Oon ekaluokasta asti haaveillu moposta mutta oon nyt alkanu miettii että onko siinä mitää järkeä ku sillä ajetaa vaa se 3-vuotta, eikä nyt ilmeisesti kovinkaan moni kaveri ole sitä ostamassa ja hyvän mopon hinnalla sais todella tehokkaan pc:n joka olis sitte todella pitkän aikaa kun ei siihen tarvitse kuin välillä ostaa jotain uusia osia ja voisi vaikka mainata kryptovaluuttaa sillä ja saada rahat ajanmyötä takaisin.
Mutta jos mää sellasen käytetyn mopon ostasin nii kuinka hyvin sellasesta saa rahaa takasi ku myy?
Kaveri aiko ostaa kevarin mutta siinä nään vielä vähemmän järkeä ku sillä ajetaa vaa se 2-vuotta.
Mutta oisha se mopo tai kevari iha kiva sillee ku voitas ajella vaikka missä ja helpottas koulumatkaaki ku on nii pitkästi matkaa kouluu mutta nii.
Pitäisikö se mopo hankkia?
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos ostasin nii millane mopo tai kevari sitte kannattas ostaa ja mistä?
Olipa kysymys. Ollako vaiko eikö olla. On ihan itsestäsi kiinni mitä pidät tärkeimpänä. Joko päästä vapaasti liikkumaan vai istua kotona näppistä pimputtamassa.
Hyvin pidetystä ja huolletusta mopossa arvo säilyy paremmin. Sen voi myöhemmin vaihtaa vaikka kevariin. Eikä kevaria tarvitse myydä vaikka auton on hankkinut. Kesäisin sillä on kuitenkin kiva ajella tai vaihdat sen jossain välissä isompaan.
Mulla oli mopo pitkään vaikka omistin jo mootoripyörän ja auton. Ihan kiva lyhyillä matkoilla. Nyt on useampia autoja ja moottoripyöriä. Hankin viime syksynä myös vanhan mopon jonka rakentelen kesäksi hupipeliksi. Näillä bensan hinnoille mukavampi ajaa lyhyet matkat ja kauppareissut eikä tarvitse pukea niin paljon ajovarusteita päälle kuten moottoripyörällä.- Anonyymi
Tuon kryptolouhinnan voit unohtaa. Kokonaan. Vanhemmat eivät tule pitämään ideasta eikä tulevaisuudessa tämä tule olemaan yhtään kannattavaa, eikä mahdollista. Ja tarvitsetko oikeasti maailman vahvinta konetta? Etpä varmaan. Eikä mopoihinkaan tarvitse kokoaikaa ostaa uusia osia, mopon saa myös myytyä sen 3 vuoden päästä ja samalla rahalla hankit auton myöhemmin. Aika hyvin saa rahat takasin jos et ole pilannut mopoa, pidät sen täysin kunnossa ja sylinterin vaihdat ennen myyntiä jos on tullut paljon ajoa. Kevareissa ei ole järkeä etenkään suuren vakuutus maksun takia.
- Anonyymi
Itse myin näytönohjaimen vittuun kun mopo tuli ja piti saada viriä :D
Tietenkin huonomman ostin tilalle, vai oliko sittenkään huonompi kun yhä pyörii pelit kuin pitää... Taisi olla liian vahva eli rahan hukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835