Hyvää huomenta! Miten Vuotavaan noidankattilaan pääsee? :/
*haukotus*
8
649
Vastaukset
Ai tarkoitatko sitä foorumia?
Noh menet osoitteeseen: vuotis.net ja sitten vain rekisteröidy.
Kuinkas moni on tilannut kangasmerkkejä vuotiksesta?
Minä tilasin justiisa itelle Korpinkynnen merkin.- Teleute
Kiitos! Se on jokusen kerran täällä mainittu, mutta minulle ei ole oikein koskaan selvinnyt, mistä siinä on kyse... Nyt menen katsomaan omin silmin.
Teleute kirjoitti:
Kiitos! Se on jokusen kerran täällä mainittu, mutta minulle ei ole oikein koskaan selvinnyt, mistä siinä on kyse... Nyt menen katsomaan omin silmin.
Lukee siellä sivun ylälaidassa, että "rekisteröidy" tms. Löydät kyllä :)
Tilasin yhden Tylypahka-merkin ja yhden Korpinkynnen. Ja pinssinkin tilasin. Ja varmaan tilaan paidankin, heti kun onnistuu.
Pat_Bateman kirjoitti:
Tilasin yhden Tylypahka-merkin ja yhden Korpinkynnen. Ja pinssinkin tilasin. Ja varmaan tilaan paidankin, heti kun onnistuu.
Minä olen vain tilannut Korpinkynnen merkin... En muita. Piheys iski.
Täytynee harkita vielä tuota Pinssi hommaa... Katsotaan jos sitä raskisi.
Minäkin varmaan paidan tilaan sitten kun on mahdollista..- -Mievaan-
Pat_Bateman kirjoitti:
Lukee siellä sivun ylälaidassa, että "rekisteröidy" tms. Löydät kyllä :)
..Patin tekstissä ":)"-hymiö.
Niin luonnotonta, että jo pelottaakin. -Mievaan- kirjoitti:
..Patin tekstissä ":)"-hymiö.
Niin luonnotonta, että jo pelottaakin.Kyllä minä niitä käytän, mutta en viljele, koska se näyttää idioottimaiselta.
- shir_83
Minä tilasin yhden Rohkelikko-merkin. Olisin kylläkin halunnut tilata ne kaikki, mutta tiedättehän te opiskelijabudjetin...
Melkein meinasin mainostaa niitä merkkejä täällä, kun rohkelikkoja ei oltu tilattu vielä kahtasaataa kappaletta, mutta se olis varmaankin rikkonu sääntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3673160Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3101508En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991295Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33847