Todeksi vahvistettu ja todistettu?

Hauskasti tämä 2010 TT latasi todisteellisen totuuden perussäännöt seuraavasti:

"Olethan virallisesti palstan ainoa nettitrolliksi paljastunut henkilö, joka on jäänyt sadoista valheista kiinni, eikä yhtäkään tarinaasi ole todeksi vielä vahvistettu eikä todistettu."

Siis todisteellinen totuus ja vahvistus, todellakin TOTUUS JA VAHVISTUS.

Neito voinee aloittaa vaikka simppelimmästä, mene puutarhasi perälle räpsimään todisteellinen vahvistus marjapuskasi takana olevasta historiallisesta muurista, joka aiheutti useita kirjoituksia jo elokuviinkin viitaten esihistoriallisista aiheista.

8

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pitkällä askeleella Hua Hinissa ylinopeutta kulkeva pitkänhuiskea ylikuntoinen punkero väistyi sivuun ja tilalle tuli todisteasiamies Chiang Maista vaatimaan todistuksiin todisteellisia vahvistuksia. Passi puuhun ja sitten ihmettelemään miksi passi on puussa.

      • Voi sen passin laittaa liikennemerkkiinkin kuten tapahtunut.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voi sen passin laittaa liikennemerkkiinkin kuten tapahtunut.

        Sensukka, sait uuden tekosyyn maleksia, sillä nyt kannattaa pysyä taas seuraavat vuodet sisätiloissa. Apinarokko vaanii sinua ja kaikkia jotka harjoittavat poikarakkautta. Se on kaamea pakteeri.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voi sen passin laittaa liikennemerkkiinkin kuten tapahtunut.

        Miksi päivystät tätä palstaa vuorokaudet ympäriinsä vuodesta toiseen. Oletko yksinäinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sensukka, sait uuden tekosyyn maleksia, sillä nyt kannattaa pysyä taas seuraavat vuodet sisätiloissa. Apinarokko vaanii sinua ja kaikkia jotka harjoittavat poikarakkautta. Se on kaamea pakteeri.

        Voihan sen passin toki apinoida sinne Eedenin muurin kupeeseenkin, tai sitten vaihtaa puheenaihetta.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Voihan sen passin toki apinoida sinne Eedenin muurin kupeeseenkin, tai sitten vaihtaa puheenaihetta.

        Täällä Thaimaassa on jo aika pimeää. Voin huomenna laittaa passin "Eedenin" muurin kupeeseen taikka portin päälle jos haluat, tai miten olisi kirsikkapuun oksalle?

        Edelleenkin tarvitsen sinulta vain sen ensimmäisen oman kuvan Chiang Maista, jossa esiintyy kuksa. Kerrothan toki samalla myös nimesi, ettei minun tarvitse kutsua sinua puskajussiksi tai pupujussiksi?

        Sitten postitan sinulle kaiken toivomasi ja kerron nimenikin ja voit tulla Facebook- kaveriksi.

        Oman osoitteeni olen jo kertonut niinkin tarkkaan että talo löytyy kaikille halukkaille, kun ajelee Ban Sadaosta Nangrongiin päin ja katselee vasemmalle. Punainen katto, jossa hyvinkin perinteinen buddhalainen muotoilu osittain.

        Onko sinulla jokin henkilökohtainen syy, miksi kuksa ei halua ulkoilemaan Chiang Maissa, mutta Suomessa se esiintyy mielellään kuvissa?

        T 2010


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Thaimaassa on jo aika pimeää. Voin huomenna laittaa passin "Eedenin" muurin kupeeseen taikka portin päälle jos haluat, tai miten olisi kirsikkapuun oksalle?

        Edelleenkin tarvitsen sinulta vain sen ensimmäisen oman kuvan Chiang Maista, jossa esiintyy kuksa. Kerrothan toki samalla myös nimesi, ettei minun tarvitse kutsua sinua puskajussiksi tai pupujussiksi?

        Sitten postitan sinulle kaiken toivomasi ja kerron nimenikin ja voit tulla Facebook- kaveriksi.

        Oman osoitteeni olen jo kertonut niinkin tarkkaan että talo löytyy kaikille halukkaille, kun ajelee Ban Sadaosta Nangrongiin päin ja katselee vasemmalle. Punainen katto, jossa hyvinkin perinteinen buddhalainen muotoilu osittain.

        Onko sinulla jokin henkilökohtainen syy, miksi kuksa ei halua ulkoilemaan Chiang Maissa, mutta Suomessa se esiintyy mielellään kuvissa?

        T 2010

        Kerro Tyttö hyvä nimesi Numballe, minä en tarvitse nimeäsi.

        En harrasta facea enkä facekaveruuksia.

        Kuksani voin vaikka antaa sinulle muistoksi kun ryhdyt hyvä naismainen uros mieheksi vetosi taakse, se on henkilökohtainen syyni edelleen eikä muuksi muutu.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kerro Tyttö hyvä nimesi Numballe, minä en tarvitse nimeäsi.

        En harrasta facea enkä facekaveruuksia.

        Kuksani voin vaikka antaa sinulle muistoksi kun ryhdyt hyvä naismainen uros mieheksi vetosi taakse, se on henkilökohtainen syyni edelleen eikä muuksi muutu.

        Käytätkö hametta sihteerinvirkaa hoitaessasi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe