asun kaapeliyhteys talossa..talon nettiyht.jota olen itse ostanut lisää nopeutta, Netti pätkii koko ajan .käytössä Telian Huawei ,sellainen valkoinen boxi ,auttaako jos on toisenalinen reititin? entä sellainen ns.mobiilireititin? Hermot menee kun pätkii koko ajan ja on hidas,se ostamani lisä nopeus ei auta.kysyy mummo 75v
auttaako uusi reitin
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä se luvattu nopeus on ja mikä on toteutunut? Voit mitata netin nopeutta esimerkiksi https://www.speedtest.net/
https://www.telia.fi/kauppa/kodin-netti/tee-nopeustesti
Yksi mittaus ei riitä vaan pitää muutaman päivän aikana hakea keskiarvoa.Pitäisi myös tietää tarkemmat tiedot reitittimestä, esimerkiksi sen tarkka malli tai maksiminopeus.
Jos reititin on hitaampi kuin nettiyhteys niin uuden ostaminen voi auttaa, mutta pitää ensin tietää onko näin.
Lisäksi: Onko tietokone kiinni reitittimessä johdolla vai langattomasti? Jos langattomasti niin tuon langattoman yhteyden nopeus tietokoneesta reitittimeen vaikuttaa myös ja sen myös pitää olla tarpeeksi nopea.- Anonyymi
Oletko varma ettei pätkinnän syy ole windowsin Wlan-Ongelma!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma ettei pätkinnän syy ole windowsin Wlan-Ongelma!
Vika voi siltikin olla Windowsissa! Olisko muuta laitetta jolla testata!
- Anonyymi
Pajonko Netti nopeus
Ja laiteen tyyppi!
Soveltuuko vanha laite siihen nopeuteen! (VDSL2)? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma ettei pätkinnän syy ole windowsin Wlan-Ongelma!
Aloituksesta huomaa, että mummolla on Ubuntu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta huomaa, että mummolla on Ubuntu!
Jos olisi se toimisi! Siitä huomaa että on vanhempi windowskone!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksesta huomaa, että mummolla on Ubuntu!
Supertietokoneiden TOP500-listalla jokainen kone käytti Linuxia.
- Anonyymi
on piuhalla kiinni läppärissä,saatu Telialta ilmaiseksi tuo reititin,Huawei
- Anonyymi
Niin se 50M sulla vai!
- Anonyymi
Palstojen vittuilijan joka mistään mitään ei tiedä!, Kirjoitaa vaan satujaan!
- Anonyymi
Niin sihhähän oli 50m mobilimokkula ja kellotti ties mihin ala arvoisella kortilla 98M..
Satusetä itse.!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644