Illanistujaisissa heräsi kiivas keskustelu, kun joku keksi alkaa kysellä ensisuudelmista.
Minkä ikäisenä sait ensisuudelman, ja oliko suutelija/suudeltava tyttö vai poika?
Jos se oli poika, milloin suutelit ensimmäisen kerran tyttöä/naista?
Itse suutelin ensimmäisen kerran tyttöä 11-vuotiaana, seuraavan kerran tyttöä 13-vuotiaana.
Sitten tulikin pitkä tauko. Seuraavan suudelman sain vasta 20-vuotiaana...
Ensisuudelma
18
6338
Vastaukset
- ..jalat alta
minun ensisuudelmani naisen kanssa oli kun olin 25-vuotias..mutta koskaan aiemmin en sitä tunnetta ollut kokenut. vieläkin kaihoten muistelen, niitä perhosia vatsassa, sitä tuoksua mille hän tuoksui ja sitä kuinka hyvä hän oli suutelemaan..aaah, sulaa vahaa.
- meni
Ensimmäinen suudelma naisen kanssa kun olin 43-vuotias.
- kisses
Eka suudelma oli pojan kanssa kotibileissä 13- vuotiaana. Olihan se jännää, mutta auta armias kun ensi kerran suutelin tyttöä, 17- vuotiaana.. Tajusin siitä, että tätähän se olla pitää! Siitä alkoi vihdoin lesbouteni tajuaminen. Hänestä tuli myös ensimmäinen tyttöystäväni.
- just hyvä
Oli tuossa viime lauantaina lähti pikku pususta mutta kehittyi sitten useiden minuuttien pituiseksi suudelmaksi, tytön kanssa sen koin...oikealta henkilöltä sain. Oikealta vaikka itse olen sille ilmaa
- natsuli
..suuteloin ekan kerran tyttöä joskus 5vuotiaana kun haluttiin tietää mikä se juttu siinä on kun aikuiset niin aina tekee..
sen jälkeen suutelin poikaa joskus kuudesluokkalaisena ja sit heti perään tyttöä...
Olen kova suuteloimaan, mutta nykyään mun huulet on omistettu omalle vaimolle - lepakko
Pikku pusuja vaihdeltiin poikien kanssa 5-vuotiaina. Ensimmäinen kunnon suudelma oli 11-vuotiaana pojan kanssa ja eka suudelma tytön kanssa oli muistaakseni joskus 16-vuotiaana *muistelee kaihoisasti* =)
pojalta tuli mulle jo tarhassa neljä vuotiaana.
Ensimmäitä suudelmaa sain odottaa yläasteelle asti.
Suutelin poikaa parkkihallissa ja rupesi pyörryttämään niin että oli pakko lopettaa ja istua alas..
tyttöjen (kavereiden) kanssa tuli kyllä suudeltua , mutta kun ei ollut kiinnostusta, ei se oikein tuntunutkaan miltään.
Sitten ihastuinkin ensimmäiseen tyttöystävääni ja johan alkoi tuntua :)- kenai
..ensisuudelmaa, ei tainnu olla kovin kummoinen. Pojan kanssa kuitenkin.
Ensimmäisen kerran suutelin tyttöä kun olin 19v..siittä se tais sitten lähtiä;) - RaitaVioletti
11-vuotiaana, tosin en ole iästä ihan varma.
Pojalta sain ensimmäisen mutta ei mennyt kauaa kun sain tytöltäkin.
Seuraava nainen olikin nykyinen vaimokkeeni.. - tJg
voin sanoa, että ennen nykyisen tyttöystäväni suudelmaa ei pusuttelu tuntunut miltään. kultani kanssa ensisuudelma oli jotain uskomattoman ihanaa! saattaa johtua siitäkin, että hänen kanssaa etenin ensikerran elämässäni perinteisesti... siis ensin tutustuttiin, ihastuttiin, pyörittiin yhdessä ja vasta muutaman viikon kuluttua suudeltiin. luulin siinä paikassa, että lähden lentoon. naiseni on vieläpä oikein hyvä suutelija. jos minulta kysytään ensisuudelmaa, mieleeni tulee heti siis kultani ensipusu:) eikä tässä ole kysymys ruusunpunaisista ajoista...ollaan seurusteltu yli 2 vuotta!
- ...juu
7-vuotiaana tytön kanssa.. Mutta minä olin tässä pelissä kuulema poika, että ihan ookoo kai..
Ne oli niitä lasten "en tiedä mikä on oikein ja väärin" juttuja..
- immeinen
eka kunnon suudelma ehkä joskus 15 vuotiaana, pojat kiinnostivat vielä silloin..
ihan äskettäin sitten suutelin naista ensimmäistä kertaa, ja voisin jopa sanoa, että vasta tuolloin oikeen nautin ensimmäisen kerran suutelemisesta:) se vain tuntui jotenkin niin enemmän oikealta.. ikinä ennen ei ole ottanut mahanpohjasta sillä tavalla, siinä oli sitä jotain ja "sekaisin" siitä olen vieläkin;) - Bipia
Ensisuudelmani sain joskus aikoja sitten pojalta ja en olekaan suudellut tähän lähiaikoihin asti muiden kuin miehien kanssa. Päätin vasta tässä kolmenkymmenen jälkeen tehdä jotain naisia koskevalle kiinnostukselleni. Kävin sokkotreffeillä ja sain suudelmia naiselta joka ei kiinnostanut mutta nyt kävin toisen naisen kanssa treffeillä tiistaina ja minulta meni jalat alta...vieläkään en oo selvinnyt vaan ajattelen sitä koko ajan.=)
- nallekarhu
..nuorena pussailin poikia kun luulin että niin kuuluukin, ja ihmettelin että mikäs tässä nyt niin hienoa on. Maistuu pahalle, kesäkeitolle yleensä -YÄK ja ei saa kunnolla hengitettyäkään.. Mutta sitten ihan vahingossa kai kävikin niin että suutelinkin tyttöä ja johan ymmärsin. :) Kunnon suudelmaan kuuluu se että sitä joutuu vähän aikaan odottamaan ja miettimään ennen. Silloin siitä saa parhaat väreet irti. On ihanaa miettiä ja haaveilla minkälaista olisi suudella jotain tiettyä, ja sitten se onkin aina vielä niin paljon parempaa. MUTTA oma kulta vie kyllä voiton kaikista, enää en pussaile muita.. XXX
- tyttö
Ensimmäinen oli tyttö, olin 7v.
Varsinainen oikea suudelma tytön kanssa oli paljon myöhemmin, olin vähän yli 20-vuotias. - poikatyttö
Se tapahtu tytön kanssa kun olin 15v., jännittävää.
Enemmän kyllä jännitti kun olin 18v. ja suutelin
tytön kanssa josta oikeesti välitän. Seurustellaan
edelleen... - joototanoinniin
Jos nyt puhutaan ihan oikeasta suudelmasta, niin mä olin 17 ku pussattiin mun silloisen säädön kaa (joka oli myös 17). Minä tein aloitteen ja samalla meni neitsyys ku vaatteet väheni...no kyl te tiiätte. Tästä meidän erittäin lyhyeksi jäänyt suhde alkoi. Oli aika "mahtavaa" kun kaikki tapahtu paikassa, jossa kaikenlainen läheisyys oli kiellytty (tää tyttö asu pienryhmäkodis). Seksin jälkeen hän vast kerto mulle et pussailu ym on kiellettyy siel. Mut oli se kyl sen arvosta. Myöhemmin tajusin ettei se seksi tosin ollu niin kivaa (me oltiin aika kömpelöit sängys, vaik hän oliki kokeneempi kuin mä) Siinä huumassa kaikki oli jotenkin niin jännittävää ja ihanaa. Eikä se ollu kovin kummonen suutelemaankaan.
Lyhyestä virsi kaunis, se sit jätti mut viiden päivän jälkeen. Meidän suhde eteni liian nopeasti eikä voitu olla julkisesti yhes, koska mun vanhemmat ei hyväksyny mun suuntautumista (kai mä lesbo olin) ja tää tyttö oli Afrikasta kotosin nii mun vanhemmat ei oikein olis ymmärtäny.
Tuon jälkeen on tullu suudeltua vaan yhtä naista/tyttöä, ja ihastuksetkin ollu 98% joitain muita kuin cis-miehiä tai mtf-transihmisiä. Mut en mä itteeni lesboks luokittele (en laita itteeni mihinkään lokeroihin). En oo kuiteskaan tyttö enkä poika. - äyötlkjre
Eka oli poika, jonka kanssa hengailin 20-vuotiaana. Toka joku tuntematon tyttö uuden vuoden aattona 20-vuotiaana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3462369Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944202351- 1121361
- 411062
- 56803
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo61788Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26781Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39775Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi116721En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30679