Hauskasti tämä 2010 TT latasi todisteellisen totuuden perussäännöt seuraavasti:
"Olethan virallisesti palstan ainoa nettitrolliksi paljastunut henkilö, joka on jäänyt sadoista valheista kiinni, eikä yhtäkään tarinaasi ole todeksi vielä vahvistettu eikä todistettu."
Siis todisteellinen totuus ja vahvistus, todellakin TOTUUS JA VAHVISTUS.
Neito voinee aloittaa vaikka simppelimmästä, mene puutarhasi perälle räpsimään todisteellinen vahvistus marjapuskasi takana olevasta historiallisesta muurista, joka aiheutti useita kirjoituksia jo elokuviinkin viitaten esihistoriallisista aiheista.
Todeksi vahvistettu ja todistettu?
8
104
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkällä askeleella Hua Hinissa ylinopeutta kulkeva pitkänhuiskea ylikuntoinen punkero väistyi sivuun ja tilalle tuli todisteasiamies Chiang Maista vaatimaan todistuksiin todisteellisia vahvistuksia. Passi puuhun ja sitten ihmettelemään miksi passi on puussa.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voi sen passin laittaa liikennemerkkiinkin kuten tapahtunut.
Sensukka, sait uuden tekosyyn maleksia, sillä nyt kannattaa pysyä taas seuraavat vuodet sisätiloissa. Apinarokko vaanii sinua ja kaikkia jotka harjoittavat poikarakkautta. Se on kaamea pakteeri.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voi sen passin laittaa liikennemerkkiinkin kuten tapahtunut.
Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen. Oletko yksinäinen?
Anonyymi kirjoitti:
Sensukka, sait uuden tekosyyn maleksia, sillä nyt kannattaa pysyä taas seuraavat vuodet sisätiloissa. Apinarokko vaanii sinua ja kaikkia jotka harjoittavat poikarakkautta. Se on kaamea pakteeri.
Voihan sen passin toki apinoida sinne Eedenin muurin kupeeseenkin, tai sitten vaihtaa puheenaihetta.
- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Voihan sen passin toki apinoida sinne Eedenin muurin kupeeseenkin, tai sitten vaihtaa puheenaihetta.
Täällä Thaimaassa on jo aika pimeää. Voin huomenna laittaa passin "Eedenin" muurin kupeeseen taikka portin päälle jos haluat, tai miten olisi kirsikkapuun oksalle?
Edelleenkin tarvitsen sinulta vain sen ensimmäisen oman kuvan Chiang Maista, jossa esiintyy kuksa. Kerrothan toki samalla myös nimesi, ettei minun tarvitse kutsua sinua puskajussiksi tai pupujussiksi?
Sitten postitan sinulle kaiken toivomasi ja kerron nimenikin ja voit tulla Facebook- kaveriksi.
Oman osoitteeni olen jo kertonut niinkin tarkkaan että talo löytyy kaikille halukkaille, kun ajelee Ban Sadaosta Nangrongiin päin ja katselee vasemmalle. Punainen katto, jossa hyvinkin perinteinen buddhalainen muotoilu osittain.
Onko sinulla jokin henkilökohtainen syy, miksi kuksa ei halua ulkoilemaan Chiang Maissa, mutta Suomessa se esiintyy mielellään kuvissa?
T 2010 Anonyymi kirjoitti:
Täällä Thaimaassa on jo aika pimeää. Voin huomenna laittaa passin "Eedenin" muurin kupeeseen taikka portin päälle jos haluat, tai miten olisi kirsikkapuun oksalle?
Edelleenkin tarvitsen sinulta vain sen ensimmäisen oman kuvan Chiang Maista, jossa esiintyy kuksa. Kerrothan toki samalla myös nimesi, ettei minun tarvitse kutsua sinua puskajussiksi tai pupujussiksi?
Sitten postitan sinulle kaiken toivomasi ja kerron nimenikin ja voit tulla Facebook- kaveriksi.
Oman osoitteeni olen jo kertonut niinkin tarkkaan että talo löytyy kaikille halukkaille, kun ajelee Ban Sadaosta Nangrongiin päin ja katselee vasemmalle. Punainen katto, jossa hyvinkin perinteinen buddhalainen muotoilu osittain.
Onko sinulla jokin henkilökohtainen syy, miksi kuksa ei halua ulkoilemaan Chiang Maissa, mutta Suomessa se esiintyy mielellään kuvissa?
T 2010Kerro Tyttö hyvä nimesi Numballe, minä en tarvitse nimeäsi.
En harrasta facea enkä facekaveruuksia.
Kuksani voin vaikka antaa sinulle muistoksi kun ryhdyt hyvä naismainen uros mieheksi vetosi taakse, se on henkilökohtainen syyni edelleen eikä muuksi muutu.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Kerro Tyttö hyvä nimesi Numballe, minä en tarvitse nimeäsi.
En harrasta facea enkä facekaveruuksia.
Kuksani voin vaikka antaa sinulle muistoksi kun ryhdyt hyvä naismainen uros mieheksi vetosi taakse, se on henkilökohtainen syyni edelleen eikä muuksi muutu.Käytätkö hametta sihteerinvirkaa hoitaessasi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731661
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471258- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537705- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79630
