Vanhempien ja ylipäätään aikuisten mielestä (yleensä) nuorten yökyläily tyttö- tai poikakaverin,
( tai eri sukupuolta olevan kaverin) luona tarkoittaa automaattisesti seksiä. Miksi?
Eikö nuoretkin saa nukahtaa oman rakkaan viereen?
Ja voihan sitä seksiä päivälläkin harrastaa jos haluaa.
Näin teininä voin sanoa ainakin omasta puolestani, että yökyläilyn ainut ajatus ei ole seksi.
Ne aikuiset jotka miettivät nyt että: ''miksei muka pelkkä päivällä näkeminen riitä?'' Niin teille haluan sanoa: haluatko sinä joskus nukahtaa kumppanisi viereen? Mitä jos sinulta estettäisiin se?
Ja voihan nuoret harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevien kanssa. Miksi on ok mennä samaa sukupuolta olevalle kaverille yöksi, mutta ei enää ole ok jos kavesi onkin eri sukupuolta. Miksi?
Varhemmat, selittäkää kiitos!
7
191
Vastaukset
- Anonyymi
no siksi, koska vanhemmat on ollut myös joskus sun ikäsiä ja ne tietää tasan tarkkaan mitä yökylässä tehdään..... siksi ! vaikka sanot mitä, niin kyll sitä sitten kuitenkin....tiiät mitä tarkoitan !
- Anonyymi
Eikö vanhempien pitäis silloin muyös tietää miten ärsyttävää on, kun yökylät kielletään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vanhempien pitäis silloin muyös tietää miten ärsyttävää on, kun yökylät kielletään?
Se kielletään siksi että vanhemmat ei päästä alaikäistä nuorta yökylään koska välittävät ja vaikka onkin ärsyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vanhempien pitäis silloin muyös tietää miten ärsyttävää on, kun yökylät kielletään?
ärsyyntyminen on pienenpieni juttu verrattuna siihen mitä yö-kylän jälkeen voi sattua. Vanhemmat tietää sen ja yrittävät vaan sun parasta tuossa asiassa..... ymmärrät ehkäpä vanhempana, että ne vaan tarkotti oikeesti vaan hyvää ja teet samoin omille lapsille jos sellaisia sitten joskus yö-kyläilyn jälkeen syntyy =P
He välittää omastakin sielustaan. Nuori on niin itsekeskeinen, hän vain haluaa jotain.
Se vanhempi tahtoo taivaaseen, olla puhdas sielu. Sinun pitää antaa hänen olla puhdashenkinen sielu. On tärkeää että vanhempasi pääsevät taivaaseen
paljon tärkeämpää kuin se oletko yhden yön jonkun tyypin vieressä jonka kanssa et ole avioitunut ja josta ei tiedä viiden vuoden päästä ?? pidätkö hänen lihan ja sielun kunniassa? vai oletko jonkun muun sängyssä.- Anonyymi
amen🙏
taistelen harmageddonissa saatanan puolella
- Anonyymi
Sano että menet jollekki samaa sukupuolta olevalle frendille ja varmistakkin että häneen tai hänen vanhin ei tuttua törmää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602