Olen ollut koko ikäni aika henkinen, ainakin erilainen kuin muut.

Anonyymi

Joten olen "tiedostanut" vuosien mittaan kaikenlaista. Kaikki on ollut ihan jees, mutta tupakoinnista minua on kritisoitu.
No nyt tapahtuu jotain, ainakin minulla ei välttämättä muilla.
Tämä jakso Täysikuu 14.6.-Kesäpäivänseisaus 21.6. suurien voimapäivien välinen aika ja yhteensä viikko eli 7 vuorokautta.
Joudun olemaan sen välin ilman rahaa, joten syön pakastimen tyhjäksi. Kaapit tyhjiksi, kaikki loppuu.
Mutta mikä tärkeintä, olen tuon välin polttamatta tupakkaa. Ja se mitä olen huomannut, niin minulla ei nyt ole tiedostamista. Tiedostaminen on hävinnyt.

14

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun päästää punikit valtaan, tiedostaminen varastetaan. Älä ikinä milloinkaan äänestä enää sdp tä. Sen takia hinnat nousee ja verot ja kaikki.

      • Anonyymi

        En seuraa politiikkaa enkä katso valtamedian uutisia.


    • Anonyymi

      Vanhan loppu ja Uuden alku.

    • Anonyymi

      Valmistaudut uuteen.

    • Anonyymi

      Herkkä ihminen osaa kääntyä sisinpänsä luo ja etsiä vastaus sieltä.

    • Anonyymi

      19.6. Loppui viimeisetkin maitotuotteet, joten tässähän tulee testattua mitä laktoosi tekee minulle.

    • Anonyymi

      Onko joku kristitty rukoillut sinun puolesta. Jeesus Kristus on vaikuttanut että himo tupakkaan on lähtenyt. www.tuleuskoon.fi

    • Oliko voimapäivinä vaan ruokaa.

    • Tahdon perustaa paikan minne voi tulla, henkisen keskuksen.
      Sivuni on satuliikanen Tiktokissa

    • Anonyymi

      "En seuraa politiikkaa enkä katso valtamedian uutisia"

      UUH!!! Rokotevastaisesti kristallina new agessa.

    • Anonyymi

      Tiedosta ainakin tupakoinnin riskit. Sairauksien hoito on kallista eikä terveyttä voi edes mitata rahassa.

    • Anonyymi

      >...minulla ei nyt ole tiedostamista. Tiedostaminen on hävinnyt.

      Mistä tiedät ilman tiedostamista? Jos et tiedosta, et tiedä koko asiaa.

      • Anonyymi

        Olen tiedostamisessa rokote ja lääketiedevastaisesti.


    • Anonyymi

      Itseasiassa tiedostaminen ei voi hävitä. Subjekti säilyy aina subjektina.

      Minäkuva ja keho muuttuvat koko ajan, mutta havaitsija ei muutu, eikä sitä voi löytääkään. Tiedostamisessa olemiseen ei myöskään tarvitse tehdä mitään, koska et voi pohjimmiltasi olla muuta kuin se, niinkauan kuin jotain havaitset. Mutta tiedostamisen olotila peittyy, kun samaistutaan ajatuksiin, mielen tarinoihin, fyysiseen kehoon, tai mihin tahansa muuhun asiaan. Kun nämä asiat putoavat pois mielestä niin silloin tietoisuus on ikäänkuin paremmin esillä (tietoisuudessa).

      Synonyymejä: Tietoisuus/havaitsija/todellisuuden perusta/muuttumaton todellisuus.

      Miksi sanon että se on "todellisuus"? Vastaus: Koska jos ajatellaan mitä tahansa aistihavaintoa, niin et voi olla 100% varma että se on todellisuus, koska esim. väsymys, unitila, tai joku sairaus voi aiheuttaa myös harha aistimuksia. Valon heijastuminen kaiku, yms. Keltainen paperi näyttää sinisessä valaistuksessa vihreältä yms. Mutta siitä voi olla 100% varma että jotain havaitaan (jotakin nousee kokemuksessa esiin). Siksi tietoisuus ja havaitsija on varmempi ja todellisempi kuin havaittu. Havaitsijalla en tarkoita persoonaa, joka on keho mieli yhdistelmän jälkituotantoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe