Uusi nimi muunsukupuolisena

Anonyymi

Olen muunsukupyolinen ja pitkään miettinyt nimenmuutosta. Tarinaan kuuluu, etten ole kokenut annettuja nimeäni koskaa omakseni, tämä siis jo ennen kuin hyväksyin olevani ei-binäärinen. Nyt muutaman kuukauden ajan on tuntunut että on jo Korkea aika ottaa uusi nimi (olen jo 40v). Mutta. Mulla alkaa iskeä paniikki ja ahdistus asian kanssa! Yksi syy on pelko luiden suhtautumisesta. Tämä toki on asia mikä pitää vaan käsitellä, en mitenkään aio antaa muiden vaikuttaa tähän päätökseen. Toinen syy on se, että nimen valinta on todella vaikeaa. Olen pyöritellyt ja tunnustellut muutamia nimiä, listalta jo tiputettu pois useita.
Nyt kysyn: Milo vai Miro? Mitä mielikuvia nämä nimet herättävät? Apua?

20

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luut tuskin suhtautuvat yhtään mitenkään ja Miro ei ole muusunimi vaan ihan tavallinen nuoren pojan nimi.

    • Anonyymi

      Ketä on muumisukupuolisuus?

      • Anonyymi

        Ei tässä siitä puhuttu vaan muunsukypuolisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä siitä puhuttu vaan muunsukypuolisuudesta.

        Ketjusta poistettu sääntöjenvastaisena viestini siitä, että alkuperäisessä viestissä puhuttiin muunsukupyolisuudesta eikä muunsykupuolisuudesta :D


    • Anonyymi

      Muunsukupuoliset miehet vetää hameen päälle ja kutsuu itseään Helenaksi, vastaavat naiset taas pyrkivät neutraaleiksi ja ottavat nimekseen Kuura tms. Mitäköhän johtuu?

      Ehkäpä, sanoo eläkeläinen kolossaan, kolossaalisesta kolostaan iloisena

    • Anonyymi

      Eikös skutsissa ollut pölö, eläkeläinen?

    • Anonyymi

      Mitäs muuta sukupuolta sitten olet kun sukupuolia on vain kaksi?
      Jos henkilö olisi "muunsukupuolinen", miten eri "muunsukupuolisilla" voi olla erilaiset sukupuolielimet?

      Onko mielestäsi "muunsukupuoliset" naiset ja miehet samaa sukupuolta?

      • Anonyymi

        Joskus vuosia sitten eräs muunsukupuolinen tuttavani (korjasi sukupuolensa mieheksi ja ilmoitti olevansa yksiselitteisesti mies, kunnes muunsukupuolisuus tuli muotiin) oli leirillä, jossa jostain käsittämättömästä syystä huonejako oli tyttö poika. Hänet laitettiin huoneeseen tytön kanssa. Hänet, juridisen miehen, joka oli käynyt läpi vuosien prosessin saadakseen itsensä juridiseksi mieheksi. Tämä oli hänestä röyhkeää. En uskaltanut kysyä mitä hän sitten olisi toivonut. Kuka sitten olisi ollut hänen kanssaan toista sukupuolta? Jos ei tyttö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus vuosia sitten eräs muunsukupuolinen tuttavani (korjasi sukupuolensa mieheksi ja ilmoitti olevansa yksiselitteisesti mies, kunnes muunsukupuolisuus tuli muotiin) oli leirillä, jossa jostain käsittämättömästä syystä huonejako oli tyttö poika. Hänet laitettiin huoneeseen tytön kanssa. Hänet, juridisen miehen, joka oli käynyt läpi vuosien prosessin saadakseen itsensä juridiseksi mieheksi. Tämä oli hänestä röyhkeää. En uskaltanut kysyä mitä hän sitten olisi toivonut. Kuka sitten olisi ollut hänen kanssaan toista sukupuolta? Jos ei tyttö?

        Nykyisin sairaaloissakin samaan huoneeseen laitetaan miehiä ja naisia, mitä kummaa siinä olisi jossain leirillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin sairaaloissakin samaan huoneeseen laitetaan miehiä ja naisia, mitä kummaa siinä olisi jossain leirillä.

        Nuo sukupuolisekoilijat olisi kyllä hyvä pistää jonnekin leirille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo sukupuolisekoilijat olisi kyllä hyvä pistää jonnekin leirille.

        Mitä vaan kunhan heidät erotettaisiin meistä normaaleista transtaustaisista.


    • Anonyymi

      40 vuoden iässä luulisi olevan vähän enemmän todellisuudentajua. Miehen nimiä ovat molemmat. Varmasti järkyttää läheisiäsi ja miksi ei järkyttäisi, että toinen uskoo olemattomaan sukupuoleen.

    • Anonyymi

      Hyvä uusi nimi olisi esim:

      Taikakuu
      Aaltoaava
      Kuulas

      • Anonyymi

        Onhan noita "nimikummajaisia" annettu normilapsillekin (mitähän vanhemmat ovat oikein ajatelleet).


    • hei! osaisko joku auttaa että voiko nimenmuutosta hakea netissä vaikka vanhemmat on laittanu eston verkkomaksuihin? oletan että ei, mutta kysynpä kumminkin.

      • Anonyymi

        Toisaalta, voit kai tunnistautua tunnuksillasi, muutenhan niistä ei olisi mitään hyötyä.


      • Anonyymi

        Ei kai alaikäiset saa ominpäin nimenmuutoksia tehdä?
        Mikset odota rauhassa siihen että olet aikuinen?
        Muunsukupuolisuushömppä on silloin jo toivottavasti mennyt pois muodista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai alaikäiset saa ominpäin nimenmuutoksia tehdä?
        Mikset odota rauhassa siihen että olet aikuinen?
        Muunsukupuolisuushömppä on silloin jo toivottavasti mennyt pois muodista.

        Itse tuossa googletettuani asiaa olin lukevinani, että 15-vuotias saa hakea itse nimenmuutosta.


    • Anonyymi

      Tällä palstalla, tässä ketjussa, kysyn muunsukupuolisfobilta, etteikö hän itse haluaisi vaihtaa nimeään mahdollisimman nopeasti, jos olisi miehenniminen nainen, ja viesti poistetaan asiattomana?

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe