PIENIKOKOISET MIEHET - ONKO HEILLÄ OLEMASSA YHDISTYS SUOMESSA

Anonyymi

Heitä on kuulunut vainooni yliopistovainosta alkaen. Sellaisia,joiden voisi ajatella olevan normaalivariaatioon kuuluvia, mutta ihan sieltä lyhyimmästä päästä. On ollut hoikkia, joilla hyvin pienet kämmenet ja epämuodostuneen pienet sormet. On ollut vartaloltaan neliskanttisia töppöraajaisia: paksut raajat, mutta lyhyet, jne.

Osa on kuulunut e-luokkaan. Tiedän sen. Tiedän nimet ja Wikipediat.

Yhteenaikaan, kun valkoiset auton tulivat taas muotiin, oli niitä valkoisia, isoja Audeja täällä Riihimäelläkin, Niitä ajoi jonossa koko järjestyksessä perässäni Aulangolle. Isoin oli jotakin muuta merkkiä, sellainen pitkä monta ikkunaa peräkkäin, tummennetut tietenkin. Aulangolla sitten kun iisoosta autosta astui ulos joku vähän yli metrin mittainen, ihmettelin onko voinut ajaa autoa,

Aulangolla onnistuin yllättämään hyvin pieniä naisiakin osallistumassa joutsenten ehdollistamisrituaaleihin.

Ketäs nämä vainoamisesta kiinnostuneet kääpiöt Riksussa ovat olleet?

33

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olenkohan itse keksinyt tämän otsikon , vai onko cybertorturella pantu päähäni. No, ihan hyvä kysymys.

      Enempää en asiasta kerro, tulisi vain turpiin. Tämä nyt kuitenkin on esimerkki siitä, että jotkut asiat nykyisessä vainossani periytyvät jo yliopistosajoilta.

      • Anonyymi

        Otsikolla haen vastausta, miten nämä pienet löydetty ja annettu lupa käydä kimppuuni. Helsingissä minulla oli palkattu stalkkeri, joka näitä lyhyitä haeskeli akateemisen joukosta.

        Työaikaani en viitsi muistella, mutta Riksussa 2010 -luvulla näitä ilmaantui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otsikolla haen vastausta, miten nämä pienet löydetty ja annettu lupa käydä kimppuuni. Helsingissä minulla oli palkattu stalkkeri, joka näitä lyhyitä haeskeli akateemisen joukosta.

        Työaikaani en viitsi muistella, mutta Riksussa 2010 -luvulla näitä ilmaantui.

        Lyhyillä tarkoita todella lyhyitä. En niitä tavallisia lyhyenpuoleisia, joita nyt Riksussakin on paljon. - Nämä minun tarkoittamat ovat sellaisia, että kun ekan kerran näkee, hämmentyy. Sekoaa konseptit vähäksi aikaa. - Eivätkä nekään kaikki ole avustaneet vainoni toteuttamisessa. -

        Luin netistä, että 1000 on kaksisataa lyhyttä. Semmoisia alle 140 - 150 cm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhyillä tarkoita todella lyhyitä. En niitä tavallisia lyhyenpuoleisia, joita nyt Riksussakin on paljon. - Nämä minun tarkoittamat ovat sellaisia, että kun ekan kerran näkee, hämmentyy. Sekoaa konseptit vähäksi aikaa. - Eivätkä nekään kaikki ole avustaneet vainoni toteuttamisessa. -

        Luin netistä, että 1000 on kaksisataa lyhyttä. Semmoisia alle 140 - 150 cm.

        Aulangon joutsenet kuuluivat vainooni 2013 - 2015. Eli sillä välillä nämä valkoisten Audien esiintyminenkin tapahtui.


    • Anonyymi

      Tuliko sädettä, ylhäältä, alhaalta, maito hyllyn takaa, savun hajua asuntoon, alakerran kemikaliosta tärinää ja värinää, kommandot kiipeili pitkin seiniä, täh?

      • Anonyymi

        ei, olet tyhmä trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei, olet tyhmä trolli

        kommandot eivät kiipeilleet pitkin seiniä, muuten kaikkea mainisemaasi on tapahtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kommandot eivät kiipeilleet pitkin seiniä, muuten kaikkea mainisemaasi on tapahtunut

        asun ekassa kerroksessa, mutta rinteessä. talon alapuolisella sivulla oli liikehuoneistokerros. helteen takia sillä sivulla olevan parvekkeen lasit. Osa auki, ovi olohuoneeseen auki, että tervetuloa vaan. Ja tultiin. Ja silputtiin jalkovälin genitaalihermot.


    • Anonyymi

      YLIOPISTOVAINOSTA

      Se alkoi alunperin ihan siitä, että olin mennyt eliitin reviirille, mitä yliopistot olivat lähes täysin 1960-luvulla. Tarkoitus oli saada opinnot keskeytymään heti alkuunsa. Kyllä yliopistoissa vainotaan myös eliittiin kuuluvia varsinkin tieteellisissä yhteisöissä.
      -Isossa maailmassa on ainakin ollut aivan kauheaa. Ja yliopistovaino ei lopu koskaan.

      Kuvaan tuli eliitti muutenkin, kun huomasivat intoni kulttuuriharrastuksiin.Kaikki piti estää. Taidenäyttelyissä käymisen estäminen tuli vähän myöhemmin, kun tästä visuaalisesta puolestani ei tiedetty.

      Lisäsin tämän sen takia, ettei ruvettaisi esittämään tulkintaa, että kyllä minä olen kauhea, kun joka paikassa halutaan vainota.

      • Anonyymi

        Näistä estämisistä se, että alkoi siitä. kun v.1966 eräs eliittiin kuuluva näki minut Kansallisteatterin aulassa. Otti minut puhutteluun. Oli aivan kauheaa, että " meidän alueelle oli tullut tuollainen, KANSALLISTEATTERIIN." Se piti lopettaa.

        Kielto/estäminen käydä teatterissa toteutettiin sillä, että minut lavastettiin johonkin, mikä aiheutti inhon, vihan ja halveksunnan minua kohtaan. - En itse tiennyt tästä mitään. Ruotsalaisen teatterin vahtitimestari kertoi minulle. - En ole voinut käydä Riihimäen teatterissaankaan, kyllä on syljeskelty ja e-ampumalla ajettu pois.

        Joskus ehkä pari vuotta sitten kirjoitin kuvauksen siitä, mitä minulle näytännön aikana
        tehtiin/teetettiin Ruotsalaisen teatterin aitiossa .

        JOSKUS PARI VUOTTA SITTEN KIRJOITIN SELOSTUKSEN TÄSTÄ TEOSTA. VEIN KIRJEEN LELUKAUPPAAN OSOITETTUNA AKU HIRVINIEMELLE .En tiedä, onko mennyt perille. AKU SAA KERTOA VAIKKA IHAN JULKISESTI, MITÄ KIRJEESSÄ KERRON. Mutta ei saa käyttää Putouksen käsikirjoituksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä estämisistä se, että alkoi siitä. kun v.1966 eräs eliittiin kuuluva näki minut Kansallisteatterin aulassa. Otti minut puhutteluun. Oli aivan kauheaa, että " meidän alueelle oli tullut tuollainen, KANSALLISTEATTERIIN." Se piti lopettaa.

        Kielto/estäminen käydä teatterissa toteutettiin sillä, että minut lavastettiin johonkin, mikä aiheutti inhon, vihan ja halveksunnan minua kohtaan. - En itse tiennyt tästä mitään. Ruotsalaisen teatterin vahtitimestari kertoi minulle. - En ole voinut käydä Riihimäen teatterissaankaan, kyllä on syljeskelty ja e-ampumalla ajettu pois.

        Joskus ehkä pari vuotta sitten kirjoitin kuvauksen siitä, mitä minulle näytännön aikana
        tehtiin/teetettiin Ruotsalaisen teatterin aitiossa .

        JOSKUS PARI VUOTTA SITTEN KIRJOITIN SELOSTUKSEN TÄSTÄ TEOSTA. VEIN KIRJEEN LELUKAUPPAAN OSOITETTUNA AKU HIRVINIEMELLE .En tiedä, onko mennyt perille. AKU SAA KERTOA VAIKKA IHAN JULKISESTI, MITÄ KIRJEESSÄ KERRON. Mutta ei saa käyttää Putouksen käsikirjoituksena.

        Voisin itsekin kertoa, mutta kun samalla kertoisin syyn vuosikymmenien ajalta teatteriväen kaameaankin kohteluun.

        Esim.Menin Hesassa ravintolaan syömään iltapalan. Kiva yllätys, Ritva Oksanen oli siellä laulamassa. - Kun hänelle selvisi, että MINÄ olen ravintolassa, hän kieltäytyi esiintymästä, ellei minua poisteta. Ihan noin koko ravintolaväelle ilmoitti.

        Olin hetken mielijohteesta mennyt katsomaan jonkun Jorma Uotisen tanssiesitystä. Oli silloin vielä tuntematon. Ihastuin. Kerroin kämppikselle, jonka kautta tieto levisi. Sai sitten Jorma Uotiselta vastasviestin minulle: Jorma inhoaa ja halveksii minua niin, etten koskaan saa enää mennä hänen näytökseensä. - Hyvin levisi puskaradiossa. - En vielä tiennyt, miksi. - Jne, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin itsekin kertoa, mutta kun samalla kertoisin syyn vuosikymmenien ajalta teatteriväen kaameaankin kohteluun.

        Esim.Menin Hesassa ravintolaan syömään iltapalan. Kiva yllätys, Ritva Oksanen oli siellä laulamassa. - Kun hänelle selvisi, että MINÄ olen ravintolassa, hän kieltäytyi esiintymästä, ellei minua poisteta. Ihan noin koko ravintolaväelle ilmoitti.

        Olin hetken mielijohteesta mennyt katsomaan jonkun Jorma Uotisen tanssiesitystä. Oli silloin vielä tuntematon. Ihastuin. Kerroin kämppikselle, jonka kautta tieto levisi. Sai sitten Jorma Uotiselta vastasviestin minulle: Jorma inhoaa ja halveksii minua niin, etten koskaan saa enää mennä hänen näytökseensä. - Hyvin levisi puskaradiossa. - En vielä tiennyt, miksi. - Jne, jne.

        Nuo kaksi tapahtuivat jonkun aikaa seuraavan käsittelyni jälkeen.

        Eihä Aku pysty kertomaan, mitä minulle tehtiin. Ensin huokultetiin Ruotsalaiseen teatteriin sillä, että pääsen aitioon.( Yleensä istuin permannolla takarivissä). Jossakin sivuhuoneessa sitten minut käsiteltiin: hypnoosi? lääke?. Minut oli raahattu aitioon esityksen jo alettua. Sitten kun näyttelijä , jups, nimi hävisi juuri mielestä, ja miehensäkin nimi hävisi. No naisnäyttelijä tuli lavalle, minut nostettiin ylemmäksi reunaa vastan ja sanottiin NYT. Silloin sitten aloin huutaa hänen yksityisasioitaan. En itse muista mitä, muuten kuin, että hänen pitää poistua. -Tämän jälkeen pari miestä kantoi minut pois, jonnekin. Heräsin aamulla enkä muistanut mitään.

        Myöhemmin kun kuljin ko. teatterin ohi, vahtimestari tuli raivoamaan minulle. Lähdin pois, mutta myöhemmin menin jututtamaan: mistä nyt on kyse, en ymmärrä ollenkaan. Vahtimestari kertoi sitten, että olin huutanut julki kaikki tämän näyttelijän miessuhteet nimineen. (Juu, lasse pöysti ja birgitta olfson)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo kaksi tapahtuivat jonkun aikaa seuraavan käsittelyni jälkeen.

        Eihä Aku pysty kertomaan, mitä minulle tehtiin. Ensin huokultetiin Ruotsalaiseen teatteriin sillä, että pääsen aitioon.( Yleensä istuin permannolla takarivissä). Jossakin sivuhuoneessa sitten minut käsiteltiin: hypnoosi? lääke?. Minut oli raahattu aitioon esityksen jo alettua. Sitten kun näyttelijä , jups, nimi hävisi juuri mielestä, ja miehensäkin nimi hävisi. No naisnäyttelijä tuli lavalle, minut nostettiin ylemmäksi reunaa vastan ja sanottiin NYT. Silloin sitten aloin huutaa hänen yksityisasioitaan. En itse muista mitä, muuten kuin, että hänen pitää poistua. -Tämän jälkeen pari miestä kantoi minut pois, jonnekin. Heräsin aamulla enkä muistanut mitään.

        Myöhemmin kun kuljin ko. teatterin ohi, vahtimestari tuli raivoamaan minulle. Lähdin pois, mutta myöhemmin menin jututtamaan: mistä nyt on kyse, en ymmärrä ollenkaan. Vahtimestari kertoi sitten, että olin huutanut julki kaikki tämän näyttelijän miessuhteet nimineen. (Juu, lasse pöysti ja birgitta olfson)

        Kysyin asiaa stalkkeriltani, ja tämä myönsi. Kertoi, että kaikille teattereille tiedotetaan, etten saa käydä niissä. Stalkkerihan oli edesmennyt Jorma Karipohja, Soitti minulle vielä 1990-luvulla ja ivaili.


    • Anonyymi

      Taas on poistettu, mutta en muista mitä.

      • Anonyymi

        Sen verran, että en lopettanut loppuiäksi samantien. Kyllä eripuolilla Suomea vuosien aikana kokeilin, voisikohan täällä käydä teatterissa. Ei voinut.


    • Anonyymi

      Kirjoitanpa vaikka tänne: minua uhkaillaan ----vihjaamalla tyyliin, mitä tehdään, jos jatkan paljastuksia.

      Minä nyt lähinnä olen kertonut, että Hesan aikaisen vainon juttuja on jatkunut tänne asti. Ja että vaino oli raakaa, niin on nytkin. - On ollut raskasta muistella niitä asioita.- Vainot jatkuu tässä maailmassa ja Suomessa. Ei niille kirjoittamalla mitään voi. Mutta lähinnä tälle palstalle tuomalla asioita esille, toivon, että jotkut riksulaiset saavat aavistusta, missä isommassa kuviossa ovat olleet ja ovat mukana.

      • Anonyymi

        Oletko Riihimäen hullu näyttelijä ?
        Olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Riihimäen hullu näyttelijä ?
        Olet.

        sitten tulee tähänkin kohtaan pitkä tauko, kuukauden päästä kun avasin ketjun, koko suomi vainoo, minut pahoipideltiin e-häirinnällä sun muulla tajuttomaksi ja jätettiin kuivumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitten tulee tähänkin kohtaan pitkä tauko, kuukauden päästä kun avasin ketjun, koko suomi vainoo, minut pahoipideltiin e-häirinnällä sun muulla tajuttomaksi ja jätettiin kuivumaan.

        siis tauko alkoi 19.6.2022.


    • Anonyymi

      Yksi tapaus vuosia sitten:
      Ole tämän kertonut aikaisemminkin. aamuyöllä n.klo 03 heräsin ja näin, että sängynpäädyssä seisoo 3 miestä.
      Yhden kuvailin, lyhyt ja hoikka. Joutui muuttamaan talosta pois, kun oli jäänyt kiinni stalkkauksesta.
      Toista en uskaltanut kuvailla. Oli hyvin lyhyt, tanakka, raajat olivat lyhyet ja paksut. Puku päällä.
      Kolmannella oli ruosteenruskea puku päällä. Myöhemmin minulle on selvinnyt, että ruosteenruskea on katumuksen väri. Olen Jaanankin nähnyt ruosteenruskeissa kamppeissa.
      Sammuin. Sai itseni hereille niin, että ehdin kuulla, miten huoneiston oveni sulljettiin. Käytävästä kuului puhetta. Ulko-ovi kävi ja ylöspäin rapuissa käveltiin.

      Kuitenkin kyselin, tietääkö kukaan SELKOUNISTA, minä taisin nähdä sellaisen.

    • Anonyymi

      Hei riihimäkeläinen, on aika lopetella. Hommasi meni vanhaksi.

      • Anonyymi

        " on aika lopetella"
        - mitä pitäisi lopetella ?
        - kenen pitäisi lopetella?
        - miten lopetellaan"?

        "hommasi"
        - mikä homma?
        - kuka on hommaillut? minä te saatanan palvojat?

        "meni vanhaksi"
        - miten on mennyt vanhaksi?
        - että teidän rikoksenneko ovat vanhentuneet vai rokoksen tekijä tkuolleet?

        - minun kohdalla menee vanhaksi, kun heitän henkeni

        HALUAN VIRALLISEN KIRJALLISEN ILMOITUKSEN ASIASTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " on aika lopetella"
        - mitä pitäisi lopetella ?
        - kenen pitäisi lopetella?
        - miten lopetellaan"?

        "hommasi"
        - mikä homma?
        - kuka on hommaillut? minä te saatanan palvojat?

        "meni vanhaksi"
        - miten on mennyt vanhaksi?
        - että teidän rikoksenneko ovat vanhentuneet vai rokoksen tekijä tkuolleet?

        - minun kohdalla menee vanhaksi, kun heitän henkeni

        HALUAN VIRALLISEN KIRJALLISEN ILMOITUKSEN ASIASTA

        HOMMA
        sehän on minun käyttämän yleisnimitys kaikenlaiselle tekemiselle. Hyvinkäällä vuosi sitten hampuli Jaakko toisteli sitä pilkaten minua.


    • Anonyymi

      Saako suomeessa kääpiön heittää heti lumihankeen vai tarviiko poliisilta luvan? Paljon luvan saaminen maksaa ja onko se voimassa koko vuoden?

    • Anonyymi

      > HALUAN VIRALLISEN KIRJALLISEN ILMOITUKSEN ASIASTA

      Joko lopetit?

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi lopettaa? Ja mikä homma on mennyt vanhaksi? Kyllä täällä vaino jatkuu entiseen tyyliin.
        Minulla on oikeus yrittää suojautua. Ei paljon keinoja ole. Tapahtuneen julkituominen aina välillä auttaa.


    • Anonyymi

      Mahtavatko nuo metrin mittaiset ja epämuodostuneet oliot olla edes ihmisiä?

      • Anonyymi

        Noi pitkät kuikelot joissa on verisuonia näyttävät ihan kyrvältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noi pitkät kuikelot joissa on verisuonia näyttävät ihan kyrvältä.

        Lyhytkasvuisissa on ihan älykkäitäkin ja pitkälle kouluttautuneita tai perinnöllisesti varakkaita. Minä itse olen 160 senttinen. Ennen olin laiha, nyt pituus kutistunut ja painonoussut.


    • Anonyymi

      tämmöinenkin ketju näyttä olevan

      • Anonyymi

        kyllä on ja sisältää paljon otoksia erilaisista vainoista.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe