Kannattaako yrittää?

Hidas hämäläinen

Minulla oli 10v.sitten valinnan paikka,kahden
naisihmisen välillä.
Tein väärän valinnan,tai kuka nyt valitsi kenenkin.
Mielessäni on kuitenkin,koko ajan ollut tämä,
toinen ihminen.En aio pyytää Häntä nostamaan lippua
salkoon,kunhan saisin,edes kirjoitettua Hänelle.
Onko 10v.liian pitkä aika,vai jätänkö seuraavaan
elämään?

16

1019

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n52

      jos olet nyt vapaa niin älä nyt sitten tee uudestaan virhettä.
      Mitä sulla on menetettävää?
      Nauraako sulle joku.Anna nauraa jos niin käy,ei se tapa ja ainakaan et liity niiden valittajien kerhoon,että jos olisin....

    • Pirre*

      se, kun joutuu valitsemaan..:))

    • Takila

      Miksi tilata väärä lehti kestona

      Valitse irtonumero kun näet Lööpissä
      jotain todella mielenkiintoista
      johon haluat tutustua lähemmin
      ihan pohjaan asti

      • Milkman

        ...jos maitoa tekee mieli :))


    • taikanainen

      kannattaisi ainakin kysellä kuulumisia :)

      Saattaahan olla että aika on kullannut muistot??

      Jotta pääsisit selville omista tunteistasikin, niin ota ihmeessä yhteyttä, siis jos olette vapaita kumpikin. Jos hän on vakiintunut tällä aikaa, niin ehkä ei kannata lähteä tieten tahtoen mitään särkemään.

    • PikaNelli

      ...poskelle olisi toisen kanssa mennyt?! Eipä tuo ota, jos ei annakaan, kun kyselet häneltä kuulumisia. Pääset sitten siitäkin päänsärystä...

    • herran pieksut

      Hittojako noita vanhoja juttuja mietit. Jätä hupsuttelut, en minä huolis sinua enää kuitenkaan.

    • Roopen tytär

      kun katua.

      Ja näinkin: Yrittänyttä ei laiteta.

      Siis voithan ainakin soittaa tai lähettää
      postikortin ja kysellä kuulumisia. Eihän tuo
      ota jos ei annakkaan. Eihän tuollaisella kannata
      mieltänsä iänkaiken vaivata.

      Käy sanoista tekoihin!

    • Uusittava

      Osta hyvämies jo allakka tälle vuosituhannelle.
      Mitähän muuten akalla tekisit,homehtus varmaan.
      Kato sitten viimenen käyttöpäivä. Parasta ennen
      päiväys on myös hyvä huomata. ITSESSÄSIKIN.

      • taikis

        ihan pakko?


      • Kakku
        taikis kirjoitti:

        ihan pakko?

        Kirjoitustyyli on hyvinkin tuttu.


    • eeroliini

      Ota yhteyttä jos hän on vapaa ja itse myös

    • yopollo

      vanhalla iällä palaa nuoruutensa haaveisiin, pettyy.

      Ollut on ollutta, mennyt mennyttä. Eletään eteenpäin. Sielläkin on vaikka kuinka monta mielenkiintoista tuttavuutta odottamassa.

    • että sinulta on kulunut vasta 10 vuotta valinnastasi.

      Tiedän joitain ihmisiä, jotka ovat kuluttaneet koko elämänsä, useita kymmeniä vuosia pohtimalla, että jospa olisin silloin nuorena älynnyt/saanut/voinut tehdä valintani toisin,
      niin kylläpä elämäni olisi...

      Siinä väärää valintaa surkutellessa saattaa huomaamattaan pilata sekä omansa että myös monen muun ihmisten elämää.

      Ota nyt selvää, jos siihen tulee hyvä tilaisuus.
      Muista kuitenkin, että Hän ei missään tapauksessa ole se henkilö, josta olet kaikki nämä vuodet unelmoinut.

      Ehdotan, että miettisit tarkkaan, oliko valintasi ehkä väärä vai olisiko tilanne voinut muodostua toisenlaiseksi jos sinä itse ja ehkä kumppanisikin olisitte toimineet toisin valintasi jälkeen. Voisithan olla nyt hänen kanssaan samassa tilanteessa jos olisit valinnut toisin ja alkanut jälkikäteen epäillä valintaasi.

      Mielestäni turhinta elämän tuhlausta on käyttää se menneisyyden valintojen uudelleen arviointiin.
      Tietysti voimme ottaa opiksemme ja yrittää tulevaisuudessa toimia viisaammin.

      Olisikohan helpompaa, ellei olisi valinnanvaraa? ;))

      Häntä pystyyn ja katse eteenpäin.
      Elämä on täynnä mahdollisuuksia!

    • plunger

      on nyt yksi suhde, HOIDA SITÄ. Kylliksi et voi naistasi helliä, liikaa et voi häntä rakastaa. Jokainen ajatus toisesta vaihtoehdosta on turha, et voi tietää millainen elämä olisi siitä tullut, et voi väittää että parempi. Mitä enemmän mietit, että valintasi oli väärä, sitä vähemmän pidät huolta nykyisestä suhteesta. Siinä on Sinun elämäsi, siinä on Sinun naisesti. Älä katsele, älä muistele, älä haaveile muista!!

    • jokinen

      Tämä tuli niin äkkiä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe