Moottoripyöräkirkko

Pöljä2

Voiko olla typerämpää?

36

2049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappi

      Kyllä!Sun nimimerkkis kertoo sen.

    • minäjust

      Motoristeissa on helvetinenkeleitä ja kristittyjä,sekä kaikkea siltä väliltä ja suomessa on uskonnonvapaus.
      Paikalla oli yli 4000 pääasiassa lounaissuomalaista motoristia.
      Itse en valitettavasti päässyt.
      Jollet itse kannata aatetta,salli se kuitenkin muille!

      • MC-alkaida

        Toivottavasti muslimimotoristit ei pesiydy suomeen...saatana!


      • MP...

        >>Paikalla oli yli 4000


      • jiijii
        MP... kirjoitti:

        >>Paikalla oli yli 4000

        mikään asia perille suurimalla osalla pyöräilijöistä
        ei ole kysymys minkäänlaatuisesta USKONNOSTA josmenee m-pyörä kirkkoon vaan se on yksi kesän tapahtuma toisten joukossa, siellä moikataan kavereita ja juodaan kupposet (kuumaa) ja tietysti
        GRILLIMAKKARAA, tästä on kysymys jollei se sinua kiinnosta niin miksi tulet tänne se ilmoittamaan
        sillä EI KETÄÄN VOISI VÄHEMPÄÄ KIINOSTAA mitä mieltä
        SINÄ olet, rivien välistä voi lukea ikäsi ja pyöräily mieltymyksesi,kasvappa AIKUISEKSI ja palataan sitten asiaan.


      • pihisijä
        jiijii kirjoitti:

        mikään asia perille suurimalla osalla pyöräilijöistä
        ei ole kysymys minkäänlaatuisesta USKONNOSTA josmenee m-pyörä kirkkoon vaan se on yksi kesän tapahtuma toisten joukossa, siellä moikataan kavereita ja juodaan kupposet (kuumaa) ja tietysti
        GRILLIMAKKARAA, tästä on kysymys jollei se sinua kiinnosta niin miksi tulet tänne se ilmoittamaan
        sillä EI KETÄÄN VOISI VÄHEMPÄÄ KIINOSTAA mitä mieltä
        SINÄ olet, rivien välistä voi lukea ikäsi ja pyöräily mieltymyksesi,kasvappa AIKUISEKSI ja palataan sitten asiaan.

        Grillimakkaraa..yäk Se menee sivuihin ja nostaa verenpainetta..yäk


      • luterilainen..
        MC-alkaida kirjoitti:

        Toivottavasti muslimimotoristit ei pesiydy suomeen...saatana!

        Osan motoristeista täytyy olla Islamin-uskoisia ajotavasta päätellen, itsemurhakuskeja näkee tämäntästä liikenteessä.


    • Lääkärisetä

      Henkilö sanoo uskovansa jumalaan ja rukoilevansa päivittäin pelastusta ja armoa. Samalla hän kertoo uskovansa, että joku "jeesus"- niminen tyyppi on teloitettu joskus ammoisina aikoina kaikkien siihen asti eläneiden ja sen jälkeen syntyvien ihmisten syntien sovittamiseksi, ja että kyseinen hiippari oli jumalan poika. Alkunsa hän sai "pyhä henki"- nimisen henkiolennon siitettyä neitsytnaisen (joka tosin oli naimisissa, mutta ei ilmeisesti ollut koskaan harrastanut seksiä?) Sittemmin tämä jumalan poika on palannut taivaaseen, jossa jumalakin majailee ja suunnittelee lähettävänsä poikansa takaisin maan päälle taas joskus.

      Jos joku keksisi ja esittäisi tällaisen tarinan nykyaikana, niin sellaiseen höpötykseen uskova passitettaisiin samantien suljetulle osastolle.

      Voidaan ajatella, että kaksi erilaista mielisairauden muotoa voivat aiheuttaa uskonnollisia kokemuksia.

      Toinen on skitsofrenia, jossa henkilöä kuulee ja näkee harhoja, usein käskeviä ja vihaisia. Hänellä on voimakkaita harha-aistimuksia ja erilaisten olentojen läsnäolon, tai tarkkailun alaisuudessa olemisen tuntua.

      Toinen on erilaiset persoonallisuuden häiriöt, jossa henkilö kadottaa oman identiteetintajun. Monet insestin tai pedofilian uhrit sairastuvat tähän tautiin. Siinä henkilö rakentaa eräänlaisen suojamuurin todellisuutensa ympärille. Se ilmenee erilaisina sivupersoonina ja henkilö saattaa keskustella näiden persoonien kanssa. Joillakin on vain yksi persoona, joka on "jäänyt päälle" sivuuttaen oman persoonan. Erityisesti erilaiset uskonnolliset ja auktoriteettiset persoonat ovat mahdollisia. Esimerkiksi jos saa ankaran ja piinallisen uskonnollisen kasvatuksen, saattaa sairastuttuaan kuvitella olevansa jeesus tai jumala (tai Elvis tai Napoleon). Joillakin saattaa olla lukuisia erilaisia persoonia sisällään, esimerkiksi herkkä pieni lapsi, kovapintainen ja rääväsuinen nuori ja empaattinen ja auttava mummo.

      Skitsofreniaa on tutkittu tieteellisesti jo vuosikymmeniä. On havaittu, että skitsofrenia muistuttaa hyvin läheisesti uskonnollisia kokemuksia. Erilaiset aivosähkökäyrillä tehdyt kokeet osoittavat asian yksiselitteisen selkeästi. Tämän vuoksi olisikin mielenkiintoista tutkia fundamentalistisen uskiksen aivokäyriä uskonnollisen hurmoksen aikana. Todennäköisesti tällöin ilmenisi voimakkaita skitsofreenisen psykoosin piirteitä.

      On havaittu, että mielisairaudet periytyvät. Olisi mielenkiintoista tutkia tätäkin puolta psykologiselta kannalta. Voihan olla, että mitään mielisairausgeeniä ei ole, on vain painostava uskonnollinen kasvatus, jossa lapsi pakotetaan epäluonnolliseen, harhaiseen maailmankuvaan. Uskonnollinen kasvatus on yhtä paha asia kuin pedofilia. Molemmilla on taipumus toistua sukupolvesta toiseen.

      Kunnioitan niitä rohkeita uskonnollisen kasvatuksen saaneita, jotka uskaltavat repäistä itsensä pois tästä tuhoisasta kierteestä ja luottavat omiin aivoihinsa.

      Ja toivon runsaasti voimia pedofilian uhreille.

      • maalikko

        Jospa synnintunto joka johtaa ylimaalliseen valaistukseen,onkin,niinkuin usein mainitaan eräänlainen pelastus,pelastus jostain pahasta,kuten mielisairaus tai köyhyys,jonka valaistunut kokee ahdistavaksi.
        köyhyys tapauksessa syntiset rikkaat saavat rangaistuksen viimeisellä tuomiolla ja se antaa köyhyydelle merkityksen...kuten fatalistikin joka kuittaa surkeuden sanomalla sen olevan "tarkoittu olevan näin"

        Uskonto joskus lohduttaa ja toimii siten terapeuttisena lääkkeenä.


      • duke

        jos olet oikea tohtori,niin toivottavasti ei ikinä tavata.Pimeä,tosi pimeä tyyppi.


      • pimeä?
        duke kirjoitti:

        jos olet oikea tohtori,niin toivottavasti ei ikinä tavata.Pimeä,tosi pimeä tyyppi.

        Se joka uskoo vai se joka on uskomatta?

        Suomessa on uskonnon vapaus ja täällä saa uskoa mihinkä vaan. Uskovien uskonrauha on jopa lailla säädetty.

        Mutta miten on lainsuoja niiden kohdalla joita usko tuonpuoleiseen ei hetkauta? Heitä saa mollata ja häiritä mennen tullen. Joissakin kulttuureissa heiltä otetaan nirri pois.

        Elämme maapallolla keskimäärin edelleen uskontojen terrorisoitavana. Viritäppä uskontokeskustelu es. jossain islamilaisessa teehuoneessa niin näet, että uskominen ei ole mitään harmitonta ajanvietettä.

        Uskontokiihkoilijat ovat ihmiskunnan historiassa saaneet enemmän tuhoa aikaan kuin mikään ismi. Veneeriset tauditkin ovat leikkiä uskontojen rinnalla. Tauteja hankkiessaan saa vastineeksi edes hetken mielihyvän.


      • P.A.Story

        Kannattaisi lukea raamattua tarkemmin, ettei tulisi tuollaisia asia virheitä.
        Täällä voi olla niitäkin (kuten minä), jotka ovat PEREHTYNEET raamattuun.

        Olipa asia mikä hyvänsä, kannattaa perehtyä asiaan, ennen kuin alkaa laukomaan mielipiteitä.

        Esittämällä mielipiteitä asioista joihin ei ole perehtynyt, tekee itsestään pellen!

        Skitsofreniaa esiintyy enemmän "ei uskovaisilla", eikä sairauden ole todettu olevan missään tekemisissä ihmisen uskonnollisen vakaumuksen kanssa.
        Uskonnon uhrit ovat asia erikseen, mutta silloin ei ole kyse ihmisen vapaaehtoisesta valinnasta.


      • kertovat
        P.A.Story kirjoitti:

        Kannattaisi lukea raamattua tarkemmin, ettei tulisi tuollaisia asia virheitä.
        Täällä voi olla niitäkin (kuten minä), jotka ovat PEREHTYNEET raamattuun.

        Olipa asia mikä hyvänsä, kannattaa perehtyä asiaan, ennen kuin alkaa laukomaan mielipiteitä.

        Esittämällä mielipiteitä asioista joihin ei ole perehtynyt, tekee itsestään pellen!

        Skitsofreniaa esiintyy enemmän "ei uskovaisilla", eikä sairauden ole todettu olevan missään tekemisissä ihmisen uskonnollisen vakaumuksen kanssa.
        Uskonnon uhrit ovat asia erikseen, mutta silloin ei ole kyse ihmisen vapaaehtoisesta valinnasta.

        Uusimmissa aivotutkimuksissa on todettu, että uskonnolliset kokemukset ja skitsofreniset oireet oleilevat aivojen samalla alueella. No se siitä...

        Toinen juttu on se, että Motoristikirkko on motoristien tapaaminen. Osa sinne tulevista on uskossa mutta suurin osa on vain päiväajelulla.

        Kolmas juttu on, että nämä uskonnolliset kirjoitukset kuuluvat jonnekkin neljännelle palstalle.


      • jukuda

        Kyllä tuo ihminen on viisas,kun osaa noin hienosti selittää ihmisistä ja niiden uskosta. Onkohan jopa mailmankaikkeuden viisain olento.


      • Lollo
        pimeä? kirjoitti:

        Se joka uskoo vai se joka on uskomatta?

        Suomessa on uskonnon vapaus ja täällä saa uskoa mihinkä vaan. Uskovien uskonrauha on jopa lailla säädetty.

        Mutta miten on lainsuoja niiden kohdalla joita usko tuonpuoleiseen ei hetkauta? Heitä saa mollata ja häiritä mennen tullen. Joissakin kulttuureissa heiltä otetaan nirri pois.

        Elämme maapallolla keskimäärin edelleen uskontojen terrorisoitavana. Viritäppä uskontokeskustelu es. jossain islamilaisessa teehuoneessa niin näet, että uskominen ei ole mitään harmitonta ajanvietettä.

        Uskontokiihkoilijat ovat ihmiskunnan historiassa saaneet enemmän tuhoa aikaan kuin mikään ismi. Veneeriset tauditkin ovat leikkiä uskontojen rinnalla. Tauteja hankkiessaan saa vastineeksi edes hetken mielihyvän.

        Joo...Jeesuskin sai kupan Maria Magdaleenalta...Eikä edes valittanut !


    • Not-dummy

      Ja mitähän typerää siinä arvon herran mielestä on, voi taivahan talikäpälät mitä idiootteja täällä on...

      Onneksi monet asialliset mp-kerhot ovat lähteneet tähänkin toimintaan mukaan. Tavan kirkossa tulee liian harvoin nykyisin käytyä, mutta moottoripyöräkirkko kuulostaa erittäin hyvältä.

      Sen verran riskipeliä on tuolla ymmärtämättömien autoilijoiden, hullujen ym. seassa päristellessä, että motoristi jos kuka tarvitsee siunausta.

      • Ykä ..

        >>moottoripyöräkirkko kuulostaa erittäin hyvältä


      • Krätkäjätkä

        Kyllähän näistä Kirkkoretkistä on imagollista etua motoristeille. Motorismiä tuntemattomat ja yleensä pelokkaan vihamielisesti suhtautuvat ihmiset saavat uutta ajateltavaa ja nokkelimmat saattavat tehdä johtopäätöksen,että motoristitkin ovat(keskimäärin yleensä) aivan tavallisia ihmisiä, jotka "siviilissä" viettävät aivan normaalia elämää monilla elämän alueilla.


      • Kra

        Että pyörästä alkaa "henki" loppumaan, niin sieltähän sitä saa tankattua halvalla lisää.


      • järkyttynyt
        Ykä .. kirjoitti:

        >>moottoripyöräkirkko kuulostaa erittäin hyvältä

        Piruko se siellä Ykän sisällä kuikuilee.


    • Nipa

      Näkymättömän mielikuvitus ukkelin palvominen on varmaan todella kehittävää.

      • Sätkysälli

        Kehittämistä olisi ainakin sinun kirjoitustaidossasi...


      • syntipesä

        Kohta "ne" tuo ralleihinkin puhallettavan matkakirkon,jossa voi krapulassa pyytää syntejään anteeksi


    • suvaitsevaisuutta

      Voihan sitä poltella päreitänsä ihan mistä vaan, mutta toisten vapaaehtoisesta kirkossakäynnistä!? Kiristääkö ihan oikeasti noin paljon vanne päätä? Kirkkoon tuskin kenenkään on pakko mennä, ja jos toisten menemiset noin harmittaa, niin siihen on aika vaikea ymmärtää pätevää syytä. Voisikohan hieman harkita suvaitsevaisuutta. Tuolla asenteella elämä voi muodostua liian rankaksi.

      • Sami.

        Lapsi kirkossa on rikos.


      • ___---___---___---___---

      • moto-risti

      • Kuvia

        Hienoja kuvia. Ja kiva oli tapahtumakin. :)


    • Karbiidi

      Hieno homma tuo ajokauden avaus,tällaisella kirkkotapahtumalla.Hyvin niissä tuntuu väkeä käyvän,ja jälkikeskustelukin on näköjään vilkasta.Meitä tavallisia pulliaisiahan,me uskovat ollaan,eikä sen parempia tai huonompia,kun muutkaan.Armahdettuja syntisiä,ilman omia ansioita,Herramme Jeesuksen Kristuksen sovitustyön pohjalta.

    • Jönssi

      Joo kukaanhan ei välitä näiden amispellejen riehumisesta, vaikka heidän temmellyskenttähän tämä paikka on. Myöskään pakanoilla ei pitäisi olla mitään sanomista.

      Onneksi kunnolliset moottoripyöräklubit ovat ottaneet myös motoristikirkon ohjelmiinsa. Loistavia tapahtumia varmaan!

    • 900cc Make

      Eiköhän se jumala (mikä lie) ole vielä pelkkää höpötystä. Yhtään todistetta siitä hemmosta ei ole. Kyseessähän on näkymättömän mielikuvitus ukkelin palvominen.

      Uskonne todistaa aivopesun toimivuuden ja tehokkuuden ...

    • PUAAAHHH ...

      Uskotteko saavanne jonkinlaisen pelastuksen kun palvotte näkymätöntä mielikuvitus ukkoo?

      • vähäsen

        mikä saa sinut noin vihaamaan? Ettei vaan se itse paholainen kuikuile PUAAAHHHin sisällä.


      • Fergis

        Opettele edes kirjoittamaan, "mielikuvitus ukkoo"... Voi helvetti mitä tampioita.

        Pitäisiköhän tajuta että kyllä siellä kirkossa on muitakin kun niitä "himouskovaisia". Suurin osa kirkkoon kuuluvista on tavallisia kansalaisia.

        Toivottavasti minä en ikinä tapaa tuollaisia ateisti- tai pakanatyyppejä, mitä on olemassa. Eihän moisten seuraa kestäisi minuuttiakaan.


      • pöika
        Fergis kirjoitti:

        Opettele edes kirjoittamaan, "mielikuvitus ukkoo"... Voi helvetti mitä tampioita.

        Pitäisiköhän tajuta että kyllä siellä kirkossa on muitakin kun niitä "himouskovaisia". Suurin osa kirkkoon kuuluvista on tavallisia kansalaisia.

        Toivottavasti minä en ikinä tapaa tuollaisia ateisti- tai pakanatyyppejä, mitä on olemassa. Eihän moisten seuraa kestäisi minuuttiakaan.

        Näin muuten on tosi.En minäkää kestäis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe