Gallup: Mitä sovelluksia asennettuna Androidissa

Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta, mitä sovelluksia olette awsentaneet Androidiin tai mitä jo oletuksena asennettuja sovelluksia käyttätte. En nyt kysy mitä pelejä teillä on asennettuna tai käytössä, vaan mitä sovelluksia. Pelit voi jättää toiseen gallupiin.

12

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh? Minkä perseen takia Suoli24:n ylläpito poisti mun kommenttini, jossa oli vain lista asennetuista sovelluksistani?

Suoraansanoen en ymmärrä oikein näitä Suoli24:n niinsanottuja sääntöjä. Eli ketjuuihin saa kirjotella mitä tahansa sontaa, mutta sitten kun kirjotat asiallisen viestin jossa listataan itsellä asennettuna olvia sovelluksia, niin se viesti poistetaan? Jotenkin sanoisin että ylläpidon tärkeysjärjestys ei ole ihan kohdallaan.

T. miksuh

• Anonyymi

Hyvä että poistavat vinkit roskasovelluksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että poistavat vinkit roskasovelluksiin

sulla ei ole varmaan muuta kuin ne jotka tuli valmiiksi asennettuna, no niistäkin osa on roskaa kuten moni googlen sovellus, tai ainakin mulle ihan turhia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sulla ei ole varmaan muuta kuin ne jotka tuli valmiiksi asennettuna, no niistäkin osa on roskaa kuten moni googlen sovellus, tai ainakin mulle ihan turhia.

Kyllä mulla on vaikka kuinka paljon asennettuna sovelluksia, jotka eivät ole oletuksena asennettuna. Koetan laittaa uudelleen listan niistä nyt vielä.

T. miksuh

• Anonyymi

Itsellä ovat nämä, s-mobiili, sports tracker, maastokartat, whatsapp, yle areena, waltti mobiili, aTxt-tv pro (maksullinen versio) ja ilmatieteenlaitoksen sää, siinäpä ne.

• En nyt jaksa kaikkia listata, mutta tässä joitakin: Simple Sticky Note Widget, Tasks.org, ClockSync, CalWidget, FMI Weather, Tasker, 112 Suomi, OmaPosti

• Anonyymi

No on se nyt kumma, että minun sovelluslistani poistetaan jatkuvasti, mutta näköjään muiden saa jäädä ketjuun.

Nämä on kaikki asennettu Googlen virallisesta softakaupasta (Google Play), eli yksikään näistä ei ole asennettu mistään epämääräisestä lähteestä. Kaikki alla mainitust sovellukset on ilmaisia Mobiilibonus -sovellusta lukuunottamatta joka maksaa pari euroa.

Tässä eivät ole läheskään kaikki itselläni asennettuna olevat sovellukset, mutta tässä joitakin niistä kuitenkin:

Google Pay, Curve, Pivo, OP Mobiili, S-mobiili, Mobilepay, Mobiilibonus, K-Plussa-mobiilikortti, Oda, S-kaupat, Foodora, StarShip, Hesburger, Subcard, KFC, K-ruoka, WhatsApp, Signal, LinkedIn, SnapChat, Facebook Messenger, Facebook, Teams, Zoom, Spotify, Netflix, Samsung Music, Bookbeat, Luetus, Pratsam Reader, Yle Areena, Finnkino, Movie Reading, Youtube, Lippu.fi,Night light, Kulkukeskus, Moovid, VR Matkalla, Tallink & Siljaline, Viking line, Finnair, BeMyEyes, KDE Connect , Pratsam Reader, Google Authenticator, Foreca, Oma Posti, Taskukirjasto, Librelink, Stocard, Oma Elisa, iRobot, Home Connect, Google Keep, Google Podcastit, Google Tasks, Google Kääntäjä, Hue Essentials, Envision Eye, IFTT, SyncThing, Asus Router, Maisa, Ruuvi Station, Veikkaus, Digihyvinvointi, Soundhound, 112 Suomi,Google Reminder, Lookout, Twitter, Bixby Routines, Galaxy Wearable, Samsung Health

jne jne jne. Lisäksi tietenkin useita sovelluksi myös mitkä oli puhelimessa asennettuna jo valmiina.

T. miksuh

• Anonyymi

Tuota Starship -sovellusta en ole varsinaisesti päässyt vielä kokeilemaan, kiinnostaisi kyllä. Kyseessä on siis ruoan tilauspalvelu. Se mikä tuossa on mielenkiintosta, että kyseessä on palvelu, jolla voi tilata ruokaa Alepoista niin että ruoan tuo tilaajalle itsenäisesti kadulla kulkevat ruokalähettirobotit. Alepa otti täällä Espoossa käyttöön ruokalähettirobotit tuossa keväällä ja olen itsekin sattunut paikalle kun niitä on ollut liikkeellä kadulla. Ne on sellasia pyörillä kulkevia vähän robotti-imuria tai robottiruohonleikkuria muistuttavia vehkeitä. Täällä Espoossa noita pörrää jo pitkin kaupunkia 60 kappaletta. Ne tosiaan liikkuu itsekseen Alepoista ruoan tilaajien luo.

Valitettavasti tällä hetkellä tuo palvelu on käytössä vasta viidessäAlepassa eikä niistä yksikään ole omalla asuinalueellani. Pitää kyllä joku päivä kuitenkin kokeilla tota kun oon liikkeellä ulkona robottikuljetusten alueella :-) Tällä hetkellä tuo palvelu on käytössä vain Espoossa.

Starship on Virolainen firma,joka valmistaa noita ruokarobottilähettejä, sen takia sovelluksen nimi on Starship.

T. miksuh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota Starship -sovellusta en ole varsinaisesti päässyt vielä kokeilemaan, kiinnostaisi kyllä. Kyseessä on siis ruoan tilauspalvelu. Se mikä tuossa on mielenkiintosta, että kyseessä on palvelu, jolla voi tilata ruokaa Alepoista niin että ruoan tuo tilaajalle itsenäisesti kadulla kulkevat ruokalähettirobotit. Alepa otti täällä Espoossa käyttöön ruokalähettirobotit tuossa keväällä ja olen itsekin sattunut paikalle kun niitä on ollut liikkeellä kadulla. Ne on sellasia pyörillä kulkevia vähän robotti-imuria tai robottiruohonleikkuria muistuttavia vehkeitä. Täällä Espoossa noita pörrää jo pitkin kaupunkia 60 kappaletta. Ne tosiaan liikkuu itsekseen Alepoista ruoan tilaajien luo.

Valitettavasti tällä hetkellä tuo palvelu on käytössä vasta viidessäAlepassa eikä niistä yksikään ole omalla asuinalueellani. Pitää kyllä joku päivä kuitenkin kokeilla tota kun oon liikkeellä ulkona robottikuljetusten alueella :-) Tällä hetkellä tuo palvelu on käytössä vain Espoossa.

Starship on Virolainen firma,joka valmistaa noita ruokarobottilähettejä, sen takia sovelluksen nimi on Starship.

T. miksuh

Eli siis noi robotit kuljettaa ruokaa nykyisellään muistaakseni vain 3 kilometrin päähän palvelua tarjoavasta Alepasta. Valitettavasti tuo parin kilsan päässä oleva lähin Alepa ei ole vielä mukana palvelussa.

T. miksuh

• Anonyymi

Typokorjauksena se, että Lippu.fi ja Night light ovat toki kaksi eri sovellusta. Samaten 112 Suomi ja Google Reminder.

T. miksuh

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe