Hei! Olen kuudesluokkalainen tyttö ja olen valinuut nelosella pitkän ruotsin. En ole mikään paras ruotsissa ja meillä oli koe vasta. Olin todella pettynyt ja sain 6½. En ole ikinä saanut niin alhaista numeroa ja se oli minulle iso shokki. Olen toki aktiivinen tunneilla. Minua stressaa todistusarvosana paljon. Mikä se mahtaisi olla?
Ps.. olin n. 1pisteen päässä 7-
Ruotsin arviointi
2
202
Vastaukset
6½ on täysin hyväksyttävä numero, ei ole edes alhaisin mahdollinen.
- Anonyymi
Riippuu mitä numeroita aiemmista kokeista olet saanut, mutta jos silloin on numeroita tullut esimerkiksi 7-10 väliltä, tuntiaktiivisuus Joka Tunti hyvää, olet aina tehnyt läksyt ja muuta niin numero todistukseen luulisin olevan 8. Vähintään. Tosin jos olet saanut aiemmista kokeista kympit ja ysit, tuntiaktiivisuus lähes "täydellistä" ja olet tehnyt läksyt, saattaa vaan tulla ysikin. Riippuu muista kokeista, siksi en osaa sanoa. Ei se tuohon yhteen kokeeseen kaadu.
Anyways todistuksen numero jotain 7-9 väliltä, kasi luulisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836412Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4454484Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162325Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1352285Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221026En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta44885- 90820
- 59725