Purinamin Belörf.

Anonyymi

Hauska juhannus tulossa Pattayan Savon Eedenissä, varmaankin tiivistä tiedotusta totuudesta valokuvin.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt mulla on hauskaa berlört... pattayan savossa.

      • Anonyymi

        Sinähän se Saarialatoopi uhosit aijaavasi kuvan uudesta noin vuosi sitten käteisellä ostamastasi aitonahkaisesta vyölaukusta, joka on räätäliltä joka maksoi huimat 1600 bahtia.
        Pelkkiä sanoja vain taas ja karkuun luikkimista. Kohta tulee aivan varmasti kuva vain homeisesta sianpaskalle tuoksahtavasta retrolaukusta from kirpputori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se Saarialatoopi uhosit aijaavasi kuvan uudesta noin vuosi sitten käteisellä ostamastasi aitonahkaisesta vyölaukusta, joka on räätäliltä joka maksoi huimat 1600 bahtia.
        Pelkkiä sanoja vain taas ja karkuun luikkimista. Kohta tulee aivan varmasti kuva vain homeisesta sianpaskalle tuoksahtavasta retrolaukusta from kirpputori.

        Kun noin nätisti pyydät pitäähän sinua auttaa... tuossa on olkalaukku, en tiedä onko retroa ostin sen viime vuonna... Räätäliltä voisi olla 1600-1800 bahtia, 99% nahkaa... niittejä ja metallisolkia, vaatimattoman näköinen mutta erittäin käyttökelpoinen, on minulla käytössä joka päivä. https://aijaa.com/q2myld
        By NumBall HHN 61v.
        ps. sinne saa mopon varapatterit, hyttyskarkoitteet, passit ja viisumit puhelintakaan unohtamatta.
        Mielestäni erittäin halpa, ja laadukas, kunhan muistaa muutaman kerran vuodessa upottaa nahkarasvaan, käytännössä ikuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noin nätisti pyydät pitäähän sinua auttaa... tuossa on olkalaukku, en tiedä onko retroa ostin sen viime vuonna... Räätäliltä voisi olla 1600-1800 bahtia, 99% nahkaa... niittejä ja metallisolkia, vaatimattoman näköinen mutta erittäin käyttökelpoinen, on minulla käytössä joka päivä. https://aijaa.com/q2myld
        By NumBall HHN 61v.
        ps. sinne saa mopon varapatterit, hyttyskarkoitteet, passit ja viisumit puhelintakaan unohtamatta.
        Mielestäni erittäin halpa, ja laadukas, kunhan muistaa muutaman kerran vuodessa upottaa nahkarasvaan, käytännössä ikuinen.

        Minä pistän paremmaksi, ja sitten odotellaan kloonin ja Belörffi Kympin omia.

        https://ibb.co/chWbXHk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun noin nätisti pyydät pitäähän sinua auttaa... tuossa on olkalaukku, en tiedä onko retroa ostin sen viime vuonna... Räätäliltä voisi olla 1600-1800 bahtia, 99% nahkaa... niittejä ja metallisolkia, vaatimattoman näköinen mutta erittäin käyttökelpoinen, on minulla käytössä joka päivä. https://aijaa.com/q2myld
        By NumBall HHN 61v.
        ps. sinne saa mopon varapatterit, hyttyskarkoitteet, passit ja viisumit puhelintakaan unohtamatta.
        Mielestäni erittäin halpa, ja laadukas, kunhan muistaa muutaman kerran vuodessa upottaa nahkarasvaan, käytännössä ikuinen.

        Chatusakin torilta ostettu kiinalainen keinonahka kopio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Chatusakin torilta ostettu kiinalainen keinonahka kopio.

        Oliko sama myyjä kuin Belörffin kellolle?


      • Anonyymi

        Senssu miksi tuo laukkusi, on noin pullea, onko sinullakin laukussasi jalo puinen lildo?


      • Anonyymi

        Joo mulla mukavaa mutta odotellaan, mitä 2010 ja, kloonit kohta vastavat. vieläkö laitat framelle jotain jotain chaingmaista, vaikka vaikka omistus vitarasta, menisi 2010 ja klooneilta elämä halut, vittu ne asuu siellä missä kertovatkin.


      • Anonyymi

        Antaapa kuten olen sanonut tämän aiheen Chiang Mai olevan odotusarvollaan ajan kunnes Tyttö ryhtyy mieheksi sanojensa taakse, siihen asti palsta täyttyköön edelliseen tapaansa paljon sanoista ja täysin merkityksettömistä vihjailukuvista.
        Uima-allas on hotellin pihalla ja mersu vain Belörffin haaveissa, eedenin ollessa internetin yksi parhaista haaveilluusioista.
        Neidillä ei ole tindervaimoaan, eikä internetimuroidut korealaisten näköiset ole mitään muuta kuin hullun mielikuvitusta.
        Lienee tuo laukkuni olevan jokin isän vanha joka ajautunut mukana muuttokuormassa ja säilytän siinä muutamaa työkalua Moparin takakontissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu miksi tuo laukkusi, on noin pullea, onko sinullakin laukussasi jalo puinen lildo?

        Noh noh pikkumussukka mursuni, mitäs luulet... naisten laukku kullitetullalukolla,
        https://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaapa kuten olen sanonut tämän aiheen Chiang Mai olevan odotusarvollaan ajan kunnes Tyttö ryhtyy mieheksi sanojensa taakse, siihen asti palsta täyttyköön edelliseen tapaansa paljon sanoista ja täysin merkityksettömistä vihjailukuvista.
        Uima-allas on hotellin pihalla ja mersu vain Belörffin haaveissa, eedenin ollessa internetin yksi parhaista haaveilluusioista.
        Neidillä ei ole tindervaimoaan, eikä internetimuroidut korealaisten näköiset ole mitään muuta kuin hullun mielikuvitusta.
        Lienee tuo laukkuni olevan jokin isän vanha joka ajautunut mukana muuttokuormassa ja säilytän siinä muutamaa työkalua Moparin takakontissa.

        Kuhan se ensin se kuksa edes pääsisi Thaimaahan niin voidaan jutella asiasta lisää. Trolleihin ei viitsi haaskata aikaa.

        Sensei tunnettiin aikoinaan lahjakkaana illuusionyrkkeilijänä ja erikoisesta tyylistään luikkia pakoon ympäri kehää. Hänet tunnettiin nimellä "The Shadow"
        https://www.youtube.com/watch?v=X6aaDHhZJJs

        Samaa luikkimista sensei harrastaa edelleenkin. Niin Chiang Maissa kuin netissä. Ei löydy miestä pohjoisesta eikä edes yhtäkään omaa kuvaakaan, mutta se ei estä suun käymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun noin nätisti pyydät pitäähän sinua auttaa... tuossa on olkalaukku, en tiedä onko retroa ostin sen viime vuonna... Räätäliltä voisi olla 1600-1800 bahtia, 99% nahkaa... niittejä ja metallisolkia, vaatimattoman näköinen mutta erittäin käyttökelpoinen, on minulla käytössä joka päivä. https://aijaa.com/q2myld
        By NumBall HHN 61v.
        ps. sinne saa mopon varapatterit, hyttyskarkoitteet, passit ja viisumit puhelintakaan unohtamatta.
        Mielestäni erittäin halpa, ja laadukas, kunhan muistaa muutaman kerran vuodessa upottaa nahkarasvaan, käytännössä ikuinen.

        "mopon varapatterit" ne vaatiikin joo kantolaukun. Siellä Aeroxin satulan alla on kotelo samaten kuin on kotelo siinä edessä pikkutavaroille.

        Olet ainoa mies maailmassa joka kulkee mopolla varapatterit olkalaukussa. Kyse ei ollut tuosta laukusta vaan siitä mikä sinulla oli banaanipuiden keskellä seistessäsi. Sekään kun ei ole räätälillä tehty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä pistän paremmaksi, ja sitten odotellaan kloonin ja Belörffi Kympin omia.

        https://ibb.co/chWbXHk

        Tuo on kylläkin ullakolle hylätty veska. Minä olen heteroseksuaali, enkä käytä olkalaukkuja.
        Reppu on motoristin varuste, eikä olkalaukku.


    • Anonyymi

      Sensukka on alkanut lukea juorulehtiä ja laittelee Staran linkkejä yms Belorffi uutisia. Ei tästä kauaa ole kun sensukka naureskeli pattajan poisseille kun täällä oli puhetta julkkisnaisten Pattayan matkoista. Aika käy sensukalla vissiin pitkäksi siellä hoivalaitoksessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe