Mitä eroa on 4x4 renkailla ja ei tuota 4x4 renkasmerkintää? Hetken ajon jälkeen uusin kesärenkaat ns katumaasturiin joka on kyllä 4x4 mutta mieluiten afaltilla liikkuvaan autoon ostan normi kesärenkaat joiden kantavuus luku on kyllä riittävä mutta törmännyt tuohon 4x4 merkintään mutta mitä se tarkoittaa? kovempia renkaan kylkiä ettei keikahda niin helpolla nurin väistössä? vai mikä.
4x4 renkaat miksi? ns katumaasturiin ei 4x4 renkaat mielummin vai ?
2
161
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lukea rengasvalmistajien sivuilta renkaitten eroista.
- Anonyymi
Valmistajien sivut ei oikein anna tietoa muutakuin miten ylivertainen on meidän rengas jne blaa blaa. Ei kerrottu eroa. Ymmärrän kyllä jos olis kyseessä oikea masturi ja lavetilla perässä traktori tai kaivinkone ja matkaa on 800km yhtä soittoa lujaa että on renkailla merkitystä. Samoin kun ajetaan kalliomurske teillä missä murske läpäisee renkaan helpolla.
Mutta kun puhutaan n 1600kg autosta 65 sarjan renkaista ja hiukan korkeampi maanvara jos olisi esim volvo v70 tai katumaasturi niin millaisista asioista puhutaan onko SUV 4x4 renkaan kyljessä tai ei. Ilmisen olematonta on normaalissa tiellä kummalla vaan rengastyypillä. Kiinnosta avaan tietää mikä tekee SUV 4X4 renkaan ei merkittyyn vastaavaan muuten erotuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995