Ajattelin ihan vaan sellaista perustutkinnon suorittamista, että voisin käyttää Windowsia kotona.
Missä voin kouluttautua Windows-käyttäjäksi?
22
<50
Vastaukset
Täällä on tietoa tutkinnoista joita voi suorittaa ja missä niitä voi suorittaa:
https://tieke.fi/palvelut/osaamisen-kehittaminen/tutkinnot/
Ihan aloittelijalle ensin "@-kortti" ja sitten mahdollisesti "Tietokoneen käyttäjän A-kortti".- Anonyymi
Luettuani näiden windowshihujen kommentteja, ei voi kuin todeta että windows on syöpä joka syö käyttäjiensä aivot! Eivät edes tajua että tämä ketju ei ole trollaamista varten, vaan sitä varten on omat osastonsa Suomi24;llä!
- Anonyymi
Miksi tuot esille harrastuksiasi? Tuskin ne ketään kiinnostaa.
- Anonyymi
Jos ostat 10 tai 11 niin ms kouluttaa sinut tottelemaan kitltisti, päivittää milloin haluaa mitä haluaa, päättää mitä ohjelmia saat käyttää koneella ja tarkkailee jokaista näppäimen painallustakin. Varaudu myös maksamaan kk-maksua siitä että kaikki ohjelmasi ja tietosi ovat pilvessä ms luettavina.
- Anonyymi
NIUVASSA!
- Anonyymi
Ei tarvitse kouluttautua. Senkun käyttää niin oppii.
Toisin on linukseissa. Pitää olla pitkätukkahippi joka räkii kadunkulmissa ja polttelee puupiipussa outoja kasviksia. Linuksissa myös joutuu opettelemaan tuhatsivuisesta kirjasta kaikki tuhannet kryptiset komennot ulkoa jotta niitä voi hakata suu vaahdossa tuntikausia saadakseen Perunapoikapelin käyntiin.- Anonyymi
Haist nyt sanonko mikä? Linuxistit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään pitkätukkaisia hippejä toisinkuin sinä! Eikä me mitään piipussa poltella. Niinikään ei tarvitse osata ulkoa tuhatsivuista manuaalia!
- Anonyymi
Miksiköhän Windowstrollit palstalla vaikuttavat juuri tuollaisilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haist nyt sanonko mikä? Linuxistit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään pitkätukkaisia hippejä toisinkuin sinä! Eikä me mitään piipussa poltella. Niinikään ei tarvitse osata ulkoa tuhatsivuista manuaalia!
Kyse oli Microsoft Windowsista(markkinoiden ykkönen). Miksi sinä apukoululainen sotkeudut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään omia ideoita? Miksi olet kuin papukaija?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse oli Microsoft Windowsista(markkinoiden ykkönen). Miksi sinä apukoululainen sotkeudut?
En ole mikään apukoululainen, toisinkuin sinä! Minulla on jopa it-alan ammattitutkintokin suoritettuna, sinä sen sijaan olet siivoojana jossain kun et muuhun kelpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään omia ideoita? Miksi olet kuin papukaija?
Vastasin vaan tuolle joka valehteli meistä linuxkäyttäjistä että muka polttelemme piipussa outoja kasviksia ja olemme muka pitkätukkaisia hippejä! Eikö täällä saa puolustautua perättömiä väitteitä vastaan, häh?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään apukoululainen, toisinkuin sinä! Minulla on jopa it-alan ammattitutkintokin suoritettuna, sinä sen sijaan olet siivoojana jossain kun et muuhun kelpaa!
Atk ja pc myös hallussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Atk ja pc myös hallussa?
Siis it-ala tarkoittaa juurikin atk:ta ja pc:tä sekä niiden hallintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis it-ala tarkoittaa juurikin atk:ta ja pc:tä sekä niiden hallintaa.
Vitsi vaan kun datanomeja koulutetaan pilvin pimein, ei ole useinkaan sen paremmat taidot kuin itseoppineilla kotikäyttäjillä. Vanhalla tutkinnolla ei myöskään ole paljon virkaa nykyään.
- Anonyymi
Hauska lueskella tarinoita nörteiltä, joiden luusisi ymmärtävän jotain.
Ja nääkö värkkää tekoälyä, pelottaa. - Anonyymi
Windows on välttämätön pakko joillekin henkilöille. Valtaosalle riittää Linux kaikkeen. Ubuntu on aloittelijoille sopiva Linux.
- Anonyymi
Paikka on Hesassa (en muista tarkemmin) samassa rakennuksessa kuin Linuks-koulutus. Se minne on kilometrin jono on Linuks-koulutus ja se minne pääsee suoraan Windows-koulutus, jälkimmäinen tosin ilmeisesti lopetetaan kun ei asiakkaita.
- Anonyymi
Kumpi siis mielestäsi parempi? Itse olen selvinnyt molemmilla ilman koulutusta, windowsiin löytyy helpommin tietoa kun tarvitsee.
- Anonyymi
Kyllä haku toimii jos vaan järki riittää:
https://www.koulutus.fi/haku/windows-10
Valepukit tietysti lyövät päänsä mäntyyn ( mänty on puu jos et tiedä).
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005