Olen muunsukupyolinen ja pitkään miettinyt nimenmuutosta. Tarinaan kuuluu, etten ole kokenut annettuja nimeäni koskaa omakseni, tämä siis jo ennen kuin hyväksyin olevani ei-binäärinen. Nyt muutaman kuukauden ajan on tuntunut että on jo Korkea aika ottaa uusi nimi (olen jo 40v). Mutta. Mulla alkaa iskeä paniikki ja ahdistus asian kanssa! Yksi syy on pelko luiden suhtautumisesta. Tämä toki on asia mikä pitää vaan käsitellä, en mitenkään aio antaa muiden vaikuttaa tähän päätökseen. Toinen syy on se, että nimen valinta on todella vaikeaa. Olen pyöritellyt ja tunnustellut muutamia nimiä, listalta jo tiputettu pois useita.
Nyt kysyn: Milo vai Miro? Mitä mielikuvia nämä nimet herättävät? Apua?
Uusi nimi muunsukupuolisena
20
1015
Vastaukset
- Anonyymi
Luut tuskin suhtautuvat yhtään mitenkään ja Miro ei ole muusunimi vaan ihan tavallinen nuoren pojan nimi.
- Anonyymi
Ketä on muumisukupuolisuus?
- Anonyymi
Ei tässä siitä puhuttu vaan muunsukypuolisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä siitä puhuttu vaan muunsukypuolisuudesta.
Ketjusta poistettu sääntöjenvastaisena viestini siitä, että alkuperäisessä viestissä puhuttiin muunsukupyolisuudesta eikä muunsykupuolisuudesta :D
- Anonyymi
Muunsukupuoliset miehet vetää hameen päälle ja kutsuu itseään Helenaksi, vastaavat naiset taas pyrkivät neutraaleiksi ja ottavat nimekseen Kuura tms. Mitäköhän johtuu?
Ehkäpä, sanoo eläkeläinen kolossaan, kolossaalisesta kolostaan iloisena - Anonyymi
Eikös skutsissa ollut pölö, eläkeläinen?
- Anonyymi
Mitäs muuta sukupuolta sitten olet kun sukupuolia on vain kaksi?
Jos henkilö olisi "muunsukupuolinen", miten eri "muunsukupuolisilla" voi olla erilaiset sukupuolielimet?
Onko mielestäsi "muunsukupuoliset" naiset ja miehet samaa sukupuolta?- Anonyymi
Joskus vuosia sitten eräs muunsukupuolinen tuttavani (korjasi sukupuolensa mieheksi ja ilmoitti olevansa yksiselitteisesti mies, kunnes muunsukupuolisuus tuli muotiin) oli leirillä, jossa jostain käsittämättömästä syystä huonejako oli tyttö poika. Hänet laitettiin huoneeseen tytön kanssa. Hänet, juridisen miehen, joka oli käynyt läpi vuosien prosessin saadakseen itsensä juridiseksi mieheksi. Tämä oli hänestä röyhkeää. En uskaltanut kysyä mitä hän sitten olisi toivonut. Kuka sitten olisi ollut hänen kanssaan toista sukupuolta? Jos ei tyttö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus vuosia sitten eräs muunsukupuolinen tuttavani (korjasi sukupuolensa mieheksi ja ilmoitti olevansa yksiselitteisesti mies, kunnes muunsukupuolisuus tuli muotiin) oli leirillä, jossa jostain käsittämättömästä syystä huonejako oli tyttö poika. Hänet laitettiin huoneeseen tytön kanssa. Hänet, juridisen miehen, joka oli käynyt läpi vuosien prosessin saadakseen itsensä juridiseksi mieheksi. Tämä oli hänestä röyhkeää. En uskaltanut kysyä mitä hän sitten olisi toivonut. Kuka sitten olisi ollut hänen kanssaan toista sukupuolta? Jos ei tyttö?
Nykyisin sairaaloissakin samaan huoneeseen laitetaan miehiä ja naisia, mitä kummaa siinä olisi jossain leirillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin sairaaloissakin samaan huoneeseen laitetaan miehiä ja naisia, mitä kummaa siinä olisi jossain leirillä.
Nuo sukupuolisekoilijat olisi kyllä hyvä pistää jonnekin leirille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo sukupuolisekoilijat olisi kyllä hyvä pistää jonnekin leirille.
Mitä vaan kunhan heidät erotettaisiin meistä normaaleista transtaustaisista.
- Anonyymi
40 vuoden iässä luulisi olevan vähän enemmän todellisuudentajua. Miehen nimiä ovat molemmat. Varmasti järkyttää läheisiäsi ja miksi ei järkyttäisi, että toinen uskoo olemattomaan sukupuoleen.
- Anonyymi
Hyvä uusi nimi olisi esim:
Taikakuu
Aaltoaava
Kuulas- Anonyymi
Onhan noita "nimikummajaisia" annettu normilapsillekin (mitähän vanhemmat ovat oikein ajatelleet).
hei! osaisko joku auttaa että voiko nimenmuutosta hakea netissä vaikka vanhemmat on laittanu eston verkkomaksuihin? oletan että ei, mutta kysynpä kumminkin.
- Anonyymi
Toisaalta, voit kai tunnistautua tunnuksillasi, muutenhan niistä ei olisi mitään hyötyä.
- Anonyymi
Ei kai alaikäiset saa ominpäin nimenmuutoksia tehdä?
Mikset odota rauhassa siihen että olet aikuinen?
Muunsukupuolisuushömppä on silloin jo toivottavasti mennyt pois muodista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai alaikäiset saa ominpäin nimenmuutoksia tehdä?
Mikset odota rauhassa siihen että olet aikuinen?
Muunsukupuolisuushömppä on silloin jo toivottavasti mennyt pois muodista.Itse tuossa googletettuani asiaa olin lukevinani, että 15-vuotias saa hakea itse nimenmuutosta.
- Anonyymi
Tällä palstalla, tässä ketjussa, kysyn muunsukupuolisfobilta, etteikö hän itse haluaisi vaihtaa nimeään mahdollisimman nopeasti, jos olisi miehenniminen nainen, ja viesti poistetaan asiattomana?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514