Voiko simssiä pelata netissä..?

nalluzka

Toivoisin todella nopeasti vastauksia, sillä jotkut väittävät että voi kun taas jotkut sanova että ei, pittä ostaa peli. No minulla on kyllä sims2 mutta haluaisin pelata niitä muitakin... ja en kuitenkaan välttämättä enään saa kuin sims 2 yliopiston.... ainakaan lähiaikoina Mut SUUR KIITOS kaikille jotka vastaavat.

p.s. Älkää nyt ottako tästä nokkiinne et oisin niin laiska et en jaksais ettii.

20

4218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...

    • elkku95

      oon joskus kuullu et sims 1 vois pelata netis mutta en tiedä osoitetta.

      • tiitu

        kyllä simssiä voi pelata netissä mutta se maksaa (ohjelma kysyy luottokortin numeroa tms.) veljeni pelasi kyllä netissä jotain simssin tyyppistä peliä -ilmaiseksi- mutta se oli surkea. (nimi ei ollu sims vaan sim)


      • Arwén
        tiitu kirjoitti:

        kyllä simssiä voi pelata netissä mutta se maksaa (ohjelma kysyy luottokortin numeroa tms.) veljeni pelasi kyllä netissä jotain simssin tyyppistä peliä -ilmaiseksi- mutta se oli surkea. (nimi ei ollu sims vaan sim)

        Ettekö jo ymmärrä?! simssiä EI voi pelata netissä, eikä voi edelleekeen! Ymmärsittekö? EI voi pelata netissä! Ja ne sairaat jotka niin väittävät voivat vaikka simssin virallisilta sivuilta käydä katsomassa että EI ole. Vaikka mitä sanoisitte simssiä EI voi pelata netissä. Painakaa jo se pikku päihinne, pennut.


      • jusesim
        Arwén kirjoitti:

        Ettekö jo ymmärrä?! simssiä EI voi pelata netissä, eikä voi edelleekeen! Ymmärsittekö? EI voi pelata netissä! Ja ne sairaat jotka niin väittävät voivat vaikka simssin virallisilta sivuilta käydä katsomassa että EI ole. Vaikka mitä sanoisitte simssiä EI voi pelata netissä. Painakaa jo se pikku päihinne, pennut.

        sims online on sims 1 tapainen ja se on nettipeli. Ainoo ongelma on se et se on kauheen kallis


      • Eräs MJ-fani
        jusesim kirjoitti:

        sims online on sims 1 tapainen ja se on nettipeli. Ainoo ongelma on se et se on kauheen kallis

        Sims Online-peliä ei edes julkaistu Euroopan markkinoille sen laimean vastaanoton takia. Joten vain USA:ssa (ja ehkä Kanadassa?) sen voi ostaa koneelleen. Olen kuullut juttua, että siihen sisältyy kuukausittainen käyttömaksu...


      • minä
        Arwén kirjoitti:

        Ettekö jo ymmärrä?! simssiä EI voi pelata netissä, eikä voi edelleekeen! Ymmärsittekö? EI voi pelata netissä! Ja ne sairaat jotka niin väittävät voivat vaikka simssin virallisilta sivuilta käydä katsomassa että EI ole. Vaikka mitä sanoisitte simssiä EI voi pelata netissä. Painakaa jo se pikku päihinne, pennut.

        voi nimittäin fb


    • 456456456897

      jos jotai simin kaltast pystyy pellaa netis lähettäkää osote t:simistä tykkäävä

    • ersu

      en usko olen yritänyt mut en loydä kunnolisiä

    • DivaaniSim
      • thumbs down

        Peli vaan lagittaa FB:ssa ihan liikaa joten enpä ole hirveästi sitä pelannut...


    • sims 3 tutkija

      voi oon itte pelannut

    • sims friikki

      mä yritin ettii simssii netistä pelattavaks mutt ei löytyny jten en usko et voi ...

    • anttonilla
      • Oy_YLEISTUBE_Ab

      • Oy_YLEISTUBE_Ab

        Se julkaistaan vuonna 2019, kun The Sims 3'n julkaisusta on kulunut 10 vuotta.


      • Oy_YLEISTUBE_Ab kirjoitti:

        EA tekee uuden The Sims Online'n nimeltään EA-Land.

        Sain tietää siitä EA'n nettisivulta:

        https://www.ea.com/fi-fi

        EA lopetti The Sims Onlinen, uudemmalta nimeltä EA-Land v. 2008.
        Ellen muuten tietäisi, saisin tietää siitä esimekiksi wikipediasta https://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_Online - ja monesta muusta lähteestä netissä, esimerkiksi lukemalla mitä anttonilla kirjoitti tässä samaisessa keskustelussa edellä 7.8.2014 kello 11:47.

        On huomattavan epätodennäköistä, että EA juhlistaisi Sims 3:n julkaisun 10-vuotismuistojuhlaa aloittamalla uudelleen aikanaan heikosti myyneen nettipelin. Että se aloittaisi toisen vastaavan (taikka saman toiseen kertaan) käyttämällä uudelleen täsmälleen samaa vanhaa tavaramerkkiä, lienee huuli tai jonkun aprillipilaa.
        Tarkistuskysymys: Onko EA myynyt aikaisemmin samaa konseptia uudelleen? Vastaus: On toki ja tekee sitä edelleen, muttei aivan samaa nimeä käyttäen. Järjestysnumero ainakin on vaihtunut. :)


    • Anonyymi

      EI simssiä voi pelata netissä!! Paitsi jos lataa puhelimelleen The Sims Mobilen tai Freeplayn✌🏻✌🏻

      Ite tykkään Tsm(The Sims Mobile)❤️‍🔥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe