutkin miehet olisi nähneet.

      • Anonyymi

        Tuo miesten keskuudessa yleinen ajattelutapa on meille feministeille myös hyvä asia, sillä se paljastaa hyvin nopeasti, kuka mies kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa ja kuka ei.

        Mies, joka suhtautuu naisen seksuaalisuuteen eri säännöillä kuin miehen seksuaalisuuteen, ei ole tasa-arvon kannattaja. Nyt ei siis puhuta mistään tietystä käyttäytymisestä vaan siitä, onko miehen käyttäytymiselle eri säännöt kuin naisten. Monien miesten (ja naistenkin) mielestä on eri säännöt. Tässä kulttuurissa vaatii vaivannäköä löytää tasa-arvoa kannattava mies.

        Toisaalta eivätpä monet naisetkaan kannata tasa-arvoa, joten kaikille naisille ei ole mikään ongelma, ettei mieskään kannata tasa-arvoa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo miesten keskuudessa yleinen ajattelutapa on meille feministeille myös hyvä asia, sillä se paljastaa hyvin nopeasti, kuka mies kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa ja kuka ei.

        Mies, joka suhtautuu naisen seksuaalisuuteen eri säännöillä kuin miehen seksuaalisuuteen, ei ole tasa-arvon kannattaja. Nyt ei siis puhuta mistään tietystä käyttäytymisestä vaan siitä, onko miehen käyttäytymiselle eri säännöt kuin naisten. Monien miesten (ja naistenkin) mielestä on eri säännöt. Tässä kulttuurissa vaatii vaivannäköä löytää tasa-arvoa kannattava mies.

        Toisaalta eivätpä monet naisetkaan kannata tasa-arvoa, joten kaikille naisille ei ole mikään ongelma, ettei mieskään kannata tasa-arvoa.

        🦄

        Biologinen erilaisuus ei ole tasa-arvon vastainen.

        Nainen on krantumpi valintatilanteessa kuin mies. Ero on biologislähtöinen sopeuma ja johtuu alkujaan siitä, että nainen voi saada vain noin yhden lapsen 1½ vuodessa, mies lukuisia lapsia samassa ajassa.

        Naisen suurin lisääntymisetu saavutetaan parittelemalla mahdollisimman laadukkaan miehen kanssa, miehen parittelemalla mahdollisimman monen naisen kanssa. Keskimääräistä eroa ei voi poistaa ideologialla.

        Evoluutio ei noudata mitään muuta sääntöä kuin lisääntymisetua. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo miesten keskuudessa yleinen ajattelutapa on meille feministeille myös hyvä asia, sillä se paljastaa hyvin nopeasti, kuka mies kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa ja kuka ei.

        Mies, joka suhtautuu naisen seksuaalisuuteen eri säännöillä kuin miehen seksuaalisuuteen, ei ole tasa-arvon kannattaja. Nyt ei siis puhuta mistään tietystä käyttäytymisestä vaan siitä, onko miehen käyttäytymiselle eri säännöt kuin naisten. Monien miesten (ja naistenkin) mielestä on eri säännöt. Tässä kulttuurissa vaatii vaivannäköä löytää tasa-arvoa kannattava mies.

        Toisaalta eivätpä monet naisetkaan kannata tasa-arvoa, joten kaikille naisille ei ole mikään ongelma, ettei mieskään kannata tasa-arvoa.

        🦄

        Ehdottomasti on hyvä asia, että ihminen tekee heti tutustumisen alussa selväksi kantansa tasa-arvoon. Jos potentiaalinen kumppaniehdokas alkaisi määräilemään esim. pukeutumista, tulisi kuva että tämä yrittäisi hallita toisen vartaloa, koska kokisi sen oikeudekseen ja omaisuudekseen.

        Toisille on OK että kumppani on myös "omistaja". Toiset taas kaipaavat sitä tasa-arvoista kumppanuutta, jossa pelisäännöt on molemmille samat.

        Tällä palstalla hämmentää usein esitetty mielipidekombo, että naisten pitäisi harjoittaa enemmän irtoseksiä useampien miesten kanssa - mutta samaan aikaan naisilla ei saisi olla seksihistoriaa, jotta olisivat kelpoisia parisuhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti on hyvä asia, että ihminen tekee heti tutustumisen alussa selväksi kantansa tasa-arvoon. Jos potentiaalinen kumppaniehdokas alkaisi määräilemään esim. pukeutumista, tulisi kuva että tämä yrittäisi hallita toisen vartaloa, koska kokisi sen oikeudekseen ja omaisuudekseen.

        Toisille on OK että kumppani on myös "omistaja". Toiset taas kaipaavat sitä tasa-arvoista kumppanuutta, jossa pelisäännöt on molemmille samat.

        Tällä palstalla hämmentää usein esitetty mielipidekombo, että naisten pitäisi harjoittaa enemmän irtoseksiä useampien miesten kanssa - mutta samaan aikaan naisilla ei saisi olla seksihistoriaa, jotta olisivat kelpoisia parisuhteeseen.

        Oma ja jyrkkä näkemykseni on, että naisen runsas seksihistoria ei tee häntä kelpaamattomaksi puolisoksi, ja että yhdessä ollessa noudatetaan tasa-arvoa, joko yksi- tai moniavioisuutta tai promiskuiteettia, jolloin kummallakin on samat oikeudet. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oma ja jyrkkä näkemykseni on, että naisen runsas seksihistoria ei tee häntä kelpaamattomaksi puolisoksi, ja että yhdessä ollessa noudatetaan tasa-arvoa, joko yksi- tai moniavioisuutta tai promiskuiteettia, jolloin kummallakin on samat oikeudet. 🌹👀

        Hienoa!

        Varmasti kuitenkin tiedostat, että valitettavan suuri osa miesväestöstä ei jaa näkemystäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa!

        Varmasti kuitenkin tiedostat, että valitettavan suuri osa miesväestöstä ei jaa näkemystäsi.

        Unohdat mimicryn. Luonnossa yleisen ilmiön. Ihminen harrastaa sitä myös suullisesti, tekeytyy vastakkaisen sukupuolen haluamaksi. Mutta toden viestin tuoja ammutaan. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Unohdat mimicryn. Luonnossa yleisen ilmiön. Ihminen harrastaa sitä myös suullisesti, tekeytyy vastakkaisen sukupuolen haluamaksi. Mutta toden viestin tuoja ammutaan. 🌹👀

        Siis että miesväestö tekeytyy naisille haluttavammaksi esittäen mielipidettä, ettei naisella sovi olla seksuaalihistoriaa?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Unohdat mimicryn. Luonnossa yleisen ilmiön. Ihminen harrastaa sitä myös suullisesti, tekeytyy vastakkaisen sukupuolen haluamaksi. Mutta toden viestin tuoja ammutaan. 🌹👀

        Sun viesti suurin ongelma on se, että sanot kannustavasi rohkeuteen, mutta et anna ihmiselle vapautta itse tuntea mikä hänestä on rohkeaa. Sinä kerrot mikä on rohkeutta ja mikä ei.

        Sen sijaan, että yrittäisit aidosti auttaa ihmistä tunnistamaan ne omat tunteensa ja miettimään miksi hän tuntee niin, sinä sanelet mitä hän tuntee. Et pyri todellisuudessa antamaan ihmiselle lupaa ja oikeutta toimia siten miten hän itse tahtoo. Sinun lupasi ja oikeutesi kohdistuu sinun omiin toiveisiisi, ei sen toisen ihmisen toiveisiin.

        Olet oikeassa. sinä et pakota etkä vaadi. Sinä vain jätät huomioimatta ja kannustamatta siihen toiseen suuntaan, jos se on se mikä toisesta parhaalta tuntuu. Sinä et ole puolueeton ja tasapuolinen. Sinä et kannusta ihmistä tuntemaan itseään ja kunnioittamaan itseään ja arvostamaan itseään.

        Sanot tunnistavasi keskimääräisen ja ääripäät, mutta kannustat vain oman näkemyksesi mukaan keskimääräiseen. Yrität paimentaa myös oman näkemyksesi mukaan marginaalia kohti keskiarvoa, sen sijaan että kannustaisit myös marginaalia olemaan rohkeasti oma itsensä. Tiedostat, että "marginaali" ei tule tuntemaan oaan hyväksi siellä "keskiarvossa", mutta silti painostat heitä sinne sanoillasi. Haukut "marginaalia" epänormaaliksi, korostamalla kuinka "keskimäärä" on niin valtavan normaali. Tämäkin ketju on täynnä tuota sinun normaalilla haukkumistasi ja leimaamistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun viesti suurin ongelma on se, että sanot kannustavasi rohkeuteen, mutta et anna ihmiselle vapautta itse tuntea mikä hänestä on rohkeaa. Sinä kerrot mikä on rohkeutta ja mikä ei.

        Sen sijaan, että yrittäisit aidosti auttaa ihmistä tunnistamaan ne omat tunteensa ja miettimään miksi hän tuntee niin, sinä sanelet mitä hän tuntee. Et pyri todellisuudessa antamaan ihmiselle lupaa ja oikeutta toimia siten miten hän itse tahtoo. Sinun lupasi ja oikeutesi kohdistuu sinun omiin toiveisiisi, ei sen toisen ihmisen toiveisiin.

        Olet oikeassa. sinä et pakota etkä vaadi. Sinä vain jätät huomioimatta ja kannustamatta siihen toiseen suuntaan, jos se on se mikä toisesta parhaalta tuntuu. Sinä et ole puolueeton ja tasapuolinen. Sinä et kannusta ihmistä tuntemaan itseään ja kunnioittamaan itseään ja arvostamaan itseään.

        Sanot tunnistavasi keskimääräisen ja ääripäät, mutta kannustat vain oman näkemyksesi mukaan keskimääräiseen. Yrität paimentaa myös oman näkemyksesi mukaan marginaalia kohti keskiarvoa, sen sijaan että kannustaisit myös marginaalia olemaan rohkeasti oma itsensä. Tiedostat, että "marginaali" ei tule tuntemaan oaan hyväksi siellä "keskiarvossa", mutta silti painostat heitä sinne sanoillasi. Haukut "marginaalia" epänormaaliksi, korostamalla kuinka "keskimäärä" on niin valtavan normaali. Tämäkin ketju on täynnä tuota sinun normaalilla haukkumistasi ja leimaamistasi.

        Muistetaan nyt sekin että aloittaja pitää esimerkiksi homoseksuaalisuutta poikkeamana josta pitää kannustaa ihmisiä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan nyt sekin että aloittaja pitää esimerkiksi homoseksuaalisuutta poikkeamana josta pitää kannustaa ihmisiä pois.

        Edellä koskee aikalailla kaikkea aloittajan kirjoittamaa. Hänen tekstinsä on voimakkaassa ristiriidassa sen kanssa mitä hän sanoo ajavansa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Biologinen erilaisuus ei ole tasa-arvon vastainen.

        Nainen on krantumpi valintatilanteessa kuin mies. Ero on biologislähtöinen sopeuma ja johtuu alkujaan siitä, että nainen voi saada vain noin yhden lapsen 1½ vuodessa, mies lukuisia lapsia samassa ajassa.

        Naisen suurin lisääntymisetu saavutetaan parittelemalla mahdollisimman laadukkaan miehen kanssa, miehen parittelemalla mahdollisimman monen naisen kanssa. Keskimääräistä eroa ei voi poistaa ideologialla.

        Evoluutio ei noudata mitään muuta sääntöä kuin lisääntymisetua. 🌹👀

        Juuri tuosta syystä naisen ei ole tarkoituksenmukaista näytellä sukuelimiään muille, kuin sille "mahdollisimman laadukkaalle" miehelle, josta hän toivoo lastensa isää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis että miesväestö tekeytyy naisille haluttavammaksi esittäen mielipidettä, ettei naisella sovi olla seksuaalihistoriaa?

        Luuserisovinistit eivät ole miesväestö, yhtä pieni fraktio kuin feministitkin. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa!

        Varmasti kuitenkin tiedostat, että valitettavan suuri osa miesväestöstä ei jaa näkemystäsi.

        Tämä ei ole ongelma sellaisille naisille tai miehille, jotka eivät vaadi puolisoltaan jyrkän tasa-arvoista kohtelua.

        Meidän tasa-arvon kannattajien sen sijaan täytyy seuloa seuramme tarkasti, jotta löydämme samojen arvojen mukaan eläviä ihmisiä.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan nyt sekin että aloittaja pitää esimerkiksi homoseksuaalisuutta poikkeamana josta pitää kannustaa ihmisiä pois.

        En missään tapauksessa. Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellä koskee aikalailla kaikkea aloittajan kirjoittamaa. Hänen tekstinsä on voimakkaassa ristiriidassa sen kanssa mitä hän sanoo ajavansa.

        Vastineesi perustuu väärään tietoon. Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Vastineesi perustuu väärään tietoon. Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin. 🌹👀

        Mitä sinä minulle tuota kohdistat? Minä en ole puhunut homoista mitään. Kohdista puheesi hänelle, joka puhui.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä minulle tuota kohdistat? Minä en ole puhunut homoista mitään. Kohdista puheesi hänelle, joka puhui.

        Kerroin sekä hänelle, jolta väärän tietosi sait, että myös varmuuden vuoksi sinulle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kerroin sekä hänelle, jolta väärän tietosi sait, että myös varmuuden vuoksi sinulle. 🌹👀

        Eli teit oletuksen, että minua tarvitsisi ohjeistaa, vaikka olin jo tuossa vastauksesani selvästi ilmaissut, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa sinun mielipiteesi homoista. Ihanan alentuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis että miesväestö tekeytyy naisille haluttavammaksi esittäen mielipidettä, ettei naisella sovi olla seksuaalihistoriaa?

        Loogista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistetaan nyt sekin että aloittaja pitää esimerkiksi homoseksuaalisuutta poikkeamana josta pitää kannustaa ihmisiä pois.

        Sellaista "tasa-arvon" kannattamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista "tasa-arvon" kannattamista.

        En ole sanonut näin vaan nain:

        Vastineesi perustuu väärään tietoon. Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin.

        On kolmas kerta, kun yritän kumota väärän tiedon tässä ketjussa, mutta oikea tieto ei mene perille. Alkuperäisen huhun levittäjä joko erehtyy tai puhuu tahallaan todellisuuden vastaista.🌹👀


    • Anonyymi

      Olet julistanut kuinka naistoimittajien ja missien pitäisi esiintyä alapää paljaana. Olet myös sanonut mm. että tatuoinnin ottaneet naiset ovat pilaantuneita.
      Nainen -sanan sijaan käytät feministi -sanaa, johon ammenatkin kaiken kaunasi, vihasi ja halveksuntasi. Sivuutat samalla täysin, että nykyään suuri osa feministeistä on miehiä, sillä se ei sovi agendaasi. Feministien suurimpia saavutuksia onkin, että nykyään tasa-arvo on edes teoriassa yleisesti hyväksytty arvo.

      https://anna.fi/ihmiset/kolme-miesta-kertoo-miksi-he-ovat-feministeja-feminismi-vapauttaa-myos-miehet-olemaan-omia-itsejaan

      • Anonyymi

        Onhan se ollut paljon tapetilla, että nykyään pojilla ja miehillä on enemmän vapautta olla herkkiä niin halutessaan. Feminismin myötä naisten vahvistuminen on luonut ympäristön, jossa miesten ei enää tarvitse olla kylmiä, tunteettomia ja padota tunteita sisälleen. Saa itkeä, rakastaa ja puhua tunteistaan ilman että lytätään.

        Etenkin nuorissa miehissä on paljon feministeiksi itseään tituleeraavia. Heille se ei ole mikään kauhistus, että naiset ovat vahvoja. Heille se on helpottavaa, ettei tarvitse olla "mies talossa" vaan kumppanin kanssa ollaan tasa-arvoisia.


      • Jos toimittajat, taitoluistelijat, missit, balettitanssijat ja monet muut antaisivat kauneimpansa näkyä, olisin todella iloinen, mutten ole ketään käskenyt, en kehottanut.

        Olen lausunut, että nainen voi myös näyttää kauneintaan muille, mutta epäilen, etteivät halua näyttää säälistä, vaan ainoastaan MIELLYTTÄVILLE miehille. En ole kehottanut siinäkään, vaan sanonut, että niin VOI tehdä, jos ITSE haluaa. Olen myös sanonut, että jos ei halua, ei tarvitse. Vain nainen itse päättää.

        Olen myös sanonut että näin voi herttailla, mutta ei ole pakko. Olen ollut havaitsevinani, että feministit eivät herttaile millään muullakaan tavalla

        Julkisesti toimivalle ei ole mahdollista valita, joten hän hän joko paljastaa kauneimpansa kaikille tai ei kellekään.

        Näen selkeän eron feministin ja normaali-ihmisen välillä. Normaali ihminen nykyisin kannattaa tasa-arvoa, feministinen ideologia perustuu vihaan ja katkeruuteen miehiä kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijaan. 🌹👀

        Ajatus, että feministejä olisi runsaasti on toiveen luoma kuvitelma. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ollut paljon tapetilla, että nykyään pojilla ja miehillä on enemmän vapautta olla herkkiä niin halutessaan. Feminismin myötä naisten vahvistuminen on luonut ympäristön, jossa miesten ei enää tarvitse olla kylmiä, tunteettomia ja padota tunteita sisälleen. Saa itkeä, rakastaa ja puhua tunteistaan ilman että lytätään.

        Etenkin nuorissa miehissä on paljon feministeiksi itseään tituleeraavia. Heille se ei ole mikään kauhistus, että naiset ovat vahvoja. Heille se on helpottavaa, ettei tarvitse olla "mies talossa" vaan kumppanin kanssa ollaan tasa-arvoisia.

        Eivät ns. vahvat naiset ole miesten silmissä vahvoja, vaan parantumattomia riitelijöitä, kverulantteja ja reppanoita. NORMAALIT naiset taas ovat miellyttäviä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät ns. vahvat naiset ole miesten silmissä vahvoja, vaan parantumattomia riitelijöitä, kverulantteja ja reppanoita. NORMAALIT naiset taas ovat miellyttäviä. 🌹👀

        Sinulla taas on jatkuva tarve lokeroida, määritellä ja haukkua ihmisiä. NORMAALI on sinun leimakirveesi ja kaikki "epänormaali" se mitä sinä haukut. Sinä määrität normaalin ja epänormaalius on kaikkea kamalaa hirveää ja kammottavaa ja sitä saa vapaasti haukkua ja halventaa. Sun omat tekstisi ovat täynnä vihaa ja halveksuntaa ja ihmettelet, kun niitä ei oteta ilolla vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla taas on jatkuva tarve lokeroida, määritellä ja haukkua ihmisiä. NORMAALI on sinun leimakirveesi ja kaikki "epänormaali" se mitä sinä haukut. Sinä määrität normaalin ja epänormaalius on kaikkea kamalaa hirveää ja kammottavaa ja sitä saa vapaasti haukkua ja halventaa. Sun omat tekstisi ovat täynnä vihaa ja halveksuntaa ja ihmettelet, kun niitä ei oteta ilolla vastaan.

        Eivät kaikki vähemmistöt ole epänormaaleja, ortodoksit, liikuntavammaiset, homot ja monet muut, mutta feministit ovat. Sitä paitsi monet kamalat asiat ovat valitettavasti ihan normaaleja, kuten sairaudet, sodat, köyhyys sun muut. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät kaikki vähemmistöt ole epänormaaleja, ortodoksit, liikuntavammaiset, homot ja monet muut, mutta feministit ovat. Sitä paitsi monet kamalat asiat ovat valitettavasti ihan normaaleja, kuten sairaudet, sodat, köyhyys sun muut. 🌹👀

        Taas sinä määrität mikä on normaalia. NORMAALI on leimakirveesi. Mitä normaalia on yhdessäkään uskonnossa? Mikä niissä on erityisen normaalia? Mihin verrattuna liikuntavammaisuus on normaalia? Kuinka normaalia liikuntavammaisuus luonnossa on?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät kaikki vähemmistöt ole epänormaaleja, ortodoksit, liikuntavammaiset, homot ja monet muut, mutta feministit ovat. Sitä paitsi monet kamalat asiat ovat valitettavasti ihan normaaleja, kuten sairaudet, sodat, köyhyys sun muut. 🌹👀

        Mistä me muuten tiedämme miten epänormaalia fenimismi on vaikkapa luonnossa?

        En ole vielä nähnyt tutkimusta missä määrin vaikkapa hyttyset ovat tai ovat olematta feministejä. Pitävätkö naarashyttyset itseään uroshyttysiä ylempiarvoisina tai toisinpäin vai arvottavatko ne toisensa samalle tasolle. Minulla ei ole aavistustakaan.

        Tai vaikka muurahaiset tai mehiläiset - kuinka korkealle ne mahtavat arvottaa urokset eli kuhnurit? Jos niiden pitäisi valita pelastaako uros vai naaraspuoleisia toukkia, niin kumpiakohan ne mahtavat ennemmin pelastaa? Minulla ei ole aavistustakaan, mutta se olisi ihan mielenkiintoista tietää.

        Entä leijonanaaraat - miten ne lopulta mahtavat sen uroksen arvottaa? Mistä ihmeestä me sitä lopulta tiedämme?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät kaikki vähemmistöt ole epänormaaleja, ortodoksit, liikuntavammaiset, homot ja monet muut, mutta feministit ovat. Sitä paitsi monet kamalat asiat ovat valitettavasti ihan normaaleja, kuten sairaudet, sodat, köyhyys sun muut. 🌹👀

        Kerropa esimerkiksi miten tässä linkissä olevat miehet ovat epänormaaleja?

        https://anna.fi/ihmiset/kolme-miesta-kertoo-miksi-he-ovat-feministeja-feminismi-vapauttaa-myos-miehet-olemaan-omia-itsejaan

        Vihaavatko hekin miehiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä määrität mikä on normaalia. NORMAALI on leimakirveesi. Mitä normaalia on yhdessäkään uskonnossa? Mikä niissä on erityisen normaalia? Mihin verrattuna liikuntavammaisuus on normaalia? Kuinka normaalia liikuntavammaisuus luonnossa on?

        Hänen näkemyksensä mukaan on täysin normaalia ja ilmeisesti tavallistakin jutustella kahvipöydässä naisen kanssa ja samalla pitää sormea tämän vaginassa. Jos tämän kyseenalaistaa, on harhainen ja epänormaali.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos toimittajat, taitoluistelijat, missit, balettitanssijat ja monet muut antaisivat kauneimpansa näkyä, olisin todella iloinen, mutten ole ketään käskenyt, en kehottanut.

        Olen lausunut, että nainen voi myös näyttää kauneintaan muille, mutta epäilen, etteivät halua näyttää säälistä, vaan ainoastaan MIELLYTTÄVILLE miehille. En ole kehottanut siinäkään, vaan sanonut, että niin VOI tehdä, jos ITSE haluaa. Olen myös sanonut, että jos ei halua, ei tarvitse. Vain nainen itse päättää.

        Olen myös sanonut että näin voi herttailla, mutta ei ole pakko. Olen ollut havaitsevinani, että feministit eivät herttaile millään muullakaan tavalla

        Julkisesti toimivalle ei ole mahdollista valita, joten hän hän joko paljastaa kauneimpansa kaikille tai ei kellekään.

        Näen selkeän eron feministin ja normaali-ihmisen välillä. Normaali ihminen nykyisin kannattaa tasa-arvoa, feministinen ideologia perustuu vihaan ja katkeruuteen miehiä kohtaan ja pyrkii ylivaltaan tasa-arvon sijaan. 🌹👀

        Ajatus, että feministejä olisi runsaasti on toiveen luoma kuvitelma. 🌹👀

        Minuakin ilahduttaisi, jos esimerkiksi jalkapalloa pelaavat miehet olisivat alapää paljaana. Suorastaan riemastuttaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin ilahduttaisi, jos esimerkiksi jalkapalloa pelaavat miehet olisivat alapää paljaana. Suorastaan riemastuttaisi.

        Tuli mieleeni yksi sana ... AUTS! 😂

        Vaan siis kyllä se olisi ilahduttavaa. Tosin ei ehkä ihan jatkuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen näkemyksensä mukaan on täysin normaalia ja ilmeisesti tavallistakin jutustella kahvipöydässä naisen kanssa ja samalla pitää sormea tämän vaginassa. Jos tämän kyseenalaistaa, on harhainen ja epänormaali.

        Kyllä, hän määrittää mikä on NORMAALIA ja katsoo oikeudekseen haukkua ja pilkata kaikkea muuta. Vaikka jätettäisiin kokonaan huomiotta hänen näkemyksensä normaalista, niin hänen tapansa jatkuvasti nimitellä ja haukkua olisi silti äärimmäisen huonoa käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni yksi sana ... AUTS! 😂

        Vaan siis kyllä se olisi ilahduttavaa. Tosin ei ehkä ihan jatkuvasti.

        Tyttöjen toiveet menkööt perille miehille. 👀🌹


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tyttöjen toiveet menkööt perille miehille. 👀🌹

        Tuskinpa. Miehet katoisivat katsomoista.

        Miehet ovat niin estyneitä oman seksuaalisuutensa suhteen nykyään. He alattelisivat heti olevansa homoja, jos katselisivat innoissaan munasillasn pallon perässä kirmailevia ja toisiaan halailevia miehiä.

        Toista se oli antiikin aikana. Silloin miehetkin olivat paljon vapautuneempia. Silloin urheiltiin aina munasillaan. Painikin olisi parhaimmillaan kun öljytyt miehet ähkisivät munasillaan toistensa päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa. Miehet katoisivat katsomoista.

        Miehet ovat niin estyneitä oman seksuaalisuutensa suhteen nykyään. He alattelisivat heti olevansa homoja, jos katselisivat innoissaan munasillasn pallon perässä kirmailevia ja toisiaan halailevia miehiä.

        Toista se oli antiikin aikana. Silloin miehetkin olivat paljon vapautuneempia. Silloin urheiltiin aina munasillaan. Painikin olisi parhaimmillaan kun öljytyt miehet ähkisivät munasillaan toistensa päällä.

        No niin. Miehet ovat kauhean estyneitä. Eivät uskalla esitellä peräreikäänsäkään. Luulevat heti olevansa homoja. Ei kai kenenkään oma seksuaalinen suuntautuneisuus voi olla kiinni jonkun mahdollisen katselijan seksuaalisesta suuntautuneisuudesta? Ei heteromies muutu homoksi, jos joku homo katsoo hänen peräreikäänsä. Ei siinä ole mitään seksuaalista. Se on herttaista ja kaunista.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tyttöjen toiveet menkööt perille miehille. 👀🌹

        Älä tytöttele siinä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät kaikki vähemmistöt ole epänormaaleja, ortodoksit, liikuntavammaiset, homot ja monet muut, mutta feministit ovat. Sitä paitsi monet kamalat asiat ovat valitettavasti ihan normaaleja, kuten sairaudet, sodat, köyhyys sun muut. 🌹👀

        Pilluntuijottelijat ovat epänormaaleista epänormaaleimpia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilluntuijottelijat ovat epänormaaleista epänormaaleimpia.

        Mies, joka kiinnittää huomiota naisen kauneuteen ja varsinkin sukupuolielinten kauneuteen, on normaali. Joka ei näe kauneutta ja kiihotu nähdessään, kärsii vaikeasta toimintahäiriöstä. Pitää käydä lääkärissä selvittämässä, mistä johtuu.

        Samoin nainen, joka ei jostakin syystä arvosta omien sukupuolielimiensä kauneutta, kärsii sisäistyneestä ikimuistoisesta sortoperinteestä tai on muuten ulkonäöstään alemmuudentuntoinen. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pilluntuijottelijat ovat epänormaaleista epänormaaleimpia.

        Naiset, jotka nimittävät kauneimpansa ihailua tuijottamiseksi, ovat hyvin estyneitä, ehkä koko ikänsä. Parantuminen on epätodennäköistä, mutta joissakin tapauksissa kyllä mahdollista. 🌹🎂


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Mies, joka kiinnittää huomiota naisen kauneuteen ja varsinkin sukupuolielinten kauneuteen, on normaali. Joka ei näe kauneutta ja kiihotu nähdessään, kärsii vaikeasta toimintahäiriöstä. Pitää käydä lääkärissä selvittämässä, mistä johtuu.

        Samoin nainen, joka ei jostakin syystä arvosta omien sukupuolielimiensä kauneutta, kärsii sisäistyneestä ikimuistoisesta sortoperinteestä tai on muuten ulkonäöstään alemmuudentuntoinen. 🌹👀

        Juuri päinvastoin. Vain epänormaali mies jumaloi naisten sukuelimiä ja palvoo niiden kauneutta. Tällaisille miehille kuten sinä nainen = hänen sukuelimensä. Naisen oma mielestäsi "väärä" ajattelu tekee hänen "kauneimmastaan" epänormaalin ja huonon = feministi.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Naiset, jotka nimittävät kauneimpansa ihailua tuijottamiseksi, ovat hyvin estyneitä, ehkä koko ikänsä. Parantuminen on epätodennäköistä, mutta joissakin tapauksissa kyllä mahdollista. 🌹🎂

        Anteeksi väärä emoji. Piti olla 🌹👀. Kuvaa naisen kauneinta ja sen katselua ihaillen.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Mies, joka kiinnittää huomiota naisen kauneuteen ja varsinkin sukupuolielinten kauneuteen, on normaali. Joka ei näe kauneutta ja kiihotu nähdessään, kärsii vaikeasta toimintahäiriöstä. Pitää käydä lääkärissä selvittämässä, mistä johtuu.

        Samoin nainen, joka ei jostakin syystä arvosta omien sukupuolielimiensä kauneutta, kärsii sisäistyneestä ikimuistoisesta sortoperinteestä tai on muuten ulkonäöstään alemmuudentuntoinen. 🌹👀

        So itaan sitten, että normaalit miehet ovat vähemmistö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri päinvastoin. Vain epänormaali mies jumaloi naisten sukuelimiä ja palvoo niiden kauneutta. Tällaisille miehille kuten sinä nainen = hänen sukuelimensä. Naisen oma mielestäsi "väärä" ajattelu tekee hänen "kauneimmastaan" epänormaalin ja huonon = feministi.

        Noinhan se on. Ehdoton valtaosa miehistä ei halua sen isommin katsella naisen sukupuolielimiä edes pornossa. He ovat siis epänormaaleja. Normaaleja on se Kyniksen kaltaisten vähemmistö, joka katselee stillkuvia naisten alapäistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri päinvastoin. Vain epänormaali mies jumaloi naisten sukuelimiä ja palvoo niiden kauneutta. Tällaisille miehille kuten sinä nainen = hänen sukuelimensä. Naisen oma mielestäsi "väärä" ajattelu tekee hänen "kauneimmastaan" epänormaalin ja huonon = feministi.

        Naisen sukuelimet ovat kaikkein kaunein, pars pro toto, kertovat koko naisen kauneudesta. Siksi taiteessakin nainen usein esitetään alasti, jotta KOKO kauneus näkyisi. Esimerkiksi Havis Amanda on Helsingin seudun ja koko Suomen lemmikki, jota turistitkin mielellään kuvaavat. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Naisen sukuelimet ovat kaikkein kaunein, pars pro toto, kertovat koko naisen kauneudesta. Siksi taiteessakin nainen usein esitetään alasti, jotta KOKO kauneus näkyisi. Esimerkiksi Havis Amanda on Helsingin seudun ja koko Suomen lemmikki, jota turistitkin mielellään kuvaavat. 🌹👀

        Se on teidän NORMAALIEN miesten harrastus tuo pillujen katselu. Se epänormaali enemmistö ei niitä silleen suuressa määrinnkatsele. Heidän suosimassaan kuvastossa se vain vilahtaa muun kuvavirran mukana, jos pippeli sitä seikkailuihinsa tarvitsee.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Naisen sukuelimet ovat kaikkein kaunein, pars pro toto, kertovat koko naisen kauneudesta. Siksi taiteessakin nainen usein esitetään alasti, jotta KOKO kauneus näkyisi. Esimerkiksi Havis Amanda on Helsingin seudun ja koko Suomen lemmikki, jota turistitkin mielellään kuvaavat. 🌹👀

        Samoin feministin kaunein on häkellyttävän kaunis, mutta hänen synkkä, aggressiivinen, vihainen ja katkera luonteensa karkottaa miesehdokkaan. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se on. Ehdoton valtaosa miehistä ei halua sen isommin katsella naisen sukupuolielimiä edes pornossa. He ovat siis epänormaaleja. Normaaleja on se Kyniksen kaltaisten vähemmistö, joka katselee stillkuvia naisten alapäistä.

        Ei tällainen tarjonnan runsaus voi olla aivan pientä väkeä varten. Sukupuolielimiään avaavat naiset ovat aivan ihania. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on teidän NORMAALIEN miesten harrastus tuo pillujen katselu. Se epänormaali enemmistö ei niitä silleen suuressa määrinnkatsele. Heidän suosimassaan kuvastossa se vain vilahtaa muun kuvavirran mukana, jos pippeli sitä seikkailuihinsa tarvitsee.

        Oikuttelufeministit haluaisivat koko tyttökuvat pois, mutta se vaan on suuri genre ja pysyy netissä. Palstafeministien ikuinen ja raivostuttava, suorastaan tukehduttava, kognitiivinen dissonanssi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei tällainen tarjonnan runsaus voi olla aivan pientä väkeä varten. Sukupuolielimiään avaavat naiset ovat aivan ihania. 🌹👀

        Kyllä se on. Sinulla vanhana miehenä on näkökulmaharha, kun olet elänyt valtaosa elämästäsi rajoittuneen tarjonnan keskellä. Siksi sinusta tuntuu, että nyt tarjonta tuossa teidän normaalien materiaalissa on valtava.

        Todellisuudessa se sinun lempimateriaalisi on kuotenkin vain muutama hassu prosentti koko siitä valtavasta massasta, jota tehdään pääosin sen epänormaalin enemmistön makuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Sinulla vanhana miehenä on näkökulmaharha, kun olet elänyt valtaosa elämästäsi rajoittuneen tarjonnan keskellä. Siksi sinusta tuntuu, että nyt tarjonta tuossa teidän normaalien materiaalissa on valtava.

        Todellisuudessa se sinun lempimateriaalisi on kuotenkin vain muutama hassu prosentti koko siitä valtavasta massasta, jota tehdään pääosin sen epänormaalin enemmistön makuun.

        Jep. Muistan ainakin yhden tutkimuksen, jossa todettiin yli 95% tarjolla olevasta laillisesta pornosta olevan pippelipornoa, eli pippeleiden seikkailuja. Osa tuosta on toki myös homoseksuaalista pippelipornoa, mutta pippelin seikkailuja nekin.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oikuttelufeministit haluaisivat koko tyttökuvat pois, mutta se vaan on suuri genre ja pysyy netissä. Palstafeministien ikuinen ja raivostuttava, suorastaan tukehduttava, kognitiivinen dissonanssi. 🌹👀

        Miksi kukaan haluaisi niitä pois? Missä tuollaista on vaadittu? Jos muu porno on sallittua, niin mitä ihmeen väliä jollain pillukuvilla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kukaan haluaisi niitä pois? Missä tuollaista on vaadittu? Jos muu porno on sallittua, niin mitä ihmeen väliä jollain pillukuvilla on?

        No niinpä. En ole minäkään nähnyt tuollaisia vaatimuksia julkisuudessa. Aika hölmöä ja hyödytöntähän muutaman hassun prosentin poistaminen jakelusta olisi.

        Isossa mittakaavassa tuollaiset pelkät kuvat ovat myös eettisesti vähemmän arveluttavia kuin pornovideot. Toki kuvissakin karmeaa materiaalia on, mutta pelkkiin pillukuviin liittyy paljon vähemmän hyväksikäyttöä. Eivätköhän pillukuvat ole sitä kaikkein vähiten feministejä häiritsevää tavaraa. Se, että niiden todenmukaisesti todetaan olevan vähemmistön miehistä mieleen, ei tarkoitat niiden poistovaatimusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Sinulla vanhana miehenä on näkökulmaharha, kun olet elänyt valtaosa elämästäsi rajoittuneen tarjonnan keskellä. Siksi sinusta tuntuu, että nyt tarjonta tuossa teidän normaalien materiaalissa on valtava.

        Todellisuudessa se sinun lempimateriaalisi on kuotenkin vain muutama hassu prosentti koko siitä valtavasta massasta, jota tehdään pääosin sen epänormaalin enemmistön makuun.

        Ja sullon lapsen tasolle jääneenä oikuttelevana palstafeministinä runsaasti aikaa lyödä päätä seinään. Ottaahan se aivoon, kun netissä voi voi vain riehua, mutta muuta ei sitten voikaan. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Muistan ainakin yhden tutkimuksen, jossa todettiin yli 95% tarjolla olevasta laillisesta pornosta olevan pippelipornoa, eli pippeleiden seikkailuja. Osa tuosta on toki myös homoseksuaalista pippelipornoa, mutta pippelin seikkailuja nekin.

        Kun feministit tekevät tutkimuksia filmeistä. joissa on yhtä monia naisen ja miehen sukupuolielimiä, niin kuin toimintavideoissa yleensä on, niin feministit näkevät vain miehen elimiä. Mistähän se johtuu? 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. En ole minäkään nähnyt tuollaisia vaatimuksia julkisuudessa. Aika hölmöä ja hyödytöntähän muutaman hassun prosentin poistaminen jakelusta olisi.

        Isossa mittakaavassa tuollaiset pelkät kuvat ovat myös eettisesti vähemmän arveluttavia kuin pornovideot. Toki kuvissakin karmeaa materiaalia on, mutta pelkkiin pillukuviin liittyy paljon vähemmän hyväksikäyttöä. Eivätköhän pillukuvat ole sitä kaikkein vähiten feministejä häiritsevää tavaraa. Se, että niiden todenmukaisesti todetaan olevan vähemmistön miehistä mieleen, ei tarkoitat niiden poistovaatimusta.

        Sinulla on terveitä mielipiteitä. Näin juuri on. Useat videot ovat aivan kamalia. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kun feministit tekevät tutkimuksia filmeistä. joissa on yhtä monia naisen ja miehen sukupuolielimiä, niin kuin toimintavideoissa yleensä on, niin feministit näkevät vain miehen elimiä. Mistähän se johtuu? 🌹👀

        Ja sinä et jostain kumman syystä näe ollenkaan niitä miesten elimiä niissä samoissa filmeissä. Mistähän se mahtaa johtua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä et jostain kumman syystä näe ollenkaan niitä miesten elimiä niissä samoissa filmeissä. Mistähän se mahtaa johtua.

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ja sullon lapsen tasolle jääneenä oikuttelevana palstafeministinä runsaasti aikaa lyödä päätä seinään. Ottaahan se aivoon, kun netissä voi voi vain riehua, mutta muuta ei sitten voikaan. 🌹👀

        Katson objektiivisia, tutkittuja ja tilastoituja faktoja. Porno itsessään on minulle täysin yhdentekevää. Jos kaikki osapuolet ovat vapaaehtoisia, täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia, niin mulle on.aivan se ja sama mitä ihmiset omalla ruumiillaan tekevät.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kun feministit tekevät tutkimuksia filmeistä. joissa on yhtä monia naisen ja miehen sukupuolielimiä, niin kuin toimintavideoissa yleensä on, niin feministit näkevät vain miehen elimiä. Mistähän se johtuu? 🌹👀

        Nuo olivat ihan pornoteollisuuden omia lukuja, joilla ei ollut mitään tekoa feministien kanssa. Pornoleffojen myynnit ja pornosivustojen haut ovat avoimen koodin tavaraa, jonka jokainen voi omin silmin tarkistaa. Tuo on siis objektiivinen fakta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        Ne inhoamasi videot ovat kuitenkin se tavara, jota suurin osa pornoa kuluttavista miehistä kuluttaa. Ne ovat pornobisneksen suurin ehdottomasti kulutetuin ja tuottosin osa.Tuo totuus ei muutu, vaikka sinä et niistä tykkää. Muut miehet tykkäävät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katson objektiivisia, tutkittuja ja tilastoituja faktoja. Porno itsessään on minulle täysin yhdentekevää. Jos kaikki osapuolet ovat vapaaehtoisia, täysi-ikäisiä ja täysivaltaisia, niin mulle on.aivan se ja sama mitä ihmiset omalla ruumiillaan tekevät.

        Jotenni niiku näyttää, ku yrittäsit puhuu poonosta ja samalla vakuutta. et poono ei olleskaan kiinnosta. 👻


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        Kyse ei ole siitä kumpi on kamalampaa. Mulle on yksi lysti minkä materiaalin kanssa miehet tattiaan hakkaavat. Kunhan on laillista, niin se riittää mulle.

        Vaan niin kauan kun puhut pjaskaa siitä mitä miehet eniten kuluttavat ja mistä miehet pitävät noissa materiaaleissa eniten, niin tulen korjaamaan pjaskapuheesi. Pornoteollisuuden ihan omat tilastot ovat pläkkiselvät ja sinun henkilökohtaiset mieltymyksesi eivät niitä muuta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kun feministit tekevät tutkimuksia filmeistä. joissa on yhtä monia naisen ja miehen sukupuolielimiä, niin kuin toimintavideoissa yleensä on, niin feministit näkevät vain miehen elimiä. Mistähän se johtuu? 🌹👀

        En muuten ole koskaan törmäämään tollaseen feministien tekemään tutkimukseen. Itse olen tietoinen vain.pornoteollisuuden omista luvuista ja markkinointi tarkoituksiin tehdyistä tutkimuksista. Kerro ihmeessä mistä tollanen feministinen tutkimus aiheesta löytyy. Se voisi olla ihan mielenkiintoinen luettava.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Sinulla on terveitä mielipiteitä. Näin juuri on. Useat videot ovat aivan kamalia. 🌹👀

        Samaahan nuo muutkin sanovat. En ole nähnyt kenenkään kieltävän minkään laillisen materiaalin kuluttamista. Sulla on vaan täysin vääristyny käsitys siitä mitä pornoa miehet katsoo. Jos valtaosa katseliskin tollasia pelkkiä pillukuvia niin parempihan se olis. Se vaan on harvoja kiinnostavaa kamaa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        Ne ähellys pornot on niitä, joita miehet tekevät miesten rahoittamina miehille. Ei niissä ole naisilla ole osaa eikä arpaa muuten ku kameran edessä vinkumassa.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jotenni niiku näyttää, ku yrittäsit puhuu poonosta ja samalla vakuutta. et poono ei olleskaan kiinnosta. 👻

        Aha. Marsistakaan ei sitten varmaan voi puhua, jos ei ole käynyt siellä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        Sä muuten Kynis varmasti sitten tykkäisit "feministipornosta". Siinä näkyy paljon enemmän pilluja.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jotenni niiku näyttää, ku yrittäsit puhuu poonosta ja samalla vakuutta. et poono ei olleskaan kiinnosta. 👻

        Ja kyllä porno on mulle yhdentekevää. Kaivoin kaikki tilastot ja faktat ihan vaan koska sinä Kynis jauhat niin paljon pjaskaa siitä aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne inhoamasi videot ovat kuitenkin se tavara, jota suurin osa pornoa kuluttavista miehistä kuluttaa. Ne ovat pornobisneksen suurin ehdottomasti kulutetuin ja tuottosin osa.Tuo totuus ei muutu, vaikka sinä et niistä tykkää. Muut miehet tykkäävät.

        Tässä on nyt ongelmaa. Palstalla on yritetty väittää, kuin olisin muita miehiä pervompi, mutta feministit kuitenkin selittävät, että normaalimiehet harrastavat iljettävämpää ja kamaloittavempaa. Ja ovat vielä kiinnostuneita miehet miesten elimistä. Minä en kyllä ole yhtään kiinnostunut miesten elimistä, vaan NAISTEN. Enkä häpeile sitä tunnustaa ja julki kuuluttaa.🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jotenni niiku näyttää, ku yrittäsit puhuu poonosta ja samalla vakuutta. et poono ei olleskaan kiinnosta. 👻

        Jaahas. Ad hocit ei ole tehonneet, niin nyt kaivettu taas henkiolento esille. Kohta Kynis jälleen kerran pahoittaa mielensä ja vetäytyy teatraalisesti palstatauolle.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tässä on nyt ongelmaa. Palstalla on yritetty väittää, kuin olisin muita miehiä pervompi, mutta feministit kuitenkin selittävät, että normaalimiehet harrastavat iljettävämpää ja kamaloittavempaa. Ja ovat vielä kiinnostuneita miehet miesten elimistä. Minä en kyllä ole yhtään kiinnostunut miesten elimistä, vaan NAISTEN. Enkä häpeile sitä tunnustaa ja julki kuuluttaa.🌹👀

        Pervouskin on varmaan yksilön omasta ajattelutavasta ja kokemusmaailmasta kiinni. Itse sanoisin, että vapaaehtoisen kohteen itse vapaaehtoisesti tyrkylle laittaman kuvan tai esittelemän elimen katsominen ei ole niin kauhean pervoa ja pahaa. Sen sijaan jos asentelee kameroita naistenhuoneen vessanpyttyihin niin se menee jo pervoilun puolelle.

        En mä tosin näe siinä valtavirtapornossakaan mitään erityisen pervoa, jos siitä joku kerta tykkää.

        Muiden mielipiteisiin en ota kantaa ja puhun vain omasta puolestani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä muuten Kynis varmasti sitten tykkäisit "feministipornosta". Siinä näkyy paljon enemmän pilluja.

        Katselin kerran feministipornoa. Siinä oli kummitusmaisia mustaan kumiasuun pukeutuneita naisia kuminaamion kanssa. Ei kiinnosta. Kerta riitti koko loppuelämäksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Tässä on nyt ongelmaa. Palstalla on yritetty väittää, kuin olisin muita miehiä pervompi, mutta feministit kuitenkin selittävät, että normaalimiehet harrastavat iljettävämpää ja kamaloittavempaa. Ja ovat vielä kiinnostuneita miehet miesten elimistä. Minä en kyllä ole yhtään kiinnostunut miesten elimistä, vaan NAISTEN. Enkä häpeile sitä tunnustaa ja julki kuuluttaa.🌹👀

        Ja siis tuskin niistä miehistä valtaosa on kiinnostunut juuri siitä miehen elimestä. Se elin on pikemmin kuvakulma ja samaistumisapuväline.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tuskin niistä miehistä valtaosa on kiinnostunut juuri siitä miehen elimestä. Se elin on pikemmin kuvakulma ja samaistumisapuväline.

        lisään ... vaan siis tosiaan juuri se miehinen elin on juuri tuosta syystä kuvassa lähes koko ajan. Siihen saa miehinen katsoja sitten kuvitella itsensä seikkailevan pippelin jatkeeksi.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Katselin kerran feministipornoa. Siinä oli kummitusmaisia mustaan kumiasuun pukeutuneita naisia kuminaamion kanssa. Ei kiinnosta. Kerta riitti koko loppuelämäksi. 🌹👀

        Hulluja löytyy varmasti ihan joka porukasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis tuskin niistä miehistä valtaosa on kiinnostunut juuri siitä miehen elimestä. Se elin on pikemmin kuvakulma ja samaistumisapuväline.

        Tosin, nykytutkimusten mukaanhan valtaosa ihmisistä näyttää olevan eri asteisesti kiinnostuneita myös omasta sukupuolestaan . Eli kyllä se pippeli saattaa sitten kuitenkin monia miehiä kiinnostaa ihan itsessään. 100 %:nen heterous vaikuttaa olevan suht harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin ilahduttaisi, jos esimerkiksi jalkapalloa pelaavat miehet olisivat alapää paljaana. Suorastaan riemastuttaisi.

        Eikö voimistelussa ole liike, jota kutsutaan helikopteriksi? Se saisi ihan uuden merkityksen, kun miehet heijaisivat itseään pukilla ilman pöksyjä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        En katso pornoa ollenkaan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kai siitä, että ne ovat niin iljettäviä, että mä en katsele niitä. Väkivaltaa, sitomista, äheltelyä, koheltamista ja rumuutta. Mieluummin tulee katseltua stillkuvia, joissa herttaiset tytöt herttaisin ilmein esittelevät kauneintaan.

        Tuossa yksi, luultavasti feministityttö, sanoikin, että ne ovat sellaisia, että feministit viimeksi haluaisivat poistaa ne.

        Kun nyt näyt olevan alan asiantuntija, panepa sanoen, kummat ovat kamaloittavampia. Ymmärrän tietysti, että feministiteille on enämpi katsottavaa äheltelyvideoissa. 🌹👀

        Pidät miesten sukupuolielimiä iljettävinä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö voimistelussa ole liike, jota kutsutaan helikopteriksi? Se saisi ihan uuden merkityksen, kun miehet heijaisivat itseään pukilla ilman pöksyjä.

        Naisten tulisi avoimesti kertoa, jos he toivovat jotakin miesten alastomuudesta. On ilmennyt, että varsinkaan feministit eivät aina diggaa, mitä miehet spontaanisti tekevät. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Naisten tulisi avoimesti kertoa, jos he toivovat jotakin miesten alastomuudesta. On ilmennyt, että varsinkaan feministit eivät aina diggaa, mitä miehet spontaanisti tekevät. 🌹👀

        Vastaapas nyt, että pidätkö miesten sukupuolielimiä iljettävinä ja rumina?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidät miesten sukupuolielimiä iljettävinä?

        Miesten sukupuolielimet eivät kiinnosta minua hyvässä eikä pahassa. Naisten kaunein sitäkin enemmän. Se on aaaah ja ooooh.

        Pariseksin esittämisessä videoissa luultavasti eräät miehet identifioituvat mieheen eli ottavat miehen roolin. Minulle tämä on mahdotonta, joten mies on näissä esityksissä haitta.

        Videoitten sisältö on muutenkin minulle vieras. En diggaa hektisyyttä vaan herttailua, en koheltamista, en sitomista, en fetisismiä, en sadomasoa, en ryhmäseksiä, enkä mitään muitakaan erikoisuuksia.

        Nuorena olisimme vaimoni kanssa hyvin mielellämme löytäneet koko elämän ajaksi ystäväparin, jonka kanssa syvä ystävyys olisi luonnostaan laajentunut seksiin, mutta vain parinvaihtoon ja herttailuun, ei koheltamiseen ei ryhmikseen eikä homoiluun, ja vain tavalliseen seksiin. Ei löytynyt, mutta olemme iloisia jo siitä, että toiveemme oli YHTEINEN. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaapas nyt, että pidätkö miesten sukupuolielimiä iljettävinä ja rumina?

        Vastasin kyllä sitä mukaa kun vanhana, hitaana, suuren aivohalvauksen kokeneena ja muutenkin sairaana kykenen.

        Kun naputtelin vastauksia, tällainenkin kirittäjä oli jo bandilla. Onpa sinulla kiire. En myöskään kerkiä vastata likikään kaikille, en edes kaikille niille, jotka ovat kommentoineet asiallisesti. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Vastasin kyllä sitä mukaa kun vanhana, hitaana, suuren aivohalvauksen kokeneena ja muutenkin sairaana kykenen.

        Kun naputtelin vastauksia, tällainenkin kirittäjä oli jo bandilla. Onpa sinulla kiire. En myöskään kerkiä vastata likikään kaikille, en edes kaikille niille, jotka ovat kommentoineet asiallisesti. 🌹👀

        Paitsi että et vastannut lainkaan. No, minä olen melko nopeaälyinen, täytyy olla, kun on tässä paljon muutakin puuhaa samalla.

        Onko miehen sukuelin siis kaunis? Täällä vaadit, että naisten on pidettävä naisten elintä kauniina, tai muuten on ties mitä kaikkea kamalaa ja kymmenen hirveää. Miksei nainen saa suhtautua oman elimensä ulkomuotoon samalla välinpitämättömyydellä? Minusta se ei ole kaunis, ei rumakaan, se vain on, kuten muutkin elimet.

        En ole ikinä törmännyt noin pakkomielteiseen kiinnostukseen naisen sukupuolielimen ulkonäköön kuin sinulla on, ja vieläpä vanhuksella.


    • Anonyymi

      Miksi miehet ujostelevat eivätkä reippaasti näytä toisilleen ryppyreikää?

      • Suurin osa miehistä on heteroita. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on heteroita. 🌹👀

        Se on silti sallittua jokaiselle miehelle. Teidän pitäisi vain vapautua estoistanne ja ujoudestanne.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on heteroita. 🌹👀

        Voin Kynis, ei peräreiän esittely tee kenestäkään homoseksuaalia. Kauhean stereotyyppistä ja estynyttä ajattelua sinulta.

        Heteromiehen on täysin sallittua esitellä peräreikäänsä. Ei siinä ole mitään väärää. Sinähän olet monet kerrat sanonut, ettei pillunesittelyssäkään ole mitään seksuaalista. Se on herttailua ja ilahduttamista. Kyllä homojakin saa ilahduttaa. Se on kohteliasta ja herttaista, ei mitään homoilua. Hyi sinua Kynis, kun ajattelet noin likaisesti ja irstaasti!


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Suurin osa miehistä on heteroita. 🌹👀

        Tarkoitat siis, että tätä levittelyä pitäisi tehdä vain henkilöille, joiden kanssa haluaa harrastaa seksiä? Että nyt se ei liitykään ujosteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin Kynis, ei peräreiän esittely tee kenestäkään homoseksuaalia. Kauhean stereotyyppistä ja estynyttä ajattelua sinulta.

        Heteromiehen on täysin sallittua esitellä peräreikäänsä. Ei siinä ole mitään väärää. Sinähän olet monet kerrat sanonut, ettei pillunesittelyssäkään ole mitään seksuaalista. Se on herttailua ja ilahduttamista. Kyllä homojakin saa ilahduttaa. Se on kohteliasta ja herttaista, ei mitään homoilua. Hyi sinua Kynis, kun ajattelet noin likaisesti ja irstaasti!

        😆😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin Kynis, ei peräreiän esittely tee kenestäkään homoseksuaalia. Kauhean stereotyyppistä ja estynyttä ajattelua sinulta.

        Heteromiehen on täysin sallittua esitellä peräreikäänsä. Ei siinä ole mitään väärää. Sinähän olet monet kerrat sanonut, ettei pillunesittelyssäkään ole mitään seksuaalista. Se on herttailua ja ilahduttamista. Kyllä homojakin saa ilahduttaa. Se on kohteliasta ja herttaista, ei mitään homoilua. Hyi sinua Kynis, kun ajattelet noin likaisesti ja irstaasti!

        Ja siis minähän ilahduttaisin mielelläni homoseksuaaleja miehiä ja olisin herttainen. Vaan kun ei heitä naisen peräreikä kiinnosta. 😕

        Se on teidän miesten homma ilahduttaa heitä ja olla heille herttaisia!


      • Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

        😆😂😂

        Älä naura siellä 😝.

        Minusta tuo oli Kynikseltä kauhean rumasti ajateltu. Hän ei ota ollenkaan huomioon homojen tarvetta herttailulle. Kyllä heilläkin on tunteet ja heitä pitää myös ilahduttaa.

        Ajattele nyt. Heteromiehet ovat aina kaikissa julkisissa suihkutiloissa ym. vetämässä heti pyyhettä persauksensa eteen ja kulkevat kädet peräreikänsä edessä, ettei vain kukaan homo näe. Saippuaa nostaessaankin kääntävät persiinsä seinää kohti, ettei vaan vahingossakaan kukaan ilahtuisi. Onko se nyt sitten muka sinusta reilua?


      • HALiMONSTERi kirjoitti:

        😆😂😂

        Ei tee sillä homous on pysyvää ja synnynnäistä, mutta heterolle homous ei onnistu. Homo on ihan terve. Homoutta ei voi eikä tarvitse muuttaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei tee sillä homous on pysyvää ja synnynnäistä, mutta heterolle homous ei onnistu. Homo on ihan terve. Homoutta ei voi eikä tarvitse muuttaa. 🌹👀

        Lesbonainen voi hyvin herttaila heteromiehelle. Aivan sama asia.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Ei tee sillä homous on pysyvää ja synnynnäistä, mutta heterolle homous ei onnistu. Homo on ihan terve. Homoutta ei voi eikä tarvitse muuttaa. 🌹👀

        Juu, ei sille oikein mitään mahda. Viehättää mikä viehättää.


      • Myös seksuaalisuuta voi mielestäni käyttää hertailuun muiden tapojen ohella, mutta jos seksuaalinen suuntaus on erilainen, ei seksuaalinen herttailu oikein onnistu. 👀🌹


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Myös seksuaalisuuta voi mielestäni käyttää hertailuun muiden tapojen ohella, mutta jos seksuaalinen suuntaus on erilainen, ei seksuaalinen herttailu oikein onnistu. 👀🌹

        Tietystin onnistuu. Ei omalla seksuaalisella suuntauksella ole väliä. Ei sinun tarvitse pyllistässäsi fantasioida, yhtään sen enempää kuin naisenkaan tarvitsee.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Myös seksuaalisuuta voi mielestäni käyttää hertailuun muiden tapojen ohella, mutta jos seksuaalinen suuntaus on erilainen, ei seksuaalinen herttailu oikein onnistu. 👀🌹

        Pepun esittely onnistuu hyvin helposti vailla seksuaalista kiinnostusta. Asia on hieman eri, jos haluaisi esitellä penistä juhlakunnossa. Toisaalta monet kiihottuvat ihan vaan siitä esittelemisestä itsessään, ihan sama kenelle esittelee.

        Ja siis onhan monilla pornonäyttelijöilläkin vaikeuksia saada seisokkia ja pitää sitä kuvauksissa yllä. Vaan sitä vartenkin on keksitty pilleri, joten nou hätä. Mieti nyt miten herttaista, jos näkee noin paljon vaivaa ilahduttaakseen jotakin. 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin Kynis, ei peräreiän esittely tee kenestäkään homoseksuaalia. Kauhean stereotyyppistä ja estynyttä ajattelua sinulta.

        Heteromiehen on täysin sallittua esitellä peräreikäänsä. Ei siinä ole mitään väärää. Sinähän olet monet kerrat sanonut, ettei pillunesittelyssäkään ole mitään seksuaalista. Se on herttailua ja ilahduttamista. Kyllä homojakin saa ilahduttaa. Se on kohteliasta ja herttaista, ei mitään homoilua. Hyi sinua Kynis, kun ajattelet noin likaisesti ja irstaasti!

        "Heteromiehen on täysin sallittua esitellä peräreikäänsä. "

        Aivan, ja täysin yhtä normaalia kuin pi**un esittely.


      • Anonyymi

        Emoji siihen 🍑👀


    • Anonyymi

      Ihmiset syntyy vieläkin alasti, on se ihmeellistä mutta siis mikä pointti tässä eli mitä näistä a ja b -tyypittelyistä täy mistään pitäisi saada irti?

      • Sitä, että saman nimen ja ideologian alla on kaksi toisensa poissulkevaa näkemystä. Laajemmin: feminismin argumentaatio on ah hoc -tyyppistä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Sitä, että saman nimen ja ideologian alla on kaksi toisensa poissulkevaa näkemystä. Laajemmin: feminismin argumentaatio on ah hoc -tyyppistä. 🌹👀

        Feminismi elää ja kukoistaa juuri sinun ja kaltaistesi "miesten" ansiosta. Jokainen tällainen ulostulo jykevöittää käsityksiä suomimiesten luokattoman huonosta tasosta ja geneettisestä naisvihasta, jota vastaan tulee taistella kynsin hampain. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi elää ja kukoistaa juuri sinun ja kaltaistesi "miesten" ansiosta. Jokainen tällainen ulostulo jykevöittää käsityksiä suomimiesten luokattoman huonosta tasosta ja geneettisestä naisvihasta, jota vastaan tulee taistella kynsin hampain. Kiitos!

        Vahvistan tämän. Olen aiemmin joskus jopa sanonut, että kannatan tasa-arvoa, mutta en ole feministi. Mm. Kyniksen juttujen vuoksi sanon nykyään ylpeänä olevani ehta feministi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismi elää ja kukoistaa juuri sinun ja kaltaistesi "miesten" ansiosta. Jokainen tällainen ulostulo jykevöittää käsityksiä suomimiesten luokattoman huonosta tasosta ja geneettisestä naisvihasta, jota vastaan tulee taistella kynsin hampain. Kiitos!

        Äänestän tätä ☝


    • Tämän keskustelun kuluessa jo viiteen kertaan yritin ampua alas väärää huhua, että suhtautuisi epäasiallisesti homoseksuaalisuuteen.

      En ole sanonut näin, vaan nain:

      Huhu perustuu väärään tietoon. Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin.

      On kuudes kerta, kun yritän kumota väärän tiedon tässä ketjussa, mutta oikea tieto ei mene perille. Nopeastipa väärä huhu leviää. Alkuperäisen huhun levittäjä joko erehtyy, sekoittaa minut johonkin muuhun, tai puhuu tahallaan todellisuuden vastaista.

      Samoin suhtaudun KAIKKIIN seksuaalisiin vähemmistöihin. Kaikkien kukkien tulee saada kukkia, paitsi raiskauksen ja erityisesti lapsen raiskauksen, joiden rangaistavuutta mielestäni pitäisi vielä koventaa.

      Olen vastaillut nyt yhteen pötköön jo 11 tuntia, en jaksa enempää. Tarvitsen lepoa, joten minusta ei vähään aikaan kuulu. Kiitoksia kaikille keskustelijoille. 🌹👀
      .

      • Anonyymi

        "Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin."

        Noinhan se on. 100% homot ovat harvinaisia. Vaan niin ovat ilmeisesti 100% heterotkin. Valtaosa ihmisistä on uusien tutkimusten mukaan jonkin asteisesti kiinnostunut molemmista sukupuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Homous on synnynnäinen ilmiö, mutta heitä on vähemmän kuin heteroja. Homoutta ei voi, eikä tarvitse poistaa. Uskovaiset hörhöt tämmöistä ehdottelevat. Homot ovat yhtä terveitä kuin heterotkin."

        Noinhan se on. 100% homot ovat harvinaisia. Vaan niin ovat ilmeisesti 100% heterotkin. Valtaosa ihmisistä on uusien tutkimusten mukaan jonkin asteisesti kiinnostunut molemmista sukupuolista.

        Totta tämäkin ☝


    • Anonyymi

      Siis ajatushan tuossa anonyymien muusta kehosta erotettujen vittujen kuvaamisessa on se että jokainen naiseläjä tykönään näkisi että monenlaista mahtuu normaalin variaation sisään, ettei sitä nyt kehittyvän neitokaisen tarvitsisi sitten niin kauhistella tai jopa leikellä noiden pornopillujen esimerkin valossa.

      • Olen täysin samaa mieltä. Naisen sukupuolielimet ovat kauneimmat sellaisenaan, aivan ilman kauneusleikkauksia. Moninaisuus on kaunista.

        Sitä paitsi kauneusleikkaukset aiheuttavat toimintahäiriöitä ja vähentää naisen nautintoa. Myös sukuelinten silpominen perinteisistä ja uskonnollisista syistä pitää saada loppumaan valistuksen ja rangaistuksien avulla. 🌹👀


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ... ei siinä minustakaan mitä peiteltävää ja varsinkaan hävettävää ole. Musta on kuitenkin ihan eri asia jo pelkistä mukavuus-, hygienia- ja kohteliaisuussyistä käyttää jotain suojaa. Kohteliaisuudella tarkoitan sitä, ettei yleisessä käytössä olevia penkkejä, lattioita, wc-tiloja jne. sotketa vereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ... ei siinä minustakaan mitä peiteltävää ja varsinkaan hävettävää ole. Musta on kuitenkin ihan eri asia jo pelkistä mukavuus-, hygienia- ja kohteliaisuussyistä käyttää jotain suojaa. Kohteliaisuudella tarkoitan sitä, ettei yleisessä käytössä olevia penkkejä, lattioita, wc-tiloja jne. sotketa vereen.

        Samaa mieltä. Kotioloissa jokainen tietenkin saa ihan vapaasti harrastaa vapaata vuotamista suoraan sohviin, jos niin haluaa ja se on mahdollisille kanssa-asujille ok. Vaan esimerkiksi bussin penkkeihin se ei todellakaan ole ok.


      • Avoimuus kuukautisten suhteen on hyvin tervetullut ja monin tavoin helpottava. 🌹👀


    • Anonyymi

      Höh, alastomuus on luonnollisin asia koko ihmiskunnassa.
      Jos ei olisi, syntyisimme karvahatut päässä ja lapset käsissä (ainakin Suomessa).
      Itse en häpeä alastomuuttani, en ole vielä nähnyt kaupassa niin hienoja vaatteita jotka voittaisivat alastoman vartalon estetiikassa.

      AV

      • Kyllä nätti puku voi olla kauniskin, mutta vielä kauniimpaa on alastomuus.🌹 👀


    • Anonyymi

      Huvittava ketju.

      • Anonyymi

        Mää oon ihan samaa niiku mielee, et soon umpihupasa. Mun huva ustava, kynis.mi, pyörittelee noita palstaveminiskii, ja vasiten just sitä, joka on alvarii äänes. Nei bonjaa, et se kynis vaan irvailee niillen. 👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mää oon ihan samaa niiku mielee, et soon umpihupasa. Mun huva ustava, kynis.mi, pyörittelee noita palstaveminiskii, ja vasiten just sitä, joka on alvarii äänes. Nei bonjaa, et se kynis vaan irvailee niillen. 👻

        Juu, Kynis tekee erinomaista rekrytyötä feminismin hyväksi. Sietäisi saada jonkin feministien tunnustuspalkinnon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Kynis tekee erinomaista rekrytyötä feminismin hyväksi. Sietäisi saada jonkin feministien tunnustuspalkinnon.

        Ja sinä teet työtä feminismin haitaksi. Kumpihan meistä voittaa? 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, Kynis tekee erinomaista rekrytyötä feminismin hyväksi. Sietäisi saada jonkin feministien tunnustuspalkinnon.

        Minä olen aiemmin sanonut ihan samaa. Heh.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ja sinä teet työtä feminismin haitaksi. Kumpihan meistä voittaa? 🌹👀

        Mun työni mihinkään suuntaa on hyvin vähäistä. Mä en tehtaile aloituksia feminismistä missään kontekstissa. Vaan siis upeaa, että näet mut noinkin merkittäväksi tässä asiassa. Kiitos!


    • Anonyymi

      Järjestyslaki säätää alastomuudesta, se on yleisillä pakoilla kielletty ☝. Yleisiksi paikoiksi lasketaan lain mukaan sellaiset paikat, jotka ovat yleisesti käytettävissä tai jotka ovat tarkoitettu yleisesti käytettäviksi, kuten tiet, kadut, jalkakäytävät, torit, puistot, uimarannat, urheilukentät, vesialueet, hautausmaat, rakennukset, joukkoliikenteen kulkuneuvot, virastot, toimistot, liikenneasemat, kauppakeskukset, liikehuoneistot tai ravintolat. On myös huomattava, että tässä laissa kielletty toiminta on kielletty myös muualla kuin yleisellä paikalla, jos sen vaikutus ulottuu yleiselle paikalle. Esimerkiksi alasti omalla parvekkeellaan ei saa olla mikäli parvekeelta näkyy selkeästi yleiseen tilaan.

      a) Taulut, kipsiveistokset, joissa esitetään alastomia kehoja tai ruumiin osia ei voida lukea alastomuudeksi, vaan esityksiksi.

      b) Jokaisella ihmisellä on itsemääräämisoikeus. Se ei liity alastomuuteen mitenkään.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Mitässe järjestyslaki sanoo meist kyöpeleistä? Saalaaks me jotain helpotusta noist pykälist, ku meitei oikeesti oo olemaskaa?👻


    • Anonyymi

      Mihissää saapasveministi katosit. Mul ku on yhteine netti mun hyvän ystävän kynis.mi:n kaa, nii mää oon seurannu sun elkeitä.

      Mulle on jääny sellane kuva, et sää joko oot snadilaine, tai sit sää oot aikuine, jolla on snadilaisen mieli. Mää en ihan oikeesti tielä, et kumpi. Ku sun tielot ja tailot ja arkulentoimiskyky on niiku alustava, nii sit sää näytät yrittävän karlevalistisee tyylii. Mut ei sekään oikeen onnistu, ku sun huumis on - miten sen ny sanois - aika köyhää.

      Mut ei sun tartte mun arviost välittää, ku meit kyöpelei ei oikeesti oo niiku olemaskaa. Kuha muuten vaan turistaan. 👻

    • Anonyymi

      Täällä keskustelussa on nyt noussut esiin se, että kun nainen näyttää miehelle jalkoväliään, kyseessä on täysin epäseksuaalinen teko. Se on ilahduttamista, herttailua.

      Samalla kuitenkin on huomautettu että jos mies näyttää miehelle peräreikäänsä, kyseessä onkin seksuaalinen teko, eikä se olekaan enää herttaista.

      Perusteena tässä toimii näköjään se, että kaikki naiset - niin heterot kuin lesbotkin - haluavat olla miehille herttaisia. Koska jalkovälin näyttely ei ole millään muotoa seksuaalista.
      Mutta että heteromiehet eivät sitten haluakaan olla homomiehille herttaisia, sillä peräreiän esittely olisi seksuaalinen teko?

      Miksi naisen jalkovälin esittely on epäseksuaalista ja herttaista, mutta miehen peräreiän näyttäminen on homoa ja seksuaalista?

      • Naisen kauneimman yksityiskohtainen näyttäminen on nimenomaan seksuaalista. Seksi on tällöin herttailun väline muun herttailun ohella. Kukaan ei ole väittänyt, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Naisen kauneimman yksityiskohtainen näyttäminen on nimenomaan seksuaalista. Seksi on tällöin herttailun väline muun herttailun ohella. Kukaan ei ole väittänyt, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. 🌹👀

        Miksi nainen sitten levittelisi jalkojaan miehelle, jota ei koe seksuaalisesti haluttavana?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Naisen kauneimman yksityiskohtainen näyttäminen on nimenomaan seksuaalista. Seksi on tällöin herttailun väline muun herttailun ohella. Kukaan ei ole väittänyt, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. 🌹👀

        Sinä ihan itse et monet monet monet monet kerrat kertonut sen olevan epäseksuaalista. Se on kuulemma ihan koodattu naisen geeneihin, että nainn vain haluaa esitellä jalkoväliää.

        Mutta jos nyt todella olet korjannut ajatusmaailmaa tuolta osin niin sopii kysyä miksi yksikään vaikkapa naispuolinen uutistenlukija, juontaja tai laulaja esiintyisi jalkoväli paljaana? Jos kyse nyt siis onkin seksuaalisesta teosta niin miksi nuo naiset haluaisivat esitellä jalkovälejään ei seksuaalisessa tilanteessa (töissä) ja heitä kiinnostamattomille miehille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ihan itse et monet monet monet monet kerrat kertonut sen olevan epäseksuaalista. Se on kuulemma ihan koodattu naisen geeneihin, että nainn vain haluaa esitellä jalkoväliää.

        Mutta jos nyt todella olet korjannut ajatusmaailmaa tuolta osin niin sopii kysyä miksi yksikään vaikkapa naispuolinen uutistenlukija, juontaja tai laulaja esiintyisi jalkoväli paljaana? Jos kyse nyt siis onkin seksuaalisesta teosta niin miksi nuo naiset haluaisivat esitellä jalkovälejään ei seksuaalisessa tilanteessa (töissä) ja heitä kiinnostamattomille miehille?

        Ja jos kysessä nyt sitten onkin, seksuaalinen teko niin oletko kyennyt korjaamaan ajatteluasi myös siltä osin, että tajuar jalkovälin esittelyn voivan olla naiselle myös hyvin vastenmielistä (jos se katselija on seksuaalisesti ei-kiinnostava tai jopa epämiellyttävä)? Eikö kaikki jalkovälin piilottelu siis enää olekaan vain ujoutta ja pilluhäpeää, jonka kauhea patriarkaatti on naiseen iskostanut? Voiko pillun näyttäminen ja myös sen näyttämättä jättäminen nyt sitten ollakin ihan naisen omasta tahdosta riippuva teko, eikä hirvittävää ujoutta ja pilluhäpeää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen sitten levittelisi jalkojaan miehelle, jota ei koe seksuaalisesti haluttavana?

        Uskon, että nainen pitää eräitä muitakin miehiä kuin aviomiestään kaikin puolin haluttavana, myös seksuaalisesti.

        Kaikkien kanssa ei kuitenkaan voi pariutua, mutta herttaisuutta voi osoittaa. Palaute on perin ystävällinen. Yleensä mies ei peittele seisokkiaan ja on perin ystävällinen muulloinkin sen jälkeen.

        Tuskinpa nainen haluaa näyttää sukupuolielimiään yksityiskohtaisesti ventovieraalle, jota kohtaan ei ole mitään empaattisia tunteita, ellei sitten ole joku julkinen rooli, kuten rokkikonsertin juontajana tai alastonbaletin tanssijana, jolloin ei voi valita, kuka katsoo.

        Ajatus, että "näyttäisi ventovieraalle teillä ja aitovierillä" ei ole minun sanomaani, vaan juoruämmien, jotka väittävät minun niin sanoneen. Aina on niitä, joille juorut ovat totta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Naisen kauneimman yksityiskohtainen näyttäminen on nimenomaan seksuaalista. Seksi on tällöin herttailun väline muun herttailun ohella. Kukaan ei ole väittänyt, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. 🌹👀

        Voiko sittenkin olla mahdollista, että nainen, joka ei hingu yhteissaunaan miesköörin kanssa, voisikin olla seksuaalisesti ei kiinnostunut niistä miehistä eikä näin ollen halua esiintyä heidän edessään alasti? Onko sittenkin mahdollista, että nainen ilmaiseekin seksuaalista kiinnostumattomuutta eikä vain ujoutta ja häpeää?

        Tai onko mahdollista, että se nuori tyttö, joka ei halunnut teidän setämiesten edessä uimapuvutta hillua, olisi sittenkin voinut tuntea olonsa seksuaalisesti epämiellyttäväksi eikä hän ollut vain ujo ja häpeilevä? Onko sittenkin mahdollista, että hän ei halunnut tehdä seksuaalista tekoa ja esitellä alapäätään miehille, jotka eivät häntä seksuaalisesti kiinnostaneet?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Uskon, että nainen pitää eräitä muitakin miehiä kuin aviomiestään kaikin puolin haluttavana, myös seksuaalisesti.

        Kaikkien kanssa ei kuitenkaan voi pariutua, mutta herttaisuutta voi osoittaa. Palaute on perin ystävällinen. Yleensä mies ei peittele seisokkiaan ja on perin ystävällinen muulloinkin sen jälkeen.

        Tuskinpa nainen haluaa näyttää sukupuolielimiään yksityiskohtaisesti ventovieraalle, jota kohtaan ei ole mitään empaattisia tunteita, ellei sitten ole joku julkinen rooli, kuten rokkikonsertin juontajana tai alastonbaletin tanssijana, jolloin ei voi valita, kuka katsoo.

        Ajatus, että "näyttäisi ventovieraalle teillä ja aitovierillä" ei ole minun sanomaani, vaan juoruämmien, jotka väittävät minun niin sanoneen. Aina on niitä, joille juorut ovat totta. 🌹👀

        Kukaan einole väittänyt, että nainen pitäisi aina vain aviomiestään seksuaalisesti haluttavana. Itseasiassa maailmassa on luultavasti hyvin monta naista, jotka jotka eivät koe aviomiestään lainkaan seksuaalisesti haluttavaksi.

        Tuohon väliin, että yksi mies maailmassa olisi seksuaalisesti haluttava ja kaikki maailman miehet olisivat seksuaalisesti haluttavia, mahtuu aika järjettömän paljon mahdollisuuksia. Sinun koko palstapersoonasi on jo vuosia perustunut teorialle naisten kaameasta ujoudesta ja pilluhäpeästä, jonka ilkeä patriarkaatti on naisiin iskostanut ja etta vain siksi naiset eivät estoitta esittele alapäitään. Nythän sinun palstapersoonaltasi putoaa kokonaan pohja, kun kyse onkin naisen itse päättämästä seksuaalisesta teosta, eikä ujoudesta ja estyneisyydestä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Uskon, että nainen pitää eräitä muitakin miehiä kuin aviomiestään kaikin puolin haluttavana, myös seksuaalisesti.

        Kaikkien kanssa ei kuitenkaan voi pariutua, mutta herttaisuutta voi osoittaa. Palaute on perin ystävällinen. Yleensä mies ei peittele seisokkiaan ja on perin ystävällinen muulloinkin sen jälkeen.

        Tuskinpa nainen haluaa näyttää sukupuolielimiään yksityiskohtaisesti ventovieraalle, jota kohtaan ei ole mitään empaattisia tunteita, ellei sitten ole joku julkinen rooli, kuten rokkikonsertin juontajana tai alastonbaletin tanssijana, jolloin ei voi valita, kuka katsoo.

        Ajatus, että "näyttäisi ventovieraalle teillä ja aitovierillä" ei ole minun sanomaani, vaan juoruämmien, jotka väittävät minun niin sanoneen. Aina on niitä, joille juorut ovat totta. 🌹👀

        Ja siis kyllä, olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ (ja uskon, että jokainen palstafeministi on kanssasi täysin samaa mieltä), pillunesittely on ehdottomasti seksuaalinen teko. Naiset joko esittelevät tai ovat esittelemättä, koska he joko tastovat tai ovat tahtomatta esitellä itseään seksuaalisesti kyseisessä tilanteessa. Kyse ei ole ujoudesta, ahdistuneisuudesta, pilluhäpeästä, patriarkaatista, feminismistä tai siitä, etteikö nainen tietäisi voivansa esitellä alapäätää.Jos nainen ei esittele pilluaan niin hän ei yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Upeaa, että pääsimme viimein kaikkien näiden vuosien jälkeen yhteisymmärrykseen. HALLELUJAA!!! 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllä, olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ (ja uskon, että jokainen palstafeministi on kanssasi täysin samaa mieltä), pillunesittely on ehdottomasti seksuaalinen teko. Naiset joko esittelevät tai ovat esittelemättä, koska he joko tastovat tai ovat tahtomatta esitellä itseään seksuaalisesti kyseisessä tilanteessa. Kyse ei ole ujoudesta, ahdistuneisuudesta, pilluhäpeästä, patriarkaatista, feminismistä tai siitä, etteikö nainen tietäisi voivansa esitellä alapäätää.Jos nainen ei esittele pilluaan niin hän ei yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Upeaa, että pääsimme viimein kaikkien näiden vuosien jälkeen yhteisymmärrykseen. HALLELUJAA!!! 🙏

        Lisään vielä, että pillun esitteleminen ei tietenkään ole mikään automaattinen kutsu seksiin tai kosketteluun. Se voi olla myös esimerkiksi provosointia tai ärsyttämistä (tai montaa muutakin asiaa, mutta tarkoituksellisena se on silti aina ehdottomasti seksuaalinen teko.

        Täytyy myös todeta, että moni suomalainen ainakin sanoo saunan olevan heille ei-seksuaalinen ympäristö. Vaan ei sinne silloin mennä nimenomaan esittelemään sukupuolielimiä, supistelemaan jne. Alastomuus ei välttämättä ole seksuaalinen teko. Monille se on ihan luonnollista. Sen sijaan sukupuolielinten tarkoituksellinen esitteleminen on aikuiselle ja täysivaltaiselle naiselle aivan taatusti aina seksuaalinen teko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kysessä nyt sitten onkin, seksuaalinen teko niin oletko kyennyt korjaamaan ajatteluasi myös siltä osin, että tajuar jalkovälin esittelyn voivan olla naiselle myös hyvin vastenmielistä (jos se katselija on seksuaalisesti ei-kiinnostava tai jopa epämiellyttävä)? Eikö kaikki jalkovälin piilottelu siis enää olekaan vain ujoutta ja pilluhäpeää, jonka kauhea patriarkaatti on naiseen iskostanut? Voiko pillun näyttäminen ja myös sen näyttämättä jättäminen nyt sitten ollakin ihan naisen omasta tahdosta riippuva teko, eikä hirvittävää ujoutta ja pilluhäpeää?

        En ole koskaan enkä milloinkaan sanonut, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. Se on nimenomaan sitä herttailua, jossa seksi on herttailun väline. Juoruämmät vääntelevät kirjoituksiani jopa päinvastaisiksi, ja aina on muutamia, jotka uskovat.

        Varhaisihmisellä ei ollut seksuaalihäpeää. He olivat aina alasti. Alastomuuden ujostelu johtuu pääasiassa kahdesta tekijästä:

        1) Patriarkaalisesta sorrosta, jonka naiset ovat niin sisäistäneet, että se esiintyy vieläkin kulttuuriperimänä, ei siis geeniperimänä.

        2) Hyvin myöhään tulleet vaatteet ovat mahdollistaneet siirtymisen Afrikasta kylmille seuduille, mutta vaatteet ovat muodostuneet myös pakottavaksi kulttuuriperinnöksi.

        Julkisille esiintyjille voimme esittää toiveita, pääasiassa miehet naisille ja naiset miehille. Yksityishenkilöille on viisaampi olla esittämättä toiveita, mutta sen voi sanoa, että yksityiskohtainenkaan naisten kauneimman esittely on AIVAN SOPIVAA ja SALLITTUA, mutta vallitkoon naisen EHDOTON päätäntävalta.

        Mitä naiset toivovat miesten tekevän, en luonnollisesti miehenä voi ottaa kantaa, mutta sen tiedän biologian perusteella, että naisen preferenssit ovat moninaisemmat kuin miehen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole koskaan enkä milloinkaan sanonut, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. Se on nimenomaan sitä herttailua, jossa seksi on herttailun väline. Juoruämmät vääntelevät kirjoituksiani jopa päinvastaisiksi, ja aina on muutamia, jotka uskovat.

        Varhaisihmisellä ei ollut seksuaalihäpeää. He olivat aina alasti. Alastomuuden ujostelu johtuu pääasiassa kahdesta tekijästä:

        1) Patriarkaalisesta sorrosta, jonka naiset ovat niin sisäistäneet, että se esiintyy vieläkin kulttuuriperimänä, ei siis geeniperimänä.

        2) Hyvin myöhään tulleet vaatteet ovat mahdollistaneet siirtymisen Afrikasta kylmille seuduille, mutta vaatteet ovat muodostuneet myös pakottavaksi kulttuuriperinnöksi.

        Julkisille esiintyjille voimme esittää toiveita, pääasiassa miehet naisille ja naiset miehille. Yksityishenkilöille on viisaampi olla esittämättä toiveita, mutta sen voi sanoa, että yksityiskohtainenkaan naisten kauneimman esittely on AIVAN SOPIVAA ja SALLITTUA, mutta vallitkoon naisen EHDOTON päätäntävalta.

        Mitä naiset toivovat miesten tekevän, en luonnollisesti miehenä voi ottaa kantaa, mutta sen tiedän biologian perusteella, että naisen preferenssit ovat moninaisemmat kuin miehen. 🌹👀

        Hyvä! Sitten voit lopettaa kaiken ujoudesta, pilluhäpeästä, estyneisyydestä, patriarkaatista, feminismistä jne. jauhamisen tässä yhteydessä. Kyse on seksuaalisesta teosta ja seksuaalisuuden ilmentämisestä ja jollei nainen sitä tee hän ei selvästikään koe tarvetta olla läsnä seksuaalisesti kyseisessä tilanteessa. Hyvin yksinkertaista ja sitähän sinulle ovat kaikki "palstafeministit" hokeneet jo vuosien ajan. Upeaa, että viimein tajusit. Oletan, että tajuat myös lakata näiden loputtomien pillunesittelyketjujen tehtailun. Voit nimittäin olla varma siitä tämä tässä nut esiin tullut valaistumisen hetkesi tullaan ottamaan niissä ketjuissa aina esiin.

        Kiva, että tämä asia saatiin viimein loppuunkäsitellyksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos kysessä nyt sitten onkin, seksuaalinen teko niin oletko kyennyt korjaamaan ajatteluasi myös siltä osin, että tajuar jalkovälin esittelyn voivan olla naiselle myös hyvin vastenmielistä (jos se katselija on seksuaalisesti ei-kiinnostava tai jopa epämiellyttävä)? Eikö kaikki jalkovälin piilottelu siis enää olekaan vain ujoutta ja pilluhäpeää, jonka kauhea patriarkaatti on naiseen iskostanut? Voiko pillun näyttäminen ja myös sen näyttämättä jättäminen nyt sitten ollakin ihan naisen omasta tahdosta riippuva teko, eikä hirvittävää ujoutta ja pilluhäpeää?

        Koska meillä edelleen on luolaihmisen geenit, naisen sukupuolielimien esittely olisi edelleen eräs keimailun väline, mutta patriarkaalinen sorto on nimennyt sen sopimattomaksi, ja osa naisista on sisäistänyt sorron. Seksuaalinen häpeä ei siis ole geneettistä vaan kulttuurista alkuperää.

        SAMAT geenit toimivat nykyisissä oloissa niin, kuin ne voivat toimia. Keimailun keinot ovat siirtyneet enemmän koristautumiseen, pukeutumiseen ja käyttäytymiseen, mutta sukupuolielimien näyttäminen olisi edelleen tehokkain keino, sillä myös miehellä on luolaihmisen geenit.

        Ymmärrän oikein hyvin, miten kovalta feminististä kuulostaa, että hän kantaa mielessään sisäistettynä patriarkaalista sortoa, mutta en minä tätä kiusallani sano. Se on minun vakaa käsitykseni, joka perustuu varhaiskantaisten kulttuurien tutkimukseen ja niiden interpoloimiseen varhaiseksi kulttuuriksi, biologiaan, etologiaan, sosiologiaan ja kulttuuriantropologiaan. Pyrin lukemaan niitä TIETEELLISESTI sivuuttaen kaiken IDEOLOGIAN niin tarkkaan kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Koska meillä edelleen on luolaihmisen geenit, naisen sukupuolielimien esittely olisi edelleen eräs keimailun väline, mutta patriarkaalinen sorto on nimennyt sen sopimattomaksi, ja osa naisista on sisäistänyt sorron. Seksuaalinen häpeä ei siis ole geneettistä vaan kulttuurista alkuperää.

        SAMAT geenit toimivat nykyisissä oloissa niin, kuin ne voivat toimia. Keimailun keinot ovat siirtyneet enemmän koristautumiseen, pukeutumiseen ja käyttäytymiseen, mutta sukupuolielimien näyttäminen olisi edelleen tehokkain keino, sillä myös miehellä on luolaihmisen geenit.

        Ymmärrän oikein hyvin, miten kovalta feminististä kuulostaa, että hän kantaa mielessään sisäistettynä patriarkaalista sortoa, mutta en minä tätä kiusallani sano. Se on minun vakaa käsitykseni, joka perustuu varhaiskantaisten kulttuurien tutkimukseen ja niiden interpoloimiseen varhaiseksi kulttuuriksi, biologiaan, etologiaan, sosiologiaan ja kulttuuriantropologiaan. Pyrin lukemaan niitä TIETEELLISESTI sivuuttaen kaiken IDEOLOGIAN niin tarkkaan kuin mahdollista.

        Aivan turhaan sä enää länkytät noita miljoonaan kertaan kuultuja. Kyseessä on seksuaalinen teko, jonka nainen itse toteuttaa, jos haluaa esiintyä niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sittenkin olla mahdollista, että nainen, joka ei hingu yhteissaunaan miesköörin kanssa, voisikin olla seksuaalisesti ei kiinnostunut niistä miehistä eikä näin ollen halua esiintyä heidän edessään alasti? Onko sittenkin mahdollista, että nainen ilmaiseekin seksuaalista kiinnostumattomuutta eikä vain ujoutta ja häpeää?

        Tai onko mahdollista, että se nuori tyttö, joka ei halunnut teidän setämiesten edessä uimapuvutta hillua, olisi sittenkin voinut tuntea olonsa seksuaalisesti epämiellyttäväksi eikä hän ollut vain ujo ja häpeilevä? Onko sittenkin mahdollista, että hän ei halunnut tehdä seksuaalista tekoa ja esitellä alapäätään miehille, jotka eivät häntä seksuaalisesti kiinnostaneet?

        Kuten sanoin, meillä on varhaisihmisen perintögeenit, jotka eivät ohjaa seksuaaliseen ujosteluun, sillä aikana, jolloin geenialleelit syntyivät, oltiin aina alasti. Seksuaalinen ujostelu on syntynyt paljon myöhemmin patriarkaalisen kulttuurin ja vaatteiden tulon yhteisvaikutuksena.

        Jos varhaisihmisillä olisi ollut saunoja, ei yhteissauna olisi ollut mikään kysymys.

        x x x

        Kannatta seurata nudismia. Nykyisissä oloissa näkyy, että sitä ei voi enää saada tasapuoliseksi. Nudistirannoille kertyy tirkistelyyn ja julkiseen onanointiin taipuvia miehiä, ja erittäin vähän naisia, koska naiset, alastonrannalle haluavatkin, tuntevat kiusaantumista, jos ovat tirkistelyn kohteena.

        Tämä on sivuuttamaton, mutta tosiasia. Kysymys alastomuudesta on nykyisissä oloissa ratkaisematon probleemi. Silti en häpeä kertoa, että biologian mukaisesti naisen sukupuolielimet ovat minusta äärettömän kauniit ja kiihottavat. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllä, olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ (ja uskon, että jokainen palstafeministi on kanssasi täysin samaa mieltä), pillunesittely on ehdottomasti seksuaalinen teko. Naiset joko esittelevät tai ovat esittelemättä, koska he joko tastovat tai ovat tahtomatta esitellä itseään seksuaalisesti kyseisessä tilanteessa. Kyse ei ole ujoudesta, ahdistuneisuudesta, pilluhäpeästä, patriarkaatista, feminismistä tai siitä, etteikö nainen tietäisi voivansa esitellä alapäätää.Jos nainen ei esittele pilluaan niin hän ei yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Upeaa, että pääsimme viimein kaikkien näiden vuosien jälkeen yhteisymmärrykseen. HALLELUJAA!!! 🙏

        Aplodien paikka 👏😂


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole koskaan enkä milloinkaan sanonut, että kauneimman näyttäminen olisi epäseksuaalista. Se on nimenomaan sitä herttailua, jossa seksi on herttailun väline. Juoruämmät vääntelevät kirjoituksiani jopa päinvastaisiksi, ja aina on muutamia, jotka uskovat.

        Varhaisihmisellä ei ollut seksuaalihäpeää. He olivat aina alasti. Alastomuuden ujostelu johtuu pääasiassa kahdesta tekijästä:

        1) Patriarkaalisesta sorrosta, jonka naiset ovat niin sisäistäneet, että se esiintyy vieläkin kulttuuriperimänä, ei siis geeniperimänä.

        2) Hyvin myöhään tulleet vaatteet ovat mahdollistaneet siirtymisen Afrikasta kylmille seuduille, mutta vaatteet ovat muodostuneet myös pakottavaksi kulttuuriperinnöksi.

        Julkisille esiintyjille voimme esittää toiveita, pääasiassa miehet naisille ja naiset miehille. Yksityishenkilöille on viisaampi olla esittämättä toiveita, mutta sen voi sanoa, että yksityiskohtainenkaan naisten kauneimman esittely on AIVAN SOPIVAA ja SALLITTUA, mutta vallitkoon naisen EHDOTON päätäntävalta.

        Mitä naiset toivovat miesten tekevän, en luonnollisesti miehenä voi ottaa kantaa, mutta sen tiedän biologian perusteella, että naisen preferenssit ovat moninaisemmat kuin miehen. 🌹👀

        Alastomuus ja elinten esittely on kaksi eri asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan einole väittänyt, että nainen pitäisi aina vain aviomiestään seksuaalisesti haluttavana. Itseasiassa maailmassa on luultavasti hyvin monta naista, jotka jotka eivät koe aviomiestään lainkaan seksuaalisesti haluttavaksi.

        Tuohon väliin, että yksi mies maailmassa olisi seksuaalisesti haluttava ja kaikki maailman miehet olisivat seksuaalisesti haluttavia, mahtuu aika järjettömän paljon mahdollisuuksia. Sinun koko palstapersoonasi on jo vuosia perustunut teorialle naisten kaameasta ujoudesta ja pilluhäpeästä, jonka ilkeä patriarkaatti on naisiin iskostanut ja etta vain siksi naiset eivät estoitta esittele alapäitään. Nythän sinun palstapersoonaltasi putoaa kokonaan pohja, kun kyse onkin naisen itse päättämästä seksuaalisesta teosta, eikä ujoudesta ja estyneisyydestä.

        Olet näköjään pitänyt juoruämmien kertomuksia minun sanomistani totena. Kantani ei ole vähääkään muuttunut. Olen ollut sitä mieltä jo vuosikymmeniä.

        On sopimatonta nimittää palstapersoonaksi tieteellisyyteen ja tasa-arvoideologiaan perustuvaa kantaani. Jos ihan suoraan sanon, se on törkeää. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olet näköjään pitänyt juoruämmien kertomuksia minun sanomistani totena. Kantani ei ole vähääkään muuttunut. Olen ollut sitä mieltä jo vuosikymmeniä.

        On sopimatonta nimittää palstapersoonaksi tieteellisyyteen ja tasa-arvoideologiaan perustuvaa kantaani. Jos ihan suoraan sanon, se on törkeää. 🌹👀

        Ihan itse olen sinun nimimerkeilläsi kirjoitetuista teksteistä nuo juttusi lukenut. Jos sinä olet antanut "juoruämmien" kirjoitella omilla tunnuksillasi niin se taas on ihan oma häpeäsi.

        Vaan mitä sä tästä asiasta jauhamista enää jatkat? Olet muuttanut mielesi ja sulla on siihen täysi oikeus. Asiasta on nyt päästy yhteisymmärrykseen ja hyvä niin. Sukupuolielinten tarkoituksellinen esittely on aina naiselta seksuaalisesti motivoitunut teko. Se siitä ja aihe on varsin loppuunkaluttu.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olet näköjään pitänyt juoruämmien kertomuksia minun sanomistani totena. Kantani ei ole vähääkään muuttunut. Olen ollut sitä mieltä jo vuosikymmeniä.

        On sopimatonta nimittää palstapersoonaksi tieteellisyyteen ja tasa-arvoideologiaan perustuvaa kantaani. Jos ihan suoraan sanon, se on törkeää. 🌹👀

        P.S. Sinuna en huutelisi sopimattomasta nimittelystä yhtään mitään, kun omat tekstisi ovat täynnä nimittelyä, haukkumista ja erilaisia leimaamistarkoituksessa käytettyjä termejä. Pata kattilaa soimaa ja niin ees päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alastomuus ja elinten esittely on kaksi eri asiaa.

        Miehille se ei ole, mutta naisille todellakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Sinuna en huutelisi sopimattomasta nimittelystä yhtään mitään, kun omat tekstisi ovat täynnä nimittelyä, haukkumista ja erilaisia leimaamistarkoituksessa käytettyjä termejä. Pata kattilaa soimaa ja niin ees päin.

        Totta. Eniten se on kynis, joka tässäkin keskustelussa on ala-arvoiseen nimittelyyn sortunut. Onpas tekopyhä. Pappikin on sanonut olevansa, no nehän usein tekopyhiä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllä, olen kanssasi TÄYSIN SAMAA MIELTÄ (ja uskon, että jokainen palstafeministi on kanssasi täysin samaa mieltä), pillunesittely on ehdottomasti seksuaalinen teko. Naiset joko esittelevät tai ovat esittelemättä, koska he joko tastovat tai ovat tahtomatta esitellä itseään seksuaalisesti kyseisessä tilanteessa. Kyse ei ole ujoudesta, ahdistuneisuudesta, pilluhäpeästä, patriarkaatista, feminismistä tai siitä, etteikö nainen tietäisi voivansa esitellä alapäätää.Jos nainen ei esittele pilluaan niin hän ei yksinkertaisesti ole seksuaalisesti kiinnostunut.

        Upeaa, että pääsimme viimein kaikkien näiden vuosien jälkeen yhteisymmärrykseen. HALLELUJAA!!! 🙏

        Nykyoloissa, ei geenialleelien mukaan, jotka ovat periytyneet hyvin vanhalta ajalta. Geenien ja kulttuuri välinen ero aiheuttaa runsasta kognitiivista närää. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Nykyoloissa, ei geenialleelien mukaan, jotka ovat periytyneet hyvin vanhalta ajalta. Geenien ja kulttuuri välinen ero aiheuttaa runsasta kognitiivista närää. 🌹👀

        Jep, olet välillä erinomaisen taitava kuulostamaan "tieteelliseltä", vaikket oikeasti sano yhtään mitään.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Nykyoloissa, ei geenialleelien mukaan, jotka ovat periytyneet hyvin vanhalta ajalta. Geenien ja kulttuuri välinen ero aiheuttaa runsasta kognitiivista närää. 🌹👀

        Nykyisen maailmanpoliittisen tilanteen ja tulevien turvallisuuspoliittisten haasteiden vuoksi meidän tulee ehdottomasti harkita näiden asioiden huomionottamista tulevien talouspoliittisten keskustelujen yhteydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan itse olen sinun nimimerkeilläsi kirjoitetuista teksteistä nuo juttusi lukenut. Jos sinä olet antanut "juoruämmien" kirjoitella omilla tunnuksillasi niin se taas on ihan oma häpeäsi.

        Vaan mitä sä tästä asiasta jauhamista enää jatkat? Olet muuttanut mielesi ja sulla on siihen täysi oikeus. Asiasta on nyt päästy yhteisymmärrykseen ja hyvä niin. Sukupuolielinten tarkoituksellinen esittely on aina naiselta seksuaalisesti motivoitunut teko. Se siitä ja aihe on varsin loppuunkaluttu.

        Siinä tapauksessa osaselitys edellisen lisäksi on myös heikko ymmärrys. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa osaselitys edellisen lisäksi on myös heikko ymmärrys. 🌹👀

        Jaa jaa ja sinä sitten juuri tuossa edellä moitit muita sopimattomasta nimittelystä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Siinä tapauksessa osaselitys edellisen lisäksi on myös heikko ymmärrys. 🌹👀

        Löytyiskö sulta vaikka joku sopiva diagnoosi tuohon heikkoon ymmärrykseen?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olet näköjään pitänyt juoruämmien kertomuksia minun sanomistani totena. Kantani ei ole vähääkään muuttunut. Olen ollut sitä mieltä jo vuosikymmeniä.

        On sopimatonta nimittää palstapersoonaksi tieteellisyyteen ja tasa-arvoideologiaan perustuvaa kantaani. Jos ihan suoraan sanon, se on törkeää. 🌹👀

        Ihanan loogista kirjoittelua sinulta Kynis. Sä onnistut samassa muutaman rivin tekstissä ensiksi nimittelemään muita kirjoittajia juoruämmiksi ja heti seuraavassa kappaleessa moittimaan kuinka sinua itseäsi kohtaan käytetään sopimatonta nimitystä. 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanan loogista kirjoittelua sinulta Kynis. Sä onnistut samassa muutaman rivin tekstissä ensiksi nimittelemään muita kirjoittajia juoruämmiksi ja heti seuraavassa kappaleessa moittimaan kuinka sinua itseäsi kohtaan käytetään sopimatonta nimitystä. 😒

        Erikoista että humanismia halveksuva tieteen mies alentuu kyökkipsykologiksi. Hän täällä nimittelee muita keskustelijoita ja heti perään uhriutuu, kun metsä vastaa kuten hän sinne on huudellut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskö sulta vaikka joku sopiva diagnoosi tuohon heikkoon ymmärrykseen?

        Koska hyökkäilet puskista yleisnikillä Anonyymi, ei minulla voi olla riittävää tietoa, koska saatan yhtä hyvin sekoittaa sinut toiseen henkilöön. Yhden kerran perusteella en vielä rohkene tehdä diagnoosia. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Koska hyökkäilet puskista yleisnikillä Anonyymi, ei minulla voi olla riittävää tietoa, koska saatan yhtä hyvin sekoittaa sinut toiseen henkilöön. Yhden kerran perusteella en vielä rohkene tehdä diagnoosia. 🌹👀

        Ja taas loukkaavia termejä sinulta. Määrittelet täysin neutraalin tekstin "hyökkäilyksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista että humanismia halveksuva tieteen mies alentuu kyökkipsykologiksi. Hän täällä nimittelee muita keskustelijoita ja heti perään uhriutuu, kun metsä vastaa kuten hän sinne on huudellut.

        Peukku tälle kommentille!


    • Anonyymi

      Kaverin puolesta kyselen, että tarkalleen missä rokkikonserteissa naisjuontajat esiintyvät töissään alasti haarat levällään?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi kukaan pitäisi tärkeänä valintaperusteena suhtautumista muiden ihmisten alastomuuteen? Eihän tuossa ole mitään järkeä, jollei nyt itse satu olemaan naturisti tai koe tarpeelliseksi, että pitää saada katsella muita alastomia ihmisiä.

      Sen ymmärrän, että parisuhteessavoi muodostua ongelmia, jos yksilöllä on kovin pahoja komplekseja oman alastomuutensa kanssa. Varsinkin jos ne ovat niin pahoja, että ne häiritsevät pariskunnan seksielämää.

      • Anonyymi

        Ison perheen kasvattina olen tottunut käymään sekasaunassa alasti. Vaimo taas on pienestä suvusta, heillä saunomiset hoitui naisten ja miesten vuoroissa. Vaikea kuvitella että olisin jättänyt viemättä vihille siksi, ettei halua tulla sekasaunaan. Eipä tuo alastomuuden säästäminen kotioloihin ole erityisen estoiseksi tuota rouvaa tehnyt. Ei vaan halua kaikelle kansalle itseään esitellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ison perheen kasvattina olen tottunut käymään sekasaunassa alasti. Vaimo taas on pienestä suvusta, heillä saunomiset hoitui naisten ja miesten vuoroissa. Vaikea kuvitella että olisin jättänyt viemättä vihille siksi, ettei halua tulla sekasaunaan. Eipä tuo alastomuuden säästäminen kotioloihin ole erityisen estoiseksi tuota rouvaa tehnyt. Ei vaan halua kaikelle kansalle itseään esitellä.

        Ei tunnu munkaan kokemuksen mukaan ihan kauheen yleinen valitakriteeri olevan. En mä ole ikinä tavannut miestä, joka olis ollu kiinnostunut mun yleisestä kannastani alastomuuteen.


    • Anonyymi

      Useimpien parisuhteessa elävien mielestä tuskin olisi heitä kohtaan kovin herttaista, mikäli puoliso esittelisi kivannäköisille naisille/ miehille kahden kesken genitaaleja ystävällisyyttään.

      Toki se on naisen/ miehen oma asia jos haluaa genitaalejaan vieraille näytellä, mutta useimmissa monogamisissa suhteissa oletusarvona on, ettei suhteen ulkopuolisten ihmisten seurassa tehdä seksuaalisia tekoja. Vaikka ne miten herttaisia olisikin.

    • Palstafeministit TAHTOVAT loukkaantua.

      Suunnaton määrä kommentteja osoittaa, että heillä on kyltymätön himo lukea kirjoituksiani, ymmärtää ne väärin ja loukkaantua. Luulisi, etteivät haluaisi, varsinkin kun kirjoitan aina nimimerkilläni, jonka huomaa jo ennen lukemista. 🌹👀

      • Anonyymi

        Selitä siis ihmeessä miten sana juoruämmä pitäisi ystävällisesti ymmärtää?

        Entä miten heikko ymmärrys pitäisi ymmärtää kohteliaalla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä siis ihmeessä miten sana juoruämmä pitäisi ystävällisesti ymmärtää?

        Entä miten heikko ymmärrys pitäisi ymmärtää kohteliaalla tavalla?

        Tai miten "patologiset ja harhaiset" ymmärretään oikein, eli kai sitten kohteliaisuutena, kun kerta loukkaantua ei saa?

        "Oikutteleva palstafeministi":kin lienee jonkin sortin kohteliaisuus?

        "Kyllä kokemukseni on ollut NORMAALIEN naisten kanssa, että ..." tästä on lukematon määrä versioita pitkin keskustelua. Miten tuo pitäisi ymmärtää, jotta ymmärtää sen oikein? Siinä ei siis ilmeisestikään sitten viitata siihen, että joku toinen nainen olisi epänormaali? Mikä sitten -paranormaaliko?

        "Näen selkeän eron feministin ja normaali-ihmisen välillä." Lause, josta selkeästi näkee, että jokikinen käyttämäsi feministi-sana on tarkoitettu loukkaukseksi ja tarkoittaa epänormaalia ihmistä. Vai miten tuo tulkitaan, jotta se menee oikein?

        Tuossa nyt ihan vaan pari "väärin ymmärrettyä" lausahdusta sinulta itseltäsi ja ihan vaan tämän ketjun ensimmäiseltä kolmannekselta.


      • Anonyymi

        Sinä TAHDOT loukata. Kuinka mätä pitää ihmisen olla sisältä, että niin tekee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selitä siis ihmeessä miten sana juoruämmä pitäisi ystävällisesti ymmärtää?

        Entä miten heikko ymmärrys pitäisi ymmärtää kohteliaalla tavalla?

        Konnotatiivisuus ei ole näissä sanoissa itsessään, vaan sinun päässäsi.

        Pejoratiivisuuden suhteen sanat ovat kuitenkin erilaisia. "Juoruämmä" on kahden sanan yhdelmä, joista molemmat ovat huonontavia. Sanaa käytetään aina huonontavassa merkityksessä.

        Sen sijaan "heikko ymmärrys" on sana määre, jota käytetään myös neutraalissa merkityksessä, kuten tässä.

        Molemmat sanat kuvaavat kuitenkin todellisuutta. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Konnotatiivisuus ei ole näissä sanoissa itsessään, vaan sinun päässäsi.

        Pejoratiivisuuden suhteen sanat ovat kuitenkin erilaisia. "Juoruämmä" on kahden sanan yhdelmä, joista molemmat ovat huonontavia. Sanaa käytetään aina huonontavassa merkityksessä.

        Sen sijaan "heikko ymmärrys" on sana määre, jota käytetään myös neutraalissa merkityksessä, kuten tässä.

        Molemmat sanat kuvaavat kuitenkin todellisuutta. 🌹👀

        Just joo. Eli olet sitten muuten vaan itse ymmärrykseltäsi hieman heikohko? Ja ulosantisi on muuten vaan hieman tökeröä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo. Eli olet sitten muuten vaan itse ymmärrykseltäsi hieman heikohko? Ja ulosantisi on muuten vaan hieman tökeröä?

        Seniili se vain on.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Konnotatiivisuus ei ole näissä sanoissa itsessään, vaan sinun päässäsi.

        Pejoratiivisuuden suhteen sanat ovat kuitenkin erilaisia. "Juoruämmä" on kahden sanan yhdelmä, joista molemmat ovat huonontavia. Sanaa käytetään aina huonontavassa merkityksessä.

        Sen sijaan "heikko ymmärrys" on sana määre, jota käytetään myös neutraalissa merkityksessä, kuten tässä.

        Molemmat sanat kuvaavat kuitenkin todellisuutta. 🌹👀

        Ja milläs logiikalla sä sitten itse koit palstapersoonan epäasialliseksi ilmaisuksi? Se on sana jota käytetään myös neutraalissa merkityksessä, kuten tässä. Sanat kuvaa kuitenkin täydellisesti todellisuutta. Konnotatiivisuus ei ole näissä sanoissa itsessään, vaan sinun päässäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja milläs logiikalla sä sitten itse koit palstapersoonan epäasialliseksi ilmaisuksi? Se on sana jota käytetään myös neutraalissa merkityksessä, kuten tässä. Sanat kuvaa kuitenkin täydellisesti todellisuutta. Konnotatiivisuus ei ole näissä sanoissa itsessään, vaan sinun päässäsi.

        Sillehän emme mahda mitään, että palstapersoonasi olemassaolon tarkoitus meni nyt rikki kun menit myöntämään ymmärtäväsi pillunvilauttelun olevan seksuaalista toimintaa eikä naisten geneettinen pakkomielle.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe