Minkäs ikäisiä naisia täällä nykyään käy katselemassa?
Minkä ikäisiä olette?
60
1784
Vastaukset
- Anonyymi
28 v
- Anonyymi
35.
Vanha. Minä siis.
- Anonyymi
Vanha on aika suhteellinen käsite.
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Nojoo. Lähemmäs 50, kun 30.
no ei 50 oo vanha
Anonyymi kirjoitti:
no ei 50 oo vanha
Onhan se jo puoli vuosisataa ja kolmekymppiselle sopisi äidiksi. :"D
- Anonyymi
HALiMONSTERi kirjoitti:
Onhan se jo puoli vuosisataa ja kolmekymppiselle sopisi äidiksi. :"D
Henkinen ikä on tärkeämpi kuin se passissa oleva
Anonyymi kirjoitti:
Yym, jollei ikäero nyt ole aivan huima. Toinen on elämänsä alussa toisen ollessa elämänsä ehtoopuolella. Nuorikko hoitaisi mummoa. En varmaan raaskisi langettaa itseeni kellekkään nuorelle taakaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passikuvat näyttävät aina vanhemmilta ja kolkoilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Passikuvat näyttävät aina vanhemmilta ja kolkoilta.
Puhuikin iästä. 😅 Mutta ne kuvat on aina iha kamalia 😅
- Anonyymi
44. Käyn täällä silloin tällöin.
- Anonyymi
Käyt täällä joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyt täällä joka päivä.
Silloin tällöin päivän mittaan
- Anonyymi
24v
- Anonyymi
25 vuotias (pian 26)
- Anonyymi
47 v
- Anonyymi
39v
- Anonyymi
38.
- Anonyymi
52 🙋🏼♀️
- Anonyymi
53v
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet?
Pajalasta olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pajalasta olen
Minä olen navetan takaa.
- Anonyymi
Savosta
- Anonyymi
30v
- Anonyymi
Minä menen syksyllä kouluun.
- Anonyymi
27. 🤭
- Anonyymi
59v. Henkinen 38v. Fyysinen kunto 78v.💏
- Anonyymi
64 v….
- Anonyymi
56
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet?
Edellinen kommenttini poistettiin vaikka siinä sama kysymys 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin olet?
Pohjois- Pohjanmaalta 😊
- Anonyymi
30 v
58 loppuvuonna vuosi lisää
- Anonyymi
35, hän taitaa olla jokusen vuoden nuorempi
- Anonyymi
34 täällä
- Anonyymi
Olisitpa eräs T-nainen koska muistelisin että olisi juuri tuon ikäinen 🤔😁 Mikä todennäköisyys 😂😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitpa eräs T-nainen koska muistelisin että olisi juuri tuon ikäinen 🤔😁 Mikä todennäköisyys 😂😉
Ai nainen Tinderistä vai että T:llä alkaa nimi? Toinen täsmää :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nainen Tinderistä vai että T:llä alkaa nimi? Toinen täsmää :p
Nimi alkaa T:llä. Toivottavasti ei tinderissä, kun en itsekään siellä ;)
- Anonyymi
Sen ikäinen että haaveilen rakastumisesta johonkuhun erityiseen Naiseen...
- Anonyymi
Minä olen jo tainnut rakastua erääseen erityiseen T naiseen 🥰😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrothan tunteesi hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla hän on erityinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrothan tunteesi hänelle?
Olen tainnut joskus aikoinaan aika hyvin tunteistani vihjaistakin, tosin hän taisi silloin luulla että se on jotakin ohimenevää pikkuihastusta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla hän on erityinen?
Hän on vain..💖 Ei ole kukaan ennen hänen tapaamistaan saanut tällaisia tunteita minussa aikaan, eikä kukaan sen jälkeenkään, ja tapasimme kuitenkin jo 2017
- Anonyymi
38 ja risat. Edelleen villi ja vapaa. Oonkohan ainut kenellä ei ole ollut vakavaa suhdetta tähän ikään mennessä? :(
- Anonyymi
voin kertoa, että et ole ainut 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän meitä on kaksi. :) Kiva kuulla, ettei tarvii ainoana edustaa kokematonta.
Miehet ei ole koskaan kiinnostaneet ja naisten kanssa en ole edennyt alkua pidemmälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kans. Joten et todellakaan ainut.
- Anonyymi
Täytin maaliskuussa 78v. Olen tähän saakka pitänyt itseäni heterona ja elänyt kuin hetero mutta korona-aikana kun olin liikaa yksin niin aloin miettiä mikä oikein olen. Että mitä jos olenkin MUU . Täytyy sanoa että ei tämä korona ja muista eristäytyminen ja liiallinen yksinolo tehnyt hyvää.
- Anonyymi
Pakko tarkentaa vähän. Siis uskon että olen ihan terve mielentäni edelleenkin. Tarkoitan vain että kun aikaa on liikaa niin sitä alkaa pyöritellä päässään kaikkea älytöntä . Minunkin tuttavan tytär oli naimisissa oikein miellyttävän miehen kanssa joka huolehti vaimosta, kodista ja lapsista minkä työssäkäynniltä ehti. Vaimo vietti aikaa yksin kotona ja lasten olkessa hoidossa, eskarissa, koulussa hän keksi että hänpä onkin lesbo. Että kaikki elämän ajoittainen hankaluus johtuu siitä että hän on heteron elämää elävä lesbo. Erohan siitä tuli ja yksi sun toinen lesbo käytti naista hetken lelunaan. Itkien kertoi että kaikki reijät on sorkittu mutta onnea ei löytynyt. Nyt on mielialalääkityksellä ja haluaisi palata miehensä luo mutta tämä ei enää huoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko tarkentaa vähän. Siis uskon että olen ihan terve mielentäni edelleenkin. Tarkoitan vain että kun aikaa on liikaa niin sitä alkaa pyöritellä päässään kaikkea älytöntä . Minunkin tuttavan tytär oli naimisissa oikein miellyttävän miehen kanssa joka huolehti vaimosta, kodista ja lapsista minkä työssäkäynniltä ehti. Vaimo vietti aikaa yksin kotona ja lasten olkessa hoidossa, eskarissa, koulussa hän keksi että hänpä onkin lesbo. Että kaikki elämän ajoittainen hankaluus johtuu siitä että hän on heteron elämää elävä lesbo. Erohan siitä tuli ja yksi sun toinen lesbo käytti naista hetken lelunaan. Itkien kertoi että kaikki reijät on sorkittu mutta onnea ei löytynyt. Nyt on mielialalääkityksellä ja haluaisi palata miehensä luo mutta tämä ei enää huoli.
Tuttavan tytär… Kiva että näit vaivaa ja kaivauduit tähän luolaan kertomaan ”tarinasi”, Anonyymi 78v. 🤣.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tämmönen iltasatu jälleen kerran.
- Anonyymi
Olitkos se sinä, joka tuolla toisessa ketjussa kärsi niistä vaihdevuosista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitkos se sinä, joka tuolla toisessa ketjussa kärsi niistä vaihdevuosista?
enpä usko et 78 vuotias kärsii enää vaihdevuosista 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
enpä usko et 78 vuotias kärsii enää vaihdevuosista 🤔
No ei vaineskaan enää tuolla iällä, sehän oli läppä tälle sekavalle mummulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trolli takaisin luolaan siitä
- Anonyymi
22v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563151Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242709Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810