Se tavallinen perheloma

Anonyymi

Ei se tavallinen loma Thaimaahan vaadi mitään suuria asiantuntemuksia, ei kokemusta, ei extremeä, ei suuria seikkailuita, ei vaarallisia tilanteita, ei avartavia kokemuksia eikä mitään muutakaan ihmeellistä. Ollaan vaan, katsotaan vähän paikkoja, syödään hyvin, pulahdetaan altaassa, käydään yötorilla ja shoppaillaan jotakin pientä. https://www.youtube.com/watch?v=_cimUbI-umU

Tällaisia ovat tavallisten ihmisten tavalliset lomat, vaikka sensukka saa ne kuulostamaan valtavan ihmeelliseltä, harvinaiselta, lähes mahdottomalta ja uskomattoman kalliilta sekä vaaralliselta. Meillä ei tuohon paljon muuta eroa, kuin että otetaan oma altaallinen kämppä ja auto alle. Laajennetaan hieman reviiriä. Ei mitään ihmeellistä, vaan nautitaan yhdessäolosta ja hikoilusta.

laiffila, Vantaa, valitettavasti töissä, joudun katsomaan kiekkoa tietokoneen näytöltä ja kännykästä, jos nakki iskee.

PS: Ensi viikon lopulla lennellään :)

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää matkaa teille! Lisäisin tuohon tavallisuuteen vielä että siinäkään ei ole mitään ihmeellistä jos käy lomalla kaupassa, tekee ruokaa ja eväitä perheelle. Myöskään suomalaisessa ravintolassa käyminen ei ole kiellettyä välillä. Minusta on aina mukava jutella maanmiesten kanssa ja varsinkin jos on joku urheilutapahtuma telkkarissa. Se on suomalaisuuden juhlaa se. Omat lapset jo aikuisia, mutta hyviä ihan vaatimattomia perhematkoja heitettiin varsinkin Välimeren sukelluskohteisiin. Lapset hurahti täysin snorklailuun aikoinaan.

    • Laajenna ihmeessä reviiriäsi PuriNamiin piipahduksella ja vuokraa tällä kertaa talo jossa oma poreallas, niin ei tarvitse valokuvafeikkeillä imuroiden hotellikuvastosta.

    • Anonyymi

      Pattaya on hyvä paikka perhelomalle. Rantakadun varrella on hauska seurata rottien leikkejä ja iltaisin eukolta salaa täytyy piipahtaa tyttöbaarissa tyhjennyksellä.

      • Anonyymi

        Sinulla on ärrävikasen rotta hoitaja Lotta ja Liina, jotka katsoo ettei pöksyssä pömpötä sarvi takana. Edessä se ei ole pömpöttänyt Koiviston aikojen jälkeen ja pattaya pysyy 13 tunnin lennon päässä johon sinulla ei ole varaa.


      • Anonyymi

        Numerosenseillä on maanmainio elämä. Kadehtii toisten lomia etukäteen, kadehtii kun nämä on perillä ja sitten esittää nauravansa helpottunutta naurua, kun nämä ovat palanneet kotiin.

        Mutta numerosensei pelkää jo että nämä suunnittelee seuraavaa matkaa ja koettaa keksiä asioita miksi se ei onnistu tai miksi se ei kannata. Rotat, "pakteerit" ja vähäpukeiset naiset käyvät kimppuun hetkellä millä hyvänsä.

        Välillä numerosenssun Thaimaa on kehitysmaa, välillä se on superkallis koska farangi maksaa enemmän puistoon kuin thai, kun kotona maleksivana Saaripunkero ei ole tullut hommanneeksi Thai ID- korttia kun ei ole keltaista Tabien baaniakaan.

        Ajokortilla ei saa puistoista alennusta eikä se kelpaa pankissakaan, vaikka pitkäaskeleinen mies näin väitti.

        Viiden vuoden jäsenyys Pattaya Sports Clubissa maksoi ainakin aiemmin 1000 bahtia. Sillä sai muualtakin alennusta kuin golfista. Saat 500 bahtin etusetelin ja listan ravintoloista sekä yrityksistä joista saat PSC- kortilla alennuksia.

        Kortti maksaa itsensä takaisin käymällä kerran golfaamassa tai ostoksilla. Spa- mestoista saa alennusta ja niiden hoidoista.

        Kun on auto alla niin majapaikan sijainnilla ei ole niin väliä. Syrjemmältä saa halvemmalla isomman ja paremman. Suomalaisten suosiossa on Eurooppa- kylä ja sen kupeessa olevat alueet. Autolla rantakadulle ei ole kuin 5 minuutin matka.

        Auton saa päiväsaikaan ostareitten parkkiksiin parhaiten. Garden Plazan parkkihalli on rantakadun varressa. Ei tarvi jättää aurinkoon kuumenemaan autoa.

        Hyvää lomaa laiffilan familylle!

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerosenseillä on maanmainio elämä. Kadehtii toisten lomia etukäteen, kadehtii kun nämä on perillä ja sitten esittää nauravansa helpottunutta naurua, kun nämä ovat palanneet kotiin.

        Mutta numerosensei pelkää jo että nämä suunnittelee seuraavaa matkaa ja koettaa keksiä asioita miksi se ei onnistu tai miksi se ei kannata. Rotat, "pakteerit" ja vähäpukeiset naiset käyvät kimppuun hetkellä millä hyvänsä.

        Välillä numerosenssun Thaimaa on kehitysmaa, välillä se on superkallis koska farangi maksaa enemmän puistoon kuin thai, kun kotona maleksivana Saaripunkero ei ole tullut hommanneeksi Thai ID- korttia kun ei ole keltaista Tabien baaniakaan.

        Ajokortilla ei saa puistoista alennusta eikä se kelpaa pankissakaan, vaikka pitkäaskeleinen mies näin väitti.

        Viiden vuoden jäsenyys Pattaya Sports Clubissa maksoi ainakin aiemmin 1000 bahtia. Sillä sai muualtakin alennusta kuin golfista. Saat 500 bahtin etusetelin ja listan ravintoloista sekä yrityksistä joista saat PSC- kortilla alennuksia.

        Kortti maksaa itsensä takaisin käymällä kerran golfaamassa tai ostoksilla. Spa- mestoista saa alennusta ja niiden hoidoista.

        Kun on auto alla niin majapaikan sijainnilla ei ole niin väliä. Syrjemmältä saa halvemmalla isomman ja paremman. Suomalaisten suosiossa on Eurooppa- kylä ja sen kupeessa olevat alueet. Autolla rantakadulle ei ole kuin 5 minuutin matka.

        Auton saa päiväsaikaan ostareitten parkkiksiin parhaiten. Garden Plazan parkkihalli on rantakadun varressa. Ei tarvi jättää aurinkoon kuumenemaan autoa.

        Hyvää lomaa laiffilan familylle!

        T 2010

        Muistaakohan laiffilan perhe nyt liikkua luonnossa, kun jos pian täyttää 55 niin sitten ei voi liikkua enää ulkona. Hua Hinin tietäjä kertoi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1661
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1258
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      705
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      630
    Aihe