Kunnon saippuapesu Pattayalla on tärkeää herrasmiehille.

Sabai Roon ja Sabai Land ovat olleet selviä markkinajohtajia jo vuosikymmenet ja suosio on pysyvää.
Olen kummastellut että itse vanhenee mutta tytöt siellä eivät lainkaan vaan aina on tarjolla hehkeitä likkasia.

Tässä Sabai Roomin tarjontaa parin vuoden takaa silloisine hintoineen:
https://www.youtube.com/watch?v=5AUasgEJ1sw

53

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kävin tuolla aikoinani ja likkoja oli joka penkillä, toki asiakkaitakin oli silloin enemmän.
      Oli se sellainen elämys mitä ei mistään muualta saa.

    • Anonyymi

      Puhtaus on puoliruokaa, ei tarvitse lausua kom hos oss med rena händer

      • Anonyymi

        kyllä ne pesee kädetkin


    • Anonyymi

      Jos kunto riittää, niin suosittelen kahta neitoa ja viskipulloa mukaan, josta tarjoillaan myös pesijöille.

      Lähemmäksi ei enää pääse p-leffojen teemaa. Kaikki käy, kun osuu hyvät tytöt kohdalleen. Sinisellä napilla varmistetaan että toiminta jatkuu niin kauan kuin asiakas toivoo.

      Elämäni parhaat sessiot on tapahtuneet kakkoskadun päässä oikealla. Saippuamestojen nimet menee sekaisin niin en nyt muista sen paikan nimeä.

      Kun valkkaa yhden tytön ja antaa hänen valita sen toisen, niin se takaa että heillä synkkaa. Tein joskus hyvän löydön ja sama "emäntä" otti jonkun kaverinsa messiin ja se oli kyytiä, jota ei siviilimarkkinoilta löydä.

      Olin kaverin kanssa liikenteessä ja hän paineli toisen kaksikon kanssa omaan huoneeseensa viskipullon kera. Minä tulin noin 90 minuutin kuluttua alabaariin, jossa sovittiin nähdä toiminnan jälkeen.

      Kaveri oli vähän tyytymättömän näköinen. Kysyin että miten meni, niin hän totesi että ois pitäny runksauttaa ennen sinne menoa, kun paloi nalli parissa minuutissa. Chivas pullon ja tippien kanssa oli maksanut viisi tonnia kahdesta minuutista.

      Kaverini tunnelmaa latisti lisää se, kun minun tytöt liittyi seuraamme posket punaisina ja "emäntä" kehuskeli kaverinsa saaneen orkut kolmasti.

      T 2010

      • Anonyymi

        "Kaverini tunnelmaa latisti lisää se, kun minun tytöt liittyi seuraamme posket punaisina ja "emäntä" kehuskeli kaverinsa saaneen orkut kolmasti."

        Heeh heh häh häh hääh...

        Voin vakuuttaa, että Amalian verenpaineet nousi tappiinsa, kun tuon luki ;-)


    • Anonyymi

      Täällä Savon Pattayalla käytetään mäntysuopaa peen pesuun.

      • Anonyymi

        3 minuuttia.


    • Kun on nyt uusi komea profiili, niin testataan sitä vielä tässä.

      Kaikki saippuoijat mitä on omalle kohdalle sattunut, ovat olleet hyvin ammattimaisia. Muutama on sellainen osunut, jotka hakevat myös itselleen nautintoa. Puolen tusinaa kertaa ovat tarjoutuneet vaimoiksi.

      Ymmärsin jonkin verran thaita ennen nykyistä vaimoani ja viimeisellä kerralla kun kävin mainitussa kylpylässä, niin ei meinannut oikein nalli palaa. Japanilaisen näköinen kolmekymppinen neito joutui oikein puurtamaan sen eteen.

      Kun lähdettiin huoneesta, siivooja oli käytävällä ja kysyi miten meni. Neito vastasi thain kielellä että "ei hyvä, kesti liian kauan ja mä oon ihan poikki"

      Hymyili kuitenkin minulle koko ajan, en paljastanut hänelle että ymmärsin mitä hän sanoi.

    • Anonyymi

      Pannaas mennen pattayalle!

      Hitsin hitsi... nyt on kylä pakko päästä Pattayalle.

      Vähän nyt jäi kuitenkin mietityttämään, että maksaako kuvauksien mukainen herrasmiestenkylpylässä käynti saman kestääkö nallin palaminen 2 minuuttia tai 90 minuuttia?

      Niin ja pitääkö se wiski pullo ostaa paikanpäältä vai saako tuoda oman?

      T Jorma

      • Anonyymi

        Rresujorkka, pysy siellä savon pattayalla, pyydä että äitis pesee selkäs mäntysuopalla ja, juuri harjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rresujorkka, pysy siellä savon pattayalla, pyydä että äitis pesee selkäs mäntysuopalla ja, juuri harjalla.

        Vilpittömästi voin vakuuttaa, että tuo mistä haaveilet, on prostitutiota ja, aina hyväksi käyttöä, apina.


      • Hinta ilmoitetaan ja se maksetaan kassalle ennen huoneeseen menoa. Tunti taitaa olla se jonka jälkeen menee yliajalle, mutta ei siitä yliajasta ainakaan minua ole koskaan laskutettu. Tapanani on ollut antaa tippiä tonni per pesijä. Jotkut antaa viisataa, minä en kehtaa.

        2004 paikkeilla muistelen että hinta oli 1700 plus tipit, mutta viimeisimmällä kerralla muistelen sen olleen samassa mestassa 2500 plus tipit ja oli tullut melko rasistinen hinnoittelu että "tarjouksessa" oli vähemmän kauniit hintaan 1900 ja parhaat sen 2500.

        Tosin tuo hinnoittelu saa kaupan käymään niillä vähemmän kauniilla myös, koska muutenhan vain niillä paremman näköisillä olisi vientiä.

        Voi kuulostaa julmalta, mutta se on ihan sama homma kuin vaikka turkulaisessa yökerhossa. Naiset valkkaa parhaimman näköiset miehet ja rumemmat saa matkustella kotiin kaikessa rauhassa ilman saattajaa.

        Taisinpa kertoa joskus kun mentiin erään kapakan avajaisiin Lahdessa ja mukana oli tunnettu miesnäyttelijä ja naisten suosikki. Kirjaimellisesti kaikki naiset roikkui hänessä, kirkui, kuolasi, lääppi ja flirttaili.

        Me tylsät ja rumat tavikset siirryttiin toiseen pöytään juttelemaan jalkapallosta. Meistä ei ollut kukaan kiinnostunut.


      • 20-10 kirjoitti:

        Hinta ilmoitetaan ja se maksetaan kassalle ennen huoneeseen menoa. Tunti taitaa olla se jonka jälkeen menee yliajalle, mutta ei siitä yliajasta ainakaan minua ole koskaan laskutettu. Tapanani on ollut antaa tippiä tonni per pesijä. Jotkut antaa viisataa, minä en kehtaa.

        2004 paikkeilla muistelen että hinta oli 1700 plus tipit, mutta viimeisimmällä kerralla muistelen sen olleen samassa mestassa 2500 plus tipit ja oli tullut melko rasistinen hinnoittelu että "tarjouksessa" oli vähemmän kauniit hintaan 1900 ja parhaat sen 2500.

        Tosin tuo hinnoittelu saa kaupan käymään niillä vähemmän kauniilla myös, koska muutenhan vain niillä paremman näköisillä olisi vientiä.

        Voi kuulostaa julmalta, mutta se on ihan sama homma kuin vaikka turkulaisessa yökerhossa. Naiset valkkaa parhaimman näköiset miehet ja rumemmat saa matkustella kotiin kaikessa rauhassa ilman saattajaa.

        Taisinpa kertoa joskus kun mentiin erään kapakan avajaisiin Lahdessa ja mukana oli tunnettu miesnäyttelijä ja naisten suosikki. Kirjaimellisesti kaikki naiset roikkui hänessä, kirkui, kuolasi, lääppi ja flirttaili.

        Me tylsät ja rumat tavikset siirryttiin toiseen pöytään juttelemaan jalkapallosta. Meistä ei ollut kukaan kiinnostunut.

        Huomautettakoon vielä että 2004 euron kurssi oli bahtiin verrattuna jotakin 50% parempi kuin 2016, joten hinnankorotus oli todellisuudessa reipas.

        Vuonna 2004 1700 bahtia oli noin 34 euroa, mutta vuonna 2016 2500 bahtia oli 68 euroa, joten hinta tuplaantui.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Huomautettakoon vielä että 2004 euron kurssi oli bahtiin verrattuna jotakin 50% parempi kuin 2016, joten hinnankorotus oli todellisuudessa reipas.

        Vuonna 2004 1700 bahtia oli noin 34 euroa, mutta vuonna 2016 2500 bahtia oli 68 euroa, joten hinta tuplaantui.

        Se on kuitenkin halpaa edelleen verrattuna Suomen tuntinaisiin. Stadissa viimeksi kun hintoja tiedustelin, niin puoli tuntia oli 200 euroa ja tunti 300 euroa. En maksa sellaisia summia. Kaiken lisäksi ne netissä ilmoittelevat naiset saattaa ottaa toistakymmentä pokaa päivässä. En mene kyllä mulukkuani laittamaan sellaiseen paikkaan missä joku mursuviiksinen reino on juuri nuohonnut. Mikähän mahtaa olla päivän taksa thaihieromoissa stadissa? Tuusulassa muistelen että mainostivat 90 eurolla täyshoitoa.
        Joskus tuli käytettyä maksullisten palveluksia kostoksi, kun oma rouva mökötteli. En muista koskaan maksaneeni markka-aikaan kuin max 500 markkaa tai euroaikaan max 150 euroa. Useimmat olivat pettymyksiä. Kerran joku paritti jotakin mongoloidia. Jätin kohteliaasti väliin ja ilmoitin poliisille.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Hinta ilmoitetaan ja se maksetaan kassalle ennen huoneeseen menoa. Tunti taitaa olla se jonka jälkeen menee yliajalle, mutta ei siitä yliajasta ainakaan minua ole koskaan laskutettu. Tapanani on ollut antaa tippiä tonni per pesijä. Jotkut antaa viisataa, minä en kehtaa.

        2004 paikkeilla muistelen että hinta oli 1700 plus tipit, mutta viimeisimmällä kerralla muistelen sen olleen samassa mestassa 2500 plus tipit ja oli tullut melko rasistinen hinnoittelu että "tarjouksessa" oli vähemmän kauniit hintaan 1900 ja parhaat sen 2500.

        Tosin tuo hinnoittelu saa kaupan käymään niillä vähemmän kauniilla myös, koska muutenhan vain niillä paremman näköisillä olisi vientiä.

        Voi kuulostaa julmalta, mutta se on ihan sama homma kuin vaikka turkulaisessa yökerhossa. Naiset valkkaa parhaimman näköiset miehet ja rumemmat saa matkustella kotiin kaikessa rauhassa ilman saattajaa.

        Taisinpa kertoa joskus kun mentiin erään kapakan avajaisiin Lahdessa ja mukana oli tunnettu miesnäyttelijä ja naisten suosikki. Kirjaimellisesti kaikki naiset roikkui hänessä, kirkui, kuolasi, lääppi ja flirttaili.

        Me tylsät ja rumat tavikset siirryttiin toiseen pöytään juttelemaan jalkapallosta. Meistä ei ollut kukaan kiinnostunut.

        Eli periaatteessa jos nalli palaa käsittelyssä jo parissa minuutissa, niin nou hätä, laatuaikaa on vielä 58 minuuttia jäljellä. Siinä ajassa nalli voi siis palaa, kunnosta riippuen, vielä ainakin toisen kerran?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli periaatteessa jos nalli palaa käsittelyssä jo parissa minuutissa, niin nou hätä, laatuaikaa on vielä 58 minuuttia jäljellä. Siinä ajassa nalli voi siis palaa, kunnosta riippuen, vielä ainakin toisen kerran?

        Niin ja pitääkö se wiski pullo ostaa paikanpäältä vai saako tuoda oman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja pitääkö se wiski pullo ostaa paikanpäältä vai saako tuoda oman?

        Muistelen maksaneeni thaiviskipullosta vain hieman yli kaupan hinnan. Tuskinpa se ketään haittaa jos on taskumatti tai pikku pullo messissä.
        Chivas maksanee pari tonnia. Itsellä kymmenen vuotta viime kerrasta siten että oon ostanut juomat mukaan. Kun ostaa paikanpäältä niin tulee lasi mukaan myös tyttöselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen maksaneeni thaiviskipullosta vain hieman yli kaupan hinnan. Tuskinpa se ketään haittaa jos on taskumatti tai pikku pullo messissä.
        Chivas maksanee pari tonnia. Itsellä kymmenen vuotta viime kerrasta siten että oon ostanut juomat mukaan. Kun ostaa paikanpäältä niin tulee lasi mukaan myös tyttöselle.

        Oukki doukki.

        Aikoinaan jossain päin Thaimaata oli jossakin diskoissa käytäntö, että maksoit pullosta vain ns. korkkausveron.

        Tyttöset sitten toivat tämän pullon korkkaamattomana seurueesi pöytään kera lasien, jääkuutioämpäreiden ja muiden ei korkattujen juomien kera.

        Mikä lienee käytäntö tänään, en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oukki doukki.

        Aikoinaan jossain päin Thaimaata oli jossakin diskoissa käytäntö, että maksoit pullosta vain ns. korkkausveron.

        Tyttöset sitten toivat tämän pullon korkkaamattomana seurueesi pöytään kera lasien, jääkuutioämpäreiden ja muiden ei korkattujen juomien kera.

        Mikä lienee käytäntö tänään, en tiedä.

        Korjaan heti, Joissakin.
        Enhän ole ehtinyt käymään edes kaikissa Thaimaan diskoissa.
        Toisin siis, kuten numerosensei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oukki doukki.

        Aikoinaan jossain päin Thaimaata oli jossakin diskoissa käytäntö, että maksoit pullosta vain ns. korkkausveron.

        Tyttöset sitten toivat tämän pullon korkkaamattomana seurueesi pöytään kera lasien, jääkuutioämpäreiden ja muiden ei korkattujen juomien kera.

        Mikä lienee käytäntö tänään, en tiedä.

        Minä muistelen että Chivas pullo oli oudon halpa. Seiskassa se maksaa noin 1200 bahtia. Olisiko ollut samaa hintaluokkaa pesulassakin. Kyllä hierojille kelpaa thaiviskikin, varsinkin jos on viikonloppu iltapuolella.

        Arkena päiväsaikaan eivät varmaan lasia enempää ota, koska se ei olisi kiva juttu että tyttö hilluu kännissä siellä lasin takana seuraavaa asiakasta odotellessa.

        Paras aika mennä onkin lauantai- ilta. Silloin sieltä löytyy takuuvarmasti juhlatuulella olevia tyttöjä. Eihän sinne toki ryyppäämään mennä sinne huoneeseen, mutta siinä ennen vaatteiden riisumista on mukava hengähtää hetki ja rentoutua lasillisen parissa ja toiminnan jälkeen.

        Nallin palamisesta tiedusteli joku, niin noissahan on sama systeemi kaikissa että ensin suihkuun, sillä aikaa tyttö vaahdottelee ja lämmittää uimapatjan tai nahkapatjan huolella,
        sitten on se hierontaosuus joka tapahtuu vaahdotetulla vartalolla, jos on sininen nappi otettuna niin jo tuossa vaiheessa on täysi stondis päällä.

        Sitten kun olet valmis siirtymään sänkyyn, niin tyttö huuhtelee ja kuivaa sinut ja siitä sitten sujuvasti siihen pääasiaan.

        Saksassa oli yhdessä pesumestassa suuri jakuzzi upotettuna 8- kulmaisen huoneen keskelle. Huoneen seinät oli messingin väristä peiliä ja siellä soi klassinen musiikki hiljaa.
        Hieronta tapahtui jakuzzissa ja tyttö kaatoi shampajaa lasiin sitä mukaan kuin se tyhjeni.

        Siinä oli sitä kuuluisaa "tasoa", eikä maksanut kuin 250 euroa ja kyseinen putiikki kirjoitti siitä firmalle kuitin ravintolaillallisesta. Hyviä mestoja on Pattayallakin kaikki missä olen käynyt. Chiang Mai oli pettymys. Kylmät rapistuneet "pesutuvat" ja vanhoja naisia, jotka käsitteli lemmenkäpälää sillä tyylillä kuin siinä olisi apinarokko.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Minä muistelen että Chivas pullo oli oudon halpa. Seiskassa se maksaa noin 1200 bahtia. Olisiko ollut samaa hintaluokkaa pesulassakin. Kyllä hierojille kelpaa thaiviskikin, varsinkin jos on viikonloppu iltapuolella.

        Arkena päiväsaikaan eivät varmaan lasia enempää ota, koska se ei olisi kiva juttu että tyttö hilluu kännissä siellä lasin takana seuraavaa asiakasta odotellessa.

        Paras aika mennä onkin lauantai- ilta. Silloin sieltä löytyy takuuvarmasti juhlatuulella olevia tyttöjä. Eihän sinne toki ryyppäämään mennä sinne huoneeseen, mutta siinä ennen vaatteiden riisumista on mukava hengähtää hetki ja rentoutua lasillisen parissa ja toiminnan jälkeen.

        Nallin palamisesta tiedusteli joku, niin noissahan on sama systeemi kaikissa että ensin suihkuun, sillä aikaa tyttö vaahdottelee ja lämmittää uimapatjan tai nahkapatjan huolella,
        sitten on se hierontaosuus joka tapahtuu vaahdotetulla vartalolla, jos on sininen nappi otettuna niin jo tuossa vaiheessa on täysi stondis päällä.

        Sitten kun olet valmis siirtymään sänkyyn, niin tyttö huuhtelee ja kuivaa sinut ja siitä sitten sujuvasti siihen pääasiaan.

        Saksassa oli yhdessä pesumestassa suuri jakuzzi upotettuna 8- kulmaisen huoneen keskelle. Huoneen seinät oli messingin väristä peiliä ja siellä soi klassinen musiikki hiljaa.
        Hieronta tapahtui jakuzzissa ja tyttö kaatoi shampajaa lasiin sitä mukaan kuin se tyhjeni.

        Siinä oli sitä kuuluisaa "tasoa", eikä maksanut kuin 250 euroa ja kyseinen putiikki kirjoitti siitä firmalle kuitin ravintolaillallisesta. Hyviä mestoja on Pattayallakin kaikki missä olen käynyt. Chiang Mai oli pettymys. Kylmät rapistuneet "pesutuvat" ja vanhoja naisia, jotka käsitteli lemmenkäpälää sillä tyylillä kuin siinä olisi apinarokko.

        Täällä Chiang Maissa ei ole tällaisia "pesutupia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Chiang Maissa ei ole tällaisia "pesutupia".

        Chiang Maissa oli aiemmin neljä body massage paikkaa, nyt netin mukaan vaikuttaisi olevan vain kolme avoinna. Na Kalare, White Orchid ja Zabai Thai Massage.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sua kiinnostaa Chiang Mai, eikä sulla ole mäntysuopaa ja Tiltu räkälästäs vaahdottamaan?

        Sensukka väitti myös että ei ole goukkareita Chiang Maissa ja nyt väitit ettei ole Body Massage paikkoja. Kumpiakin on ja on aina ollut. Sensukka sen tietäisi jos olisi joskus iltaa Chiang Maissa viettänyt. Ota Kovasen taksi kelasetelillä alle ja kurvaa jorviin. Siellä ne antaa nanna-nappeja jotka kiljun kanssa vetää potan niin jumiin että luulet olevas hetken aikaa thaimaan norppa ja paraisten kuusimetsä näyttää huojuvilta palmuilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilpittömästi voin vakuuttaa, että tuo mistä haaveilet, on prostitutiota ja, aina hyväksi käyttöä, apina.

        Ostatko ihmisen kun käyt kampaajalla tai hierojalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vilpittömästi voin vakuuttaa, että tuo mistä haaveilet, on prostitutiota ja, aina hyväksi käyttöä, apina.

        Ostatko ihmisen kun käyt kampaajalla?


    • Anonyymi

      Tekevätkö Suomessa missään ,pesuja, ???

      • Anonyymi

        Suolla pittää tyytyä puistojumppaan


    • Kiitoksia herroille mukavista kertomuksista mutta aina vielä yksi mahtunee?

      Olin kerran paluumatkalla Suomeen ja menossa lentokentälle hyvissä ajoin taksilla jonka olin tilannut jo edellisenä päivänä kulman asemalta.
      Kun ajoimme Sabai- landin ja Roomin ohi niin sanoin kuskille että seis!

      Tuumasin että puhtaana sitä pitää Suomeen palata!
      Sanoin kuskille että tulee sisään odottamaan koska tunti tässä menee.
      Katselimme tarjolla olevia pesijöitä ja kuski osoitteli innoissaan että toi ja toi ja toi....

      Koska äijältä kuola aivan valui niin sanoin että ota tuosta halvimman hintaluokan pesijä niin minä sen maksan.

      Olipas sitten tosi iloinen ja puhdas kuski matkalla lentokentälle.....

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Rakas Numba, jos et kerro kenellekään, niin tunnustan, tuoltahan minä kitaranmuotoiseni löysin, enkä mistään smoothiebaarista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas Numba, jos et kerro kenellekään, niin tunnustan, tuoltahan minä kitaranmuotoiseni löysin, enkä mistään smoothiebaarista.

        Se kitara jonka minä näin kuvissa, oli pakattuna laatikkoon. Postimyynnissä se tuppaa olemaan yleisin pakkausmuoto.


      • Anonyymi

        Voi kuinka herttainen ja opettavainen video.

        T Amalia


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Täällä Hua Hinissä ei moisia "hieromoja" ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Hua Hinissä ei moisia "hieromoja" ole.

        Johtuu siitä että yhdelläkään karvakuonolla ei ole seissyt niiden aikojen jälkeen kun Nixon joutui eroamaan virastaan. Mutta happy endingin kyllä tarjoavat tai kysyvät että maistuisiko sellainen.

        Yksi kaunis yh- äiti hieroi Hua Hinissa ja tiedusteli paljonko maksan extraan käsihoidosta. Sanoin että 300 lienee oikea lisähinta?

        Antoikin hyvin harkitusti sitä käsihoitoa, jutteli äänellä joka sai jo miltei nallin palamaan, laittoi suunsa viiden sentin päähän lemmenkäpälästä ja kysyi että jos 700 on ok, niin saat tulla suuhun. 700 oli ihan ok.

        Antoi vielä numeronsakin että jos haluan naimisiin. En ehtinyt sillä kertaa naimisiin, mutta sillä golfreissulla oli mukana komea kaveri, johon respan neito rakastui niin hulluna että itki aamulla kun lähdettiin hotellilta autolla kohti Pattayaa.

        Käveli auton perässä pitkään ja vilkutteli. Jos joku epäilee ettei rakkautta voi olla ensi silmäyksellä, on väärässä.


    • Anonyymi

      Mäntysuopa on paras saippua.

      • Anonyymi

        "väärin ajateltu " tai huonosti argumentoitu, jolloin ajattelija joutuu kritiikin kohteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "väärin ajateltu " tai huonosti argumentoitu, jolloin ajattelija joutuu kritiikin kohteeksi

        Räsymatonpesua tässä on ajateltu, ei munien huuhtelua


    • Anonyymi

      Tuolla sitä vielä osataan pitää miehestä huolta oikein, toista se on täällä transHellsingissä

      • Anonyymi

        Turkki ja Venäjä ovat kieltäneet TRANS-marssit, jopa Manse Pride -marssin Tampereella


    • Anonyymi

      Peseekö ne tukankin ?

    • Anonyymi

      Ylösnosto kaiken tämän saastan yläpuolelle.

    • Anonyymi

      Upea aloitus, maailman parasta palvelua !

    • Anonyymi

      Kas kun kukaan ei ole keksinyt Suomeen tuoda näitä palveluita, ei kai tuossa mitään laitonta ole.

      • Anonyymi

        puhtaus on aina puoliruokaa


      • Noista kun maksetaan verot valtiolle niin valtio ei halua niitä lakkauttaa. Onhan ne valttia matkailullekin.

        Laittomat mestat taas tuomitaan Thaimaassa parituksesta. Ratsioissa tongitaan roskikset ja poliiseille on sallittua tehdä valeostoksia, todistaakseen parituksen. Sama homma kuin Suomessa.

        Suomessahan on sallittua sekin että poliisi ryhtyy valepoikaystäväksi, kuten Anneli Auerin tapauksessa. Huumepoliisit tekee valeostoja amerikan malliin molemmissa maissa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      JO VAIN ON

    • Anonyymi

      Helsingin Kalliossa on thai-hieronta paikkoja toista kymmentä pienellä alueella.
      Olen käynyt niissä muutaman kerran.

      Ylen ystävällistä palvelua sanoisin. 60 €/tunti mutta jos ottaa happy endin niin puolessa tunnissa hra on valmis.
      Jos haluaa panna niin hinta pompsahtaa sataseen...

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3456
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2879
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2524
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2049
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2045
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1806
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1600
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      247
      1241
    Aihe