Muutosta kaivataan

Lukijatar

Väittäisin että tämä 50 palsta on nykyään keskinäisten kehujen kerho. Asian voi todeta aika monista avauksista. Uusia kirjoittajia, niikuin minäkin olen, ei kiinnosta tällainen jatkuva toisten nikkien kehuminen. Tätä tekevät aika usein juuri vakinikit. Jos haluaa sanoa jotain toiselle henkilökohtaisesti niin, miksei sitä voi meilata kyseiselle henkilölle. Ei meitä kaikkia kiinnosta tietää, kuka kenestäkin tykkää ( tai sitten ei).Jos joku tähän ketjuun vastaa, niin ne kommentit vielä luen, muuten en tänne palstalle enää tule. Hyvää jatkoa kuitenkin valitsemallanne tiellä.

55

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyyppi

      Tästä juuri keskustellaan alemmassakin aiheessa

    • maron*

      kohtalaisen uusi nikki, mutta kun täällä usein käy niin tulee tutuksi monen vakinikin kanssa noin virtuaalisesti. Ei minua alussa häirinnyt yhtään se että toiset tunsivat toisensa ja minä olin uusi. Menin joukkoon mukaan ja juuri nämä vakinikit ottivat ihan hyvin minut vastaan. Tottakai se on alussa vaikeaa kun ei edes aina tiennyt mistä koko jutussa on kyse, mutta yritysten ja myös erehdysten kautta on tullut jonkinlainen rako minullekin tällä palstalla.
      Ja sen enenpää kehumatta ketään sanon vain että porukka täällä on ihan mukavaa ja uusi nikki otetaan vastaan ihan hyvin, ellei hän itse heti ala arvostelemaan muita. Toivoisin kuitenkin että jäisit linjoille, kyllä täällä paljon muutakin keskustelua on kuin pelkkää kehumista tai haukkumista.

    • Tukija

      Maron kirjoitti asiaa. Ei kaikkea ole pakko lukea jos ei aiheesta pidä. Jos joku avaa ketjun aiheella "saa kehua", mitäpä muuta siihen ketjuun voi kirjoitta kuin kehuja. Muita ketjuja on ja jos sopivaa ei ole, voi aloittaa itse keskustelun haluamastaan aiheesta. Tämä on vapaa palsta, kaikille on tilaa, erilaisuus tuo rikkautta...tämäkin aloittamasi juttu, vaikka tämä alkaa olla jo kaluttu aihe...
      Hyvää jatkoa myös sinulle!

      • Lukijatar

        En tarkoittanut pelkästään "saa kehua" tyyppisiä otsikoita. Esintyy aika paljon muissakin aloituksissa.


    • palstaa

      ei sinun vuoksesi kannata alkaa muuttelemaan kun et tänne kerran enää tule. Ja tuskin sitä tehtäisiin muutenkaan.

      • Lukijatar

        todellakaan kannata, jos kerran enemmistö tällaista haluaa. Sanoin vain oman mielipiteeni ja kommentoin omaan avaukseeni vielä.


      • Ajomies
        Lukijatar kirjoitti:

        todellakaan kannata, jos kerran enemmistö tällaista haluaa. Sanoin vain oman mielipiteeni ja kommentoin omaan avaukseeni vielä.

        Ilahduin hyvästä avauksestasi. Tähän ongelmaan törmään usein. Henkilökohtaiset asiat meilaten ([email protected]) itse olen toivonut viestittävän meilaten tai yksittäisestä puheenvuorosta vain laittamalla kommentti "Kerro kaverille tästä keskustelusta" ja näin varmaan olisin lukijattarenkin kohdalla tehnyt, jos yhteystiedot tietäisin.
        Yllättävän vähän tätä käytetään. Sheriffillekin se olisi minusta parempi kuin pelkkä poistatus.
        Oikaisun voisi usein tehdä seuraavassa puheenvuorossaan.

        Tällaisia puheenvuorojen käyttäjiä keskusteluihin juuri kaivattaisiin.


    • n52

      palsta jossa on paljon erillaisia aiheita.
      Tilaa on siinä ylhäällä vaikka aloittaa taas uusi aihe heti.
      Olen myös uusi ja hyvin on otettu vastaan.
      Jos jossain menee keskustelu sellaiseksi,että ei kiinnosta niin miksi se pitäisi lukea?
      Koska lupasit lukea kommentit sanon,että jos haluat olla palstalla jossa on mukavaa niin pysy ja tunge joukkoon.
      Hyvää jatkoa myös sinulle minkä tien sitten valitsetkin.

      • Lukijatar

        tänne palstalle hylättäväksi tai hyväksyttäväksi. Vain kirjoitukset voi hylätä (CELESTA). Samoin sinulle hyvää jatkoa, jos olet palstaan tyytyväinen


      • n52
        Lukijatar kirjoitti:

        tänne palstalle hylättäväksi tai hyväksyttäväksi. Vain kirjoitukset voi hylätä (CELESTA). Samoin sinulle hyvää jatkoa, jos olet palstaan tyytyväinen

        noin.
        En minä hyväksy tai hylkää täällä ketään.
        Minulla on aika sopeutuva luonne ja en usko,että on olemassakaan palstaa johon joka ainoa olisi tyytyväinen.
        Jos on niin kerro missä virtuaalissa.


      • Lukijatar
        n52 kirjoitti:

        noin.
        En minä hyväksy tai hylkää täällä ketään.
        Minulla on aika sopeutuva luonne ja en usko,että on olemassakaan palstaa johon joka ainoa olisi tyytyväinen.
        Jos on niin kerro missä virtuaalissa.

        Sanoit, että sinut on otettu hyvin vastaan. Minä taas vain luen ja joskus kirjoitan, enkä välitä otetaanko minut mitenkään ns. vastaan. Miksi pitäisi? Koet tuon kirjoittelun tänne vähän eri tavalla, kuin minä.


      • n52
        Lukijatar kirjoitti:

        Sanoit, että sinut on otettu hyvin vastaan. Minä taas vain luen ja joskus kirjoitan, enkä välitä otetaanko minut mitenkään ns. vastaan. Miksi pitäisi? Koet tuon kirjoittelun tänne vähän eri tavalla, kuin minä.

        puhut muutoksesta jota tämä palsta kaipaisi.
        Miten sinä koet tänne kirjoittelun?


      • Lukijatar
        n52 kirjoitti:

        puhut muutoksesta jota tämä palsta kaipaisi.
        Miten sinä koet tänne kirjoittelun?

        Viittaan aikaisemmin sanomaani. Hyvää yötä.


      • n52
        Lukijatar kirjoitti:

        Viittaan aikaisemmin sanomaani. Hyvää yötä.

        minäkin viittasin sinun omiin sanoihisi.

        Yötä.


      • yopollo
        Lukijatar kirjoitti:

        Sanoit, että sinut on otettu hyvin vastaan. Minä taas vain luen ja joskus kirjoitan, enkä välitä otetaanko minut mitenkään ns. vastaan. Miksi pitäisi? Koet tuon kirjoittelun tänne vähän eri tavalla, kuin minä.

        oli kuitenkin hyvin räikeä yritys manipuloida palstaa johonkin suuntaan. Miksi teit sen jos suunta ei sinua kiinnosta? Puhutko nyt lainkaan rehellisesti ajatuksistasi?


      • taikis
        yopollo kirjoitti:

        oli kuitenkin hyvin räikeä yritys manipuloida palstaa johonkin suuntaan. Miksi teit sen jos suunta ei sinua kiinnosta? Puhutko nyt lainkaan rehellisesti ajatuksistasi?

        että palstoilla on "lukijoiden joukko" jotka jostain syystä olettavat, että "kirjoittajien joukko" olisi heidän palveluksessaan, siis kirjoittajien tulisi viihdyttää lukijoita kirjoituksillaan??
        kun sitten "lukijaa" ei miellytä "kirjoittajan" hengentuote, alkaa älinä.... Onko kukaan muu huomannut tällaisen ilmiön olemassaoloa?


      • yopollo
        taikis kirjoitti:

        että palstoilla on "lukijoiden joukko" jotka jostain syystä olettavat, että "kirjoittajien joukko" olisi heidän palveluksessaan, siis kirjoittajien tulisi viihdyttää lukijoita kirjoituksillaan??
        kun sitten "lukijaa" ei miellytä "kirjoittajan" hengentuote, alkaa älinä.... Onko kukaan muu huomannut tällaisen ilmiön olemassaoloa?

        tiedostanut selvästi roolini palkattomana sisällöntuottajana kuten vaikka tuo sumppareiden toimittajakin :-))


      • taikis
        yopollo kirjoitti:

        tiedostanut selvästi roolini palkattomana sisällöntuottajana kuten vaikka tuo sumppareiden toimittajakin :-))

        olla vaikeuksia tuollaisen roolin hyväksymisessä :)) Toisaalta, en kyllä osaisi hypätä "lukijankaan" rooliin, olettamaan että kirjoittajien"" pitäisi minua viihdyttää ja minä jakaisin pisteet.....


      • eeroliini
        taikis kirjoitti:

        olla vaikeuksia tuollaisen roolin hyväksymisessä :)) Toisaalta, en kyllä osaisi hypätä "lukijankaan" rooliin, olettamaan että kirjoittajien"" pitäisi minua viihdyttää ja minä jakaisin pisteet.....

        Täällä ainakin on ne jotka leikkivät tuomaria


      • taikis
        eeroliini kirjoitti:

        Täällä ainakin on ne jotka leikkivät tuomaria

        eivät ehkä koe rooliaan ikävänä.... eihän heitä muutoin olisi?


      • eeroliini
        taikis kirjoitti:

        eivät ehkä koe rooliaan ikävänä.... eihän heitä muutoin olisi?

        Joku pätemisen tarve,itse koen nämä kirjoittajat ikävinä


      • taikis
        eeroliini kirjoitti:

        Joku pätemisen tarve,itse koen nämä kirjoittajat ikävinä

        minäkin koen.


      • eeroliini
        taikis kirjoitti:

        minäkin koen.

        Eräs uusi kirjoittaja tuolla valitti ettei osaa hyvin kielioppia,ne toiset jotka koen ikävinä ovat juuri nämä Kustaa Vilkunat näillä palstoilla eli siis he jotka korjailevat toisten pienimpiäkin kirjoitusvirheitä


      • taikis
        eeroliini kirjoitti:

        Eräs uusi kirjoittaja tuolla valitti ettei osaa hyvin kielioppia,ne toiset jotka koen ikävinä ovat juuri nämä Kustaa Vilkunat näillä palstoilla eli siis he jotka korjailevat toisten pienimpiäkin kirjoitusvirheitä

        olen toistaiseksi välttynyt tuollaiselta.. Minulle ainakin tulee virhe poikineen, alussa korjailin itse, mutta tulin siihen tulokseen, että ihmiset ovat senverran fiksuja, että ymmärtävät vaikkei ihan virheetöntä tekstiä tulekaan.

        Näkyy tuollakin "toisella oksalla" lukevan mun kirjoituksessa seläm, selän sijaan :))


      • maron*
        taikis kirjoitti:

        että palstoilla on "lukijoiden joukko" jotka jostain syystä olettavat, että "kirjoittajien joukko" olisi heidän palveluksessaan, siis kirjoittajien tulisi viihdyttää lukijoita kirjoituksillaan??
        kun sitten "lukijaa" ei miellytä "kirjoittajan" hengentuote, alkaa älinä.... Onko kukaan muu huomannut tällaisen ilmiön olemassaoloa?

        tuon asian. Itse saan hyvin paljon kritiikkiä, mutta myös myönteistä palautetta - ihme kyllä:))Mutta asiahan on tosiaan niin ettei meidän tarvitse ketään viihdyttää - jokainen viihdyttäköön itseään omilla kirjoituksillaan jos ei meidän kirjoittelu kiinnosta. Ja tosiaan - kenenkään EI tarvitse lukea aihetta joka ei häntä kiinnosta. Tai jos inhoaa jotakin nikkiä, niin miksi sitten lukee hänen kirjoituksiaan ja sen jälkeen taas kerran valittaa.


    • yopollo

      tuossa pari avausta alempana moititaan siitä että täällä vain haukutaan toisiaan, ja tuo kehumisketjukin meni enemmän happamen puolelle. Tasapainossa ilmeisesti jatketaan kun äärilaidat ovat tasaisen tyytymättömiä....

      • Ajomies

        Laskutapoja on monenlaisia. Jalkakylpykin on jonkun mielestä keskimäärin sopivan lämpöistä kun toinen jalka on jäävedessä ja toinen kiehuvaas....

        Keskustelu on tällä mittapuulla hyvää kun toinen
        haukkuu pataluhaksi ja toinen kiittää maasta taivaaseen.

        Minusta keskustelu on antoisaa kun olen antanut jollekin tai saanut kaipaamaani tietoa, avartunut muuten tai vaikkapa vain nauranut vatsani kipeäksi.


      • yopollo
        Ajomies kirjoitti:

        Laskutapoja on monenlaisia. Jalkakylpykin on jonkun mielestä keskimäärin sopivan lämpöistä kun toinen jalka on jäävedessä ja toinen kiehuvaas....

        Keskustelu on tällä mittapuulla hyvää kun toinen
        haukkuu pataluhaksi ja toinen kiittää maasta taivaaseen.

        Minusta keskustelu on antoisaa kun olen antanut jollekin tai saanut kaipaamaani tietoa, avartunut muuten tai vaikkapa vain nauranut vatsani kipeäksi.

        ihan aueta. Kompromissi ei ole hyvä jos toinen kiittää ja toinen haukkuu. Se on hyvä vasta kun molemmat valittavat.


      • eeroliini
        yopollo kirjoitti:

        ihan aueta. Kompromissi ei ole hyvä jos toinen kiittää ja toinen haukkuu. Se on hyvä vasta kun molemmat valittavat.

        Eikö kompromissi ole hyvä jos kumpikaan ei enää valita


      • yopollo
        eeroliini kirjoitti:

        Eikö kompromissi ole hyvä jos kumpikaan ei enää valita

        mutta käytännössä mahdoton kun vaatimukset tässäkin olivat täysin päinvastaiset.


      • eeroliini
        yopollo kirjoitti:

        mutta käytännössä mahdoton kun vaatimukset tässäkin olivat täysin päinvastaiset.

        Kompromississa molemmat tulevat keskitiehen vastaan sovinnonkäsi ojossa


      • yopollo
        eeroliini kirjoitti:

        Kompromississa molemmat tulevat keskitiehen vastaan sovinnonkäsi ojossa

        toinen käsi taskussa nyrkissä.


      • taikis
        yopollo kirjoitti:

        toinen käsi taskussa nyrkissä.

        sormet ristissä...


      • eeroliini
        taikis kirjoitti:

        sormet ristissä...

        Rauha se on välirauhakin


      • yopollo
        eeroliini kirjoitti:

        Rauha se on välirauhakin

        kestä pidempään kuin väliaikainen.


    • taikanainen*

      jos esimerkiksi tuo kehumisketju-avaukseni sai aikaan Sinulla noinkin negatiivisia tuntemuksia palstaa kohtaan.
      Itse olen uusi palstalainen, tulin tänne ensimmäisen kerran sekä lukijaksi että kirjoittajajksi vajaa pari kuukautta sitten, joten kohdalleni tuskin sopii tuo vakinikki määritelmä??
      Täällä on ollut aika paljon happamia kirjoituksiakin, se ehkä kirvoitti mieleni tekemään tuon näköjään joitakin rassaavan avauksen. Halusin saada jotain positiivistakin tänne sen ainaisen arvostelemisen ja mollaamisen sijaan.En mitenkään rajannut avausta koskemaan joitakin tiettyjä nikkejä, vaan se on tarkoitettu kaikille, Sinullekin. Siis jos Sinulla on jotain kehumista tai kiittämistä. Myös itsekehu oli toivottavaa :)
      Mikähän siinä on että kiitoksen ja positiivisen palautteen antaminen koetaan näin hankalaksi ja aivankuin riistoksi itseltään.?

      En oikein osaa antaa Sinulle muuta neuvoa kuin että ohittaisit sellaiset avaukset jotka eivät ole mieleisiäsi, ja toisit tänne omia näkemyksiäsi asioista joista haluat keskusteltavan. Vaikkapa avauksen muodossa.Niinhän sitä muutosta voisit osaltasi tehdä, jokaisella meistä on samanlainen mahdollisuus vaikuttaa palstan henkeen.Tietysti tämäkin palstaa ja sen kirjoittajia arvosteleva avaus on yksi suosikkiaiheista.

      En todellakaan halunnut kenellekään pahaa mieltä aiheuttaa avuksellani, mutta vanha sanalasku pitänee paikkansa tässäkin :paha on parahiksi osata.

      Hyvää jatkoa Sinulle.

      • Lukijatar

        nimenomaan ketjuja, joissa ei otsikko anna ymmärtää sen olevan "kehumisketju". Ilmiö toistuu aika monessa muussakin ketjussa. Olen ohittanut avauksesi, juuri siintä syystä, joten en tiedä mitään niistä kirjoituksista, mutta arvaan. Hyvää jatkoa, ei negatiivisella tuntemuksella.


      • maron*

        että on avaus minkälainen hyvänsä, on aina joku joka ei siitä pidä. Mehän ollaan samanikäisiä nikkejä, joten en minäkään voi itseäni ihan vakinikiksi vielä sanoa. Aloituksesi oli ihan mukava ja positiivinen. Jatkapa samalla tapaa edelleenikin, olet aina iloinen ja positiivinen kirjoittaja :)) hui- taisi taas tulla kehumista:-D


      • taikis
        maron* kirjoitti:

        että on avaus minkälainen hyvänsä, on aina joku joka ei siitä pidä. Mehän ollaan samanikäisiä nikkejä, joten en minäkään voi itseäni ihan vakinikiksi vielä sanoa. Aloituksesi oli ihan mukava ja positiivinen. Jatkapa samalla tapaa edelleenikin, olet aina iloinen ja positiivinen kirjoittaja :)) hui- taisi taas tulla kehumista:-D

        kitisijöitä kyllä riittää tällä foorumilla...

        niin, ja ei enää pitänyt kehua, se meni jo :))


    • Judge

      tasapuolisesti kaikkia. Myös avaustasi.

      • Jermu

        No, mä vaikka rääkkään kaikkia huonoilla avauksilla ja mitäänsanomattomilla lauseilla. Johan siinäkin on monella pahat paikat ja pulssi nousee...


    • puskailija*

      Jää tänne niin yritetään parantaa asioita sensijaan

    • Pirre*

      samoin, ja hyvää kevättä..:))

    • viljamaria

      saada tuntea kuuluvansa johonkin yhteisöön, joukkoon, missä kokee olevansa hyväksytty.
      Luulen, että tuo mainitsemasi 'keskinäinen kehuminen' on juuri sitä, että sanoessaan toiselle esm. "Olet hyvä kirjoittaja, tai olet älykäs",henkilö lunastaa paikkainsa yhteisön täysivaltaisena jäsenenä.
      Olen ajatellut, että henkilökohtaisessa kanssakäymisessä useimmat 'keskinäiset kehujat' eivät erikoisemmin pitäisi toisistaan.
      Mielestäni ystävällinen toistensa kehuminen ei ole paha asia laisinkaan, vaikka kehuessaan syyllistyisikin pieneen valkeaan valheeseen. Suomalaisilla on heikko itsetunto - väitetään ja jos 'palstaystävät saavat sitä vaikka vähänkin kohotettua, niin tämä foorumihan on ansainnut paikkansa, eikö niin?
      Useimmissa kirjoituksissahan ei todellakaan ole mitään muuta sanomaa, tai sanottavaa, kuin " Minä täällä, muistathan - se mukava tyyppi, joka muistan sinut ja ethän pidä minua aivan mahdottomana, koska MINÄ olen sellainen ja sellainen.....

      • plunger

        ja ensin kerron kehumisen Viljamarialle, hän on aina hyvin järkevä, asiallinen, pohtiva ja edustaa arvoja, jotka hyväksyn.

        mutta asia: tänne kirjoittaa moni rikkinäinen, moni yksinäinen, hylätty, hakattu, syrjään jätetty, alakuloinen, rauhaton ihminen. Uskokaa pois, heitä on lukijoissa myös. Ihmisiä, joilla ei ole ihmissuhteita niin että saisivat positiivista palautetta - tai mitään palautetta. Näille ihmisille, minä mukana, on hyvä joskus kuulla että olen hyväksytty ja ihmiseksi tunnistettu, hyvä saada myös kuulua joukkoon.


      • viljamaria
        plunger kirjoitti:

        ja ensin kerron kehumisen Viljamarialle, hän on aina hyvin järkevä, asiallinen, pohtiva ja edustaa arvoja, jotka hyväksyn.

        mutta asia: tänne kirjoittaa moni rikkinäinen, moni yksinäinen, hylätty, hakattu, syrjään jätetty, alakuloinen, rauhaton ihminen. Uskokaa pois, heitä on lukijoissa myös. Ihmisiä, joilla ei ole ihmissuhteita niin että saisivat positiivista palautetta - tai mitään palautetta. Näille ihmisille, minä mukana, on hyvä joskus kuulla että olen hyväksytty ja ihmiseksi tunnistettu, hyvä saada myös kuulua joukkoon.

        ottaessani kantaa Lukijattaren kirjoitukseen.
        Halusinkin lähinnä puolusttaa palstaa ja tänne kirjoittajia.
        Luulen kuitenkin, että surfailu on valinta kahden ihmiskontaktitavan välillä.
        Arvelen tämän olevan helpompi tapa kommunikoida kun face to face tilanteessa tapahtuva.
        Annan vilpittömän tunnustukseni Jermun kaltaiselle "pullukkasarjan" kannustajalle.
        Siinä missä joku yrittää saada osoitettua jonkun kirjoittajan puhuvan palturia ja elävän toive-elämää mielikuvitusmaailmassaan, tämä häijynä pidetty Jermu ymmärtää ja uskoo, niinkuin minäkin uskon - lähtien siitä, että meistä kukan tuskin puhuu 100% totta.
        Palsta on henkireikä monille virtuaalimaailmaan ja sen 'todellisuuteen' lähteneelle.


      • Pirre*
        plunger kirjoitti:

        ja ensin kerron kehumisen Viljamarialle, hän on aina hyvin järkevä, asiallinen, pohtiva ja edustaa arvoja, jotka hyväksyn.

        mutta asia: tänne kirjoittaa moni rikkinäinen, moni yksinäinen, hylätty, hakattu, syrjään jätetty, alakuloinen, rauhaton ihminen. Uskokaa pois, heitä on lukijoissa myös. Ihmisiä, joilla ei ole ihmissuhteita niin että saisivat positiivista palautetta - tai mitään palautetta. Näille ihmisille, minä mukana, on hyvä joskus kuulla että olen hyväksytty ja ihmiseksi tunnistettu, hyvä saada myös kuulua joukkoon.

        mie sinnuu pulgeri, vai mikä..pitikö se ottoo nuin mahoton nikkiki..:))


    • Pirre*

      kommenttini on varmaan jo vanha ja virttynyt, mutta kehutaankohan meitä koskaan piloille asti, ainakin meidän ikäluokan ihmiset ei paljoa kehuista ole päässeet pilaantumaan...josko nyt kehuttaisiin siitäkkii eistä - toissiimu..ja jos uskaltas vielä ihteesäkkii vähäsen välillä kehasta..

      • maron

        kehus sinua oikein olan takaa, kiitos hauskoista kirjoituksistasi, olet Pirre pirteä tällä palstalla:))


      • puskailija

        Ja olen kehunut toisessakin aiheessa ja nimenomaan siitä että otat jokaisen nikin (kirjatun tai kirjaamattoman) ihmisenä


      • Pirre*
        puskailija kirjoitti:

        Ja olen kehunut toisessakin aiheessa ja nimenomaan siitä että otat jokaisen nikin (kirjatun tai kirjaamattoman) ihmisenä

        yli-ihminen.. *ai niin, ylyppeys käv..mites se menikkää, sori..* -kiitos minnuu nolottaa..ny..


    • Rudi

      ..nyt ehdottomasti tulee saada perustavaa laatua oleva muutos..

    • Voi Lukijatar,
      etkö ole yhtään huolissasi palstan tulevaisuudesta?
      Ethän sinä voi meitä hylätä, ethän?

      • Lukijatar

        on sellainen kuin sen kirjoittajat ja hyvä niin.

        Huolissani tulevaisuudesta, miksi? Jos kaikki palaute on tällaista aloitukseni johdosta, niin
        kaikkihan on ihan hyvin.
        Eihän täällä kukaan ole ollut minun kanssani samaa mieltä. Joten muutosta ei näköjään kaivata ja menetykseksikään poisjääntiäni ei voi sanoa.

        Vetäydyn viettämään tulevaa Äitienpäivää ja toivotan myös lukuisille tämän palstan äideille ja isoäideille, hyvää Äitienpäivää.


      • puskailija
        Lukijatar kirjoitti:

        on sellainen kuin sen kirjoittajat ja hyvä niin.

        Huolissani tulevaisuudesta, miksi? Jos kaikki palaute on tällaista aloitukseni johdosta, niin
        kaikkihan on ihan hyvin.
        Eihän täällä kukaan ole ollut minun kanssani samaa mieltä. Joten muutosta ei näköjään kaivata ja menetykseksikään poisjääntiäni ei voi sanoa.

        Vetäydyn viettämään tulevaa Äitienpäivää ja toivotan myös lukuisille tämän palstan äideille ja isoäideille, hyvää Äitienpäivää.

        Sinulle hyvää äitienpäivää!Mutta älä nyt noin helposti luovuta!


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe