Värikästä ja mielikuvituksellista haaveilluusioväritelmää.

Anonyymi

8

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Selvää edistystä on mesessä tapahtunut, miten ne 2010 pennut on sinne istutettu, kuvankäsittely ongelmalla, iPhone rulez, pattayan savossa.

    • Anonyymi

      Aloituksessa mainitaan sanoista joita on paljon, eli nyt olikin koeajo ja internetimuroitu mukana koeistumassa..........

      Koeajossa oli kaksi eri autoa, ennenkuin Bangkokista löytyi se kolmas. Kuvassasi on se toinen versio. Lisäksi mainitsin että takapenkin selkänojat vaihdettiin niskatukineen, koska siellä istuu vain lapset ja ne ulkonevat on turhat korokepallinkin kanssa.

      • Voi numerosensein reppanaa. Laadi nyt vielä neljäskin aloitus. Kuten kuvasta näet, turvaistuin ei ole edes kiinnitettynä. Sitä vaan mallattiin siihen. Kyseinen auto oli toinen koeajoauto.

        Ensimmäinen koeajossa ollut oli myös punaharmaalla sisustuksella, mutta se oli vanhempaa mallia ja nuhaisemmalla koneella.

        Niinkuin aiemmin olen sanonut, olet hölmöläinen joka katselee sormea kun sillä osoitetaan kuuta. Katoaako viestilappuni kuvasta, jos sisustuksessa on punaista?

        Jokaiselle kuvalle sinulla on ihan oma tulkintasi. Kun kuvassa on kaunis nainen, sinä näet lohjenneen betonirappusen hänen takanaan.


      • Anonyymi

        Miten tämä selkänoja-asia nyt liittyy "koeajettuun", sekä niskatukien poisto ei edellytä selkänojien uusimista.
        Väristä on kyse.
        Internetimuroitu istui "ostetussa" autossa, eikä siinä kadunvarren "Pläsikuvassakaan" ollut punaista sisustusta.
        HAUSKAA.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Voi numerosensein reppanaa. Laadi nyt vielä neljäskin aloitus. Kuten kuvasta näet, turvaistuin ei ole edes kiinnitettynä. Sitä vaan mallattiin siihen. Kyseinen auto oli toinen koeajoauto.

        Ensimmäinen koeajossa ollut oli myös punaharmaalla sisustuksella, mutta se oli vanhempaa mallia ja nuhaisemmalla koneella.

        Niinkuin aiemmin olen sanonut, olet hölmöläinen joka katselee sormea kun sillä osoitetaan kuuta. Katoaako viestilappuni kuvasta, jos sisustuksessa on punaista?

        Jokaiselle kuvalle sinulla on ihan oma tulkintasi. Kun kuvassa on kaunis nainen, sinä näet lohjenneen betonirappusen hänen takanaan.

        Pläsikuvassa ei ole punaista sisustusta.
        Olet hauska kun sulla tollanen tarve, mutta jatka toki, olet loppuun taputeltu haaveilujesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pläsikuvassa ei ole punaista sisustusta.
        Olet hauska kun sulla tollanen tarve, mutta jatka toki, olet loppuun taputeltu haaveilujesi kanssa.

        Kenenkähän suomalaismiehen passi on kuvassa oikearattisessa AMG:ssä "Lerppa" viestilapun kera, jossa lukee eilinen päivämäärä ja on 20 patin seteli? Ajattelitko taas ihan loppuun asti höpinäsi?

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkähän suomalaismiehen passi on kuvassa oikearattisessa AMG:ssä "Lerppa" viestilapun kera, jossa lukee eilinen päivämäärä ja on 20 patin seteli? Ajattelitko taas ihan loppuun asti höpinäsi?

        TT

        Fotosoppaus on nykyaikaa, kun sen hallitsee.
        Ajatteleppa itse loppuun asti, miksi autoja vain passeilla ja fotosopatulla internetimuroidulla, miksi ei autoa kauniilla perheellä, funtsippa sitä kun kerran olet itseoppinut täydellisen ammattitaitoinen totuustarkkailija.
        Buudelikin mahtuu pirssiin mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe