KYMPIN ARVOINEN KYSYMYS KYMPILLE.

Anonyymi

Nopea rakkausavioliitto hajoaa todennäköisemmin kuin ns. järkiaviolliitto!

Koska 2 vuotta on suhteen kuherrusaikaa.
Se aika jaksetaan pitää ns. kulissia yllä ja todellinen minä piilossa.
Kumppanista nähdään vain hyvät puolet, ruusunpunaisten lasien lävitse.
Arki on vielä jännittävää ja seksi intohimoista.

Jos tänä aikana menee naimisiin, siis enne kuin 2 vuotta on tullut seurustelua täyteen, on suhteella suurempi riski kariutua.
Vasta 2 vuoden jälkeen todellisuus ja arki kohtaavat kunnolla ja alkuhuuma on poissa.
Nyt pitäisi RAKASTUMISEN MUUTTUA RAKASTAMISEKSI.
Aina se ei ole helppoa, kun toisesta alkaa löytää myös puutteita ja vikoja.

Järkiavioliitto, joka perustuu ensisijaisesti ihastumiseen ja vasta sitä kautta SUORAAN RAKASTAMISEEN, eli rakkasu kasvaa ajan kanssa, tulee toimimaan paremmin ja pidempään.
Rakkaus ei ole alunperinkään sokaissut osapuolia ja virheet hyväksytään toisessa alusta alkaen.

Onko sinulla2010 rakkaus vai ns. ystävyysavioliitto?

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan hieman syystä että palstalta saa lukea 2010:n kirjoituksia postimyyntimorsiamista, että kuinka pitkään seurustelit toisen exäsi kanssa ennen avioitumista, entä kauanko olit aviossa ennen ulkoruokintaa, niin ja missä vaiheessa vahingonlaukaus sattui tuloksena tyttäresi?

      • Anonyymi

        Lisään vielä 2010 koska on havaittavissa sinun katsoen oikeudeksesi analysoida toisten henkilöiden keskinäisiä kirjoituksia, että kuinka vanha oli ensimmäisen avioliittosi nuorimmainen kun ryhdyit seurustelemaan kakkosexäsi kanssa?

        Lienee sinulla kirjoituksia ja sanomisia jonkun verran myös exiesi suunnalta, ja väitän että ne ei ole kovin hyvää mainosta sinulle, eli ei julkaisuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä 2010 koska on havaittavissa sinun katsoen oikeudeksesi analysoida toisten henkilöiden keskinäisiä kirjoituksia, että kuinka vanha oli ensimmäisen avioliittosi nuorimmainen kun ryhdyit seurustelemaan kakkosexäsi kanssa?

        Lienee sinulla kirjoituksia ja sanomisia jonkun verran myös exiesi suunnalta, ja väitän että ne ei ole kovin hyvää mainosta sinulle, eli ei julkaisuun.

        Kiinnostaa myös ensimmäisen avioliiton nuorimmaisen ikä päivänä kun ryhdyit seurustelemaan toisen exäsi kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa myös ensimmäisen avioliiton nuorimmaisen ikä päivänä kun ryhdyit seurustelemaan toisen exäsi kanssa?

        Olet usein tuota tivannut ja tuominnut. Tämä Hua Hinin mieshän on sanonut että hänen suomalaiset lapset olivat jotakin 4 ja 6 vuotiaita kun hän aloitti thaimaalaisen kanssa suhteen. Et ole tainnut senseinä koskaan arvostella etkä kysellä mitään hänen lapsistaan.
        Se mitä minä olen lukenut teidän "molempien" suhtautumisesta lapsiin, niin minä tekisin lastensuojeluilmoituksen teistä "kummastakin". Aivan ääliömäisiä ideoita ja lasten nimittelyä. Älyttömin stoori oli se kun "numba" sanoi että isän tehtävä on pelotella ja rangaista lapsia, varsinkin murkkuikäisiä". Hänellähän ei koskaan ole ollut murkkuikäisiä lapsia, niin mistähän nuo ideat kumpuaa? Senseillä taas ei ole yhtään halaistua sanaakaan omista lapsistaan. Johtunee siitä että sellaisia ei ole tai välitä on 100% poikki.

        Niinkuin täälläkin joku sanoi, isyys ei pääty avioeroon, vaan se on ikuista. Yli puolet päätyy eroon ja isoin osa nopeasti. Joillakin lapsilla saattaa olla ollut viisi äiti tai isäpuolta ennen aikuisuutta, eikä sen tarvi tarkoittaa sitä että asiat on huonosti siinä perheessä.
        En usko että numeromiehen ja sensein historia sisältää isyyttä laisinkaan, sillä niin utopiaa on nuo stoorinne lapsista, naisista ja perheistä. Totuushan on että teiltä katosi vaimot samaan aikaan kummaltakin ja sitä myöten kielitaito. Nimimerkki 2010 on kääntänyt kaikki kuitit mitä on esitetty, meidänkin ravintolakuitin tällä lomalla ja täysin oikein.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet usein tuota tivannut ja tuominnut. Tämä Hua Hinin mieshän on sanonut että hänen suomalaiset lapset olivat jotakin 4 ja 6 vuotiaita kun hän aloitti thaimaalaisen kanssa suhteen. Et ole tainnut senseinä koskaan arvostella etkä kysellä mitään hänen lapsistaan.
        Se mitä minä olen lukenut teidän "molempien" suhtautumisesta lapsiin, niin minä tekisin lastensuojeluilmoituksen teistä "kummastakin". Aivan ääliömäisiä ideoita ja lasten nimittelyä. Älyttömin stoori oli se kun "numba" sanoi että isän tehtävä on pelotella ja rangaista lapsia, varsinkin murkkuikäisiä". Hänellähän ei koskaan ole ollut murkkuikäisiä lapsia, niin mistähän nuo ideat kumpuaa? Senseillä taas ei ole yhtään halaistua sanaakaan omista lapsistaan. Johtunee siitä että sellaisia ei ole tai välitä on 100% poikki.

        Niinkuin täälläkin joku sanoi, isyys ei pääty avioeroon, vaan se on ikuista. Yli puolet päätyy eroon ja isoin osa nopeasti. Joillakin lapsilla saattaa olla ollut viisi äiti tai isäpuolta ennen aikuisuutta, eikä sen tarvi tarkoittaa sitä että asiat on huonosti siinä perheessä.
        En usko että numeromiehen ja sensein historia sisältää isyyttä laisinkaan, sillä niin utopiaa on nuo stoorinne lapsista, naisista ja perheistä. Totuushan on että teiltä katosi vaimot samaan aikaan kummaltakin ja sitä myöten kielitaito. Nimimerkki 2010 on kääntänyt kaikki kuitit mitä on esitetty, meidänkin ravintolakuitin tällä lomalla ja täysin oikein.

        laiffila

        Kuiteilla ja Numballa ei ole mitään tekemistä puheena olevan asian kanssa, tuskinpa myöskään sinulla, mikäli et ole kymppisi perävaunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuiteilla ja Numballa ei ole mitään tekemistä puheena olevan asian kanssa, tuskinpa myöskään sinulla, mikäli et ole kymppisi perävaunu.

        Kyllä sillä on tekemistä sillä harjoitat kaksoisstandardeja, jos osoittelet jotakuta syyttävällä sormella sellaisesta asiasta jonka numbasi on oman kertomuksensa mukaan myös tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä on tekemistä sillä harjoitat kaksoisstandardeja, jos osoittelet jotakuta syyttävällä sormella sellaisesta asiasta jonka numbasi on oman kertomuksensa mukaan myös tehnyt.

        Kaksoisstandardi.
        Kaksinaismoraali eli kaksoisstandardi tarkoittaa ristiriitaa yksilön tai yhteisön moraalivaatimusten ja tekojen välillä tai moraalia, joka asettaa eri vaatimukset eri yksilöille tai ryhmille.

        Sinun moraalisi on perhe-elämäsi kuten piipität ja ihannoit kymppisi tapaa, mutta samalla vaadit että täytyisi arvostella muita mielesi mukaan.
        Lue omat tekstisi päätelmistäsi itselle tuntemattoman henkilön suhteista omiin lapsiinsa.


    • Anonyymi

      Minkälaista viestintää on tämä rakkauden ammattilainen mahtanut saada exiltään, tuskin pelkästään sydäntekstareita?

      • Anonyymi

        Missäs vaiheessa 400 maksukaatoa, en kyllä ymmärrä tuota kaato sanaa edes.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missäs vaiheessa 400 maksukaatoa, en kyllä ymmärrä tuota kaato sanaa edes.

        Voi huokaus taas.. Samaa mussutusta vuodesta toiseen eikä mene kaaliin mikään.

        Minulla oli osoite Suomessa vuoteen 2017 saakka ja se oli 500 metrin päässä lapsistani, jotka viettivät kanssani kesät vuoteen 2016 saakka ja suurimman osan viikonlopuista.

        Niin sanottua laatuaikaa, ei juurikaan arkea.

        Tyttäreni syntyi 2002 joten hän oli 17 kun muutin pysyvästi Thaimaahan. Tulee kahden viikon päästä tänne kuukaudeksi. Toki heitetään road trippiä Pattayalle ja myös jollekin saarelle, nähtävyyksille jne.

        Olisi mukava samaan hikeen tietää missä on sensein lapset? Jos arvata pitää niin ei missään. Kaikki on Saaripasasen mielikuvitusta.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Voi huokaus taas.. Samaa mussutusta vuodesta toiseen eikä mene kaaliin mikään.

        Minulla oli osoite Suomessa vuoteen 2017 saakka ja se oli 500 metrin päässä lapsistani, jotka viettivät kanssani kesät vuoteen 2016 saakka ja suurimman osan viikonlopuista.

        Niin sanottua laatuaikaa, ei juurikaan arkea.

        Tyttäreni syntyi 2002 joten hän oli 17 kun muutin pysyvästi Thaimaahan. Tulee kahden viikon päästä tänne kuukaudeksi. Toki heitetään road trippiä Pattayalle ja myös jollekin saarelle, nähtävyyksille jne.

        Olisi mukava samaan hikeen tietää missä on sensein lapset? Jos arvata pitää niin ei missään. Kaikki on Saaripasasen mielikuvitusta.

        Juuri niin, eli lapsen kasvatusta laatuaikaa, ei siis arkena.
        Koska syntyi ekan exän nuorimmainen?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe