Missä voin kouluttautua Windows-käyttäjäksi?

Anonyymi

Ajattelin ihan vaan sellaista perustutkinnon suorittamista, että voisin käyttää Windowsia kotona.

22

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Luettuani näiden windowshihujen kommentteja, ei voi kuin todeta että windows on syöpä joka syö käyttäjiensä aivot! Eivät edes tajua että tämä ketju ei ole trollaamista varten, vaan sitä varten on omat osastonsa Suomi24;llä!


      • Anonyymi

        Miksi tuot esille harrastuksiasi? Tuskin ne ketään kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Jos ostat 10 tai 11 niin ms kouluttaa sinut tottelemaan kitltisti, päivittää milloin haluaa mitä haluaa, päättää mitä ohjelmia saat käyttää koneella ja tarkkailee jokaista näppäimen painallustakin. Varaudu myös maksamaan kk-maksua siitä että kaikki ohjelmasi ja tietosi ovat pilvessä ms luettavina.

    • Anonyymi

      NIUVASSA!

    • Anonyymi

      Ei tarvitse kouluttautua. Senkun käyttää niin oppii.

      Toisin on linukseissa. Pitää olla pitkätukkahippi joka räkii kadunkulmissa ja polttelee puupiipussa outoja kasviksia. Linuksissa myös joutuu opettelemaan tuhatsivuisesta kirjasta kaikki tuhannet kryptiset komennot ulkoa jotta niitä voi hakata suu vaahdossa tuntikausia saadakseen Perunapoikapelin käyntiin.

      • Anonyymi

        Haist nyt sanonko mikä? Linuxistit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään pitkätukkaisia hippejä toisinkuin sinä! Eikä me mitään piipussa poltella. Niinikään ei tarvitse osata ulkoa tuhatsivuista manuaalia!


      • Anonyymi

        Miksiköhän Windowstrollit palstalla vaikuttavat juuri tuollaisilta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haist nyt sanonko mikä? Linuxistit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään pitkätukkaisia hippejä toisinkuin sinä! Eikä me mitään piipussa poltella. Niinikään ei tarvitse osata ulkoa tuhatsivuista manuaalia!

        Kyse oli Microsoft Windowsista(markkinoiden ykkönen). Miksi sinä apukoululainen sotkeudut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haist nyt sanonko mikä? Linuxistit on ihan normaaleja ihmisiä eikä mitään pitkätukkaisia hippejä toisinkuin sinä! Eikä me mitään piipussa poltella. Niinikään ei tarvitse osata ulkoa tuhatsivuista manuaalia!

        Eikö sinulla ole mitään omia ideoita? Miksi olet kuin papukaija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse oli Microsoft Windowsista(markkinoiden ykkönen). Miksi sinä apukoululainen sotkeudut?

        En ole mikään apukoululainen, toisinkuin sinä! Minulla on jopa it-alan ammattitutkintokin suoritettuna, sinä sen sijaan olet siivoojana jossain kun et muuhun kelpaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole mitään omia ideoita? Miksi olet kuin papukaija?

        Vastasin vaan tuolle joka valehteli meistä linuxkäyttäjistä että muka polttelemme piipussa outoja kasviksia ja olemme muka pitkätukkaisia hippejä! Eikö täällä saa puolustautua perättömiä väitteitä vastaan, häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mikään apukoululainen, toisinkuin sinä! Minulla on jopa it-alan ammattitutkintokin suoritettuna, sinä sen sijaan olet siivoojana jossain kun et muuhun kelpaa!

        Atk ja pc myös hallussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atk ja pc myös hallussa?

        Siis it-ala tarkoittaa juurikin atk:ta ja pc:tä sekä niiden hallintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis it-ala tarkoittaa juurikin atk:ta ja pc:tä sekä niiden hallintaa.

        Vitsi vaan kun datanomeja koulutetaan pilvin pimein, ei ole useinkaan sen paremmat taidot kuin itseoppineilla kotikäyttäjillä. Vanhalla tutkinnolla ei myöskään ole paljon virkaa nykyään.


    • Anonyymi

      Hauska lueskella tarinoita nörteiltä, joiden luusisi ymmärtävän jotain.
      Ja nääkö värkkää tekoälyä, pelottaa.

    • Anonyymi

      Windows on välttämätön pakko joillekin henkilöille. Valtaosalle riittää Linux kaikkeen. Ubuntu on aloittelijoille sopiva Linux.

    • Anonyymi

      Paikka on Hesassa (en muista tarkemmin) samassa rakennuksessa kuin Linuks-koulutus. Se minne on kilometrin jono on Linuks-koulutus ja se minne pääsee suoraan Windows-koulutus, jälkimmäinen tosin ilmeisesti lopetetaan kun ei asiakkaita.

      • Anonyymi

        Kumpi siis mielestäsi parempi? Itse olen selvinnyt molemmilla ilman koulutusta, windowsiin löytyy helpommin tietoa kun tarvitsee.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe