Positiivinen aamun aloitus thaimaasta suomen aikaan 24/7.

Anonyymi

Ihmeellistä raivoamista numeropasaselta taas Finnairista. Kas kun et kertonut niistä mielikuvitus- Dohan lennoista.

Finnair oli voitollinen vuodet 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019.

Korona rokotti kaikkia maailman lentoyhtiöitä, myös Finnairia. Se on niitä harvoja asioita joista saamme olla Suomessa ylpeä. Useita kertoja valittu maailman turvallisimmaksi yhtiöksi.

Lentäjille Finnair on erinomainen yhtiö myös. Ainoa miinus jonka keksin, on se että ovat huonoja korvaamaan viivästyksiä, mutta onneksi niitä on harvoin. Yhden kerran sattunut omalle kohdalle, mutta se neljä tuntia ei elämääni muuttanut miksikään.

Ukrainan sota ei ole Finnairin syytä, mutta nyt jos lentäisin, kelpuuttaisin pomppulennonkin, jota en normaalisti koskaan käyttäisi ellei ole pakko.

13

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Finnair on rikkonut työehtosopimuksia useasti, käyttämällä kabinetti henkilökuntana Thaimaalaista henkilökuntaa.

    • Anonyymi

      FINNAIR aloitti lennot Arlandasta että voi kiertää Suomen lait ja maksaa pientä palkkaa emoille ja lentäjille.
      En näe itse mitään vikaa siinä!

      • Anonyymi

        Äläpäs höpsi.
        Ilta-Sanomien mukaan Finnairin lentäjien ja perämiesten keskipalkka on 12 000 euroa kuukaudessa. Kaukoliikenteen kapteenit ansaitsevat 20 000 euroa kuukaudessa. Finnairin lentäjillä on Ilta-Sanomien mukaan myös vapaa autoetu, jonka arvo on noin 600 euroa kuukaudessa.
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001654440.html


      • Anonyymi

        Finnair on rikkonut useasti työehtosopimuslakia, mm. henkilökunnan osalta. Kesken sopimuskauden käyttämällä halvempia thaikku lentoemäntiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair on rikkonut useasti työehtosopimuslakia, mm. henkilökunnan osalta. Kesken sopimuskauden käyttämällä halvempia thaikku lentoemäntiä.

        Sinultahan se varmaankin on pois? On kansallinen etu kun valtion suurimmaksi osaksi omistama lentoyhtiö voi hyvin. Suomessa alkaa olla aika vähissä kansalliset ylpeilynaiheet ja verolehmät joita valtio lypsää. Autoilijoiden ja pienyritysten verotuotot eivät yksin riitä ruokkimaan sairaseläkkeelle itsensä tunkeneita laiskoja narkkipummeja ja Yön Timoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair on rikkonut useasti työehtosopimuslakia, mm. henkilökunnan osalta. Kesken sopimuskauden käyttämällä halvempia thaikku lentoemäntiä.

        Laitahan vähän faktaa tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinultahan se varmaankin on pois? On kansallinen etu kun valtion suurimmaksi osaksi omistama lentoyhtiö voi hyvin. Suomessa alkaa olla aika vähissä kansalliset ylpeilynaiheet ja verolehmät joita valtio lypsää. Autoilijoiden ja pienyritysten verotuotot eivät yksin riitä ruokkimaan sairaseläkkeelle itsensä tunkeneita laiskoja narkkipummeja ja Yön Timoja.

        Juurikin näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Finnair on rikkonut useasti työehtosopimuslakia, mm. henkilökunnan osalta. Kesken sopimuskauden käyttämällä halvempia thaikku lentoemäntiä.

        Mielummin noiden thaikkuemojen kanssa asioi kuin kotimaisten sotanorsujen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ennen koronaa ja Putlerin lopullisesti hulluksi tulemista, Finnairin suorat lennot olivat monella tapaa parhaat.

      • Luotetaan siihen että russalaan tulee järkihallitus, joka haistattaa Putlerille paskat ja kauppa jatkuu entisellään. Muuten koittaa haikia huomen Suomeen.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Luotetaan siihen että russalaan tulee järkihallitus, joka haistattaa Putlerille paskat ja kauppa jatkuu entisellään. Muuten koittaa haikia huomen Suomeen.

        Asiaa Kymppi. Kiitos.


    • Anonyymi

      Haluan kertoa teille tarina pojastani Jorista, joka täällä senseinä tunnetaan. Jorma on vähän sellanen riehakkaan tuntunen kaveri, mutta muuten kiva päissään. Koulussa menee huonosti ja maailma on kamala paikka.. https://www.youtube.com/watch?v=-qcYDS-fFAk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe